Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 207 na Auto.cz: premiéra 12.1.2006

Automobilka Peugeot oznámila, že přístí týden zveřejní první informace a oficiální fotografie nového modelu 207. Strategicky významný malý Peugeot bude navazovat na úspěchy řad 205 a 206.
Zpět na článek
3. 1. 2006 09:09
neregistrovaný "manitou"
3. 1. 2006 09:16
neregistrovaný "Paja"
3. 1. 2006 09:14
neregistrovaný "911T"
3. 1. 2006 09:17
neregistrovaný "Paja"
3. 1. 2006 09:40
neregistrovaný "Marko"
4. 1. 2006 02:55
neregistrovaný "Cynik"
5. 1. 2006 20:13
neregistrovaný "Ufo"
3. 1. 2006 09:28
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 09:41
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 09:47
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 10:00
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 10:25
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 10:14
neregistrovaný "Honzimus"
3. 1. 2006 09:47
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 09:49
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 10:10
neregistrovaný "Honzimus"
3. 1. 2006 10:18
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 15:12
neregistrovaný "Honzimus"
3. 1. 2006 12:53
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 10:51
neregistrovaný "Essesant"
4. 1. 2006 02:59
neregistrovaný "Cynik"
4. 1. 2006 20:35
neregistrovaný "RS"
3. 1. 2006 11:29
neregistrovaný "Pierro"
3. 1. 2006 12:29
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 1. 2006 13:16
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:20
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:30
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:38
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 14:40
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 15:21
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 15:35
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 15:40
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 15:39
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 15:44
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 15:56
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 16:53
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 16:58
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 17:01
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 17:23
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 17:27
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 17:55
neregistrovaný "Marcel"
3. 1. 2006 17:58
neregistrovaný "Marcel"
3. 1. 2006 15:24
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 15:54
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 16:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 19:43
neregistrovaný "Tom"
4. 1. 2006 10:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 15:44
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 15:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 15:57
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 16:00
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 16:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 14:57
neregistrovaný "mathew"
3. 1. 2006 15:58
neregistrovaný "Mesil"
4. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "Franta"
3. 1. 2006 16:00
neregistrovaný "Mesil"
3. 1. 2006 16:35
neregistrovaný "Enzo"
3. 1. 2006 16:57
neregistrovaný "dCi"
3. 1. 2006 17:20
neregistrovaný "suunto"
3. 1. 2006 20:56
neregistrovaný "dCi"
3. 1. 2006 20:59
neregistrovaný "suunto"
3. 1. 2006 18:46
neregistrovaný "Pierro"
3. 1. 2006 18:48
neregistrovaný "Pierro"
3. 1. 2006 19:05
neregistrovaný "Enzo"
4. 1. 2006 12:50
neregistrovaný "Pierro"
4. 1. 2006 14:40
neregistrovaný "Enzo"
5. 1. 2006 08:20
neregistrovaný "saar"
5. 1. 2006 13:51
neregistrovaný "Marko"
5. 1. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
5. 1. 2006 15:33
neregistrovaný "don Pedo"
5. 1. 2006 16:02
neregistrovaný "GTI"
neregistrovaný "manitou"
3. 1. 2006 09:09
TAK TI TEDA NEVÍM
Připadá mi to, že nás chtějí všechny sežrat, hlavně teda Audi a Peugeot se svými maskami, VW vlastně taky, jen to s chromem dělá okázaleji ;-) Jj, design se musí umět. Vivat Italia.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Paja"
3. 1. 2006 09:16
Re: TAK TI TEDA NEVÍM
Mas trochu pravdu, obcas to vypada, ze 21.stoleti je pro automobilky hledanim vlastni identity. Nicmene cesta koncernu PSA se mi libi!
neregistrovaný "911T"
3. 1. 2006 09:14
Tak toto je silná káva
Také škaredé káčatko v tejto triede dávno nebolo. FABIA je proti tomu umelecké dielo. Hanba! :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
3. 1. 2006 09:17
Re: Tak toto je silná káva
Proc? Predek odkazuje na modely z LeMans, me se libi, spis me prekvapuje trochu unylejsi zadni cast ve srovnani s predkem. Nazivo bude jiste krasna a na obrazcich si zvyknes...
