Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 206+: Druhý život malého lvíčka

Se 6,5 miliony vyrobených aut je Peugeot nejúspěšnějším modelem v historii automobilky. Design od roku 1998 příliš nezestárl, což umožnilo výrobu 10 let bez výrazných změn vzhledu. Modernizovaná verze 206+ má zajistit prodejní úspěchy na následující roky.
Zpět na článek
18. 2. 2009 16:57
18. 2. 2009 17:20
neregistrovaný "exctenar"
19. 2. 2009 12:02
19. 2. 2009 13:16
22. 2. 2009 08:49
neregistrovaný "JarinoRS"
19. 2. 2009 13:06
neregistrovaný "DannyD"
22. 2. 2009 08:51
neregistrovaný "JarinoRS"
19. 2. 2009 13:18
neregistrovaný "Mr.Marty"
19. 2. 2009 14:40
neregistrovaný "206 WRC"
19. 2. 2009 20:01
neregistrovaný "exctenar"
19. 2. 2009 20:40
neregistrovaný "206 WRC"
22. 2. 2009 08:56
neregistrovaný "JarinoRS"
18. 2. 2009 18:29
18. 2. 2009 19:07
18. 2. 2009 20:33
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 2. 2009 21:28
18. 2. 2009 21:38
neregistrovaný "507--"
18. 2. 2009 21:41
neregistrovaný "507--"
18. 2. 2009 22:04
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 11:38
19. 2. 2009 12:05
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:14
19. 2. 2009 13:44
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 21:30
19. 2. 2009 13:55
19. 2. 2009 17:38
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 19:21
19. 2. 2009 21:32
19. 2. 2009 12:02
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 12:54
19. 2. 2009 13:22
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:27
19. 2. 2009 13:33
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:42
19. 2. 2009 13:43
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:48
19. 2. 2009 14:18
19. 2. 2009 14:33
20. 2. 2009 07:13
19. 2. 2009 13:38
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 14:36
19. 2. 2009 13:37
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 13:40
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 15:15
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:23
19. 2. 2009 15:29
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:34
19. 2. 2009 16:37
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 21:39
22. 2. 2009 09:06
neregistrovaný "JarinoRS"
19. 2. 2009 15:30
19. 2. 2009 15:35
19. 2. 2009 16:37
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 20:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 14:01
19. 2. 2009 15:16
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 21:42
20. 2. 2009 12:05
neregistrovaný "507--"
20. 2. 2009 04:07
18. 2. 2009 22:17
neregistrovaný "Joros"
19. 2. 2009 08:03
19. 2. 2009 07:04
neregistrovaný "stroncium"
19. 2. 2009 09:54
20. 2. 2009 09:07
19. 2. 2009 10:59
neregistrovaný "Capoeiradek"
19. 2. 2009 13:02
neregistrovaný "Daniele"
19. 2. 2009 14:40
19. 2. 2009 15:49
20. 2. 2009 12:13
19. 2. 2009 16:48
neregistrovaný "507--"
20. 2. 2009 07:15
20. 2. 2009 08:45
19. 2. 2009 19:11
neregistrovaný "babenco"
20. 2. 2009 15:04
23. 2. 2009 02:15
18. 2. 2009 16:57
Nesmysl.
Nechápu význam tohoto faceliftu. Kdo si tento model v této době koupil, buď hledal nízkou cenu, nebo se mu jednoduše líbí ta původní hezká tvář, ne současná otevřená huba. Takže takový kupující může model 206 už jen vyškrtnout z lístku. Zbývají ale Punto Classic a Clio Storia.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "exctenar"
18. 2. 2009 17:20
Re: Nesmysl.
názor jednoho čecha vv. 6,5 mil prodaných aut je fakt hodně relevantní názor...jim hoď mejla, ať to nevyrábí a je, třeba si nechají poradit..nebo koupě toho auta je v EU povinná záležitost,že ti to vadí, nebo v čem je problém? :-! pokud někdo touží po fiatu,pak asi neřeší pažouta, nebo ano? >:D >:D
19. 2. 2009 12:02
Re: Nesmysl.
6.5 mio lidi si to koupilo, taky kdyz svet o 107, 207 a 1007 jeste nevedel. Rekl bych, ze pocet lidi, kteri si koupi 206 ne 207 je minimalni a jsou to prave ti, kteri chteji Peugeota a ne roztahlej xicht. Takze prispevek prejta neni az tak od veci.
19. 2. 2009 13:16
Re: Nesmysl.
