To je sice výborné, ale 1,0 motor s 95 Nm (třeba i přes nějakou špičkovou převodovku a lehkou kastli) bude při každé jízdě mimo město činit utrpení. Chleba se láme teprve u 1.2 (nenároční uživatelné) přes 1.4 (normální uživatelé). A ty už jsou cenově zase někde jinde, takže výhoda se bortí jak domeček z karet. Nicméně design exteriéru se podvedl dost dobře, to se musí pochválit.
Jistě že ano, nicméně budeš mít cca 260kg navíc = nepojede to. Navíc u P208 máš výbavu Active a ke 308 jen Access. Nehledě na to, že 308 je sice fajn, ale léta jsou znát. Já jen poznamenal, že motor 1.4VTi je k P208 Tak akorát a 285tis neni zas tak moc. Uvidíme jak se bude jevit oturbená verze Peugeotího 3hrnku, která ho nejspíš nahradí ;-)
Ano, ne každý potřebuje auto velikosti kompaktní třídy, někomu stačí na courání po městě něco menšího. Jen upozorňuji, že za podobné peníze koupím o třídu větší a celkem povedené auto(C4).
Tak "akorát" je už zcela nový moderní a hlavně docela chválený 1.2 VTi 60 kW (podívejte se "okolo" kolik je v česku Fabií HTP), příp. od léta jeho verze TURBO (kolik kW bude mít verze pro P208 netuším - je tam/bude tam docela "velký rozptyl" výkonů...
nemozes porovnavat tuto 1,2 v peugeote a 1,2 TSI. To je ako porovnavat HTP a 1,2 TSI ( uplne iny motor ). To najslabsie TSI ma 160Nm, co uplne dostacuje na beznu jazdu a pre majitela atmosferickej 1,2 je to delo ;-)
Však já také NEsrovnávám s TSi! ;-) S tím půjde srovnávat ony Turbo verze 1.2 VTi. Porovnávám "obyčejný" atmosferický HTP (44 a 51 kW) a novější 1.2 VTi 60 kW :-)
na tak male autick ouplne staci aj 1,2 VTi ;-) .. 60kw je v pohode ... 90 percent konkurentov ( fabie, punta, fiesty ) jazdi s podobnym vykonom a ono to ide :yes:
Léta nám ve Feliciích a Favoritech stačil 94-105 Nm, takže to nevidím zas jako velké drama. Kdo si ten motor vybere, tak neplánuje jezdit každý měsíc 400km za babičkou a v létě k moři.
Favorit 1) vážil méně 2) už tehdy se udělaly nějaké prototypy s 1.5-1.6 . Lidé si ten motor nevyberou, neboj se. Oni si vyberou těch 214Tkč a na motor pokrčí rukama. Léta měla Š120 nějakých 33 kW (?) a Warburg 353 50HP, to bych sem už nepletl.
Vycházím z předpokladů, že 2 moje kamarádky mají 1.0 Yaris II . Když se ptám na spokojenost, obě že OK, jen nezávisle na sobě přesně stejně "noo ten motor, ono nesmí být kopec nebo nesmíš nikoho předjíždět"
..takže tabulky za prosinec 2012 ještě nijak "zastaralé" (rozhodně) NEjsou.. ;-)
PS: Tedy nejprve to "minutu" NEjde odeslat a pak je to tu 2 krát? To není poprvé co se mi to stalo (a se "starými" stránkami se NEstávalo.. :-|
...raději Škodu Citigo 1,0 MPI 5D 44 KW Ambition Plus za 221 600 - ano je dražší, ale mám lepší výbavu a nižší provozní náklady - kufr je srovnatelný a design = subjektivní záležitost, mně se víc líbí Citigo :-!
BRAVO ŠKODA!!! :yes:
Cígo je konkurence od TPCA/Pandy, navíc to má holé plechy v celé kastli. Že to má dospělý jízdní projev je sice pravda, ale přecejen P208 aspoň trochu vypadá jako auto.... "Bravo" = zas nějaké vzletné fráze dodávající příspěvku na relevanci.