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 09:40
Re: Tak toto je silná káva
Ten predok odkazuje na Ferrari. Gerard Welter - sefdesigner Peugeotu je velkym fanusikom talianskej znacky. Kvoli tomu sa rozhodol pouzit podobny motiv (ktory mu podla jeho slov evokuje sportovy vzhlad exkluzivnej znacky) na autach dostupnych sirokej verejnosti. Nutne podotknut, ze ja s nim nesuhlasim... ;-\
neregistrovaný "Cynik"
4. 1. 2006 02:55
Re: Tak toto je silná káva
Clovece, jakkoli mam Peugeot rad, pochybuji, ze si na tohle zvyknu. Nelibi se mi to vubec a obavam se, ze ani nazivo se mi to libit nebude... Takovy novy Clio, to je jina, uz jsem ho videl i v realu a vypada jako o tridu vetsi a dospelejsi auto, nez jeho predchudce. Ale tohle se mi proste nelibi...
neregistrovaný "Ufo"
5. 1. 2006 20:13
Re: Tak toto je silná káva
Tak to bych potom chtěl vidět tvůj ksicht. Protože ten kdo si dovolí srovnávat krásné tvary Peugeotu s posranou, ořezanou a proklatě skopčáckou Fábií tak to asi v hlavě nebude mít nic moc. Nic ve zlém, ale toto přirovnání je fakt silné kafe. >:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 09:28
BU BU BU
Tahle malá auta maj bejt především milá... přece nebudu vodit manželku do garáže vystrašenou, že ji tam včera pokousal nějakej lev. Manýra v podobě tlamy, myslím, je manýrou z nutnosti (souhlas s Pajou - hledání vlastní tváře)... já mám prostě obavu... ža ta tlama bude moc velká. Ono, tam je velký všechno - ta přední světla... Dělené přední boční... už jsi to někdy čistil od ledu? Tohle neměl už ani Oltcit... A to zpětný... někde u kolen... No, fandím jí, moc. Tak ji sjedem až naživo.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 09:41
Re: BU BU BU
>:D >:-[] ...že ji tam včera pokousal nějakej lev >:-[] >:-[] :yes: Takze budeme trhat tu 207?! Nie mna? :-) ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 09:47
Re: BU BU BU
Vzpomínám, žes tu uveřejnil odkazy na foto... jo, jo, měl jsi pravdu... byl to real... :yes: (a já ti nevěřil ;-)
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 10:00
Re: BU BU BU
..hmm...ja som to nemyslel tak, aby si sa "kajal" ;-) Uprimne? Vtedy som bol trochu "rozhodeny"...bude to auto, ktoreho obrazky som "pustil" naozaj tak vyzerat? Nemate predsa len pravdu vy, ktori tvrdite, ze to je fotomontaz, resp. ze to nebude tak vyzerat? Az posledne tyzdne sa mi ulavilo, ze som nedezinformoval. Ten strach , ze urobim infrmacnu chybu tu je vzdy...aj pri tej Kabure, trebars. Ale tam je riesenie na dosah uz za par dni... ;-)
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 10:25
Re: BU BU BU
;-) :yes:
neregistrovaný "Honzimus"
3. 1. 2006 10:14
Re: BU BU BU
když jistý denník svého času zveřejnil první neoficiální foto FABIE (z úhlu, úzké pneu atp.), taky se všichni chytali za hlavu a nikdo nevěřil... :-)
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 09:47
OT: Mazda Kabura
Ak vam chyba male pekne auto - tu je obrazok, ako by mal vyzerat koncept Mazda Kabura: [odkaz] ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 09:49
Re: OT: Mazda Kabura
Ostrý, jak břitva :yes:
neregistrovaný "Honzimus"
3. 1. 2006 10:10
Re: OT: Mazda Kabura
:yes: kvalitní dopracování na způsob RX-8, asi se nebude dovážet, co?