Já ale mluvím o výběhových modelech (Punto Classic, Clio Storia nebo 206) a tenhle facelift je naprosto bezvýznamný a sráží celkovou vyváženost modelu. Prodeje modelu 206 dosud určitě ovlivňoval především líbivý vzhled přídi, který se s "modernizací" vytratil. Milý excentare, když mé příspěvky nechápeš, tak na ně nereaguj.
neregistrovaný "JarinoRS"
22. 2. 2009 08:49
Re: Nesmysl.
suhlasim. neviem preco to neretusovali ked uz velmi chceli minimalne a nie takto velkohubo. co sa tyka ale interieru ten je fakt podareny
neregistrovaný "DannyD"
19. 2. 2009 13:06
Re: Nesmysl.
Samozřejmě, že je to nesmysl, 206 byl poslední Peugeot který měl normální předek, ty jejich tlamy se mi vůbec nelíbí. Poslední opravdu hezké auto od Peugeotu byla 406.
neregistrovaný "JarinoRS"
22. 2. 2009 08:51
Re: Nesmysl.
307 pred faceliftom
21. 2. 2009 16:05
Re: Nesmysl.
Naprosto souhlasím. Ten dnešní styl Peugeotů s vysokým tupým předkem, vybouleným nosem, obrovskou tlamou a světly metr dlouhými připomíná spíš karikaturu jejich dřívějších modelů než posun někam dál. Na starou 206 nedám dopustit, odstartovala nový směr designu, ve své době byla naprosto nadčasová. Úplně stačilo trochu modernizovat optiku povedených předních světel, nebylo nutné unifikovat design s 207 ;-\
Ještě i stará 307 vypadala hezky, škoda že ji pak pokazili tou velkou tlamou, o škaredé 308 a 407 snad ani nemá cenu mluvit. Jediným hezkým Peugeotem tak dnes zůstává přesluhující 607.
Avatar - pallas
18. 2. 2009 17:19
vyborny tah v terajsej krize!
206 sa mi vzdy pacila, okrem pristrojovky a niektorych detailov (pologulate dverove klucky).
Interier ako vidim prekopali do modernej podoby, zvonku auto tiez omladlo, klucky dveri mohli este zmenit. Vyvoj modelu je davno zaplateny, ceny by preto mohli byt priaznive.
Ako druhe auto do rodiny - mestske priblizovadlo, je to vyborny tah :yes:
Rozbalit vlákno
13
18. 2. 2009 17:37
Re: vyborny tah v terajsej krize!
bol by. keby ta 206 stala 6000 eur. Lenze nestoji a tak za cenu vybehovej 206 sa daju dnes kupit fakt lepsie auta.
18. 2. 2009 20:44
Re: vyborny tah v terajsej krize!
To určitě, i 207 pokud se nepletu stojí míň... Jinak ten facelift je takovej, no, ze strany to vypadá jak stará 206 s čumákem 207, na druhou stranu zadek a vnitřek vypadají hodně dobře (zejména ten interiér je oproti starýmu modelu posun k lepšímu), každopádně omlazení bylo už asi nutný... Podle wikipedie má Peugeot v plánu auto vyrábět do roku 2010, 206+ by to mohla ještě natáhnout...
neregistrovaný "Mr.Marty"
19. 2. 2009 13:18
Re: vyborny tah v terajsej krize!
Předek mi vůbec nesedí... Nelibí se mi ty velké vystouplé světla, jak dělají např u nové 207... Jinak s tebou souhlasím interier se povedl.Spoustu starých prvků zůstalo..Nejvetší obdiv u mě mají budíky.Ze strany jak už tady někdo říkal to je nesmrtelna 206 což se dalo čekat a zadek taky...Na zadi jsou skvělé zadní světla, nic méne nazaznik nic moc...
19. 2. 2009 09:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "206 WRC"
19. 2. 2009 14:40
Re: vyborny tah v terajsej krize!
Nepiš tady částky v eurech, ale v korunách! Jsme v České a ne Slovenské republice!
19. 2. 2009 15:27
Re: vyborny tah v terajsej krize!
žeby nějakej mindrák? ;-)
Avatar - gld
19. 2. 2009 18:58
Re: vyborny tah v terajsej krize!
hovor za seba kamaríde...čo ty vieš v ktorej som ja republike >:D
neregistrovaný "exctenar"
19. 2. 2009 20:01
Re: vyborny tah v terajsej krize!
no právě, pokud seš v té vaší zemi, pak je sice cena v € namístě, jenže tohle je český server a zde se platí českou kačkou, takže pokud žiješ zde, piš v místí měně.mně u pažouta berou koruny...nějaký komplex "ztráty" národní hrdosti?že si pamatuji dobu kolem roku 1991 a ty exbolševníky pana prokurátora Gašparoviče aj...jazykový zákon atd...dvě stoličky...takže my tu jsme v pohodě.Nepolezu na nějaký auto.sk a nebudu tam psát o cenách v korunách v česku,přece. :-!
neregistrovaný "206 WRC"
19. 2. 2009 20:40
Re: vyborny tah v terajsej krize!
Přesně tak. Mám rád korunu a nemám rád euro. Takže jedině v korunách.
Avatar - gld
19. 2. 2009 20:54
Re: vyborny tah v terajsej krize!
ale ale, no moji milí nacionálni, chcelo by to konečne pochopiť že internet nepozná štátne hranice..

