Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot Hoggar: Brazilský pick-up řady 207

Ondřej Láník
Diskuze (13)
Evropě vzdálené trhy Latinské Ameriky mají několik odlišností, kterým se značky musí přizpůsobovat, aby uspěly. Vedle malých sedanů zde existuje i poptávka po menších pickupech. Peugeot do Brasil jeden takový chystá 15. května 2010 uvést na trh.

Nový pick-up, vytvořený v Brazílii a určený pro tamní trh, dokonale splňuje očekávání brazilské klientely. Technický základ modelové řady 207 konstruktéři upravili tak, aby zvládal uspokojit praktické požadavky plynoucí z použití podobného vozu, designéři vylepšili přísně funkční druh karoserie do podoby, která připomíná lifestylový plážový showcar.

Obchodní označení Hoggar vůz zdědil od koncepčního vozu značky Peugeot představeného v Ženevě v roce 2003. Tehdy šlo o pouštní offroad osazený dvěma čtyřválci 2,2 HDi (133 kW).

Peugeot Hoggar využívá některé detaily z lifestylového kombi 207 SW Outdoor, příď však dostala nový stříbrně lakovaný plastový díl, který má původně feminní tváři dvěstěsedmičky dodat na mužnosti. U B-sloupku končí známá karoserie a přichází elegantní přechod do užitné korby. Ta má objem 1151 l, Hoggar může vézt užitečné zatížení až 742 kg. Lemy blatníků chrání velkoplošné plastové díly, na střeše jsou stříbrné podélníky a posuvné příčníky.

Vzadu pokračuje praktická aplikace plastů na exponovaných místech – na nárazníku a rozích karoserie. Nečekaně velkoplošná koncová světla připomínají stejný díl z městského MPV Peugeot 1007, které se loni přestalo vyrábět.

Hoggar se bude vyrábět v závodě Porto Real v brazilském státě Rio de Janeiro. Na brazilský trh bude uveden 15. května 2010 ve třech verzích výbavy a se dvěma různými motorizacemi (1.4 a 1.6) používajícími biopaliva. Na místním trhu hodlá značka letos získat 10 % podílu v segmentu pick-upů.

Pick-up odvozený z řady 207 doplní na brazilském trhu karoserie sedan, hatchback a SW.

Ondřej Láník
Diskuze (13)
Avatar - Trábošík
13. 3. 2010 17:24
Re: CHYBA NEJEDNÁ SE O 207
Tak tohle jsem nevěděl, v tom případě to beru zpět. Zas jsem alespoň o něco chytřejší ;-)
13. 3. 2010 12:56
Re: CHYBA NEJEDNÁ SE O 207
Ono to bude tím, že se v Brazílii podle všeho náš Peugeot 207 vůbec neprodává, místo toho tam mají Peugeot 207, kterej je vlastně náš Peugeot 206+ (doufám, že si rozumíme :-) )... V Číně se zase 206ka prodává resp. prodávala jako Citroen C2 - pak aby v tom nebyl bordel...
13. 3. 2010 10:20
Směs
Kapota tvarem mi připadá jak z novýho fauvé beetle doplněná o výdechy 206. Vzadu obrovskej nápis kterej zas evokuje nezničitelný japonský pickupy z 80 let. Brazílie a okolní země jsou nenáročnej trh a myslim že by to tam mohlo uspět. Otázka je jestli Peugeot bude mít ty koule aby to poslal do Evropy, kde by měl v podstatě jen 1 konkurenta
Avatar - twistedTSD
11. 3. 2010 19:12
Re: CHYBA NEJEDNÁ SE O 207
taky me to napadlo :-) ...ta 206+ je hruza, opravdu nepochopim proc na stale dobre vypadajici auto z 90 let proste jen hodi divnej predek z novejsich modelu a rikaji tomu facelift, je ji skoda
Avatar - Trábošík
11. 3. 2010 17:59
Re: CHYBA NEJEDNÁ SE O 207
S tím, že 206 bylo krásné auto, s tím úplně souhlasím, stejně tak se mi ještě líbila 406, to byly snad dva nejkrásnější peugeoty, kam se na ně hrabe design současných modelů.
Ovšem tnhle pick-up mi zas tak hrozný nepřijde, je složen z několika modelů, ale je to celkem kvůli úspoře pochopitelné, nakonec nejedná se o žádný prémiový model, ale o model, kde je potřeba dosáhnout co nejnižší ceny. Vzhledově z mého pohledu není zas tak špatný. Peugeot má ve svém portfoliu i ošklivější modely.