neregistrovaný "Marko"
3. 1. 2006 10:18
Re: OT: Mazda Kabura
toto je zatial iba koncept pre Detroit Auto Show. Na buduci rok, mozno az zaciatkom 2008 pride seriova verzia. Dovazat sa bude... ;-)
neregistrovaný "Honzimus"
3. 1. 2006 15:12
Re: OT: Mazda Kabura
dík za nfo, zlepšila se mi nálada
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 12:53
Re: OT: Mazda Kabura
Super, moc pěkné. Doufám, že RX-7 nakonec bude!
neregistrovaný "Essesant"
3. 1. 2006 10:51
Nelibi
ale to je asi v poradku. Me se nelibila ani predchozi verze a stejne se to prodavalo dobre... Z celeho PSA je nejlepsi Pluriel, C3 a pak C1 a 107, teda alespon dle me
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Cynik"
4. 1. 2006 02:59
Re: Nelibi
Hmm, me se C3 naopak vubec nelibi. S celyho PSA za neco designove stoji jen C4 VTS (a C4 coupé obecně) a Peugeot 407 - hlavne az bude Coupé, to bude paráda.
neregistrovaný "RS"
4. 1. 2006 20:35
Re: Nelibi
Když počítám čistě design, tak jediné co se mi líbilo a líbí je 206ka + jeste 607ka, ktera se ale rychle okoukala. Tahle nova stvura se mi vubec nelibi 8-s
neregistrovaný "Pierro"
3. 1. 2006 11:29
bez titulku
Tak Vám všem přeju pohodové dopoledne. A teď trochu k věci - ač nejsem kdovíjakým obdivovatelem frantíků, musím říci, že esign Peugeotů se mi opravdu líbí. Od malé 107, přes současnou 206, 207, deriváty 307, 407 až po luxusní 607. Ty auta maj styl, šarm a rozhodně něco do sebe. Výhradu však přeci jen jednu mám. Lví tlamka rozhodně nevypadá zle, ale přední části všech Peugeotů jsou si tak podobné, že skoro není poznat, o který model se jedná. To je trochu škoda. Firemní identita dohnaná do extrému. :-| Pokud ale bude Peugeot pracovat i na kvalitě interiéru, zpracování a především spolehlivosti, pak jen hodně štěstí messieurs! :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 1. 2006 12:29
bez titulku
no nevim, s takovouhle hubou ala 307,407 už to takovej sladkej bonbonek jako byla 206 nebude :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:16
Tak si to sečteme
Skončil nám rok 2005, začínám rok další. Ideální čas si trošku zabilancovat ;-) Tak že to vezmeme hned z ostra. Tak že, kdo má formu? Vypadáto, že nejvíce natrénováno má Hyundai a Toyota. Údaje za 2005: Hynudai prodal 2.53 mega aut - 11% růst proti roku 2004. Kia prodala 1.26 mega aut - 14% růst oproti roku 2004. Celý koncern tedy prodal 3.79 miliónů aut. Tempo růstu bude pokračovat. A to teprve máme na co těšit, protože začíná rok útoku na Evropu.. Toyota letos celosvětově prodá o více než milion aut více a stane se největší výrobcem na světě (teda pokud už jím dávno není, protože GM oficiální prodejní statistiky docela tají - proč asi >:-[] ). Tak že brácho vyraž do autosalonu a nech se vyfotit s Guru a Etalonem. Spěchej brácho, spěchej - pasátní větry (pasáty) opravdu existují, akorát že foukají od východu (a to i ve skutečnosti :-! >:-[] )..
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:20
Re: Tak si to sečteme
Trochu sem opomněl.. v roce 2006 Hyundai/Kia plánuje prodat 4.47 mega aut (a to si piš brácho, že jejich plány vycházej - tak jako Toyotě) :-!
