Jeden z lepších Peugeotů za poslední čas. Akorát designové "zobáky" zakusující se do předních světel a další dva "zobáky" zadních světel, zakusující se zase do boků karoserie, já tedy považuji právě za ty zbytečné kudrdliny. Tyto prvky mohou způsobit předčasné zestárnutí designu. (Si já myslím.)
A to vůbec nejsem zaujatý i když nespadám do cílové skupiny, kupijících taková auta.
Peugeot 2008 je mimořádně povedené kompaktní SUV. Možná se stane naším novým autem :-) . Mimochodem, na francouzském webu [odkaz] jsem četl, že koncept HR1 je předzvěst nového miniSUV, které by mělo konkurovat Taigunu od VW. Co je na tom pravdy nevím, ale pokud by se dostal do výroby, tak až v roce 2015, škoda :-( .
Gratuluji k výběru.. :-)
..(plánujete) naftu nebo benzín? Četla jsem že nový motůrek 1.2 VTi bude mít v P2008 až 130 koní ;-)
PS: Proč "až" v roce 2015? Také zvažuji zda do té doby nepočkat (na benzín 4x4 plug-in hybrid DS9 :yes::-)
Plánujeme benzín 1.2 VTi 110k nebo 130k. Tím "až v roce 2015" jsem myslel to, jestli nemáme počkat na Peugeot 1008, protože se mi koncept HR1 moc líbil. PS: Pokud bude DS9 vypadat takto [odkaz] , tak neuvěřitelně závidím ;-) .
ma to svetlu vysku len 16cm ( tolko ma aj bezne sandero ) , nema to stvorkolku...... takze o SUV nemoze byt ani rec.... je to tzv crossover aj to ochudobneny o moznost stvorkolky .. k SUV to ma naozaj daleko ;-)
2008 je crossover...a tam bude aj pri mesacnych predajoch zaradene v tabulke... SUV ma uz skutocne vyssi podvozok a malo by mat v ponuke aj moznost volby stvorkolky :yes:
By podle mě prospělo kdyby se vrátili zpět ke stylu 306, 307, 406. Tenhle Korejsko Francouzsky styl jim asi moc z brindy nepomůže. A už vůbec ne auta podobného typu ;-\
Jelikož přemýšlím, tak se ptám, proč zrovna takhle odlišná auta - protože 306 a 407 mají naopak dost společného. Nejsem toho názoru, že jakákoli reakce na názor v diskusi je hned útokem a je třeba ji "vrátit" poznámkou o inteligenci diskutéra apod. Díky za pochopení a pro příště prosím o trochu více slušnosti. ;-)
Máš v těch modelech Peugeotu zmatek. 307 je úplně jiné koncepce, než modely 306 a 406.
Pokud jsi obecně myslel období hranatých a odolných Peugeotů, jako byl 405, tak máš možnost pořídit levné a konstrukčně jednoduché auto od Peugeotu, a to model 301. Říká se, že je to takový novodobý Peugeot 405. Ten se ti líbí (301)?
Vzhledově se 301 nedá srovnávat s elegantní 406, v tom souhlasím, 301 nemá tak sladěný design. Říká se ale, že 301 by díky své jednoduchosti a robustnosti a také použitím osvědčených řešením mohla být takovou novodobou 405, která byla velice odolným autem i v rozvojových zemích (a určitě ještě je). Zkrátka mi 301 připomíná víc starší modely 306 a 405 ve verzi sedan, současným modelům Peugeotu se 301 moc nepodobá.
Taky mě něco v tom smyslu napadlo. Zejména P307 přišla tenkrát jako hotové zjevení a byla krásně ucelená v celku i detailu. Že dneska už to sexy napětí vyšumělo, je holt důsledek x let, která uběhla, ale pořád je to uspokojivý pohled: [odkaz] . Remcání o kvalitě a spolehlivosti vynechme.
imho: U P2008 bych hlasoval pro maximální respektování/využití konceptu SxC (2011), kterého obrázky jsou pod článkem taky. Nechat vyniknout jednoduché a plynulé celkové linie a objemy, nenarušovat je schválnými detaily, na kterých se linie lámou, zraňují (přední světla!) a ztrácejí. Nechat "plovoucí grill" natvarovaný tak, aby měl šanci vést dialog s předními světly, atd.( [odkaz] - btw: moc nevěřím, že SxC vystřihli "čínští designéři a konstruktéři", jak se píše na tomhle odkazu).
Přesto, že třídu crossoverů nemám příliš v oblibě, tak se mi vzhled nové 2008 od Peugeotu docela líbí. Bude to zdatná konkurence pro též povedený Captur od Renaultu na základě Clia.
Peugeot se začal ubírat opět správným designovým směrem, jeho designová cvičení i hotové sériové vozy vypadají super. Tak doufám, že to Peugeotu vydrží a že se dostane z krize ven.
Také mě zaujal koncept většího Crossoveru nazvaného SxC. Nevíte někdo více informací o tomto zajímavém modelu?
Mě taky :yes: Ale na netu nic nevidím, od Šanghaje 2011 ticho po pěšině. Tak tady máš aspoň jedno nadšené povídání z GearHeads z loňského léta ( [odkaz] ) . Začíná to pěkně: "Hladší nežli Peugeot SXC je jedině namočený čípek..." To jsem ocenil :-) A končí to: "Od Peugeotu totálně žádné nové zprávy o výrobě, ale na rovinu - jestli tenhle klenot nepustí do výroby co nejdřív, byli by fakt idioti."
Jedno z mála aut, kde konečná podoba, kterou dostává zákazník, podle mě převyšuje vzhledem koncept.
