Peking 2006: Geely představí sedan a koncept
Jedna z nejznámějších čínských automobilek, která se netají svými plány dovážet v dohledné době své modely i na náročné západoevropské trhy (už v roce 2007, v USA by pak chtělo své modely Geely prodávat v roce 2008). Prvním představeným modelem je sedan s názvem Vision, který byl vystaven v roce 2005 na autosalonu ve Frankfurtu ještě pod tajemným názvem FC-1. Vision je spolu s nedávno představenými modely Free Cruiser a King Kong, které by měly v produkci čínské automobilky nahradit předchozí velmi levné modely Meirei a Haoqing. Vision měří na délku 4 602 mm, na šířku 1 725 mm a na výšku 1 480 mm. Rozvor vozu činí 2 602 mm. Pod kapotu usadilo Geely motor vlastní provenience a jedná se o benzinovou osmnáctistovku s proměnným časováním ventilů, která podává výkon 57 kW (77 k). Druhý model, studii Fengyang, Geely úzkostlivě tají a tak víme jen to, že se design vozu inspiroval letadly a vůz má výklopné dveře.
V Číně přijde nejlevnější verze modelu Vision na 77 800 juanů (cca 216 tis. Kč), nejdražší verze pak na 103 800 juanů (cca 288 tis. Kč).
Za zmínku stojí nepochybně i historie firmy Geely. Ta totiž začala v roce 1986 jako výrobce ledniček, v roce 1989 se přeorientovala na výrobu ozdob, aby v roce 1992 začala vyrábět součástky pro motocykly. V roce 1994 pak začíná motocykly vyrábět. Automobily začalo Geely vyrábět až v roce 1998. I přes svou krátkou historii jde o jednu z nejúspěšnějších čínských značek.