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 13:30
Re: Tak si to sečteme
Brácho nějak mě to chytlo, tak sem začal googlovat ;-) Tady jsou plány těchto borců pro Evropu v roce 2010. Hyundai 800,000 aut, Kia 500,000 aut, Toyota 1,500,000 aut! Cituji: "Pokud plány koncernu Hyundai/Kia i Toyoty vyjdou, pak na tyto dvě automobilky připadne VEŠKERÝ ODHADOVANÝ RŮST PRODEJŮ v Evropě A JEŠTĚ ČÁST PODÍLU na trhu PŘEBEROU SVÝM KONKURENTŮM." Tak že brácho, doufám, že už se na cestě a že sis půjčil digitál
>:-[]
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 13:38
Re: Tak si to sečteme
dávaj v přízemí, Tome... Poměrně dost jsem toho už v životě pochopil... Tak nějak mi ovšem neleze do hlavy... že může existovat evropan, kterej se jízlivě raduje z toho, že Evropskej trh údajně letos zválcuje korejskej výrobce ;-\ No, vidím, že možné je úplně všechno... Čímpak to asi bude?... Já myslím... nebylo by špatný, aby v Korei valili Picanty a Sportage... a my tady Focusy... Alfy a Poršáky? Pro tebe ne, to vím, ale pro ostatní... pro nás, co navíc trochu děláme, že děláme do aut, určitě :no:
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 14:40
Re: Tak si to sečteme
co je na tom ze nekdo ma radost z vyostreni konkurencniho boje nepochopitelny? Nevim jak je na tom Kia, ale treba japonci dovazi hodne kvalitni auta, a tlaci tim pochopitelne i na cenu a kvalitu evropskych aut.. jestli v teto konkurenci nejaka evropska automobilka skonci (ja si to nemyslim, maximalne pujde k ledu nejakej ten Seat) tak je to pouze jeji chyba. Jako zakaznik ale prece muzu mit z vic konkurencniho prostredi jen radost..
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 15:21
Re: Tak si to sečteme
Musíš rozlišovat mezi jízlivou radostí v příspěvku Toma (z toho až mrazí)a nějakým konkurenčním bojem... Myslím, žes i ty pochopil, že jemu jde hlavně o to, aby tu měl ausgerechnet ten VW (zde ztotožněný s Apoštolem a guru) potíže... Tak tyhle spády já nemám. Obecně je nemám. A není nějakej ten SEAT. Je Seat... obrovská automobilka, co zaměstnává tisíce lidí, který si kupujou auta... předpokládám, že z Evropy... Pochop, že jako zákazník nejsi na izolovaném ostrově... abys vůbec zákazníkem být mohl... musí ti dát někdo něco do žlabu... Žij tak, aby ti bylo jedno, zda je auto, co se ti líbí, dražší o 50táců... pak budeš mít na věc jinej pohled. Píšeš, že japonci dovážej hodně kvalitní auta... Před svátky byl v radiu pořad o antikorozní ochraně Accordů... hororovej pořad...
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 15:35
Re: Tak si to sečteme
Ach jo, ty seš asi opravdu trochu natvrdlej :-( To přeci není o jízlivosti, ale o snaze trochu vyrovnat VW-vidění a VW-psaní některých lidí (záměrně nejmenuji). Otevři oči, svět neznamená jen Vaši náves, svět se netočí kolem Tvého oblíbeného supermarketu nebo automobilky. Odfiltruj citové zabarvení a zaměř se na obsah sdělení. Zkus používat nadhled a trochu číst mezi řádky ;-) Jak je vidět, většina lidí umít s nadhledem pracovat, ale ty furt ne :-(
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 15:40
Re: Tak si to sečteme
Pokud to myslíš takhle... a že z tvých horních textů by tohle odhadl málokdo... tak tě musím zklamat... Úsílí mnohých zůstane než úsílím mnohých... protože tady v Evropě je dost těch, co si kupujou auta zejména podle toho, zfa se jim líbí. Kdybys raději napsal, že národní poklad II se vyrábí tuším ve Francii... abych zavřel klapačku, tak bych to vzal... ale dovozy, prosté dovozy... masovek, kterejch tu máme vlastních mraky... to není mé téma.
