Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 207 SW na českém trhu od 329.900,-

Na podzim vypukne v ČR boj nových malých kombi. Fabia Combi a Clio Grandtour se ke startu chystají, nový Peugeot 207 SW se už začíná prodávat.
Zpět na článek
6. 9. 2007 14:40
neregistrovaný "Mrkev"
6. 9. 2007 15:28
neregistrovaný "Warlock"
6. 9. 2007 16:41
neregistrovaný "vti???"
6. 9. 2007 17:47
neregistrovaný "Warlock"
7. 9. 2007 06:11
anonym
7. 9. 2007 09:18
anonym
7. 9. 2007 09:33
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 10:09
anonym
7. 9. 2007 11:02
neregistrovaný "Indigen"
7. 9. 2007 13:57
anonym
7. 9. 2007 12:09
anonym
7. 9. 2007 12:40
neregistrovaný "Warlock"
8. 9. 2007 12:47
anonym
7. 9. 2007 14:16
anonym
8. 9. 2007 12:16
anonym
11. 12. 2007 14:17
neregistrovaný "qwas"
7. 9. 2007 09:58
anonym
7. 9. 2007 11:05
neregistrovaný "Lord of Challenge"
7. 9. 2007 11:22
neregistrovaný "Lord of Challenge"
7. 9. 2007 13:27
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 14:59
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 15:33
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 18:27
anonym
8. 9. 2007 19:25
neregistrovaný "gold"
11. 11. 2007 15:34
anonym
neregistrovaný "Mrkev"
6. 9. 2007 14:40
Auto dobré
...ale s cenou bude lepší počkat na akční nabídky. Vzhledem ke startu konkurence odhaduju, že přijdou ještě do konce roku.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Warlock"
6. 9. 2007 15:28
A kde je nova Fabia?
Hmm,sarmantni francouzsky design a skvela nabidka motoru :yes: :yes:Kdo si koupi misto 207 SW 1.6 VTi 88 KW koncernovou Fabku s VW 1.6? >:D ,nebo rodsi HT a modry P navic? >:D
Rozbalit vlákno
34
neregistrovaný "vti???"
6. 9. 2007 16:41
Re: A kde je nova Fabia?
Prave VTi je jen jedno, 1.6Vti 118kW :))
neregistrovaný "Warlock"
6. 9. 2007 17:47
Re: A kde je nova Fabia?
Jasne,v tom mas naprostou pravdu.Ale lepsi 1.6 VTi od PSA a BMW nez 1.6 a podobne retro motory ve Fobiich ;-)
anonym
7. 9. 2007 06:11
Re: A kde je nova Fabia?
Myslím si, že tvoje zmiňovaná Fabia je defakto stejné auto. Takže si za nějaký čas začni počítat, kolik čeho bude jezdit. Pak to sečti dohromady s 207 SW a všem těm "hlupákům z obou táborů" můžeš z okénka svého nablýzkaného vraku smát jak jsou hloupí.... ;-).
Zdraví spokojený uživatel Fabie
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 07:40
Re: A kde je nova Fabia?
Odpovězme si: Koupí si ji člověk, kterému se nelíbí divně zlomený zadní sloupek 207 SW. Koupí si ji člověk, který potřebuje více, než 337 litrů zavazadlového prostoru. Koupí si ji člověk, který nepotřebuje 88 kW motor, protože kombi nepovažuje za závoďák.
Shrnuto: Fabie je (prý) hnusná, předražená, nekvalitní, malá a nepraktická, ale na silnicích jich zatím potkávám více, než (prý) krásných, levných, kvalitních, velkých a praktických P207, Cors a Grande Punt.
anonym
7. 9. 2007 09:18
Re: A kde je nova Fabia?
odpovedam si : clovek ktory potrebuje vacsi batozinovy priestor a nepotrebuje dostatocne silny motor ? > s toho mi vychadza jedine, NEOVLADA FYZIKU !!!!!!!!!!!!!

