Diskuse

Kupujete ojetinu? Pět bazarových nástrah, kterým se rozhodně vyhněte!

17.11.2017

Spolehlivost stroje klesá s počtem jeho součástek. Proto platí, že nejspolehlivější auta jsou současně ty nejjednodušší. Přinášíme pět příkladů, kde se to opravdu nepovedlo.

 

  • 120 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 17.11.2017  08:26

    Prostě a jednoduše,

    chlapi............. vyhněte se všemu staršímu z koncernu, bo se nedopatite! ;-) :-!
    • 90 Reagovat !

      foto vabis

      vabis 17.11.2017  10:40

      « Re: Prostě a jednoduše,

      Ano, krasne Vento nebo ulozenka Superb 1 vubec nedrzi >:D Ani ta P607 me popravde nedesi ;-) Legrace zacina spise u Touareg V10 :*)
      • 50 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 17.11.2017  11:04

        « Re: Re: Prostě a jednoduše,

        ...... a následuje Phaeton. ;-)
        • 40 Reagovat !

          foto vabis

          vabis 17.11.2017  11:33

          « Re: Re: Re: Prostě a jednoduše,

          V10TDI ano, ale Phaeton s V6 resp V8 benzin neni uplne spatny. Minimalne nehnije a vzduchova pera ziji, narozdil od w220. Spise to ma takovou obycejnou pristrojovku a vzadu si neschovam narty chodidel pod sedadlo predemnou.
  • 110 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 17.11.2017  08:30

    Dobře- špatně?

    Tento typ článků kvituji jako velmi prospěšný pro spoustu lidí. Jen jsem nějak nepochopil účast P607. To, co popisujete, by se dalo najít na desítkách podobných aut. Nenašlo se jiné špatné auto na doplnění posvátné pětky?
    Jinak by mě z té vyjmenované škály nejvíc děsil ten Touareg 5,0TDI.
    • 25 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 17.11.2017  08:43

      « Re: Dobře- špatně?

      To já bych tam ten pažout nechal a ještě bych přidal další francouze, p 407 coupé, sem tam nějakou tu lagunu, nebo pohřební vůz - Vel Satis /i když vlastně ty už jsou všechny skoro ve šrotu a kvůli těm jednotkám kusů to nemá cenu řešit/.
    • 10 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 17.11.2017  11:27

      « Re: Dobře- špatně?

      Adeptov do tohoto zoznamu bude asi veľmi veľa. Na strane druhej, ukážme prstom na auto, čo má v tomto veku a tým pádom aj s týmto nájazdom bezproblémovú, alebo lacnú prevádzku. Ak už nie je opotrebovaný motor a pohon, tak už môže mať dosť celý podvozok a to tiež už nebude väčšinou lacné. Elektroinštaláciu nemá zmysel dopodrobna ani rozoberať, hlavne keď sa jedná o nejakú plnú výbavu. Ako uviedol na začiatku autor, čím viac, tým horšie ( v bazáre) :-)
      • 26 Reagovat !

        foto ryccardo

        ryccardo 17.11.2017  12:37

        « Re: Re: Dobře- špatně?

        Jednickova Oktavka. Proc si myslis ze si ji tolik majitelu drzi a v bazarech jsou tak drahy a zadany? Takovy dobry auto uz dneska nikdo nevyrobi.
        • 50 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 17.11.2017  13:20

          « Re: Re: Re: Dobře- špatně?

          I. Octavka nie je zle auto ale najst nestoceny zachovaly kus je tiez umenie. A tiez ma kopu much len ich vies poriesit daleko lacnejsie a castokrat aj sam.
          • 00 Reagovat !

            foto kyklop

            kyklop 17.11.2017  16:56

            « Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

            Presne tak ;)
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 17.11.2017  19:21

            « Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

            Ta, co máme v rodině, je sice vylítaná plečka v hrozném stavu, ale servis stojí 2 tisíce kč ročně. Když během roku nebo dvou dvakrát bourala, pořád její provoz vyšel levněji než u mého subkompaktu.
            • 30 Reagovat !

              foto kyklop

              kyklop 17.11.2017  19:57

              « Re: Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

              V blízkej rodine bola O1 tour (jedna z posledných)a s tým servisom to až také ružové nebolo ;) . Skončila na opakovaný rozpad prevodovky ( ložiská)a spotrebu oleja (1,6mpi), ktorá bola riešiteľná len draho. Nájazd nebol nijako ohromujúci. Okrem toho už to auto neznieslo moc porovnanie s dobovými autami. Na strane druhej áno, bežný servis bol za pár peňazí
              • 00 Reagovat !