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 15:39
Re: Tak si to sečteme
ano, ocividne ma sveho favorita a rejpnul si do VW. stejne tak jako ty mas sveho favorita a pravidelne rejpes do japonskejch aut (napriklad i v tomto prispevku). to ze ted tvrdis ze tyhle tendence nemas je jen tragicky nedostatek sebereflexe (to me ale u tebe vubec neprekvapuje). Cast o tom ze nejsem na izolovanem ostrove, ze mi nekdo neco dava do zlabu a 50k uz je uplne mimo. Nevis nic o tom jak si vydelavam a jak si vybiram auta, tak si tohle mentorovani priste nech od cesty a drz se tematu. Porad v radiu jsem neslysel, ale co se spolehlivosti a zaruky u japonskych aut tyka, statistiky jsou obecne zname. (uprimne, stejne jako _drivejsi_ problemy s korozi u nekterych modelu..)
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 15:44
Re: Tak si to sečteme
Žlab si neber osobně, bylo to myšleno na kupce aut... aby si mohli koupit, musí mít možnost si vydělat... a když se bude dovážet... těžko vydělá... Nejde o žádné Favority... jen to chce se zamyslet, jestli v Tokiu šílej z VW POLO, jako tady někteří z Yarisů...
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 15:56
Re: Tak si to sečteme
kdyz v konkurenci dovazenych aut nevydela a zkrachuje tak to proste delal blbe. TO je konkurence, TO je to co tlaci vyvoj dal a ceny dolu. Nechapu co se ti na tom nelibi. -- Jinak co se tyka "sileni" z aut, tak to bude asi nastejno. Par blaznu co zboznujou tyhle maly masovky tu bude vzdycky. Ja tomu sice vubec nerozumim protoze muj vkus je uplne jinde, ale ty bys o tom mohl neco vedet :]
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 16:53
Re: Tak si to sečteme
Vím o tom poměrně dost... to máš pravdu... Čas od času tu o tom píšu. Jinak cením tvé krédo - traktory? Vyprošťováky?
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 16:58
Re: Tak si to sečteme
jaky kredo? jaky traktory a vyprostovaky? reagujes urcite na me?
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 17:01
Re: Tak si to sečteme
Jo, píšeš přece, že děláš do nějakejch jinejch segmentů. Tak se ptám - traktory?...
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 17:23
Re: Tak si to sečteme
ne, to urcite ne :] ja rad sportovni.. ale o tom to neni, cenim i auta uplne jinyho zamereni kdyz je necim vyjimecny a zajimavy.
neregistrovaný "GTI"
3. 1. 2006 17:27
Re: Tak si to sečteme
Tak to je fajn... já už se lek´, že nad malejma ohrnuješ nos ;-) :yes:
neregistrovaný "Marcel"
3. 1. 2006 17:55
Re: Tak si to sečteme
NAPROSTEJ SOUHLAS!PĚKNĚ VYSTŘIŽENO.KDO TOTO NECHÁPE......
neregistrovaný "Marcel"
3. 1. 2006 17:58
Re: Tak si to sečteme
Pro úplnost,samozřejmě souhlasím s GTI!!!Lépe to napsat snad nešlo...