Opravdu povedené, jemná zdobnost dodává na atraktivitě, přitom nepůsobí kýčovitě. Navíc podtrhuje SUV vzhled. Design 1*
Jen je mi líto toho interiéru, dokážu si představit, že právě díky ztvárnění a pojetí palubky bych vozu nakonec vystavil červenou kartu. Podle mě zbytečný experiment... Francouzi se stále snaží udělat lepší koncepci než tu klasickou a stále nedokážou pochopit, že právě ta klasická je zkrátka tou NEJ. Vyjímku dělám u MPV, tam mi centrální budíky sedí.
k palubke bude mat urcite par zakaznikov vyhrady a mozno sa poberu inam ale mne palubka sedi.... sedel som v 208micke a aj o hlavyu vyssi kamarat a aj on si polohu nasiel.... nevidim problem.... ak nemas menej ako 160cm a viac ako 2 metre tak nemoze byt problem ... maly volant sa mi paci.... :yes:
coskoro tato trieda dostane noveho konkurenta a tym je novy soul ktory ma byt uz o poznanie lepsi ako stary.... tu je nieco z interieru noveho soulu... [odkaz]
volant mi přišel až moc malý (ale příjemný tvarováním). Příjemnou polohu jsem si zrovna nenašel. Rozhodně to není automatické sednu a nastavím si polohu za 5 vteřin ja sem jako doma. Netvrdím, že by se nedalo zvyknout, ale proč když je tu celý zástup konkurentů... Ne, tenhle přístup k řešení interiéru Peugeotů nepovažuji za šťastný. Tím spíš že Peugeot interiéry opravdu uměl...
Řekl bych, že palubka vypadá velmi přívětivě a zaplať bůh už není plná "oranžové elektroniky". A rozhodně to není korejská hifivěž.
Soul to je slušná obluda v aktuální generaci. To když potkám, pokaždé mě to vyděsí. Tomu dokázal konkurovat snad jen ssangyong. Je to pro hodně silné individuality.
Design se u Peugeota zlepšuje, 2008 vypadá moc dobře, i když se mi líbí design
modelu 306 nebo 206. Otázkou zůstává, jakou použijí techniku, je dosti zastaralá,
tím myslím jejich řazení u 5kvaltu. Zkrátka chci říct, že design není všechno,
viz. 208, nový vzhled, stará technika.
O Peugeotu jsem před pár lety i celkem uvažoval. Bohužel jejich design mi nepřišel až tak skvělý, tak jsem od svých záměrů ustoupil. Ovšem po té, co provedli potom, a jak se zachovali nejen k fanouškům, ale i ke svým vlastním lidem, už této značce nevěřím ani nos mezi očima, a ať si jdou jejich prodeje od deseti k pěti. Ani si nic jiného nezaslouží :-(.
Kdo neví, o čem hovořím, nechť zůstává v blažené nevědomosti. Pro mne však nadobro skončili.
Souvisí to s tím, jakým způsobem ukončili své účinkování na sportovním poli cca před rokem. Tyto věci jsou veřejně přístupné, a tedy známé. Pokud se člověk nezajímá, nebo mu takový přístup nevadí, pak opravdu nemám důvod jej jakkoliv přesvědčovat, i když je fakt, že asi vím mnohem více než běžný motorista.
Po 10letech bídného designu se frantíci konečně probrali..!!
Už 208 je pěkné auto..toto je ještě povedenější.
Tak jsem zvědav na ceny.. :yes::yes:
Pro ženu pěkné vozítko do města na nákupy. ;-)
Dovolím si nesouhlasit ... po 10 letech? Tedy od doby 206 a 307?
Když proberu menší modely:
206 - ve své době velká designová revoluce - prodeje hovořily za vše
207 - ne tak povedený, ale v TOP verzi nevypadal vůbec zle
208 - nádherné auto
307 - velice vydařený design na svou dobu a nádherný interier, opět skvělé prodeje, bohužel kvalita tohoto vozu poznamenala Peugeot cejchem "klumpu" na hoodně dlouho.
307 facelift - předznamenal příchod 308 a "tlamy", spíše to byl kompromis mezi starým a novým modelem
308 - ano auto pro individualistu, který se chce odlišovat, ale na druhý pohled vůbec není špatné
nová 308 - zatím to vypadá na super káru
Podle mne Peugeoty ani dříve neměly vyloženě špatný design, i když mne se více líbily hranatější 405 a 406 z 90. let. Co mi ale u novějších větších modelů Peugeotů vadilo, byly dllouhé a ploché předky, které mi až tak neladily se zadní částí (hlavně u kombi). Toto auto 2008 se mi jeví jako neutrální, tedy neuchvátí ani neurazí ;-) .
Tak v designu snad kromě tlamy nikdy problém nebyl. Naopak teď vidím problém, že volant kryje budíky a ta maska furt není ono. Nová maska neodkazuje na žádnou historii a navíc je vsazená ve větším otvoru a působí to jako by to někdo dopasoval z menšího auta.
Jasně např.406 a ty jejich tlamy se opravdu nepovedly.. Velké převisy vpředu a vzadu..děsné.
Nové modely jsou OK. :-)
A dřív 205,405 atd..to byly pěkné auta.
Tedy já jsem na 406 nikdy žádnou tlamu neviděl. Maximálně za volantem. 406 byl jeden z nejlegantnějších vozů střední třídy z přelomu tisíciletí. Povedený byl sedan i kombi. Obzvláště po faceliftu to bylo velmi dobře vypadající auto (viz. film Taxi Taxi).