tj keď píšem zo slovenska tak logicky používam lokálnu menu-euro..konverzné kurzy poznáme páni tak prosím...
19. 2. 2009 21:34
Re: vyborny tah v terajsej krize!
Tak to sa za pár rokov po§erieš, keď tiež zrušíte koruny a prejdete na eurá. Potom čo, niekam emigruješ?
19. 2. 2009 21:35
Re: vyborny tah v terajsej krize!
A to máš od narodenia, alebo sa ti stala nejaká nehoda? 8-s
neregistrovaný "JarinoRS"
22. 2. 2009 08:56
Re: vyborny tah v terajsej krize!
defekt. nezabudni vynadat vsetkym CESKYM redaktorom, ktory ked recenzuju nejaky novy model tiez uvadzaju cenu v €...sa uvedom
Avatar - gld
18. 2. 2009 18:29
Neverending story
206 asi len tak nehodlá zmiznúť do prepadliska dejín :-)
Niet sa čomu čudovať, predchodca sa tiež vyrábal zo 12 rokov...dizajnovo sa mi ten preplác predku nepáči ale nová grafika zadných svetiel je parádna..ešte tak zaujímavú cenovú politiku a je zarobené na úspech :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ivorry
18. 2. 2009 19:07
Bravo Peugeote!
Musím smeknout klobouk! Peugeot 206 se mi nikdy nelíbil a nemohl jsem nikdy přijít na chuť lidem, co tvrdili, jak úžasné a nadčasové auto to je. Podle mě to byl nepovedený paskvil zaoblený na každém místě, kde se ho zaoblit dalo, ale po tomhle faceliftu, Peugeote, bravo, přesvědčil si mě, že i mně se 206 může líbit :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 2. 2009 20:33
Nesmrtelný...
Jestliže se jedná o úspěšný model, nevidím v této modernizaci problém. Nadčasový design modelu dokázaly skloubit se stylem "otevřené tlamy", který se v době vzniku 206 ještě nepoužíval...myslím, že modelu přibudou ještě další roky života.
Rozbalit vlákno
0
18. 2. 2009 21:28
DVĚSTĚŠVESTKA
Dvěstěšvestkou (autorství patří mému synovi) vyvrcholil designový trend dělat auta dohezka, koneckonců, jí byl završen i majstrštyk v podobě dvěstěpětky. Jo dvěstěšvestka je nejkrásnější subkompakt, který byl kdy vyroben.

Tenhle aktualizovanej počin je na oscara. Mizí to, co bylo překonáno, tedy především přístrojovka, zůstává celková architektura karoserie, genialita tvaru zadního bočního okna... a (možná) i fantasticky měkký podvozek. No, tohle je trefa fakt na komoru. Byť by tedy dvěstěsedma byla citelně větší... mám tušáka, že zažijem sestrovražednej boj ve vlastní stáji.