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 15:24
Re: Tak si to sečteme
Díky za odpověď, ušetřil si mi čas. :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 13:41
Re: Tak si to sečteme
Kolik prodala Toyota v roce 2005? Já někde četl, že cca 8,3 milionu. A GM cca 9,1 milionu. No výsledek za rok 2006 může být každopádně docela těsný. Globálně už přehled moc nemám, ale v severní Americe to vypadalo léta páně 2005 takto: nejprodávanější sedan Chevrolet Impala končila stará generace, nejprodávanější luxusní sedan DeVille končila stará generace, největší tahoun v prodejích i maržích, full-size SUV GMT končila stará generace. Jinýma slovama všechny severoamerické prodejní trháky měly v uplynulém roce drastický pokles typický, když zákazníci čekají na novinku. Ve všech klíčových segmentech tedy může GM očekávat markantní růst oproti 2005. I když to třeba nebude rekord z dlouhodobějšího hlediska (ve smyslu, že předchozí generace aut mohly mít při uvedení ještě vyšší prodejní čísla), tak oproti 2005 bude nárůst drtivý. V Austrálii se Holden drží dobře. Nejslabším článekm tak může být v budoucnu Evropa. Moje prognóza: Letos to Toyotě ještě těsně unikne. ps: určitě tě zaujme tahle tabulka: [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 15:33
Re: Tak si to sečteme
pps: Prodejní statistiky samozřejmě nikdo netají. Ale například Ford oznámí oficiálně přesná čísla za prosinec a tudíž i celý rok 2005 až zítra. GM na tom bude předpokládám obdobně. Až ta čísla vyvěsí, věř, že ti je tu naservíruju jako na talíři. Přesná čísla jsem ale zatím nikde neviděl ani od Toyoty či Hondy.
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 15:54
Re: Tak si to sečteme
Sem někde četl, že prodeje GM jsou vždy pouze expertním odhadem analytiků, protože je GM nezveřejňuje.. možná to souvisí s produkcí aut i pro jiné něž business účely (třeba Jirka Křovík jich pár v garáži má a velvyslanci určitě taky..). Psal sem: "Toyota letos celosvětově prodá o více než milion aut více a stane se největší výrobcem na světě" tak že 8.3 (taky sem to číslo našel) + 1.x je minimálně 9.3. Podle zdroje si GM letos moc nepolepší, tak že by to mělo klapnout ;-) Ale stejně je to jedno - letos nebo další rok.. Today, Tomorrow.. však to znáš ;-) Jo GM končili modely a budou nový který se budou prodávat líp, jen že nezapomínej na to, že Toyota letos taky přezbrojuje.. osobně sem zvědavej na prodeje Yarisu v USA (???) - nedovolim si ani typovat. Nějak si amíky v tomhle autíčku neumím moc představit, ale na druhou stranu Toyota nejde do ničeho, co by se bohatě nevyplatilo. Tak že uvidíme.. Abych nebyl na GM je ošklivej, tak je musim taky pochválit! GM Daewoo (v ČR známý jako Chevrolet >:-[] >:-[] >:-[] ) letos prodal 1.15 mega aut, což je nárůst o 28.6%! Tak že GM taky jede! Pokud bude Chevy takhle dál bodovat, tak to třeba ta Toyota fakt letos nezvládne.. (sorry za ten Chevy, není to útok, ale prostě sem musel ;-) )
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 16:24
Re: Tak si to sečteme
No já nevím, jak celosvětově, ale z USA jsou vždy čísla k dispozici naprosto přesná. Produkce aut pro vládní účely je jasná, ale totéž bezpochyby dělá Toyota v Japonsku. Rekordní prodeje Daewoo (ve východní tzv "nové Evropě" známý jako Chevrolet) jsou dobrou zprávou. Ale i ostatní značky z koncernu GM mají v USA rekordní prodeje. Saturn, Hummer a Saab. A Yaris ( >:D >:D >:D ) kolik procent trhu v USA zabírá kategorie zvaná tam příznačně ( >:-[] ) subcompact? Tipuju tak 1procento.