Dalej neviem ako kto z vas, ale ja som si pred rokom a pol vyberal priblizovadielko. Jednym z hlavnych kriterii boli paparametre motora. Vykon, krutak, spotreba. Vykon nie preto aby som sa silou mocou s mojim getzom na okreskach ophyboval 110-120 v kuse, ale na to aby som mohol ten vykon v krizovych situaciach vyuzit. Ak niekto toto nedokaze pochopit je na ceste velmi nebezpecny, pretoze uznava jedine svoju pravdu. Nikto nesmie byt na ceste rychlejsi ako on, neuzna ani ze zrucnejsi ako on a denne mi taky nedavaju z vedlajsich ciest prednost a dobrzdujem s 80-90 na 40-50 aby som sa potom za nimi v povolenej 90-tke vliekol 70, pretoze ich combi Fabia a podobne sroty nie su zavodaky.

Bez ohladu na to ze sa mi Fabia vobec nepaci, a povazujem ju za priserny pomer cena/vykon, dosahuje fantasticky pomer hlupost/cena. A ak si myslis, ze neviem co s peniazmi, kupil som si lacnejsie ako je Fabka, vnutri priestrannejsie, vykonnejsie, s lepsou spotrebou a s o rok dlhsou zarukou.
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 09:33
Re: A kde je nova Fabia?
Presne tak.Kdo tvrdi ze 88KW je zbytecne moc a ze mnohem mensi vykon Fabie staci,tak bych mu jen popral pevne nervy v kolone a hodne prerusovanych car z tahlych kopcu v protismeru s kilometrovou dohlednosti a bez provozu v protismeru,kdyz se bude pul hodiny ***t za dvanactivalcovou Tatrou vydavajici vonavy cerny dym :-)
PS:Nic proti Tatram,jezdim s ni a mam ji rad :yes:
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 10:35
Re: A kde je nova Fabia?
Takže si všichni máme kupovat 100 kW auta? A proč, když stačí výkon mnohem menší, abych se i s tou Tatrou popral. Stačí jen umět používat ten klacík, co trčí ze středového tunelu a říká se mu řadící páka. Ona tam od toho totiž je. A pak mi stačí i 51 kW motoru HTP, abych nechal Tatru v dáli za sebou. Chyba, obvykle, není v autě, ale v řidiči. Dobrý řidič umí dobře a bezpečně jet s 44 kW Fabie i s 400 kW sportovního auta. Ale kolik takových je?
anonym
7. 9. 2007 10:09
Re: A kde je nova Fabia?
Na cestě však není nebezpečím auto s málo výkonným motorem, ale člověk, který jakékoliv auto řídí. Jé jedno, v čem kdo jede. Pokud je šofér vepřového původu tak je jedno, zda má pod kapotou 47 nebo 400 kW. Věta o výkonu v krizových situacích je standartní a řekl bych čučavá. Jak je tedy ale možné, že když si ševelím s HáŤaPkou do táhlého kopce 90-kou tak tuto situaci mnozí v silnějších autech vyhodnotí jako kryzovou a derou se přede mě a někdy v dost krkolomných situacích. Kdo tedy potom tyto kryzové situace vytváří? Já jedoucí podle pravidel (na takovou jízdu mi slabé auto stačí), nebo člověk s Megavýkonem na kopytech? Pokud jsem fanda a toužím po silném autě - tak si silné auto pořídím. Nebudu ale urážet a zesměšňovat ty, kteří jezdí pohodovým tempem a raději ušetřené desítky tisíc investují třeba do paliva.

Komické příběhy o Fabiích jedoucí 70km/hod si prosím nechej pro své děti. Nechci posuzovat tvé fyzikální znalosti a tak jen trochu ironicky dopíši narážku na větší kufr versus výkon. Předpokládám, že jsi větší nákladový prostor vzhledem k malému výkonu motoru kritizoval proto, že přeci každý v kombíku převáží ocelové ingoty... No my vozíme na výlety třeba spacáky a stan. No a to je značná váha navíc..... ;-).

Měj se.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 10:32
Re: A kde je nova Fabia?
:yes: a souhlas.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 10:28
Re: A kde je nova Fabia?
Tak odpovídám zase já, postupně.
