Spolehlivost stroje klesá s počtem jeho součástek. Proto platí, že nejspolehlivější auta jsou současně ty nejjednodušší. Přinášíme pět příkladů, kde se to opravdu nepovedlo.
V10TDI ano, ale Phaeton s V6 resp V8 benzin neni uplne spatny. Minimalne nehnije a vzduchova pera ziji, narozdil od w220. Spise to ma takovou obycejnou pristrojovku a vzadu si neschovam narty chodidel pod sedadlo predemnou.
Tento typ článků kvituji jako velmi prospěšný pro spoustu lidí. Jen jsem nějak nepochopil účast P607. To, co popisujete, by se dalo najít na desítkách podobných aut. Nenašlo se jiné špatné auto na doplnění posvátné pětky?
Jinak by mě z té vyjmenované škály nejvíc děsil ten Touareg 5,0TDI.
To já bych tam ten pažout nechal a ještě bych přidal další francouze, p 407 coupé, sem tam nějakou tu lagunu, nebo pohřební vůz - Vel Satis /i když vlastně ty už jsou všechny skoro ve šrotu a kvůli těm jednotkám kusů to nemá cenu řešit/.
Adeptov do tohoto zoznamu bude asi veľmi veľa. Na strane druhej, ukážme prstom na auto, čo má v tomto veku a tým pádom aj s týmto nájazdom bezproblémovú, alebo lacnú prevádzku. Ak už nie je opotrebovaný motor a pohon, tak už môže mať dosť celý podvozok a to tiež už nebude väčšinou lacné. Elektroinštaláciu nemá zmysel dopodrobna ani rozoberať, hlavne keď sa jedná o nejakú plnú výbavu. Ako uviedol na začiatku autor, čím viac, tým horšie ( v bazáre) :-)
I. Octavka nie je zle auto ale najst nestoceny zachovaly kus je tiez umenie. A tiez ma kopu much len ich vies poriesit daleko lacnejsie a castokrat aj sam.
Ta, co máme v rodině, je sice vylítaná plečka v hrozném stavu, ale servis stojí 2 tisíce kč ročně. Když během roku nebo dvou dvakrát bourala, pořád její provoz vyšel levněji než u mého subkompaktu.
V blízkej rodine bola O1 tour (jedna z posledných)a s tým servisom to až také ružové nebolo ;) . Skončila na opakovaný rozpad prevodovky ( ložiská)a spotrebu oleja (1,6mpi), ktorá bola riešiteľná len draho. Nájazd nebol nijako ohromujúci. Okrem toho už to auto neznieslo moc porovnanie s dobovými autami. Na strane druhej áno, bežný servis bol za pár peňazí
A kolik stojí převodovka na 1,6 MPI? Počítám, že za 3000 ji seženeš. Válí se jich všude mraky. S tou spotřebou oleje to je smutný fakt. 1,6 MPI na to trpěl. To se dá vyřešit výběrem jiný spolehlivější motorizace.
Naprostý souhlas. Much má spoustu, ale pořád podstatně míň než výrazně novější koncernový auta. A jak píšeš - dokážeš je pořešit velice lacino a často i sám. Ne že s nima musíš do autorizáku a na následnou opravu si vzít hypotéku.
Protože maj myšlení socek, to je jednoduchý. Je to 20 let starej krám. Nechceš mojí 20 let starou TV? Bude někde ve sklepě, když jsi takovej milovník old school. Přibalim 20 let starou ledničku, pračku,..... >:D
Zbožňuju blbečky co si koupí drahý super auto aby nebyli za socky a pak leckdy s hrůzou zjistí co stojí provoz. Na druhou stranu se posmívají někomu kdo jezdí autem, který funguje. >:D >:D Srovnávat to s 20 let starou televizí to už je jen třešnička na dortu poukazující na tvoje chabé myšlení.
S "poctivosťou" toho auta súhlas, na strane druhej je drtivá väčšina dojazdená až na smrť, takže vzhľadom k veku a nájazdu to bude už tiež len to servisné peklo , resp zachvalých bude už len pár kusov o ktoré sa majiteľ staral (čo je pravdepodobne vždy horšie s ich pribúdajúcim počtom).
Ve spolehlivosti některých verzí = ANO.
Ve zpracování interiéru a odolnosti = ANO po Fl
Ve velikosti kufru = ANO
V jízdních vlastnostech = NE ( žebřiňák, který se zvláště s motorem TDI hrne do zatáčky neohrabaně a je silně nedotáčivý)
Komfort na palubě = NE (Na zadních sedačkách žalostně málo místo na nohy, hluk od motorů, podvozek tvrdý, prkenný).
