Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: PDI: budoucnost zážehového motoru

Koncern Siemens VDO nedávno představil nový systém přímého vstřikování benzínu, který poprvé využívá spalování řízené paprskem. Za zkratkou PDI nehledejte tedy další variaci na téma diesel, nýbrž budoucnost zážehového motoru s nižší spotřebou.
Zpět na článek
12. 5. 2004 11:07
neregistrovaný "Petsu"
12. 5. 2004 11:46
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
12. 5. 2004 12:15
neregistrovaný "Petr Fifka"
12. 5. 2004 13:47
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
12. 5. 2004 12:18
neregistrovaný "Petr Fifka"
12. 5. 2004 13:05
neregistrovaný "Petsu"
12. 5. 2004 13:37
neregistrovaný "Jerry"
12. 5. 2004 21:05
neregistrovaný "Toudy"
neregistrovaný "Petsu"
12. 5. 2004 11:07
Chyba
mitsubishi svuj system uvedlo jiz v roce 1995
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
12. 5. 2004 11:46
Re: Chyba
Podle nasich informaci bylo prvnim seriove vyrabenym autem s motorem GDI Mitsubishi Carisma v roce 1997.
Mohu se zeptat jaky je zdroj vasi informace?
neregistrovaný "Petr Fifka"
12. 5. 2004 12:15
Re: Chyba
Neco vyctete tady ...
[odkaz]
neregistrovaný "Ondrej Lanik (Auto.cz)"
12. 5. 2004 13:47
Re: Chyba
Diky!
Ok beru na vedomi ze "GDI bylo uvedeno v r. 1995", ve vyrobe je ale az od 8/1996 jako modelovy rok 1997.
neregistrovaný "Petr Fifka"
12. 5. 2004 12:18
Re: Chyba
... a neco tady
[odkaz]
neregistrovaný "Petsu"
12. 5. 2004 13:05
Re: Chyba
Diky za usetreni prace :-)
neregistrovaný "Jerry"
12. 5. 2004 13:37
Cele je to chyba!
Vysokotlake axialni cerpadlo? To ma GDI od Mitsubishi rovnez. Vstrikovani presne davky paliva primo do prostoru kolem jiskriste zapalovaci svicky? Rovnez zadna novinka - GDI to uz davno pouziva. 32-bitova RJ (ECU)? Ale jdete, tim se snad jeste dnes nekdo chlubi? Pravda, GDI od MMC (zrejme) nema piezovstrikovace a nepracuje s pilotnimi predvstriky. Ale nejvetsi for na celem tomhle humbuku ("mnoho povyku pro nic") je, ze v Evrope system primeho vstikovani benzinu (at uz jakykoli, resp. od jakekoli firmy) nebude mit zadany efekt, dokud nebude dostupne bezsirnate palivo za prijatelny peniz. Kdyz je totiz v evropskem benzinu 20x vice siry, nez treba v japonskem, pak to stezi muze fungovat a prinaset slibovane afekty v podobe nizsi spotreby a lepsich exhalaci pri soucasnem narustu merneho vykonu!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Toudy"
12. 5. 2004 21:05
Re: Cele je to chyba!
Pokial viem, tak sucasne a pripravovane europske normy tykajuce sa obsahu siry v palive su na hodnotach prijatelnych pre Otto-motory s priamym vstrekom. V tom teda problem nevidim. Horsie je to uz s tym, o com kazdy mlci, resp. nikto nechce nahlas hovorit - a to ze benzinove motory s priamym vstrekom produkuju znacne mnozstvo pevnych castic. A to je teda problem, lebo napriklad u Otto-motorov s vstrekom do sacieho potrubia nie su vobec legislativne upravene normy pre pevne castice! Dla vyjadreni roznych vyrobcov, ak budu regulovane pevne castice aj u priamovstrekovanych benzinovych motorov, tak to bude znamenat ich smrt. Jenoducho, naklady na vyvoj a vyrobu komplexnych systemov na znicovanie exhalatov nebude chciet nikto niest. Nechajme sa prekvapit...