Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 208 1.2/60 kW – Pozor si dejte hlavně na řazení a podvozek

Čtyřiatřicet tisíc kilometrů, k tomu ještě stylových 208 navrch, a říkáme: Sbohem, Peugeote 208. Jaká byla jeho roční služba u nás?
Zpět na článek
20. 6. 2014 07:50
Avatar - Auto CZ
19. 6. 2014 20:21
Napísal by redaktor Sbohem Octavie?
Dosť ironický titulok..ale to je tu normálne. Mínusy: volant nezakrýva prístroje ani pri mojich 184 cm, redaktor je analfabet, ktorý si nevie nastaviť výškovo nastaviteľný volant a sedadlo? Ja keď točím s volantom v Octavii2, ktorá ešte bola zjavne kvalitnejšie spravená ako ten najnovší výplod, tak si vždy zatienim prstami polovicu otáčkomeru a rýchlomeru. To v 208 mám stále viditeľné údaje. Spomína sa tu zadná pružina, chcem len vedieť na akej horskej ceste páni redaktori jazdili, test 301 na autokrosovej dráhe pred polrokom vypovedal niečo iné, teda v normálnychbpodmienkach táto 208 asi nebola testovaná. Fabia ma rovnako dimenzovanú zadnú nápravu, tak neviem.,, zase zaujatý článok skritizovať pod čiernu zem všetko, čo je lepšie ako podpriemerný koncernový plecháč.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Snooob
20. 6. 2014 09:06
Re: Napísal by redaktor Sbohem Octavie?
K volantu/budíkom:

Mám 176cm a žiadnom aute nemám problém nájsť si ideálnu polohu. Ale ak chcem vydieľ na budíky v 208, musím si dať volat tak nízko, že je to nepríjemné a veľmi vzdialené od ideálu. Za mňa ergonómia :no: :no:
20. 6. 2014 12:29
Re: Napísal by redaktor Sbohem Octavie?
Avatar - zobak
19. 6. 2014 22:59
Souhlas pán redaktor!
Přesně jak napsal redaktor! Pozor na řazení! Mám citroena-chtěl jsem citroena a po svezení v nové C3 jsem marně snažil najít v převodovce místo kam bych tu kvedlačku šoupnul! Nechápu proč frantíci neumí vyrobit převodovku, která by fungovala jako ty jejich nesmrtelé motory! :-(
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2014 07:02
Re: Souhlas pán redaktor!
Oni vyvijejí nesmyslné koncepty, hybridy, elektroauta a auta na vzduch a tak na auta na prodej zůstává pořád desitky let špatné řazení. I číňák rozšroubuje třeba Mazdu a skopčí to, že to funguje.
19. 6. 2014 23:42
Hláška dne...
"stačí dieselovým oktáviím" >:D >:D
To je fakt reference jak noha.... úplně vidím toho vystreslého řidiče který stíhá ve 160 Octu v TDi a modlí se, aby mu tam nevjel náklaďák, který ho zbrzdí na 100 a on to pak bude muset zas 3 kilometry rozjíždět....

A celá scénka se odehrává za neustálého poskakování podvozku městského autíčka, které nechápe, co se po něm chce.... :*)
Rozbalit vlákno
1
20. 6. 2014 15:00
Re: Hláška dne...
Takhle bych to rozhodne neviděl. Mám ve starém autě podobný motor, taky 1.2 16V 60kW a díky tomu, že to auto je asi o 300 kg lehčí než oktávka, tak je velice svižné a v rozjezdech normálnímu TDI bez problému ujede. I díky tomu, že v benzínu není třeba tak často řadit a lze ho vytočit daleko více. Jestli v něčem tahla auta mají mínus, tak je to maximálka, která pocitově není nic moc, mně to při 140km/h točí 4000 a hlavně menší auto při vyšší rychlosti hůře drží stopu na naší nerovné dálnici. Pokud někdo ale preferuju klidnou jízdu právě do těch 140km/h s občasným předjetím třeba pří 160tce, tak je to ideální motorizace. V rozjezdech není žádný problém a žádné 3 km na rozjezd....
Avatar - rimow11
20. 6. 2014 07:50
208
dosť vysoka spotreba...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
20. 6. 2014 08:17
Městské poskakování
Ladiči motoru žádné pásmo nepřeklenovali, jak už to u PSA bývá, řídící jednotka není správně odladěná. Funguje to nic-nic-moc. Třeba motor 1,4i 55kW za studena chcípá a pod 2t otáček nefunguje, takže si musíš podřazovat na 1ku za jízdy.
Rozbalit vlákno
0
20. 6. 2014 08:23
František Lasovký, není to ten expert, co se za každou
cenu snažil ve spolupráci se SM odradit lidi od koupě Hyundai ix20, který nepatřičně srazil prodeje Roomstrů?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
20. 6. 2014 08:25
mna by zaujimalo
ako je to s kvalitou prevodovky u 208-ciek. Pripadne rozdiely v zavislosti na motorizacii a podobne......

Auto je tiez len tak kvalitne ako kvalitny je jeho najslabsi clanok. V peugeote su prevodovky kapitola sama o sebe....to plati stale, ......viem ze niektore peugeoty s prevodovkami a ich presnostou a zivotnostou mali v minulosti problemy o tom sa clovek docita snad vsade nie je to ziadnym tajomstvom ani prekvapenim a sam mam kamaratov ktori peugetoami jazdili a jazdia a tak nejake tie pikosky ohladom kvality franucuzov ma uz neprekvapia.

Viem z vlastnej skusenosti ze tento testovany motor je vyborny a bohate bohate postacuje autu ktore ma 1000kg, na to mi stacilo 15km jazdy s kamaratovou 208mickou a usta som mal dokoran... to auto slape ... je tiche... uzasne vnutri utulne ale vzadu jednoducho male a celkovo moc vyumelkovane...... s budikami nebol ziadny problem ... clovek konfekcnej postavy nema problemy... samozrejme 120kilovy a 1,9 metrov vysoky chlap pre neho to auto nebude ideal....... Pre mne by to tiez nebol ideal lebo vzadu je v P208 malo miesta .. je vzadu to malicke bohuzial.... kufor sami zda tiez vacsi na papieri ako v reale aj ked ten by mi bohate stacil... kufor je ok....

este k tej prevodovke.... na 15km useku jazdy som samozrejme nemohol zistit detaily ... radenie bolo hladke a presne.......ale co som postrehol bolo to ze radicka sa mi zdala v p208 akoby dost dozadu posunuta.... neraz sa stalo ze som laktom pri radeni akoby tukol do sedacky..... akoby ta paka bola viac vzadu ako v inyc hautach... neviem... mozno za to mozu aj tvarovane sedacky a celkove umiesntenie paky voci posedu vodica.....je to asi o zvyku... mal som proste pocit ze radicka ..... nie je tak spravne " po ruke" ... mozno dlhsi clovek sedaici viac posunuty dozadu s tym problemy nebude mat... jazdil som s tymto autom kratko a malo km..... takze neviem blizsie sa vyjadrit..... ide len ciste o prvotne dojmy....
Rozbalit vlákno
1
22. 6. 2014 22:54
Re: mna by zaujimalo
v pezote 5stupnove prevodovky su zle. 6st uz su ok.
Ja obcak jazidm berligno s 5st, a je to naozaj tragedia. Lepsi prevodovku ma uz aj dacia a to dost podstatne lepsiu, na dacii radis aj dvoma prstami, v pezote ani celou dlanou som si neni isty, ci tam davam prave trojku a ci som uz naozaj zaradil