P.S. Po A4 Allroad a coup-E další událost roku. Tedy, jestli má takhle vypadat krize v praxi, máme se všichni na co těšit. Zejtra se můžeš postavit do fronty.

BRAVO PEUGEOT :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "507--"
18. 2. 2009 21:38
Re: DVĚSTĚŠVESTKA
A já som si hovoril, že jak klasický výtvor z tvojích dielní. Nuž, tak nepotatil sa tvoj syn? ;-)
18. 2. 2009 21:44
Re: DVĚSTĚŠVESTKA
:-) Vypadá to, že děti budou (naštěstí) po... manželce... :-) ;-) :yes:
19. 2. 2009 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pallas
19. 2. 2009 03:46
Re: DVĚSTĚŠVESTKA
GTI, normalne si ma prekvapil, od teba som na 206-tku chvalu vobec necakal.
19. 2. 2009 08:05
Re: DVĚSTĚŠVESTKA
prekvapil nás viacerých. Že by kríza u neho už končila? ;-)
19. 2. 2009 10:02
Re: DVĚSTĚŠVESTKA
alebo začala kríza stredného veku ;-)
19. 2. 2009 18:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "507--"
18. 2. 2009 21:41
Keď už
Keď som sem už vošiel, tak sa vyjadrím. No, je vidieť, aký je vzhľad dôležitý. Veď inak celý PEUGEOT 206 strčí Fabia do vrecka okrem dizajnu. A tento facelift, ktorý urobil z legendárneho dizajnu mimozemšťana, no hrúza.
Rozbalit vlákno
42
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
18. 2. 2009 22:04
Re: Keď už
Fabia asi ne... :no:

Nic proti kvalitě českého kompaktu, ale design je hrozný a to uznáš.
Avatar - chlapecx
19. 2. 2009 11:38
Re: Keď už
no nejni tak hladký jak tydle auta francie a korea, ale zase je stroze německý a jiný, než ty všecky:-)

jinak ale 206 nemůžete co do prostornsoti srovnávat ani s FabiíI, takže nevim nevim... to 207 je iné kafe a navíc Peugeot, který tu býval předraženější, než škodovka, poslední rok a něco docela dost srovnal ceny s ostatními, takže proč ne ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 12:05
Re: Keď už
:yes: Podpisujem sa, skutočne pod všetko, teda okrem tej 207, pretože ani ona priestorom nie je nijaká špička.
19. 2. 2009 13:14
Re: Keď už
207 špička veru nie je, ale taká fóbia II siaha 207čke po kolená.
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:44
Re: Keď už
To si odkiaľ dostal. Rozmýšlaj mozgom, nie nohami.
19. 2. 2009 21:30
Re: Keď už
Však to ani ty nevieš, tak čo sa kasáš. >:D
ty si v 207 ešte nesedel, tak neplkaj. Vzadu je skromnejšia ako Fábka, ale ak nie si dlháň, odvezieš sa tam komfortnejšie ako vo Fabii. Vpredu sa to porovnávať nedá, Fabia ťahá za kratší koniec, 207 je jednoznačne lepšia.
Avatar - gld
19. 2. 2009 13:55
Re: Keď už
to máš ako s pozemkami...tá záhrada nie je malá, je vysoká