1. Já bych řekl, že jedikná výhoda málých aut oproti miniautům je prostornost a zavazadelník - a ty má Citigo o třídu větší - a věřte mi - kdyby mi zavázali oči a zeptali se mě jestli jedu v Citigo nebo ve Fabii tak bych Citigo/Fabia prohodil ;-)
tak fabie je dost malá, to neznamená že citigo je nějak přehnaně velké, na poměry své třídy ok, ale na největší auta segmentu B asi stačit nebude...takovej můj skromnej tip...
Opravdu? ;-)
Rozvor 2538 vs 2462 mm
Rozchod 1475/1470 vs 1436/1426 mm
Šířka 1739 vs 1642 mm
Výška nad sedadlem 1020 vs 989 mm
PS: A zatímco Ibiza a A1 jsou na technice současné generace VW Polo, Fabia je (i přes určitou "modernizaci" stále spíš "minulá generace" VW Polo
To je pravda..Fabia II je zatím spíš taková úzká krabička se solidním zavazadelníkem..
Snad kromě verze Monte Carlo nebo specialu S2000 ani není extra pěkná. ;-);-)
Na nový model se čeká jako na smilování...snad kromě Česka.
Tady lidi prostě kupují Škodu pořád.
Tedy je jasné , že 208 je modernější auto za dobrou cenu..nyní!!
Zavazadelníky: :-)
VW Polo - 280 l
Ford Fiesta - 281 l
Peugeot 208 - 311 l
Škoda Fabia - 315 l
PS: Ani ten zavazadelník NEní až tak (moc) "argument" ;-)
PPS: Ano škoda se v česku bude (dobře) prodávat "kdykoli/jakákoli" :-)
:-) tak to OPRAVDU NEvím (jestli výrobce s tímto DOST SPECIFICKÝM "požadavkem" na vůz počítal ;-)
PS: Vím ale že je větší, je v něm víc místa a má i větší sedadla :-)
Opravdu. Zkuste posadit čtyři dospělé lidi do P208 a do Fabie II. Porovnávat prostornost podle rozvoru je nesmysl - vždyť Fabie I. generace má na chlup stejný rozvor, ale vzadu je prostor spíše jen pro děti.
Za tú cenu toho neponúkne veľa , ani Fábia sa výbavou nepretrhne ;-\
Asi by som skočil do Kaliny 2 [odkaz] Je priestrannejšia , výkonnejšia ( 1,6 16V 86k-105k) lepšie vybavená a za porovnateľnú cenu ! Akurát sa začne predávať až v zime ;-\ [odkaz]
Já nevím, mě přijde, že modely od PSA mají docela dobrou základní cenovku, ale pokud chce člověk nějaký rozumný motor a trochu výbavu, už to nijak slavné není. Tento Peugeot - Active 1.4 70kw (manuální klima, el. okna, rádio) - 285t 8-s
Zvláštní je, že za tyto peníze je Citroen C4 s podobnou výbavou a silnějším motorem.
Musím přiznat, že jsem viděl skladovky Tendence s 1.6 za cenu okolo 270t, což se docela dost liší od cen ceníkových -[odkaz] - i tak bych ale osobně bral když už tak c4 furio s 1.4 70kw za 274t než 208 (ten stejný motor a +- výbava) za 285t. Přiznávám, že tato auta ale zase tolik neznám. Každopádně jako potenciálního zákazníka mě PSA moc neláká a když už (v této cenové kategorii), tak skladovka C4.
Skúsil som, voči litríku v Yarise je to zdochliak, podvozok na naše rozbité mestské komunikácie hrôza - tvrdý a odskakujúci. Pracovisko vodiča je divné, nenašiel som na ňom žiadnu praktickú výhodu voči klasike. Okrem toho nemá čo ponúknuť viac ako iní.