                foto ryccardo

                ryccardo 22.11.2017  13:47

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

                A kolik stojí převodovka na 1,6 MPI? Počítám, že za 3000 ji seženeš. Válí se jich všude mraky. S tou spotřebou oleje to je smutný fakt. 1,6 MPI na to trpěl. To se dá vyřešit výběrem jiný spolehlivější motorizace.
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 22.11.2017  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

            Naprostý souhlas. Much má spoustu, ale pořád podstatně míň než výrazně novější koncernový auta. A jak píšeš - dokážeš je pořešit velice lacino a často i sám. Ne že s nima musíš do autorizáku a na následnou opravu si vzít hypotéku.
        • 30 Reagovat !

          foto Th0r

          Th0r 17.11.2017  15:51

          « Re: Re: Re: Dobře- špatně?

          Protože maj myšlení socek, to je jednoduchý. Je to 20 let starej krám. Nechceš mojí 20 let starou TV? Bude někde ve sklepě, když jsi takovej milovník old school. Přibalim 20 let starou ledničku, pračku,..... >:D
          • 00 Reagovat !

            foto Riceeater

            Riceeater 19.11.2017  09:50

            « Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

            >:-[] :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto ryccardo

            ryccardo 22.11.2017  13:50

            « Re: Re: Re: Re: Dobře- špatně?

            Zbožňuju blbečky co si koupí drahý super auto aby nebyli za socky a pak leckdy s hrůzou zjistí co stojí provoz. Na druhou stranu se posmívají někomu kdo jezdí autem, který funguje. >:D >:D Srovnávat to s 20 let starou televizí to už je jen třešnička na dortu poukazující na tvoje chabé myšlení.
        • 00 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 17.11.2017  16:56

          « Re: Re: Re: Dobře- špatně?

          S "poctivosťou" toho auta súhlas, na strane druhej je drtivá väčšina dojazdená až na smrť, takže vzhľadom k veku a nájazdu to bude už tiež len to servisné peklo , resp zachvalých bude už len pár kusov o ktoré sa majiteľ staral (čo je pravdepodobne vždy horšie s ich pribúdajúcim počtom).
        • 10 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 20.11.2017  07:57

          « Re: Re: Re: Dobře- špatně?

          Dobrý auto?

          Ve spolehlivosti některých verzí = ANO.
          Ve zpracování interiéru a odolnosti = ANO po Fl
          Ve velikosti kufru = ANO

          V jízdních vlastnostech = NE ( žebřiňák, který se zvláště s motorem TDI hrne do zatáčky neohrabaně a je silně nedotáčivý)

          Komfort na palubě = NE (Na zadních sedačkách žalostně málo místo na nohy, hluk od motorů, podvozek tvrdý, prkenný).

          Takže Octavia 1. generace je dobré auto za předpokladu, že hledáš pouze spolehlivost.
          Ale vším ostatním je auto bohužel 20 let staré a je to na něm sakra znát, zvláště když přesedáš z něčeho novějšího. Navíc ta spolehlivost s léty a kilometry značně upadá, dost kusů už sžírá koroze...
  • 40 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 17.11.2017  08:50

    Páni redaktoři,

    přestaňte řešit škodofky a další chojoviny >:D , nová mazda 6 má být 2,5 turbo !!! Tak zkuste něco o tom pogooglit! :yes: :yes: :yes:
    [odkaz]
    • 30 Reagovat !

      foto removed

      removed 17.11.2017  09:03

      « Re: Páni redaktoři,

      Tak tak... uz jsem si koupil nove sporici prasatko ;-)
      • 11 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 17.11.2017  09:31

        « Re: Re: Páni redaktoři,

        Někde jsem četl, že má mít 225 koní, což mi připadne dost málo. Leda že by to bylo jen nějaké malé soft-turbo jaké se používalo ve své době v Saabech. A taky by to nebyl až tak velký odskok od 2,5 atmo. Necháme se překvapit.
        • 40 Reagovat !

          foto yarrys

          yarrys 17.11.2017  10:50

          « Re: Re: Re: Páni redaktoři,

          The most important changes are found under the long hood. Along with the adoption of cylinder deactivation for the current 2.5-liter inline-four, the 2018 Mazda 6 also will be available with the turbocharged 2.5-liter inline-four found in the CX-9 mid-size crossover SUV. Although Mazda is keeping mum on specs, the turbo four makes 250 horsepower and 310 lb-ft of torque in the CX-9, while the naturally aspirated engine produces 184 horsepower in the 2017 Mazda 6.