aplikuj na fábiu II >:D
neregistrovaný "nick02"
19. 2. 2009 17:38
Re: Keď už
>:D :yes:
Avatar - chlapecx
19. 2. 2009 19:21
Re: Keď už
taky fakt, ale přece jen proti 206tce je to auto..:-) než 206tku tak radši logana...
19. 2. 2009 21:32
Re: Keď už
Ale trt aj dva orechy. Odkedy väčšie = lepšie? To možno pred pár rokmi v USA. Vráť sa do školy a preštuduj si význam tých slov, abi si tu netvrdil také hovadiny.
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 12:02
Re: Keď už
Avantime, čítaj ma aspoň trošku pozorne. Povedal som: OKREM, okrem, ešte raz, a zdôrazňujem OKRM dizajnu. Hoci, podľa mňa osobnne je po facelifte FABIA najkrajším supermini všetkých čias. Hlavne vo verzii Combi. Skvost na cestách.
Inak, presviedčaš ma o tom, že si neználek dizajnu, keď dokážeš o dizajne Fabii hovoriť ako hroznom. Avantime, veď ty vôbec nerozumieš dizajnu.
Avatar - T613
19. 2. 2009 12:54
Re: Keď už
Taky si myslím, že tomu vůbec nerozumí! Co taky čekat od někoho kdo udělá talentovky na designerskou školu a pár let ji úspěšně studuje!
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:22
Re: Keď už
A študuje tam automobilový dizajn! O tvojej tuposti som sa presvedčil už mnohokrát a teraz zase. Z tvojích slov mám pocit, že inžinier elektrotechnik a raktetový inžinier sa veciam rozumie rovnako dobre, len preto, že obaja sú inžinieri.
Avatar - T613
19. 2. 2009 13:27
Re: Keď už
nejsou inženýři, ale jsou to Páni inženýři! ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:33
Re: Keď už
Jasné, takže elektrotechnik je zároveň raketový inžinier.
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:43
Re: Keď už
Prechádzaš niekam inde. Ani sa nečudujem, ako vždy.
Avatar - T613
19. 2. 2009 13:48
Re: Keď už
neřekl jsi jestli ten elektroinženýr vystudoval silno nebo slaboproud. To se pak s tebou těžko diskutuje!
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 14:18
Re: Keď už
vždyť on ani neví jaký je rozdíl mezi slabo a silno proudem... ;-)
19. 2. 2009 14:33
Re: Keď už
dva slabo proudy jsou jeden silnou proud

jo, promovaní inženýři, sínus, kosinus... :-!
20. 2. 2009 07:13
Re: Keď už
Nie dva ale tri! A striedavý prúd je vtedy, keď ti elektráreň striedavo zhasína a rozsvecuje! >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 13:38
Re: Keď už
;-)
19. 2. 2009 14:36
Re: Keď už
podle mně tě zatím neakceptuje, protože jsi ještě nedostudoval. Až nám všem zamáváš diplomem, tak ti možná uvěříme. Do té doby rozhodují o kvalitách a kráse aut jen a jen prodejní statistiky v ČR :-!

a nepleť sem zase ty skladovky, výprodeje a pod. Prosím, nelži nám do kapes! >:-[]
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 13:37
Re: Keď už
Počkej, aby tady nedošlo k nedorozumění - jestli jsi myslel strou Fabii, tu považuji za vyváženou a nadčasovou.

Jestli máš na mysli tu druhou - ta si žádná pochvalná slova nezaslouží ani v nejmenším - a to uznáš...
Disproprce, nedotaženost, překopčené detaily...k jejímu designu jsem se již mnohkrát zmiňoval...
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 13:40
Re: Keď už
Avantime Avantime, ty musíš žartovať. Alebo si fakt tak až hlúpy, to mi prepáč, ale iné už neviem na to povedať. Ukáž mi tie prekopčené detaily. A aká disproporcia? Fabia je dnes spolu Grande Puntom špička dizajnu supermini. Samozrejme, sú tu rozdiely. Fabia vyzerá modernejšie, ale Grande Punto je zase umelecké dielo.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 13:44
Re: Keď už
Prosím Tě, ty nevidíš ty zoufalé karosářské disproporce? Nepoměr mezi šířkou a výškou (koneckonců, ani délka vyšší stavbě karoserie nesvědčí...). Z toho všeho vychází úzká a vysoká záď, harmonickému dojmu nepomáhá ani příď z Roomsteru, která je na subkompakt poněkud subtilnější...

Překopčené detaily - tisickrát zmiňovaná kapitola i u mnohem fundovanějších lidí, než jsem já - A - sloupek, rovná (někdy i bílá) střecha. To stojí za vše.

Nikdo Ti nebere to že jsi fanda Škodovek, ale musíš objektivně uznat disproporčnost...to přece musíš vidět, to jnak nejde...