Velký zavazadlový prostor potřebuji, když jedu na dovolču a chci do auta (ne na střechu) dát to, co na tu dovolenou potřebuji. Teď mám dost malé auto a když v něm jedu sám, taky mám přebytek výkonu, abych nebyl brzda provozu a bez problémů zvládal ty "krizové situace", které popisujete. A víte co? Mám 44 kW. Srovnávat prázdný Getz s Fabií jedoucí na dovolenou nebo z ní, není zrovna vhodné srovnání.
Váš názor ohledně designu beru, ale je pouze váš. Neprosazujte ho tedy za univerzální pravdu a nechte ostatní, ať si mají svůj.
neregistrovaný "Indigen"
7. 9. 2007 11:02
Re: A kde je nova Fabia?
Ja vam samozrejme Vas nazor neberu.Jen mam zkusenost z dovolene ne Sumave s Fabkou Combi 1.2 HTP 47 KW.Tri dospeli a jedno dite,kufr nalozeny+rakev na strese.Kdyz potrebujes bezpecne predjet a proti jezdi auta,tak mi opravdu 47 KW nestaci.Muze clovek podrazovat do nejefektivnejsich otacek a tlacit plynovy pedal do podlahy,ale realita se neosidi.Pohotovostni hmotnost Fabky Combi byla asi 1100kg+320 kg osoby+50 kg nakladu.To dela skoro 1500 kg na 47 kw a 112 Nm.Spotreba v takovych podminkach nebyla mala,ba naopak.Kdybych auto kupoval z odstupem casu tak bych urcite uvazoval alespon o 1.4 16V 55KW. ;-\
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 11:16
Re: A kde je nova Fabia?
Tři dospělí a dítě a takový náklad? Pane jo. Nebo to bylo mimino a půl auta zabraly věci pro ně, to bych chápal a podobné situace se bojím, protože do mé 206 se to nevejde. Na druhou stranu, je to zase o člověku-řidiči. Pokud je v cestě pomalu jedoucí Tatra nebo traktor, předjet se dá i s takovým autem. Pokud to přede mnou jede o pár km/h pomaleji, prostě zpomalím, nemusím být všude první. Nevím, asi jsem divný člověk, ale nemám s takovými situacemi problémy a zažívám je celkem často. Možná, že právě pro takové lidi je pak určeno i to HTP, prostě pro ty, kdo žijí a fungují s rozvahou a v klidu. To, že si HTP kupují třeba i dálniční spěchavci, kteří pak nadávají, že auto nejede a moc žere, není chyba auta.
anonym
7. 9. 2007 13:57
Re: A kde je nova Fabia?
Přesně tak, když přijedu ke koleně, která se šine 88-kou a vidím, že do protivky to taky metelí jedno auto za druhým tak se v klídku zařadím do "konvoje" a uháním s ostatními. Pokut tak neučiním a deru se dopředu tak je logické, že potřebuji 100kW, abych mohl předlétnout přes ty "hlupáky, co jedou v těch mizerných českých autech 88km/hod".

Zkrátka s tvými názory taky naprostý souhlas :yes: . Ostatně teď již aspoň vím, že nejsem jediný "nějak divný" člověk. Už jsme dva. :-)
anonym
7. 9. 2007 12:09
Re: A kde je nova Fabia?
bud si si to nedocital do konca vratane posledneho odstavca, alebo si jednoducho jeden z tych pre ktorych je skoda najlepsia aj ked spravi do novej fabie Flinstonovsku upravu podlahy.

Nuz ja som si vybral auto kde nemusi byt na otackomeri 3000 a viac otacok aby sa to pohlo z miesta, ktore ked idem do kopca tak to ide a nemusim uz do mierneho podradzovat a zazivat hukot ako v lietadle, ktore zerie prijatelne mnozstvo paliva a nemusim koli tomu jazdit 20-30 km pod povolenu rychlost, auto s ktorym nemusim desat kilometrov vykukat spoza kamiona kym obehnem. A neuveris, dal som zan menej ako za zakladnu Fabiu.

