Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 108 vs. Renault Twingo vs. Škoda Citigo: Co koupit?

Nový Renault Twingo se snaží rozčeřit vody minivozů, a to mimo jiné i neobvyklou koncepcí. Není ale lepší pořídit si zástupce z Kolína, Peugeot 108, či osvědčené Citigo od Škodovky?
Zpět na článek
21. 10. 2014 11:09
21. 10. 2014 11:33
21. 10. 2014 11:41
21. 10. 2014 11:43
21. 10. 2014 12:43
21. 10. 2014 13:00
21. 10. 2014 14:30
21. 10. 2014 14:52
21. 10. 2014 17:25
22. 10. 2014 09:53
22. 10. 2014 12:27
22. 10. 2014 12:49
22. 10. 2014 17:39
22. 10. 2014 19:12
23. 10. 2014 10:17
21. 10. 2014 16:38
21. 10. 2014 11:51
21. 10. 2014 12:00
21. 10. 2014 12:08
21. 10. 2014 12:15
21. 10. 2014 14:39
21. 10. 2014 17:26
21. 10. 2014 19:12
21. 10. 2014 18:59
21. 10. 2014 19:22
21. 10. 2014 23:17
21. 10. 2014 12:09
21. 10. 2014 12:44
21. 10. 2014 13:39
21. 10. 2014 13:48
21. 10. 2014 13:56
21. 10. 2014 14:02
21. 10. 2014 14:37
21. 10. 2014 14:15
21. 10. 2014 17:28
21. 10. 2014 19:24
21. 10. 2014 13:49
21. 10. 2014 14:32
21. 10. 2014 11:52
21. 10. 2014 12:03
21. 10. 2014 12:07
21. 10. 2014 12:13
21. 10. 2014 12:13
21. 10. 2014 12:16
21. 10. 2014 12:20
21. 10. 2014 12:26
21. 10. 2014 12:38
21. 10. 2014 12:41
21. 10. 2014 12:35
21. 10. 2014 12:49
21. 10. 2014 12:53
21. 10. 2014 13:04
21. 10. 2014 13:14
21. 10. 2014 13:45
21. 10. 2014 18:28
21. 10. 2014 14:35
21. 10. 2014 12:31
21. 10. 2014 14:13
21. 10. 2014 14:46
23. 10. 2014 09:37
21. 10. 2014 14:46
21. 10. 2014 18:22
21. 10. 2014 18:25
21. 10. 2014 18:29
21. 10. 2014 18:55
21. 10. 2014 19:13
21. 10. 2014 20:35
21. 10. 2014 23:35
21. 10. 2014 21:42
21. 10. 2014 23:59
22. 10. 2014 12:08
22. 10. 2014 12:21
22. 10. 2014 12:23
22. 10. 2014 22:41
21. 10. 2014 11:09
....
Sice nechapu tento styl testovani, ale budiz. Jenom poznamka co je nejnizsi mozna cena? (a zdalipak by takoveto auto v testu vyhralo, z fotek vyplyva, ze holatko jste nedostali) a dale nejak nechapu tu spotrebu - nejaka cisla?

Neslo by delat testy aut na to na co jsou urcena? V tomto pripade treba vyhradil vasi velmi casto focene kolegyni (??) tri auta na popojizdeni po meste, do obchodu, do zamestatni a pak nejake kratke zhodnoceni? Nemam pocit, ze nekdo bude jezdit v tomto miniaute v 5ti lidech, popripade bude pendlovat po dalnici Praha-Brno....
Rozbalit vlákno
39
21. 10. 2014 11:14
Re: ....
Dobrý den,

přiznám se, že nevím kterou kolegyni máte na mysli. Tohle ale není srovnávací test, auta jsme zde neměli najednou. Jedná se pouze o srovnání rozměrové, cenové, výbavové a protože jsme s vozy jezdili i v nedávné době, tak nechybí několik dojmů z jízdy. Fotky jsou pak rovněž spíše ilustrační.