Jinak - Grande Punto, alias "kapesní Maserati" je skvělé... :yes:
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:15
Re: Keď už
Daj si okuliare na tú tvoju disproporciu...
A zato, že malo bielu strechu MINI ju už teraz nemôže mať Fabia. A Saab má A-stlp tiež prekopčený? Aj Swift ho prekopčený od MINI? Trepeš, trepeš, je to zúfalé Avantime. Viem, že niekedy kydneš také hlášky to ešte si ma dnes si ma sklamal. Skús si to prečítať o týždeň. Snáď budeš aj hanbiť.
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 15:23
Re: Keď už
Pozri chlapček, už to tu začínaš preháňať. Včera ti klaudius JASNE napísal niečo o slušnom správaní. Je vidieť že si sa z toho veľa nepoučil. Takže ešte raz - prestaň urážať všetkých, čo majú odlišný názor od teba. Niesi na svete sám a uvedom si, že tu sa predovšetkým bavia dospelí ludia, ktorý na tvoje urážlivé výpady nie su zvedavý. Tak sa nad sebou trochu zkús zamyslieť a až sa ukludníš trebárs aj niečo napíš. Inák si tu vyslúžiš banána. Však už sa ti to v minulosti aj podarilo... :-!
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:29
Re: Keď už
Choď už niekam ty tupec.
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 15:34
Re: Keď už
Ty nerozumieš po slovensky?? Napísal som ti to azda slušne a dosť jasne... :-!
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:37
Re: Keď už
Prečo si ma začal urážať?
19. 2. 2009 21:39
Re: Keď už
Kde ťa začal urážať? Nadávky tu píšeš iba ty.
neregistrovaný "JarinoRS"
22. 2. 2009 09:06
Re: Keď už
kde ta zacal urazat??? ty budes asi nejaky GTI-ho nepodareny klon...reci podobne, ale na rozdiel od neho sa slusne spravat nevies...
19. 2. 2009 15:30
Re: Keď už
hmm, tak vidím, že sa už tiež pripravuješ na úlohu prísneho tatka :yes: >:-[]