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 19:43
Re: Tak si to sečteme
Docela by mě zajímali prodeje jednotlivých značek koncernů GM, Ford a Daimler-Chrysler v USA.. máš k dispozici nějaké bližší info? S tím Yarisem to bude fakt zajímavý, osobně bych do toho nešel, ale věřím, že US Toyota ví co dělá. Budu to s napětím sledovat ;-) P.S. 16 mega / 100 = 160,000 aut. Pokud by to Yaris ovládnul (+- 50%), tak by to zas tak špatný nebylo :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 1. 2006 10:00
Re: Tak si to sečteme
No určitě to podrobně rozepíšu jen co budou čísla za celý rok 2005. To plánuju další osvětu. >:D Jinak v USA Yaris narazí hlavně na Chevrolet Aveo (Kalos), který taky nabízí karoserii sedan a začíná na $9,995. Ale obecně, čím menší auta, tím vyšší podíl tam mají v USA importy.
neregistrovaný "hoborg"
3. 1. 2006 15:44
Re: Tak si to sečteme
ty bys to mohl vedet :] netusis proc pro ty automobilky tak dulezity bejt prvni v objemu prodeje? Asi pred rokem jsem cetl ze chteji prekonat GM i za cenu snizenych zisku (ktere jsou uz ted daleko pred GM). Neni mi moc jasne proc? Myslis ze se ta "prestiz" byt prvni v objemu prodeje skutecne nejak vyplaci?
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 15:50
Re: Tak si to sečteme
No jde právě jen o tu prestiž. Se stejnou hrdostí s jakou Honda hlásá, že je největší výrobce motorů na světě, tak bude Toyota asi vytrubovat, že je největší výrobce automobilů na světě. GM se s tím až zas tak nechlubí. Zisk a prodejnost může jít často proti sobě, jak ukázal při restrukturalizaci Nissan.
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 15:57
Re: Tak si to sečteme
Toyota pořád není v některejch zaostalejších částech světa vnímaná tak, jak by si zasloužila. To, že se stane největší na světě, bude IMHO hrát obrovskou marketigovou a psychologickou roli
neregistrovaný "Tom"
3. 1. 2006 16:00
Re: Tak si to sečteme
Sem někde četl, že by si klidně mohli dovolit snížit zisky tak, že by Ford a GM poslali do kolen.. Ale neudělaj to, protože by prý hrozila pochopitelná nacionalistická reakce ze strany US zákazníků. Tak že raději krůček po krůčku ukrajovat z prodejního koláčku (viz Lonesova statistika [odkaz] ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 1. 2006 16:09
Re: Tak si to sečteme
Jinýma slovama to udělat nemůžou, protože by uřízli větev i pod sebou. ;-)
neregistrovaný "mathew"
3. 1. 2006 14:57
Clio lll
Clio 3.generace je daleko lepší :yes: ale ti peugeoti jsou ted všechny hnusný včetně tohodle hnusu jménem 207 :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mesil"
3. 1. 2006 15:58
Re: Clio lll
Clio III. je nudný!!! :-! tohle je živej malej Peugeot..bude mít větší úspěch..jedtli mu nedaj velkou cenu :-O
neregistrovaný "Franta"
4. 1. 2006 15:33
Re: Clio lll
Souhlas. Ja byl podepsat smlouvu na novou 307, a prodavac mi ukazoval nove videa na 207 (chtel prodat auto manzelce). Musim rict ze v "pohybu" to auto vypadalo velice hezky.
neregistrovaný "Mesil"
3. 1. 2006 16:00
Malej lvíček se odvázal...