S pozdravem, Ondřej Chamilla
21. 10. 2014 11:33
Re: ....
Když už se Vám na tu srovnávačku nechce ty auta někde půjčit, tak si o nich alespoń něco zjistěte. To, že Vám Renault narozdíl od Škodovky půjčuje auta v základní výbavě,ještě neznamená, že nemají vyšší výbavy. Vaši parodii na srovnávačku jsem dočetl do prvního blábolu. Dál jsem to už raději nečetl.
" ... a jako jediný může nabídnout velkou dotykovou obrazovku zabudovanou do palubní desky,..... " :no: :no: :no:
21. 10. 2014 11:41
Re: ....
Tobě jak někdo šáhne na rencka, tak vidíš rudě, co?
vyhrála Škodovka, jsem zvědavej, jak ti bude chutnat dnešní oběd >:D
21. 10. 2014 11:43
Re: ....
Proč bych měl vidět rudě? Když někdo plácá nesmysly, tak mu to řeknu. Nebo si mám hrát na korektního slušńáka a těm nesmyslům ještě tleskat?
21. 10. 2014 12:43
Re: ....
Když někdo napíše nesmysl, tak je fajn ho upřesnit, opravit, a ne se chovat jako malej ***k, byť je ti to asi bližší.
Je nutné rozlišit, jestli někdo něco pomine, splete se (jako tady a teď), nebo jestli hovadiny píše programově a záměrně (jako jeden nejmenovaný fanatický hondista, který nenávidí VW a BMW).
21. 10. 2014 13:00
Re: ....
Co tady chceš opravovat, upřesňovat? Ten kvalitní, dospělý interiér u Citiga? Přes tu vestavěnou navigaci už to dál nešlo. Už to vypadalo na programové psaní hovadin.
21. 10. 2014 14:30
Re: ....
Ano, CitiGo má dospělý interiér, je z kvalitních materiálů a kvalitně zpracovaný. Je třeba napsat taky za B) že těch materiálů nepoužili zase tak moc a holé plechy (na prvních fotkách jsem si myslel, že to je plast coby dekorace) uvnitř auta já osobně nesnáším. Ale co se týká dospělého vyznění a kvality zpracování interiéru, tak tam není co opravovat, to není nesmysl, ale fakt. Twingo oproti tomu působí spíš jako pro holčičky, byť má vše zakrytované plastem, to není nadávka, ale taky fakt.
Vestavěný displej byla chybka autora, která se vloudí, a Ondřej už se opravil.
21. 10. 2014 14:52
Re: ....
Citigo ma interier z kvalitnych materialov? >:D >:D LOL

Priznaj sa, ze si v tom nesedel len papagajujes nezmysly.
Spracovanie tiez nic moc.
21. 10. 2014 17:25
Re: ....
Už jsem se tě na to jednou ptal. Můžeš mi nalinkovat aspoň jeden jediný test, kde by citigo kritizovali za špatný interiér?

Nikdy jsi neodpověděl, tak snad teď.
22. 10. 2014 09:53
Re: ....
Uz ti znova odpovedam a vzdy som odpovedal, len mas zrejme trable so slovencinou a problem chapat text - naco?
Sedel som v tom a je to smejd snad pozliepany z recyklovanych PET flasiek. K tomu nepotrebujem test.
Ked ty si potrebujes potvrdzovat vlastny nazor testami, tak to je len tvoja prizemnost.

Palubovka a vyplne dveri su tragicke, jedina vyhoda je, ze je tam relativne dost miesta.
22. 10. 2014 12:27
Re: ....
Vidím, že máš problém s chápáním psaného textu, tedy zkusím zdůraznit.

"Můžeš mi nalinkovat aspoň jeden jediný test, kde by citigo kritizovali za špatný interiér?"

Tvůj zcestný názor není ...směroplatný. ;-)
Avatar - wakantanka
22. 10. 2014 12:49
Re: ....
Človeče ja ti neviem, nemám priamu skúsenosť s autom z bežnej premávky. Ale keď CityGo vyšlo ako novinka bol som si ho obzrieť a preliezť skrz na jednom autosalóne. Minimálne čo ma zarazilo bolo to, že v ňom smrdelo ako v kórejských autách spred 20 rokov. Či to bol len nejaký predprodukčný exemplár netuším, ale prvý dojem strašný a už som sa viac o taký stroj nezaujímal. Zvlášť keď v holobyte vtedy stál 8.490 Eur. Naproti tomu bol som minule mrknúť u predajcu na salóne Twingo a tam sa nič podobné neudialo.
22. 10. 2014 17:39
Re: ....
Problem s chapanim mas viditelne ty, pripadne si dnes (znova) vstal s napnutou rucnou brzdou.
NEpotrebujem test, aby som si utvoril nazor.
Len podaktori nedorobeni sa potrebuju utvrdit, co si maju mysliet.
22. 10. 2014 19:12
Re: ....
Tvé plky jsou opravdu "důvěryhodné". S tím, jak se tu dlouhodobě prezentuješ, nevíš lautr nic. >:D :yes:

Což ostatně potvrzují vlastně všechny testy.
23. 10. 2014 10:17
Re: ....
Pozor pozor, jossajelitko cital test, tak teraz vie vsetko...co na tom, ze nic nevidel a nikde nebol >:D
Skusenosti nula nic, len kopa trapnych zvastov, to je cely jossajelitko.
Avatar - twistedTSD
21. 10. 2014 16:38
Re: ....
Upozornění na chybu je sice chvályhodné, ale druhá věc je provést to (tvým tradičním) stylem "vrrr haf haf, na Renault mi nesahejte!". ;-)
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 11:51
Re: ....
A kdo by měl vyhrát jiný ? >:D Z těchto třech sem se setkal/jel s Citigem a Twingem... bral bych jednoznačně Twingo, je lépe zpracované a líbí se mi více. :-)
21. 10. 2014 12:00
Re: ....
Podle pana redaktore je nejlépe zpracované a má nejlepší materiály Citigo. Holé plechy jsou prostě známkou dospělého auta.
21. 10. 2014 12:08
Re: ....
To vis, plech je plech, na nem neni co zkazit, ale takovej plast, ten muze bejt i tvrdej. I kdyz neni tvrdej plast jako tvrdej plast... Viz nova Fabie, kde je to super, a jina produkce, kde je to tragedie... :-)
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 12:15
Re: ....
No...... tak nějak tohle taky nechapu, Holé plechy v Citigu mne dost odrazují, stejně tak palubka z bakelitu, sice vypadá dobře na pohled, ale levnost je z toho dost cítit... Twingo je uvnitř někde jinde, nemohu si pomoct. Navíc Citigo a jeho odhlučnení taky neni moc příkladné...
21. 10. 2014 14:39
Re: ....
No měli by ted před zimou dát do citigo a do upa upozornujicí nálepku, aby lidé neolizovali ten plech. Jinak víme co se muže stát. A ted vážně. Nejvíce sympatické je mi twingo, jak vzhledově z venku tak zevnitř Sám jsem ho zkoumal. Na druhou stranu nechápu tu koncepci. Kdyby byl kufr vzadu a jještě místo motoru vpředu tak je výhoda jasná, ale takhle to moc nechápu. Navíc dostupnost k motoru v budoucnu bude mizerná (rozvody, svíčky, prostě servis a možné poruchy). I když u mýho megana to neni o moc lepší :-) . Je fakt že twingo je zajímavý svou koncepcí, vzhledem barevnýma kombinacema. A z těchto bych si vybral právě asi jeho.
21. 10. 2014 17:26
Re: ....
Na lakovaný kov se nepřilepíš, ani v zimě. ;-)
Avatar - WinDiesel
21. 10. 2014 19:12
Re: ....
Vyzkoušíme to na Tobě. :-)
Avatar - Emel
21. 10. 2014 18:59
Re: ....
Na první dobrou říkám taky Twingo... ale musel bych to projet. Těžko říct, jestli by pak nepřevládl instinkt koupit lepší auto, konkrétně Up! nebo Swift (který je teda i v akci cenou na úrovni toho Peugeotu, ale s lepším motorem).
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 19:22
Re: ....
Swišť je ale o třídu výše, nicméně při obdobné nabídce bych také neměl důvod zůstavat v segmentu minivozů :-)
Avatar - Emel
21. 10. 2014 23:17
Re: ....
Tam ale patří k těm menším autům, ne?
Avatar - dal
21. 10. 2014 12:09
Re: ....
Ty holé plechy sice ničemu nevadí ale Twingo je v tomto ohledu na tom podstatně lépe.
