Dnes v 11.00 představila organizace Euro NCAP v Kolíně nad Rýnem výsledky uznávaných crash testů Euro NCAP. Nejvíce očekávanou zprávou bylo jméno druhého automobilu, který získal po Renaultu Laguna nejvyšší ocenění...
No newim, ale stejně podle těch fotek to vypadá, že ten RANGE je na tom v momentu nárazu nejlépe.... Ten mercedes by se asi dal očekávat (pokud by byl nominován), protože to má být model který koncern daimler-chrysler uvádí jako pilíř výroby MB...
problém je, že zveřejněné snímky z Euro NCAP nejsou "vyfoceny" ve stejný okamžik, takže porovnávání fotografií je sporné (je to vidět na časomíře před auty)
Auto.cz podalo špatné informance, protože v článku, ve kterém uvádí nominovaná auta, se Mercedes C neobjevuje. Tak nevím, jestli tento web nestojí za *!! A pak si mám číst články, ve kterých nevim, jestli jsou pravdivé nebo jestli informace v nich nejsou zcestné!!!!!!!!!!!!
Uvedli jsme informace, které vydal Euro NCAP a mezi nimi Mercedes C nebyl uveden (to znamená nebyla to naše chyba!). Píše se to i v článku, ale jak je vidět tak vy si článek ani nepřečtete a hned jste schopen bez ostychu sprostými výrazy kritizovat náš web.
Srazí se Cherokee nebo Frontera s Polem nebo Corsou. Dejme tomu že se srazí ideálně čelně. Kdo z Vás by chtěl sedět v Corse nebo Polu, které má o jednu hvězdičku víc?
Bohužel hvězdičky u crashtestů jsou jedna věc a druhá je HMOTNOST vozidel které se srazí !! Pokud se srazí dvoutunový Mercedes S a tunovou Corsou, tak Corsa musí pohltit 66% nárazové energie a esko jen 33%. To je krutá realita. V praxi to tedy znamená, že čím těžší automobil je, tím je také bezpečnější v případě kolize s jiným vozem. Samozřejmě v neprospěch těžkých vozů hovoří téměř všechny ostatní ukazatele - neohrabanost, vysoká spotřeba, cena, ...
Bude stačit, když to Vaše 2 tunové monstrum narazí ve stejné rychlosti do 100 leté lípy při cestě.Potom by jste asi za stejných podmínek , myslím tím rychlost před nárazem ( v případě, že by jste přežil),řídil raději maličkou Corsu.
Tak zaprvé nevím proč píšete "vaše monstrum", protože já v předchozím příspěvku těžké auta neobhajoval a ani jsem nepsal že takové auto mám a zadruhé není vůbec jisté, které auto by dopadlo lépe i když je Corsa lehčí. Pro znevýhodněné (těžší) auto i při nárazu do pevné překážky stejně hovoří větší deformační zony, atd.
Hmm Renault by se mel zamyslet a navrhnout sestihvezdickovou stupnici . Protoze tenhle system opet nedava znat jejich naskok. Alespon ze jsou vzdy prvni kdo nejvyssiho oceneni dosahne ...
Ano - to o čem píšeme v tomto článku je samozřejmě jen poslední série crashtestů, co Euro NCAP udělala. Ostatních více než 90 crashtestů máme zpracovány zde: [odkaz]
vždyť se výrobci jen podívají na konkrétní měřené aspekty, které stejně nemohou postihnout celý problém crashe - a na ty se zaměří a je z toho rázem jen další fungující marketingový nástroj. Je pravda, že je to určitě přínosnější pro uživatele, než jiné marketingové vynálezy, ale stejně je nutno to brát s rezervou …