O mnoho povedenější koudek od Peugeotu! Myslím že mladý lidi potřebují přesně takové auto...živé, malé, levné (snad)...tohle oživý trhy :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Enzo"
3. 1. 2006 16:35
GP
Chces poradny auto, kup si Grande Punto! 207 Vypada jak uplacany z testa, akorat ze frantici ztratili formu tak se jim to rozteklo, treba ty zpetny, padaj dolu ze ho budes mit skoro u kolene . Asi se prodavat bude ciste ze setrvacnosti na 206, ale kdo ma trochu rozhled pujde jinam.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "dCi"
3. 1. 2006 16:57
Re: GP
Taky si myslím, že Grande a Clio jsou někde jinde. Uvidíme naživo. Grande jsem ještě neviděl, Clio ano. Clio vypadalo báječně, mnohem lépe než na fotkách :yes:
neregistrovaný "suunto"
3. 1. 2006 17:20
Re: GP
grande na mna posobi ako smutny slonik, clio take nedorobene, 207 vyzera skvele (netvrdim to z dovodu ze mame v rodine206 ;-) )
neregistrovaný "dCi"
3. 1. 2006 20:56
Re: GP
Však je to subjektivní. Kdyby se všem líbilo to samé, bylo by to smutné.
neregistrovaný "suunto"
3. 1. 2006 20:59
Re: GP
ved jasne :-!
neregistrovaný "Pierro"
3. 1. 2006 18:46
bez titulku
Co že jste tohodle francouzskýho prcka tak odsoudili jenom dle obrázků?? Uvidíte sami, naživo to bude pěknej malej auťák, nakonec jak se na Peugeot patří! Nikdo z nás ho ještě neviděl a hned takovýho křiku :-| já věřím tomu, že tahle hračka se přinejmenším vyrovná cliu. resp. si myslím, že ho strčí do kapsy. hodně bude taky záležet, co si za něj pežot bude účtovat. Clio je hezký, ale v trochu lepší výbavě zcela nesmyslně předražený - viz. testovací auta, která měli zapůjčené novináři. Chtít za malýho sráče s 1,5l naftou, byť plnou náloží, přes 600.000,- Kč je u mě nehorázná drzost :-! Takže BRAVO PEUGEOT, a při stanovování cen zůstat nohama na zemi! >:-[]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Pierro"
3. 1. 2006 18:48
Re: bez titulku
Apropos, na jakejch cenách začíná GrandePunto??
neregistrovaný "Enzo"
3. 1. 2006 19:05
Re: GP
GP zacina na 280 tis. za 3dv. model s 65k 1.2, k tomu 2 pytle, ABS, central + predni okna v el.a dalsi. Za 5 dveri das 295 klacků, kdyz chces Totální nářez šáhni po grandoiznim GP s 1,9 JTD to je za necelech 500 tisic.
neregistrovaný "Pierro"
4. 1. 2006 12:50
Re: GP
Jo Enzo, tak to je jiná. Takovejm cenám se už dá rozumět. Nemluvě o tom, že Grande je fakt povedenej auťák. Pokud italové zlepšili kvalitu, pak ten jejich malej-velkej Puntík nemá chybu ;-)
neregistrovaný "Enzo"
4. 1. 2006 14:40
Re: GP
O kvalitu bych se nebal. Ta je uz dyl na urovni, posledni modely jsou urcite dal. Rekl bych ze Fiat v malejch autech vzdycky vedl, at uz se zavadenim prvku vybavy, tak s prakticnosti, obestavenim prostoru atd.
neregistrovaný "saar"
5. 1. 2006 08:20
Re: CENA !!
No možno sa budem mýliť , ale verím tomu, že bude drahší ako nové Punto aj Clio veď ešte 206 má nesutočné ceny porovnateľné s GP aj Cliom a pritom je to stará vykopávka.
neregistrovaný "Marko"
5. 1. 2006 13:51
New 207!!! Fotopredpremiera!!!
[odkaz] /// [odkaz] ///
[odkaz] ///
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
5. 1. 2006 15:49
Re: New 207!!! Fotopredpremiera!!!
Jsem rozpačitý... 206kou vyvrcholila legenda...
neregistrovaný "don Pedo"
5. 1. 2006 15:33
Lev???
Už by si tahle automobilka mohla lva z kapoty sundat a nahradit ho třeba hrochem, ten má taky hubu obrovitánskou a je přibližně zhruba asi tak steně hezkej jako ti pežoti. Tož tak.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "GTI"
5. 1. 2006 16:02
Re: Lev???
>:D