21. 10. 2014 12:44
Re: ....
Taky bych možná vzal Twingo, ale rozhodně ne s litrem bez turba...
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 13:39
Re: ....
Tak, jasne že raději TCe :-) Ale obecně se mi to auto líbí více, jen mne zaráží tolik nenávistných palcářů, kteří se nemohou smířit s tím, že Škodovka neni ve všech ohledech top >:D
21. 10. 2014 13:48
Re: ....
On není top ani tento renault.
Za zmínku stojí zpracování interiéru, rejd a design. Zbytek je podprůměrný. ;-)
21. 10. 2014 13:56
Re: ....
A co třeba rozložení hmotnosti, nízké těžiště, nejsilnější motor, co nevidět dvouspojka, variabilita, kufr,,..,?
21. 10. 2014 14:02
Re: ....
S rozložením hmotnosti to prdítko neumí pracovat viz. bídné jízdní vlastnosti už ve vyšších rychlostech, motory - jeden nekultivovaný, slabý a užraný, druhý nekultivovaný, silnější a opět užraný. O dvouspojce nevím, nezkoušel jsem ji v tak malém autě, tedy nehodnotím. Variabilita - spíš pro zasmání. Nebudeme dělat dodávku z toho nejméně vhodného modelu - miniautíčka. Kufr? Ohřívá se a je plytký. Opět nic ke chlubení. Takhle si já osobně (jde o čistě můj názor), top model nepředstavuji.
21. 10. 2014 14:37
Re: ....
Rozložení hmotnosti? Dobrej fór, už jsem psal, že se sedí jakoby "na autě", než "v autě", do zatáček se to naklání a jízda není žádný zázrak. Nedělej z toho kvůli motoru vzadu takovou menší najnileven.
Dvojspojku ještě nikdo neviděl a cena bude stát za to, to se vsaď.
Variabilita u pidiauta nehraje roli, resp. není to takové plus abych jedno pidiauto vyvyšoval nad jiné jen proto, že má v kufru po sklopení opěradel rovinu...
Twingo s motorem 1,0 bez turba je dynamicky průměrné, zbytkem spíš podprůměrné, byť sympatické auto a k tomu ještě docela drahé.
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 14:15
Re: ....
No, to není.... to sem nikdy neřekl :-) Ale vypadá uvnitř dobře, materiály jsou solidní. Neřikam, že je Citigo špatné auto, po městě do práce určitě bych se nestyděl, ale v Twingu se mi sedělo o trochu lépe, jelikož jsem docela veliký a tato auta není ma priorita :-)
21. 10. 2014 17:28
Re: ....
Twingu zde mnoho lidí odpustí kde jakou botu. Z designu se jim odkrví mozek a tím veškerá objektivita končí. ;-)
Avatar - Ozzman
21. 10. 2014 19:24
Re: ....
Nesednu si na zadek ani z jednoho vozu, leda by přišlo "ostré" twingo, CitiGo ostré nebude, nebo zatím sem nic neslyšel. Design malých aut je ošemetný, já říkám své pocity. Lépe sem se cítil v Twingu :-)
21. 10. 2014 13:49
Re: ....
Tady žádní nenávistní koncernoví zaslepenci nejsou. Tady jsou jen objektivní, distingovaní odborníci s nadhledem a jeden zaslepenec od Renaultu.
21. 10. 2014 14:32
Re: ....
Abys to správně pochopil: Ten důvod, proč by u mně vyhrálo právě Twingo je právě motor TCe, kdyby se dalo vybírat jen mezi litrovými trojhrnky, tak jdu pro CitiGo, money talks.
21. 10. 2014 11:59
Re: ....
Dobrý den,