          [odkaz]
        • 00 Reagovat !

          foto Jopino

          Jopino 17.11.2017  15:52

          « Re: Re: Re: Páni redaktoři,

    • 40 Reagovat !

      foto liber

      liber 17.11.2017  11:05

      « Re: Páni redaktoři,

      Díky za tento příspěvek, ale na tomto webu se naplnění tvého přání nedočkáš. Automobilový svět jim končí v Evropě. Tedy v Německu.
    • 24 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 17.11.2017  12:52

      « Re: Páni redaktoři,

      Ale prosímtě! Aspoň čti pozorněji. ;-) Ten článek má nadpis "První obrázky ukazují, že se nic nezměnilo"- myšleno vzhledově, a v článku samotném píší, že 2,5T dostane americký trh. Za mě článek o ho.vnu. O 2,5T se tu spekuluje už roky. Nijak mě nemrzí, že tu stejný článek není. Až ten motor potvrdí pro Evropu, tak fajn.

      Pokud jsi toto nečetl [odkaz] tak sorry za tón a ber to jen jako info, že není žádný důvod ani k jásotu, ani k plodění článků.
      • 11 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 17.11.2017  15:20

        « Re: Re: Páni redaktoři,

        Kájo, dnes nemáš den?
        • 11 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 17.11.2017  15:29

          « Re: Re: Re: Páni redaktoři,

          Proč myslíš? Co je na té info o Mazdě zajímavýho?
          • 00 Reagovat !

            foto J-W

            J@W 17.11.2017  15:44

            « Re: Re: Re: Re: Páni redaktoři,

            Že v ní bude 2,5 T je pro mě dost dobrá zpráva, protože jediný problém co šestka měla, tak vůči jiným /třeba koncernovým/ měla relativní nedostatek výkonu /myšleno u benzínů/.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 17.11.2017  16:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Páni redaktoři,

              V americe mají skoro všechny tam prodávaný auta lepší motory. K čemu nám to je? K nám to pořád není potvrzený. Spekuluje se o tom už dlouho - [odkaz]
  • 12 Reagovat !

    foto Deutsch

    Deutsch 17.11.2017  14:48

    PETR PETŘÍK

    Petr Petřík je jediný automechanik v Praze ne-li v ČR který rozumí rozvodům. >:-[] Trapná reklama klucí >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 17.11.2017  14:55

      « Re: PETR PETŘÍK

      :no:
    • 11 Reagovat !

      foto JirkaV8

      JirkaV8 17.11.2017  15:11

      « Re: PETR PETŘÍK

      ja ho neznam, ale pokud umí tak proč ne? Dobrých mechaniků moc není :-!
  • 00 Reagovat !

    foto scadar

    scadar 17.11.2017  21:41

    Bojim

    Tak vám teda děkuju. Teď abych se ke svýmu autu s 1.4TSI Twincharger a sedmikvaltem DQ200 bál přiblížit. Co kdyby se po těch bezproblémovejch 200tkm najednou rozhodlo zákeřně posrat. >:D
  • 32 Reagovat !

    foto Ada-je-zase-tady

    Ada je zase tady 18.11.2017  03:34

    Frankofil zapomněl na...

    ...zapomněl na všechny rendlíky. Tyto vozy jsou plné nástrah - už jako nové a pokud jsou ojeté, je to ještě horší. Když už chcete kupovat ojetý vůz, doporučuji japonský - s výjimkou Hnissanu. Když chcete kupovat vůz nejaponský, vyhněte se vozům na "F", tedy Fiat, Ford a francouzské. ;-\
    • 10 Reagovat !

      foto megacruiser

      megacruiser 20.11.2017  00:14

      « Re: Frankofil zapomněl na...