Ak patris k tym ktori tvrdia, ze sa niet kam ponahlat a 70-tka staci a preco by nemali aj ti za mnou ist tak pomaly ako ja (a to nemyslim ze maju vsetci porusovat predpisy), tak potom uz niet k tomu co dodat.

Nakoniec tvoja sikovna demagogia. Ja som neporovnaval prazdny getz s plnou combi Fabkou. Je to len vyplod tvojho mozgu. Getz mam 70kW 1.4, a na jeho hmotnost je to tak akurat, nebral som 1.1 s 51kW. Ak si myslis ze k podobne tazkej fabke (a trochu drahsej v dobe mojej kupi) je 44kW dost k tomu tiez niet co dodat. A nakoniec kombi fabku som spomenul v suvislosti chcenia vacsieho kufra a slabsieho motora. Co sa prieci zdravemu rozumu.

A ak ti to este nedochadza tak si daj namontovat tu skvelu a postacujucu HTP srandu do superba a pojazdi s tym. Mozno pochopis preco tu niektori hovoria, ze na to alebo tamto auto je to malo, nie ze 44, 70, 88 alebo 400kW je malo ci vela.
neregistrovaný "Warlock"
7. 9. 2007 12:40
Re: A kde je nova Fabia?
KONECNE NORMALNI RIDIC!! :-) :yes:
Getz je opravdu motoricky HODNE pred Fabkama,jezdil jsem s prvni generaci 1.3 12V 4VALEC narozdil od ceskeho zazraku.Vykon 62,3KW!!!
Diky rozvodu S-OHC a triventilove technice mel skvele vyvazeny tah a siroky rozsah vyuzitelnych otacek.Novy Getz 1.4 16V 70 KW musi jet skvele.A umim si predstavit jak bude snadno predjizdet kolonu v cele s Tatrou a za ni supicima Fabkama 1.2 HTP(Pozor,P v modre barve,takze fakt mazec motor >:D ). THE END
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 13:14
Re: A kde je nova Fabia?
Jestli se snažíte mne urážet a ponižovat, poslužte si. Od anonyma to beru jako lichotku. Mimochodem - nemám vůz Škoda Fabia, protože v době, ze které je mé auto, se neprodávala se 44 kW. Vlastně vůbec. Než začnete někoho napadat, prvně se zeptejte, co má za auto. Pro mne Škoda není ani zdaleka jedničkou a nebojuji tu za Škodu, nýbrž za malé motory. Sedmdesátkou nejezdím, ani jsem o tom nikde nepsal a nezmiňoval se. Pokud tvrdíte, že ano, jste lhář. Ještě stále si pamatuji, co říkají předpisy o bezdůvodně pomalé jízdě. Ale když někomu auto rychleji nejede a já nemám jistotu, že ho předjedu (i když by to šlo a vím, že auto to zvládne, nevěřím sobě a těm proti mně), prostě se svezu za ním. Překrucovat umíte dobře, zkuste stejně kvalitně i přemýšlet.
A k té hmotnosti a výkonu. Taky si myslím, že na necelou tunu mého Peugeotu je 44 kW tak akorát. Nemusím být všude první a nikdy nejsem poslední.
anonym
8. 9. 2007 12:47
Re: A kde je nova Fabia?
anonym ? A ty si co ?
OK : Marian, 32 rokov, Zilina, Getz 1.4 Atcive. Auto snov zial nemam. Spokojny ?