Twingo, jehož test vyšel na těchto stránkách před týdnem, bylo v nejvyšším stupni výbavy. Máte však pravdu, že za dotykový displej si lze rovněž připlatit.
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 11:44
k comu tieto clanky co koupit?
keby ste aspon realne ohodnotili a odjazdili s tymi autami povedzme jeden cely tyzden nejaky dlhodobejsi vzajomny porovnavaci megatestik a tak napisali "co koupit" nech sa v tom zakaznik a normalny clovek vyzna.... nech clovek vidi vase postrehy z praxe, dojmy a aj pozitivne aj negativne veci ...... taketo ..... taketo pr clanky su k comu... malo clankov o twingu tu asi bolo... pozeram ze fotogalerie citiga aj 108 chybaju....
Rozbalit vlákno
6
21. 10. 2014 11:46
Re: k comu tieto clanky co koupit?
Naopak chybějí fotky Twinga, protože k žádnému srovnání nedošlo. Fotky Twinga jsou až na konci.
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 11:48
Re: k comu tieto clanky co koupit?
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 11:49
Re: k comu tieto clanky co koupit?
ano z tohto pohladu mas pravdu....
21. 10. 2014 12:02
Re: k comu tieto clanky co koupit?
Tohle ale není PR článek ani náhodou. S každým z aut jsme v poslední době celý týden jezdili, nepovedlo se nám však dostat je najednou, proto to také není bezprostřední srovnávací test.
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 12:06
Re: k comu tieto clanky co koupit?
aspon nejake foto by to chcelo.... ja viem ze tieto auta su uz fotene inde x krat... ale v clanku mi chybaju podrobne fotky kazdeho z nich a najelpsie fotky s osobami.... figurantami nech vidi clovek kolko miesta je vpredu vzadu... mohli ste nam ukazat ako vyzera kufor citiga 108 aj twinga ked v nom mame basu piva..... skoda
Avatar - aproximus
21. 10. 2014 12:22
Re: k comu tieto clanky co koupit?
k čemu? no přece ke srovnání atributů pro potenciální kupce. ale to ty nemůžeš nikdy pochopit.
Avatar - Delfin2
21. 10. 2014 11:52
.
Ani jedno ani druhé ani tretie, UP! :yes:
Rozbalit vlákno
17
Avatar - dal
21. 10. 2014 12:03
Re: .
Pro ženskou do města jednoznačně Twingo. Na dojíždění do práce a při využívání i mimo město UP(Citigo nepřekousnu dědkovský design).
Avatar - sendador
21. 10. 2014 12:07
Re: .
Pro me zase jasna Panda.
Kazdy to ma jinak a tak je to dobre.
Avatar - dal
21. 10. 2014 12:13
Re: .
Panda nebyla v článku uvedena.
Jinak s tebou souhlasím, Fiat malá auta umí.
21. 10. 2014 12:13
Re: .
Z těchto aut jednoznačný vítěz Twingo,poté Peueot a nakonec Škoda
Avatar - dal
21. 10. 2014 12:20
Re: .
Ano, přesně tak by to seřadila moje dcera.
Asi proto, že bere auto jako kabelku a technika, spotřeba nebo jízdní vlastnosti jí nic neříkají.
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 12:26
Re: .
1. i10/UP/citigo/f500
2. panda/picanto
3. celerio/spacestar
4. splash/adam/KA
5. 108/C1/twingo
6. alto/spark
Avatar - pumpkin
21. 10. 2014 12:38
Re: .
čo ti spravilo Alto a Spark že si ich dal až pod to strašné Twingo? >:D >:D Ty si tragéd...
21. 10. 2014 12:35
Re: .
Pokud tohle napíše člověk, který má u Leona uveden zadní pohon, tak nezbývá než souhlasit. Ale nezoufej. Je vás tam koncernových odborníků víc. Poslední 2 nové Octávky na Moje auto mají taky zadní pohon. :-)
21. 10. 2014 12:49
Re: .
Třeba jezdí jen na zpátečku :-)
Avatar - dal
21. 10. 2014 12:53
Re: .
Děkuji za upozornění, opraveno.
Na rozdíl od tebe nerozděluji diskutující na koncernové a nekoncernové, ale na ty kteří jsou schopni diskutovat nezaujatě a na zaslepence.
Hádej do které skupiny ty kluku kosočtvercová patříš?
21. 10. 2014 13:04
Re: .
A co je ta nezaujatost a zaujatost? To jako, když je někdo nezaujatý, tak cpe svoje názory mezi řádky? Pokud je pro tebe zaujatost to, že se držím faktů a reality, tak jsem zaujatý.
Avatar - dal
21. 10. 2014 13:14
Re: .
Tak polopaticky, když si někdo udělá z nějaké značky modlu a nedokáže přijímat i sebemenší kritiku na kterýkoliv její model je zaslepenec.
Přeber si to jak chceš, nebo si zpětně přečti své reakce na kohokoliv kdo se jen dotkl Renaultu, možná se ti rozsvítí nebo taky ne.
21. 10. 2014 13:45
Re: .
Jsem zaslepený fanda Renaultu, který reaguje na nesmysly, které sem tam někdo napíše. S tím se dá souhlasit.
Avatar - Emel
21. 10. 2014 18:28
Re: .
Že někdo upřednostní Twingo chápu, ale toho "Peueota" mi vysvětli... za 260 v základu?!
21. 10. 2014 14:35
Re: .
Pokud bychom si Citygo vzali s podobně silným motorem, tedy 55 kw, nejlevnější s klimou a elektrickýma okýnkama vpředu stojí 244.900 Kč. Takže cenová výhoda u škody moc není..