Takže Octavia 1. generace je dobré auto za předpokladu, že hledáš pouze spolehlivost.
Ale vším ostatním je auto bohužel 20 let staré a je to na něm sakra znát, zvláště když přesedáš z něčeho novějšího. Navíc ta spolehlivost s léty a kilometry značně upadá, dost kusů už sžírá koroze...
Někde jsem četl, že má mít 225 koní, což mi připadne dost málo. Leda že by to bylo jen nějaké malé soft-turbo jaké se používalo ve své době v Saabech. A taky by to nebyl až tak velký odskok od 2,5 atmo. Necháme se překvapit.
The most important changes are found under the long hood. Along with the adoption of cylinder deactivation for the current 2.5-liter inline-four, the 2018 Mazda 6 also will be available with the turbocharged 2.5-liter inline-four found in the CX-9 mid-size crossover SUV. Although Mazda is keeping mum on specs, the turbo four makes 250 horsepower and 310 lb-ft of torque in the CX-9, while the naturally aspirated engine produces 184 horsepower in the 2017 Mazda 6.
Ale prosímtě! Aspoň čti pozorněji. ;-) Ten článek má nadpis "První obrázky ukazují, že se nic nezměnilo"- myšleno vzhledově, a v článku samotném píší, že 2,5T dostane americký trh. Za mě článek o ho.vnu. O 2,5T se tu spekuluje už roky. Nijak mě nemrzí, že tu stejný článek není. Až ten motor potvrdí pro Evropu, tak fajn.
Pokud jsi toto nečetl [odkaz] tak sorry za tón a ber to jen jako info, že není žádný důvod ani k jásotu, ani k plodění článků.
Že v ní bude 2,5 T je pro mě dost dobrá zpráva, protože jediný problém co šestka měla, tak vůči jiným /třeba koncernovým/ měla relativní nedostatek výkonu /myšleno u benzínů/.
Tak vám teda děkuju. Teď abych se ke svýmu autu s 1.4TSI Twincharger a sedmikvaltem DQ200 bál přiblížit. Co kdyby se po těch bezproblémovejch 200tkm najednou rozhodlo zákeřně posrat. >:D
...zapomněl na všechny rendlíky. Tyto vozy jsou plné nástrah - už jako nové a pokud jsou ojeté, je to ještě horší. Když už chcete kupovat ojetý vůz, doporučuji japonský - s výjimkou Hnissanu. Když chcete kupovat vůz nejaponský, vyhněte se vozům na "F", tedy Fiat, Ford a francouzské. ;-\
Ok, obecně to možná platí, ale neznám jiný auto podobné velikosti jako bráchova Micra, který by při krátkých cestách po městě bralo v průměru 3,2 na 100. [odkaz] Fakt to není hoax, na cesty po okreskách se vejde i do 2,8. Nemá chybu v počítači, měří si spotřebu od plné do plné a odpovídá to.
Teta má Clio Storia koupené nové a i když jezdí "jako ženská" a auto dost trpí, zatím neměla po ujetí 110 tisíc žádnou poruchu. Mění jen spotřební díly.
Já mám staré Seicento, asi nejvíc ojeté Seicento v ČR které i tahalo přívěs. Motor a převodovka stále původní bez generálek, hydroštely v pořádku, funguje vše až na mechanizmus stahování střechy, ten už se extrémním opotřebením pokazil. Taky odešel startér - uhlíky a spojka. Ale jinak - neskutečně spolehlivé auto na ty roky a najeté km.
Byla zmíněna první Oktávka 1.9 TDI. Super úsporné auto, když byla nová. Dnes buď za raketu v rozumným stavu nebo je to vrak na odpis. K tomu na zadních sedačkách není místo ani na dětskou sedačku. Ostudně špatné využití vnitřního prostoru na tu délku.
Soukromá inzerce je případ co popisuji níže. No nekup takovou lákavou nabídku. Prodejce nakonec uspěl s argumentem, že to přece prodával levně a na vyšší spotřebu upozornil. Jenže nenapsal, že to žere 4l oleje na 1000 km.
že třeba prius II, stará past dle vašich měřítek, je auto nabušený elektronikou a technologiema o kterých se evropským automobilkám může pořád jenom zdát a přitom všem je to jedno z nejspolehlivějších aut vůbec.
tady je vidět, že kdo umí, tak umí.