Mimochodom na P206 1.1i som jazdil. Dobre auticko. Pre Getz rozhodla cena za 1.4-ku, 3-rocna zaruka, dobre skusenosti s Hyundai-om v mojom okoli. Ale na rozdiel od HTPcky fabie sa to pohlo aj do mierneho kopceka na dvore len na spojke, a to som sa nemusel ani moc snazit, HTP-cku dusi. Plyn stacilo steklit a islo to same 90-100 a moc to nepytalo. Ad male motory. Myslis si ze moj motor v getzi je nejak vacsi od toho v skodovke ? v reakcii nizsie som napisal spotrebu a styl ako ho pouzivam. Mas pocit ze je normalne platit viac za horsie vlastnosti len preto, ze stacia ? Okrem ineho ako ti to jazdi na mokrej ceste, otec mal na tom obute michelinky a vraj sa to smykalo viac nez bolo zdrave. Ja mam ten pocit teraz na Kumho gumach, ale tam to je asi ocakavatelne. Otec tiez chcel domov nieco mensie, bud jazdenu 206-stku, alebo podobne. Nahovoril som ho na novy Accent 1.5CRDI. Teraz jazdi v praci uz combiFabkou HTP, lebo p206-ka dozila, ale nestazuje si, ze by doma musel jazdit velkym autom s velkym motorom. :)))) zerie to prijatelne a jazdi pohodlne, asfalt netrha a nad recami, ze 44kW staci sa len pousmeje. Jazdi skoro 40 rokov, takze uz nejaku skusenost asi ma. Povie vzdy, dobry sofer musi vediet kazde auto zvladnut. Ale ked otoci Tatry na sluzobnej Fabii a na svojom Accente-e, sa len zasmeje ze je citit rozdiel. A vzdy mu na to poviem ze za porovnatelnu cenu.
Avatar - Blue Sun
8. 9. 2007 13:01
Re: A kde je nova Fabia?
Když mi dosluhovalo předchozí auto, tajně jsem doufal, že si budu moci koupit nového Getze, že to nějak utáhnu. Ale pak přišly do toho takové plány, které mi nové auto znemožnily. Nezatracuju Getze, je to pěkný autíno. Na mokru sedí Peugeot skvěle, aspoň dle toho, co mám odjeto s ním a s předchozím autem (Chrysler Neon 2,0i). Mám obyčejné Barumky a dřív dojdu na svůj psychický limit, než na limit adheze auta. A stále tvrdím, že pokud nemusím být všude první a předjíždět každé auto hned, co ho uvidím, 44 kW mi stačí. A lidí, jako jsem já, je dost. Pro ty má HTP smysl. Ostatní, ať si koupí 1,4 a více. Jejich volba a vyčítat jim to nebudu. Ale přál bych si, aby oni pak nechali žít i nás.
anonym
7. 9. 2007 14:16
Re: Ohledně spotřeby...
Obávám se, že jste vážený pane asi nikdy auto s maloobjemovým motorem neřídil a jen čerpáte z hloupých internetových diskusí. Jezdíme se 47kW motorem 1,5 roku vždy maximální možnou rychlostí a dlouhodobá spotřeba se pohybuje kolem 5,6litrů/100km (nevím, co je pro vás přijatelné množství paliva). Také si nevzpomínám si, že bych kvůli "letadlovému" hukotu někdy neslyšel potichu hrající rádio. A pokud si myslíte, že vaše silné auto si při ostrém rozjezdu do kopce cucne jen málo paliva tak jste na omylu (jen budete na kopci dřív). Zákon zachování energie platí a i když se vezme v úvaha jiná účinnost danná tvarem karoserie, typem motoru a naladění převodovky tak je spotřeba za shodných podmínek +/- stejná. Nedávno tu v jedné diskusi kdosi popisoval dovolenou do Španělska s dvěmi auty (HTP a nějaký 2litrový benzín). A výsledkem bylo, že Fabka si na 2000km dlouhé dovolené cucla jen o 0,5litrů/100km víc. Údajně byli obě auta plně naloženy a v polovině se řidiči prostřídali.
anonym
8. 9. 2007 12:16
Re: Ohledně spotřeby...