Výsledek testu odpovídá logice Škody - každé auto musí mít užitnou hodnotu, škrabku v nádrži a 10 let starý design a uděláme z toho výhodu - design nezastará, plechy v interiéru se hůř poškrábou atd.

Twingo je podle mě pecka pro danou cílovku - sigles a starší páry ve městech. Pro mladé super design, pro ty starší zase vyšší stavba a tím pádem i dobré nastupování. To jsou ale pro auto.cz detaily.. stejně jako inovativní přístup twinga od uložení motoru, kastlík atd.

Myslím si, že aktuální twingo je prostě miláček, bude se vyrábět v tomto designovém stylu dlouho a dobře prodávat po celé civilizované Evropě, kde se minivozy používají k dojíždění za prací a s dětmi do školy a ne na převážení hokejistů a bečky piv.
21. 10. 2014 12:31
co koupit?
Pandu!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 14:06
Re: co koupit?
skoda len tej ceny... predosla generacia mi prisla ako ludove normalne auto a ta dnesna nova generacia akoby sa uz zrazu hrala na imidzovku.... 9 predanych pand na slovensku za cely prvy polrok 2014 je dokazom toho ze asi moc zaujem o "malicke imidzovky" u nas nebude ...... ludia skor potrebuju a hladaju nieco ine....

stara panda bola ozaj sikovna svojou cenou..... nova panda je ako auto fajn.... ale cena ju u nas uplne znicila.... predaje padli na same dno... za 11 tisic si uz clovek skutocne asi kupi skor fabiu alebo i20 ako pandu.... mrzi ma to lebo uznavam kvality pandy a paci sa mi... ale v tej cene aku ma dnes by som si ju tiez nekupil.... skoda

volim i10 :yes:
Avatar - dal
21. 10. 2014 14:13
Re: co koupit?
Nevím jak je to u vás nastaveno, ale na českém trhu je cena Pandy na stejné úrovni jako to Citigo nebo Ka( cca 7500 Euro)
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 14:25
Re: co koupit?
a sakra ..... nejde mi zobrazit cennik

skus fiat.sk ... tam je v pdf cennik....
21. 10. 2014 14:46
Re: co koupit?
Tak to min. polovica predanych jazdi iba v KE.
23. 10. 2014 09:37
Re: co koupit?
Panda určitě není špatná, ale vzhledem k tomu, že se stejným motorem dostaneš za úplně stejné peníze Punto, tak její koupě vůbec nedává ekonomický smysl...
Avatar - KANKUNEN
21. 10. 2014 13:29
To jsou v Česku vozíky max.
pro kloboučníky a nebo ženské, které se bojí řídit. O třídu výš jsou auta úplně jinde s malým příplatkem.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
21. 10. 2014 13:35
Re: To jsou v Česku vozíky max.
atd., atd. a jezdíme všichni v limuzínách! >:D
21. 10. 2014 15:33
Re: To jsou v Česku vozíky max.
Co se na to podívat tak, že chce někdo jen prdítko do města?
21. 10. 2014 14:46
Simple
Twingo.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 14:46
spomienka na prve twingo
vyborny stvorvalcovy 1,2 motor ( od r 2001 a vykonom 55KW ) ....
auto bolo svojou charakteristikou aj praktickostou vhodne aj mimo mesto
sklopne vsetky sedacky / vzniklo doslova dvojpostelove lozko
sikovna posuvna zadna lavica/ kto ju dnes ma?
moznost mat vybornu poctivu rolovaciu strechu/ ziadne presklenne fejky
neuveritelna vzdusnost a objem kabiny ktora sa vyrovnala autam o dve triedy vacsim

dnes uz len s uctou spominame :yes: [odkaz] :yes: [odkaz] :yes:
Rozbalit vlákno
2
21. 10. 2014 14:57
Re: spomienka na prve twingo
Tu rolovací střechu máš i u nového Twinga. Je dobré, že vzpomínáš na první Twingo. Jako novinku jsme si ho s mou nynější manželkou za mlada taky koupili a Twingo rád vzpomínám. Předpokládám, že se za 10 let propracuješ k tomu, že tady budeš s láskou vzpomínat na Twingo III.
Avatar - 3_diamanty
21. 10. 2014 15:03
Re: spomienka na prve twingo
ja som sa nikdy netajil tym ze prve twingo bolo vyborne auto... ozaj nie .... kedysi som ako chlapec kupoval casopis elektron zenit... nieco ako u vas Abececko ( abc ).... taky klasicky magazin o vede technike s vystrihovackami a bla bla... ine vtedy ani moc neboli ( potom este motoristicky magazin STOP ).... a hadaj ake auto sa mi este pred tym ako som zacal sa nejako hlbsie zaujimat o auta najviac pacilo.... ano bolo to v r 1993 prave twingo.... twingo vyfotene s dvoma sumo zapasnikmi ...... mal som 11 rokov a mohol som na tom aute oci nechat...

