Peugeot 206 SW se bude vyrábět
Pohledná Škoda Fabia Combi to bude mít těžké. Peugeot se totiž rohodl vyrábět opravdu nádherné kombi řady 206, označovanou jako SW.
Hezké kombíky aby v nižší třídě pohledal. Škoda Fabia zaujala mnoho lidí svým laděním ´a la Mercedes-Benz a dá se říci, že ve své třídě hraje prim. Francouzská automobilka se lvem ve znaku tomu však hodlá učinit přítrž. Zatímco na podzim ve Frankfurtu ukázala studii 206 SW postavenou na šestnáctipalcových kolech a vybavenou dvoulitrovým motorem, v Ženevě hodlá tento model představit v sériové podobě. Při pohledu na propracovanou záď vyvstává otázka, zda je zdařilejší hatchback, nebo právě nové kombi, každopádně zaslouží oba poklonu.
Ty kteří od "es-véčka" očekávali, že se motor ze studie objeví i u sériového modelu, jistě potěšíme, protože bude taktéž v nabídce (100 kW při 6000/min a 190 N.m při 4100/min). Paleta pohonných jednotek bude začínat zážehovým motorem 1,1 l/44 kW při 5500/min (94 N.m při 2700/min), následovat bude 1,4 l/55 kW při 5500 (120 N.m při 2800/min) a k dispozici bude i motor 1,6 l/80 kW při 5750/min (147 N.m při 4000/min). Pro spořivé bude přichystána též dvojice turbodieselů, slabší o objemu 1,4 l má výkon 50 kW při 4000/min a točivý moment 150 N.m při 1750/min, silnější dvoulitr disponuje výkonem 66 kW při 4000/min a točivým momentem 205 N.m při 1900/min.
A kolik že se toho do 206 SW vejde? Zavazadlový prostor pojme 313 l zavazadel, což na kombík sice není mnoho, ale i tak je to lepší hodnota, než má drtivá většina hatchbacků o třídu větších.
Příchod Peugeotu 206 SW na český trh zatím nebyl stanoven, dá se však očekávat již koncem léta.