ale soferoval. dokonca celu paletu Fabii, od tych najhorsich po tie najlepsie, a na 1.6 Oktavke ktora bola najviac vo firme "putovna" medzi ludmi sme dodokca sutazili ako kolegovia o najlepsi pomer priemerov spotreby vs. rychlosti. Takze o jazdeni aj na spotrebu nieco viem. A akademicke rozhovori partie programatorov ktori sa snazia odvodit vzorec ako jazdit aby sa spotreba minimalizovala pri neznizeni priemernej rychlosti boli skoro na dennom poriadku. // K mojmu momentalnemu autu. Pred tym som doma jazdil na hladkych diesloch potom som siel do benzinu, ako som pisal Getz 1.4 70kW (71.3 ci ako, ale beriem 70 ). Je to hlavne priblizovadlo do prace 30+30km jedna trasa dvaja chlapi cca 90 kilo , jazda spat vacsinou uz sam. Zijem v horskom prostredi s uzkou klukatou cestou, sama dedina. Obcas do toho nalozim brikety, stavebny material, nakup v metre pre tri rodiny. Som v drvivej vacsine ten kto predbieha, velmi malo predbiehany. Jazdim skor rychlejsie aj ked nie bezhlavo. A som puntickar na niektore veci, cize od zaciatku mam kazde tankovanie zapisane v notese. Vsetci sa mi koli tomu smeju, ze naco mi to je. Na to ze ja spotrebu neodhadujem. Ja ju mam presne evidovanu a od zaciatku je 5.77l/100km. Auto ma podla papierov hmotnost nieco cez 1100kg. Takze. Jazdil som z kde cim. A urcite nie som ten kto tu bude vychvalovat vykon prosche, ferrari a podobnych nezmyslov. Ale ratat viem, slovo pomer mi nieco hovori, a nejake kilometre som uz volantom pokrutil na to aby som vedel zhodnotit, Ze Fabia HTP sice jazdi, ale za rovnake peniaze jazdia, no a jazdia lepsie ine auta. A ak sa niekomu paci Fabia, alebo ju kupuje lebo je to cesky vyrobok, tomu rozumiem. Len ked ma zacne presvedcovat argumentami ze to staci a preto si ju kupi hoci je drahsia ako ina porovnatelna alebo lepsia konkurencia, bud robi so mna blba, alebo sa hanbi za to, ze je fanda Skodoviek. Ja nie som fanusikom ziadnej znacky, preto u mna rozhoduju peniaze vs. uzitok. Amen.
neregistrovaný "qwas"
11. 12. 2007 14:17
Re: Ohledně spotřeby...
já ji řídíl, ostatně jako skoro všechny škodovky. Bylo to děsivé 8-s !!! Motor netáhnul, řev, spotřeba na dálnici kolem 12 litrů ( fakt nekecám ! ). KDyž jsem jel s dvoulitrm ( benzínovým ) tak si motor jen tak bublal a spotřeba byla nižší. Dlouhodobě měl menší spotřebu na dálnici a 3,5 V6 Renaultu vel Satis... a který motor využívý lépe paliva - ten co při spotřebě 6 litrů dá výkon 47kW z 1,2 l objemu, nebo ten co z 3,5 litru dá výkon 150 kW při spotřebě 10 litrů ?
anonym
7. 9. 2007 09:58
Re: Ohledně spotřeby...
No něměl by jsi vyjet občas za hranice?
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 10:21
Re: Ohledně spotřeby...
Nehodlám tam bydlet, proč tedy jezdit tam? Jsem Čech a zajímám se o to, co se děje v naší zemi. O možnosti, které tu mám. Ještě sedmnáct let musím žít tady a nemohu jít jinam a i kdybych šel, půjdu tam, kde (překvapivě) jezdí škodovek poměrně dost - do Švédska nebo Norska.
neregistrovaný "Lord of Challenge"
7. 9. 2007 11:05
Re: Ohledně spotřeby...
Ach jo.Zase ty cesky vlastenci co je pro ne HTP nejvetsi zazrak sveta ;-\ :no:
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 11:10
Re: Ohledně spotřeby...
Jenže já nemám HTP >:D Ostatně, je spousta jiných automobilek, které dávají do vozů srovnatelné třídy srovnatelně výkonné motory.
neregistrovaný "Lord of Challenge"
7. 9. 2007 11:22
Re: Ohledně spotřeby...
To blue.sun:Ja to nemyslel na tebe :-).Ostatni automobilky davaji srovnatelne motory,ale jinych parametru.Swift,Yaris,Grande Punto,Corsa 1.2 16V 59 kw...neni to v kombajnu ale motor je fajn a ma alespon 4 VALCE
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 13:06
Re: Ohledně spotřeby...