rad na prve twingo tiez spominam :yes: bolo sucastou zrodu mojej vasne k autam :yes:
Avatar - Emel
21. 10. 2014 18:22
Výhody a nevýhody
Seznam výhod a nevýhod na konci článku je asi důležitější, než samotné pořadí. Mně osobně zní výhody Twinga dost přesvědčivě na to, aby přebily nějaké dílčí problémy... v rámci zadání "auto do města". Zjištění v testu se vcelku shodují s tím, co psal i mariachi na blogu... Citigo bude zřejmě z pohledu standardní testerské metodiky lepší auto, ale Twingo je víc sexy a jeho jízdní neduhy mu lze ve městě odpustit.

Na Peugeot za 260 bych se nenechal ukecat ani po večeru s JiRim v baru :-)
Rozbalit vlákno
1
21. 10. 2014 21:43
Re: Výhody a nevýhody
A já ani kdybych tam musel jít sám >:-[]
Avatar - Jetty
21. 10. 2014 18:25
NEJ...
Ještě v závěru chybí jedno nej u škodovky. Je z testované trojice jednoznačně nejhnusnější :no:
Oproti tomu Twingo :yes: ale hlavně 108 vypadá v té bílé velice pěkně :yes: :yes: :yes:
Nechci kazit redakci radost, ale u těhle aut opravdu velikost kufru a místa na zadních sedadlech není důležitá. Viděl jsem 108 naživo poprvé v Ženevě a musím říct, že mi spadla brada, oproti tomu Citigo vypadá jako krabice od bot... Ne že by na tom Up nebo Mii bylo líp, spíš ještě hůř :no:
Jinak samozřejmě cena 108 hodně sebevědomá, ale zatím má punc novinky, za rok bude cena zase jinde...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Emel
21. 10. 2014 18:29
Re: NEJ...
To tam uvedené je, jen to holt psal člověk, kterému nekouká sláma z bot ;-)
Avatar - Jetty
21. 10. 2014 18:55
Re: NEJ...
Jo a kde? Pokud myslíš slovní spojení "strohý vzhled" - tak ten to jistě nevystihuje. O vnějším vzhledu P108 ani slovo... Proto jsem na to reagoval tak "stroze". Prostě mi to připadá, že slabiny Citiga se přeskočí dvěma slovy, kdežto o výhodách se pějí ódy na celé odstavce... přitom ani nejsou některé tolik podstatné...
Jinak jestli jsi ten test četl, P108 je za 260 v základu, to ale není základ Citiga, které pak stojí 230.. To už si opravdu někdo připlatí a nemusí jezdit tím, co vypadá nudně a co se mu nelíbí... ;-)
EDIT: ikdyž mám koncern rád, někdy mi ACZ leze s tím "ohýbáním" recenzí na nervy.
Avatar - Rubb
21. 10. 2014 19:13
Re: NEJ...
Jo hochu jak se říká - Koho chleba jíš, toho píseň...
Chválí interiér a plasty Citiga, ale to že tam čumí plechy stejně jako v P108 je asi jedno - tady jednoznačně Twingo :yes: P108 zase jasně nejhezčí sedačky (naživo) a nejmodernější palubní výbava - umí i mirror link. Tady zase podle mého ztrácí Twingo. Zvenku souhlas s tebou P108 nejhezčí a nejdospělejší :yes: Jízdní vlastnosti mají všechna 3 auta v rámci třídy ok, tady hledat rozdíly blbost, není to BMW, nebo auto na okruhy. Motor nejlepší P108 (Toyota). Trochu za slabinu považuji koncepci Twinga (motor vzadu) ale je pravda že ten velký rejd taky není k zahození...
Veskrze záleží na prioritách, kdo hledí pouze na cenu, tak Citigo - bohužel je to na něm zvnějšku na první pohled vidět. Já bych se rozhodoval mezi P108 a Twingem, ale asi 108, je přeci jen nejhezčí :yes:
21. 10. 2014 20:35
Re: NEJ...
Z tou palubní výbavou to je trochu jinak. To, co redaktor testoval je jen základ. Do Twinga si můžeš koupit i R-link a ten bude silně ztrácet i ten palubní systém z P108. Pan redaktor na R-link trošku zapomněl.
Avatar - Emel
21. 10. 2014 23:35
Re: NEJ...
Ano, to je přesně ono... strohý design to vystihuje. 108 není o nic lepší, má jen pár kudrlinek navíc.

