Rozsáhlý text, kvalitní fotogalerie.
Pro mě zajímavá oblast, neboť naše firma s PAZem (i GAZem, LiAZem) spolupracuje. Znalost historie je proto užitečná. Snad jen doplním, že skupinu GAZ dal dohromady onen známý miliardář Děripaska (s podporou státu) a životaschopnou ji učinil pan Bo Andersson, jehož osudu v AvtoVAZu jste se na stránkách ACZ také věnovali. A mohu také potvrdit, že PAZ funguje docela dobře. Snad jen ten konstrukční základ je už dlouho za zenitem a mohli by se přiučit u jim blízkých Turků z KARSANu... [odkaz]
Galériu nepochválim, opäť je to len hŕba obrázkov na jednej kope, bez jediného popisu. My si asi máme vycucať z prsta, aký voz na ktorej fotke vlastne je...
Inak naozaj kobúk dole, že fungujú - vzhľadom na to, že desaťročia a desaťročia vyrábajú prakticky to isté, s neveľkými inováciami, je to obdivuhodné. Tie posledné, modernejšie počiny v podobe autobusov štandardnej veľkosti (10-12 - metrová dĺžka) vyzerajú už vcelku moderne, ale za svetom ešte zaostávajú. Ale hlavným trhom bude ten ruský, tam rozhodne uplatnenie nájdu.