Základní motor Yarisu nebo Corsy je litrový tříválec a ne dvanáctistovka se čtyřmi. Swift je fajn, ale malej :-( Grande má taky základní motor 48 kW. P207 (rádobynástupce mé 206) má motor 1,4 a je to zřejmě nejtragičtější základní motor ve třídě.
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 13:27
Re: Ohledně spotřeby...
Ok.Ja nemluvim o zakladu.Myslim maly motory :-O ve zminovanych vozech.Kdyz uz jsme u tech zakladu,davat do Fabky 1.2 3 hrnce s dvouventilovou technikou v roce 2007? >:D Good Joke
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 14:49
Re: Ohledně spotřeby...
Což o to, technika jako taková to není špatná. Problémem je spíš hmotnost toho auta samotného a tam by měli inženýři ze Škody více zapracovat. Peugeot dává do 207 motor 1,4, taky dvouventil a je to jen mírná evoluce toho, co jezdilo už ve dvěstěpětkách. Bohužel, je to motor naprosto k ničemu a 207 trpí stejnou nemocí, jako Fabie - obezitou.
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 14:59
Re: Ohledně spotřeby...
Ahoj,ta vaha vozu asi bude nutnost z hlediska bezpecnosti.Ja bych si Fabku nevybral,miluju Peugeoty,takze by pro me byla 207 1.6 VTi jasna volba.Ale je to otazka vkusu.Nekomu se design francouzske skoly nelibi,nekomu se nelibi vozy od VW.Ale pro ridice,kteri nejezdi po dalnici a jezdi predpisove a klidne ,,trakturek" HTP staci.Kdo chce zavodit,zvoli jiny motor nebo i automobil.Navic zakladni motor v 207 je precijen 1.4 a ma alespon 54kw a jak se rika objem nenahradis.
PS:Hezka 206 :yes:
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 15:02
Re: Ohledně spotřeby...
To je právě to... Základ 207 je sice 54 kW, ale to auto je hrozně velké a těžké (a uvnitř opravdu malé i ve srovnání s mým mrnětem). Bohužel, ač jsem s 206 spokojený, moje nové auto určitě nebude 207. Možná její nástupce, pokud Peugeot dostane rozum a nepřidá do těsta kvasnice.
neregistrovaný "dzouzi"
7. 9. 2007 15:33
Re: Ohledně spotřeby...
Ani v nove Fabce ani v 207 jsem se nevezl.Ale vyska a sirka mluvi pro 207,Fabia Combi ja naopak delsi.Pritom oproti 206 vypada 207 mnohem mohutneji.Sedel si v SW?Nema delsi rozvor,tudis vice mista na zadnich sedadlech?Dnes se na vnitrni prostor u malych vozu hodne hledi,tak by to byla zasadni nevyhoda pro 207.
Avatar - Blue Sun
7. 9. 2007 19:49
Re: Ohledně spotřeby...
Seděl jsem jen v krátkých verzích na Autosalonu v Brně. Subjektivně jsem byl v obou zmáčklý uvnitř asi tak stejně, milimetr sem nebo tam. Nevím, jak je to s rozvorem SW, mám pocit, že je stejný jako u krátkého. Rozdíl byl spíš nad tou hlavou. Prostě 207 je nafouklá žába :-)
anonym
7. 9. 2007 18:27
Re: Ohledně spotřeby...
Hele nechceš už jít bulet někam jinam. Tak se na 207 vyprdni a poohlídni se po něčem jiným.
neregistrovaný "gold"
8. 9. 2007 19:25
Nevím o co se tady pořád přete!
Fabia 1,2 HTP je nejrychlejší auto na našich silnicích. Ničím jiným nejsem předjížděn. Všude a za všech okolností. Jo a potom Oktávka 1,9TDI.
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 11. 2007 15:34
Re:fabia
to nevíte,že jsou nejlepší vozy v tomto pořadí:1 Lamborgini,2 octavia,3 fabia
Rozbalit vlákno
0