tak než som to dopísal, už si aj tupec, gratulujem ;-)
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 15:35
Re: Keď už
Díky kuko, gratulácia od kámoša vždy poteší... ;-)
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:37
Re: Keď už
Bože môj, dúfam, že nebude mať deti. Veď to budú po svete behať pierrovci. 8-s :no:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
19. 2. 2009 20:53
Re: Keď už
Ty OPRAVDU ty disproporce nevidíš? Je to velmi smutné, 507...i Tvé chování stojí za vylepšení.
Avatar - wikinko
19. 2. 2009 14:01
Re: Keď už
zase si ukazal svoju neskutocnu znalost v oblasti automobilizmu. ale vravim, na tvoje roky je to aj tak slusne.
cim ho strci fabia do vrecka? ano, je pravda, fabia ma lepsie trojvalce, ale to bude asi tym, ze 206ka nema ziadne :-) a fabia ma jednoznacne lepsie PD diesle, ale to bude asi tiez tym, ze 206ka ziadne pd diesle uz peknzch par rokov nema :-)
tak nam povedz, odbornik, v com este strci fabia 206ku do vrecka?
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 15:16
Re: Keď už
A v čom vlastne Fabia 206 nestrčí do vrecka?
19. 2. 2009 21:42
Re: Keď už
Je väčšia. Jediné plus. P206 je vo všetkom ostatnom príjemnejšou alternatívou.
neregistrovaný "507--"
20. 2. 2009 12:05
Re: Keď už
ľuboško, Fabia je kvalitnejšia, má lepší podvzook, lepšie spracovanie ako aj lepšiu kvalitu materiálov v interiéry a vo verzii Combi omnoho väčší kufor.
Avatar - wikinko
20. 2. 2009 04:07
Re: Keď už
kedze mam s detmi trpezlivost, tak ti to napisem: vo vsetkom!!!
neregistrovaný "Joros"
18. 2. 2009 22:17
Proč?
Je bezva ,že Peugeot přináší novou tvář i 206, nicméně tato podobaje jako by kopírovala 207, potažmo 308, tvar světlometů i stzlizace přídě je jako přes kopírák, interie je věrnou kopíí 207, je to promarněná šance, ¨jinak proti němu nic nemám a pokud se bude prodávat za dobrý peníz ....
Rozbalit vlákno
1
19. 2. 2009 08:03
Re: Proč?
Možno to bol úmysel, aby aj majitelia 206 za menší peniaz mali pocit nového auta a patrili do najnovšej rodiny Peugeotov s novou tvárou.
Každopádne aj keď vzhľadovo je 206 veľmi blízko 207, auto samotné je trochu o inom, vek už poznať, ak nie pre bežného motoristu v jazdných vlastnostiach, tak minimálne v priestore.
18. 2. 2009 22:34
MUSÍM!!!!!!!!!!
Musím to ze sebe vykřičet! P 206 byl umělecké dílo, moc moc moc povedené auto po stránce designu. Nejhezčí auto segmentu na celém světě. To auto vlastně kromě vzhledu nemělo nic. A teď už nemá ani to. Hnus nejhrubšího zrna. Proboha proč? Proč si hrát na to že je to 207? 9 lidí z 10 je od sebe nepozná zevnitř ani z venku. A to je pro 206ku hrob, konec. Teda jestli nebude levnější tak o padesát než modernější lepší větší a ošklivější (do teď)207ma. FUJ! :no:
Rozbalit vlákno
3
19. 2. 2009 08:07
Re: MUSÍM!!!!!!!!!!
Prečo píšeš fuj na účel faceliftu? Presne o to autorom išlo - takmer 207 za lacnejší peniaz. Zriedkavý, ale podľa mňa dobrý krok. :yes:
19. 2. 2009 10:46
Re: MUSÍM!!!!!!!!!!
Protože vše o co 206ka přišla bylo hezčí než co dostala. Teď se mi už nelíbí. 207 se mi nikdy nelíbila víc než 206, ale teď bych jí dal přednost před 206+
19. 2. 2009 11:56
Re: MUSÍM!!!!!!!!!!
Vec vkusu a vec názoru. ;-)
neregistrovaný "stroncium"
19. 2. 2009 07:04
môj názor
Aj teraz je to dizajnový král triedy. A spolu so 607-kou najkrajšie Peugeoty súčasnosti. 206-ke tie pretiahnuté svetlá a veľká "tlama" pristanú tuším najviac zo súčasnej produkcie. A prepracovaný interiér má u mňa tiež za 1. Kľudne sa môže takto predávať aj ďalším 5 rokov, samozrejme záleží na cene.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - radhro
19. 2. 2009 08:20
omlazení na druhou
tak se nám 206tka zase o něco vybarvila . Vypadá to , že zraje jak víno a tenhle lift jí vzhledově vyloženě prospěl na druhou stranu nám už jedna v rodině stačí (co se návštěv servisu týče) ;-)
Rozbalit vlákno
0
19. 2. 2009 08:41
Transplantace...
...otevřené tlamy se nepovedla. Původní verze byla mnohem hezčí a za těch skoro jedenáct let vůbec nezestárla. Kdo v dnešní době dokáže vyrábět auto takhle dlouho bez faceliftu, jen s opravdu decentními designérskými retušemi? Peugeotu se podařil geniální tah, při představení jsem si říkal, že tohle auto ve výrobě určitě nevydrží tak dlouho jako 205... Ale mohli jen předělat interiér a exteriér nechat být....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 08:45
Re: Transplantace...
souhlasím i když u tohoto pluska mi ta tlama nějak vůbec nevadí. Pravdou však je že původní design se mi líbil více...
19. 2. 2009 15:15
Re: Transplantace...
No, dívám se pozorněji, tlama nepůsobí zas až tak násilně, původní tvar přední části byl ale nepřekonatelný... mno, ale interiér se jak koukám povedl, ten původní už měl přece jen svá léta. Mimochodem, moje dvě známé nedávno své 206ky odpravily, přišlo mi jich líto, obzvláště té stříbné to moc slušelo. Naštěstí obě dámy přežily bez úhony (druhá trojnásobnou "boudu")
19. 2. 2009 09:54
Skoda
Takze po relativne povedene budgetove 206ce je z toho ted jen dalsi naprosto hnusny Peugeot v rade ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
20. 2. 2009 09:07
Re: Skoda
o "povedenosti" svedci aj to, ze sa tych 206-tiek predalo 6 a pol miliona kusov. A ci je 206+ hnusna, to je subjektivne - ale v tejo diskusii je silna prevaha tych, co sa im paci.
neregistrovaný "Capoeiradek"
19. 2. 2009 10:59
dobré
interiér se povedl stejně jako sklápění zadních sedadel jedním tahem (pokud se nemýlím) do podlahy - už to bylo potřeba, zadní část je taky bezva ale předek s přehnanými světly je dost mimo, asi by to bylo potřeba vidět naživo..
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Daniele"
19. 2. 2009 13:02
Jobs
A moze to byt hra o to, aby ludia z FRA neprisli o pracu po ukonceni vyroby.
206+ je priamou konkurenciou (cenovo velmi silnou) pre 207 (Trnava)... :-(
Rozbalit vlákno
6
19. 2. 2009 14:40
Re: Jobs
to asi majú súdruhovia spočítané. V západnej Európe tvoria predaje starej 206 (a aj tejto modernizovanej podobne) len menšie percento z predaja 207. 206+ je skor určená pre menej rozvinuté trhy, a keď ešte znova stlačia cenu, tak si určite povedie slušne. Podobne ako Oktavia Tour, Astra Classic a pod.
Avatar - Pierro
19. 2. 2009 15:49
Re: Jobs
alebo ako starý dobrý stodvaciášok... ;-)
20. 2. 2009 12:13
Re: Jobs
klasika, nadčasovosť, dokonalosť, neprekonatelnosť