Při srovnatelné výbavě je rozdíl 30t pořád dost.

Z těch tří aut mi je 108 nejméně sympatická a to hlavně díky interiéru, tam podle mě TPCA zaspalo. Citigo možná nemá špičkové materiály, ale třeba grafika přístrojů neurazí, je to běžný Škoda standard. Postav si ale vedle sebe ineriér 108 a třeba 308, to je k pláči...
21. 10. 2014 21:42
Re: NEJ...
Tos napsal moc pěkně :yes:
Avatar - Ada je zase tady
21. 10. 2014 21:25
Věc je jasná
Ačkoli zvenku nevypadá ten Peugeot nijak zle, uvnitř už jasně kraluje Cígo. Bohužel se neprodává s motorem 1,4 TDI, který by mu moc slušel. O rendlíku nemá smysl se ani zmiňovat - snad s jednou výjimkou: ostatní designéři by se u tohoto křápu měli poučit, že rovná ložná plocha má pro zákazníka svoji hodnotu. :-!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - moreczech
22. 10. 2014 19:58
Re: Věc je jasná
Grifith už tě poučil o motorizacích v Citigo, tak machruješ co :-)
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 20:23
Re: Věc je jasná
Nechceš tam radšej rovno 2.0 TDI, 4x4, 500l kufor a svetlú výšku pol metra? >:-[]
21. 10. 2014 23:59
Citigo
jsem zkusil, ale dokud nepřimontují k řidiči ovládání okna splujezdce a nevyřeší nějak paměť sedadla - u třídveřáku, prostě se o něm nedá uvažovat. Plech v interiéru, laciné plasty, na to kašlu, ale tyto dva ergonomické prohřešky jsou pro mě nestravitelné.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
22. 10. 2014 12:08
Re: Citigo
Neřeší to pětidvířko?
22. 10. 2014 12:21
Re: Citigo
To je bohovský nápad kvôli dvom prkotinám kupovať pár dverí navyše, ktoré dotyčný možno ani nechce.
Avatar - Emel
22. 10. 2014 12:23
Re: Citigo
Pokud bych chtěl vozit někoho vzadu jinak než zcela výjimečně, koupil bych prostě pětidvířko... a konec konců, třeba Twingo myslím jako 3dv ani nebude.

Neříkám že to není přešlap, spíš se ptám, jestli je to reálný problém při koupi auta, nebo jen opsané negativum z nějakého testu.
22. 10. 2014 22:41
Re: Citigo
Práve preto by som tento nedostatok u trojdveráku nezľahčoval, lebo zrovna tak poznámka o päťdveráku vyznela. Citigo je dobre spravené osekané auto. Myslím, že prkotiny, ale pre používateľa dosť dôležité, by v konečnom dôsledku auto nijak významne nepredražili. Verím, že aj plech na dverách vnútri kabíny mal byť štýlový zámer - len nejak nevyšiel. Jednoduchý plastový výlisok len s mierne väčšou plochou by spravil lepší dojem za vpodstate rovnaké peniaze.
22. 10. 2014 13:54
To je panečku profesionalita.
Na konkurenčním webu testují dohromady asi 8 aut z nižší střední a je to teda megatest. Běžte se tam něco naučit jak psát srovnání aut ať tu zase jako vždy nejste za šašky. Nebo sem raději dejte nějakej článek jak jezdí Partyšová a podobný matrace. To by sem sedlo než toto.
Rozbalit vlákno
4
22. 10. 2014 14:19
Re: To je panečku profesionalita.
Tohle ale není srovnávací test. A články o celebritách jsou ze Světa Motorů.
22. 10. 2014 16:39
Re: To je panečku profesionalita.
Když to není srovnávací test, tak jak si vůbec dovolujete doporučovat lidem co mají koupit a hodnotit co je lepší a horší.To potom není objektivní, ale jen nějaký výplod novináře.
Avatar - PeterLuk
22. 10. 2014 20:24
Re: To je panečku profesionalita.
Ale sú tu, takže sú súčasťou webu, či už ich tvoril SM alebo ACZ.
23. 10. 2014 08:24
Re: To je panečku profesionalita.
Ano, ale za to my redaktoři opravdu nemůžeme...