Tak tak, tí čo boli ochotní za tak malé auto vysoliť toľko sa už vozia v Smarte alebo A-classe, no a ten design mne ososbne tiež moc nereže aj keď bočné posúvne dvere môžu byť fajn... Čítal som že je na svoje rozmery dosť ťažké, preto aj "silnejšie" motory ako má 107. Myslím, že to za pár rokov pôjde k ľadu.
Mě se to auto mooc líbí být tak o 100 000 levněší a klidně bez té výbavy tak bych ho bral, ale takhle ne to si koupím patrně C1 či nějakou jetinu škoda jsi hezká 1007-čko
No opravdu se obavam ze tohle absolutne nema sanci uspet a to nejen u nas !! Pripomina mi to Toyotu Yaris verso....tech jezdi po CR ze se to na prstech da spocitat
Jednoznačnej favorit. Pohledově úžasná práce designérů Šoupačky nemám ani doma, na autě bych je neztrpěl tuplem, to jediné mě mrzí. Jinak je to ve své kategorii obrovskej zášleh invence. P.S. On ten Peugeot snad udělá pořádný auto. A bacha, neukazujte ho manželce, nebo ho za vás vymění... ale to by musela dost doplatit, co
Ty GTI to auto se mě moc líbí jak jsem napsal výše koupil si ho k 18-tinám a protože DPMB zdražje tak moc že je pro mě samotnýho!!! levnější jezdit autem než MHD tak bude autíčko. Mám otázku na tebe do jakého vozudla bys jsi šel ty? Do malinkatéh prcka bez výbavy nebo do jetiny???
Nikdy bych si nekoupil ojeté auto, i když vím, že nové je ekonomické harakiri. Ale ty krásné chvíle si zajíždět auto a nasávat tu jeho vůni... to za to stojí. Takže bych šel do malinkého prcka bez výbavy - jen bych ho narval pytlema. Tahle 1007 je krásná, nadupaná, ale je to klenot pro ženskou. Pro chlapa bych šel za malé peníze jen do 107, nebo C1 v černé - píši o tom u 107. Důležité dnes je, že u nového máš 2 roky záruku. Ojetina, to je vlastně vždy sázka do loterie, v který výhrává ten co prodává Vybavovat auto a koupit si jaké chceš... to přijde až časem, nespěchej. Je nádherné, že můžeš koupit nové, malé, byť nevybevené, to nevadí... K 18tinám auto... zázraky se dějí
Hmm já prostě nevím; chtěl bych pandu(měli jsme v rodině Punto a bylo skvělé)kvůli ceně, a co se týča auta v 18 bude pro mě levněší jezdit autem než brněnskou IDS-kou opravdu,to je jediná věc co závidím praze že ji mají líp vřešenou než my
Perfektně vymyšlené auto - nové nápady, výborný design, ba i praktické. Peugeot za něj může chtít vyšší cenu - pokud bude všechna ta elektrika fungovat.
Ťažké a lenivé ale: BEZPEČNOSŤ! Jediné vo svojej triede dosiahlo "poctivých" 5 hviezd v EuroNCAP. Preto tá hmotnosť. Je ale bezpečnejši než VW Polo (so skvelou reklamou práve na bezpečnosť), trojlístok z Kolína (C1+107+Aygo), C2 aj C3, Fiesta, Punto, Panda, ... a Fabia (aj Fabia je zaradená do triedy Superminis)! Na bezpečnosť sa ale v týchto končinách nehrá....
tak jsem si v brně hrál s těmi dveřmi.. neměl bych k tomu moc důvěru-životnost celku - rozhodně bych dal přednost mech. otv.. pokud francouze, tak mě ve stejné třídě spíš zaujala C2.
jinak mé subj. poznatky - C1 a 107 super! vepředu dost místa, pěkně zpracovaný, mlasknutí dveří jako u pořádný toyoty, hlavice řadičky ze starý corolly ale nevadí, C4 hodně gumový řazení . koukal jsem se hl. na nižší třídu - zaujaly mě: colt/forfour za tu cenu (!) , swift i rio. o třídu výš mě mile překvapila octávka, dále golf plus, MB-A, civic, cenově kia cerato. co tedy nechápu, jak v podstatě srovnatelný nádherný MB-A a podivná trojčata ze seatu vycházejí cenově podobně 600-700kkč.