mohol by som pokračovať, ale bojím sa, že náš jazyk nemá dosť prídavných mien, ktoré by naplno dokázali vystihnúť škodylaka s chlpatým volantom :-!
neregistrovaný "507--"
19. 2. 2009 16:48
Re: Jobs
Čo to tu trepeš?
20. 2. 2009 07:15
Re: Jobs
Nemiešaj sa do diskusií, ktorým nerozumieš. ;-\
Avatar - Pierro
20. 2. 2009 08:45
Re: Jobs
Už maličkého nechaj. Spolužiaci ho šikanujú, dievčatá z neho majú srandu a kámošov nemá. Tak si svoje mindráky ventiluje tu na aute.cz, kde si pripadá ako chlap... ;-)
neregistrovaný "babenco"
19. 2. 2009 19:11
hahahah
Takže za nejaky ten mesiac možeme čakať 207- >:D len ta bude naopak: 207 s predkom 206 muhuhahah
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Hory
20. 2. 2009 15:04
HLAVA MI NEBERE!
To, že P 207, 307 a 308 vypadaj skoro stejně bych ještě horko těžko pochopil, ale proč se bude vyrábět 11 let starý auto s lehkým faceliftem mi hlava nebete! :no:

Pro čínu nebo indii dobrej pokus, ale pro Evropu špatnej vtip! ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
21. 2. 2009 12:30
Re: HLAVA MI NEBERE!
Naco to riesis? Kto chce ten si kupi. A kto nema na 207, kupi si 206+. Stale lepsie nez trojval Fabiu.
20. 2. 2009 21:52
HLAVA MI NEBERE!
No spis jsem narazel na to, ze soucasna modelova rada peugeotu je naprosto zoufala - unifikovana 106ka, 206plus-308 jsou pekla co si muze koupit jen stredne tezce retardovany clovek, 407 budiz - naprosto prumerna stredni trida, 407 kupe - kde jsou nadherne pininfarinovy krivky predchozi generace ?? no a cele to konci 607kou ktera uz mela byt 5 let v duchodu. Takze ano pokud jsem maly zivnostnik a nekdo mi da supr slevu na Partnera tak to beru zbytek je nesmysl, ktery bych v ramci zachvatu patriotismu bral ve Francii, ale jinde ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
21. 2. 2009 16:00
Re: HLAVA MI NEBERE!
vidis, a to je napriklad P207 vo Francuzsku najpredavanejsie auto. V Rakusku za december 2008 viac predanych P308 ako Fabia, P207CC najpredavanejsie cabrio v Nemecku, Peugeot 207 najpredavanejsie dovazane auto v Nemecku (neviem ci vsetky mesiace, ale do aprila 2008 urcite)..
Avatar - Hory
23. 2. 2009 02:15
NEŘEŠÍT!!!
Neřešte, jakej Peugeot je hezkej a jakej ne, prostě Francouzi sakra přestřelili a to včetně ceny, takže, jestli tahle značka přežije krizi s odřenejma ušima, já kvůli tomu plakat nebudu... A jestli nepřežije, možná i úsměv na tváři vyloudim... >:-[]
Rozbalit vlákno
0