      Ok, obecně to možná platí, ale neznám jiný auto podobné velikosti jako bráchova Micra, který by při krátkých cestách po městě bralo v průměru 3,2 na 100. [odkaz] Fakt to není hoax, na cesty po okreskách se vejde i do 2,8. Nemá chybu v počítači, měří si spotřebu od plné do plné a odpovídá to.
      Teta má Clio Storia koupené nové a i když jezdí "jako ženská" a auto dost trpí, zatím neměla po ujetí 110 tisíc žádnou poruchu. Mění jen spotřební díly.
      Já mám staré Seicento, asi nejvíc ojeté Seicento v ČR které i tahalo přívěs. Motor a převodovka stále původní bez generálek, hydroštely v pořádku, funguje vše až na mechanizmus stahování střechy, ten už se extrémním opotřebením pokazil. Taky odešel startér - uhlíky a spojka. Ale jinak - neskutečně spolehlivé auto na ty roky a najeté km.
      Byla zmíněna první Oktávka 1.9 TDI. Super úsporné auto, když byla nová. Dnes buď za raketu v rozumným stavu nebo je to vrak na odpis. K tomu na zadních sedačkách není místo ani na dětskou sedačku. Ostudně špatné využití vnitřního prostoru na tu délku.
  • 12 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 18.11.2017  13:19

    bazarovou nástrahou

    je snad každý výrobek firmy vw werke z posledních 10 let >:-[]
  • 02 Reagovat !

    foto PetrStary

    PetrStary 19.11.2017  12:21

    autobazar

    V autobazaru je hlavně výhoda, že víte, že auto neni kradený, v exekuci atp. Nikdy bych si nekoupil auto přes soukromou inzerci
    • 00 Reagovat !

      foto O5kar

      O5kar 19.11.2017  16:09

      « Re: autobazar

      Soukromá inzerce je případ co popisuji níže. No nekup takovou lákavou nabídku. Prodejce nakonec uspěl s argumentem, že to přece prodával levně a na vyšší spotřebu upozornil. Jenže nenapsal, že to žere 4l oleje na 1000 km.
  • 00 Reagovat !

    foto O5kar

    O5kar 19.11.2017  16:06

    A co olejožrouti s označením TSI?

    To je potom náklad pro peněženku.
  • 30 Reagovat !

    foto ljube

    ljube 19.11.2017  22:04

    zajímavý je,

    že třeba prius II, stará past dle vašich měřítek, je auto nabušený elektronikou a technologiema o kterých se evropským automobilkám může pořád jenom zdát a přitom všem je to jedno z nejspolehlivějších aut vůbec.
    tady je vidět, že kdo umí, tak umí.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Tipy na víkend: Unikátní auta za miliony, narozeniny v korunách stromů i závod koňské všestrannosti

Tipy na víkend: Unikátní auta za miliony, narozeniny…

Neseďte doma a nekoukejte se jen na televizi nebo z okna! Vyrazte ven, do přírody, za poznáním! Pokud nevíte kam…

Svatba u moderátora Jana Krause! Který ze čtyř synů se oženil?

Svatba u moderátora Jana Krause! Který ze čtyř synů…

Moderátor Jan Kraus (64) má čtyři syny. Z manželství s herečkou Janou Krausovou (64) Davida (38) a Adama (35), s…

 

iSport.cz

Utajená svatba Hrdličky s Plíškovou v Monaku! Dvanáct hostů a dcera Borhyové družička

Utajená svatba Hrdličky s Plíškovou v Monaku!…

Tutlali to a už jsou svoji! Tajné manévry v Monaku předcházely svatbě televizního moderátora a manažera Michala…

Fotbalový speciál k Fortuna lize už v pátek: 84 stran, soupisky, program

Fotbalový speciál k Fortuna lize už v pátek: 84…

V pátek startuje elitní fotbalová soutěž. FORTUNA:Liga. Dá se říct, že je to přelomový ročník. S novým herním…

 

Reflex.cz

V ruském metru můžete potkat podivuhodné bytosti, od strašidel až po extravagantní jedince

V ruském metru můžete potkat podivuhodné bytosti, od…

Ruský web English Russia čas od času zveřejňuje nejrůznější soubory fotografií, které představují ruskou…

Majitel Vítkovic Jan Světlík na scéně Reflexu: Stát ovládají neschopní úředníci

Majitel Vítkovic Jan Světlík na scéně Reflexu: Stát…

„Dolní Vítkovice jsme budovali ve šťastné době. Tehdy se spojily naše zájmy se zájmem města i kraje. Dneska…