reklama


Dlouhodobý test Auto.cz: Peugeot 3008 2,0 HDI (110 kW)

Dlouhodobý test Auto.cz: Peugeot 3008 2,0 HDI (110 kW)

 
 

Jak se bude chovat svébytný Peugeot 3008 s dvoulitrovým turbodieselem v situaci, kdy nebude každý týden v péči dovozce? První dlouhodobý test Auto.CZ je zároveň testem Vašich reakcí a námětů. Jinými slovy - Peugeot 3008 testujeme pod vaším dohledem.

Dlouhodobé testy jsou zvláště v tištěných motoristických mediích poměrně obvyklé, liší se jen délkou a podrobností. Považujeme je za skvělou věc, hlavně ty s dlouhými kilometrovými proběhy a podrobným zkoumáním stavu vozu na konci jsou pro spotřebitele velmi užitečné.

Auto.CZ chce ale jít vlastní cestou a využít tak své největší výhody, tedy interaktivity a prakticky nepřetržité zpětné vazby od vás, čtenářů. Nečekají nás tedy stotisícové vzdálenosti, ale o to více se těšíme na to, jak budeme reagovat na vaše podněty a připomínky.

Dnešní test tedy berte jako odrazový můstek. Pro nás je to počátek publikace všecho, co s autem zažijeme. Pro vás je to příležitost reagovat a dávat nám náměty na to, co bychom měli o provozu auta zjistit více.

Bereme to i jako zkoušku vámi často požadované možnosti diskuse pod testy. Debatovat můžete jak pod články o dlouhodobém testu zde v sekci News, tak na Moje.auto.cz, kam náš Peugeot 3008 také zařadíme.

Proč právě Peugeot 3008? Volba vozu byla jednoduchá - tento model vzbuzuje kontroverzní reakce především kvůli svému vzhledu, málokdo se v něm ale svezl a zná jeho praktickou využitelnost. Tenhle rozpor nás láká - jaké je ve skutečnosti auto, které vzbuzuje tak odlišné reakce? Jak je prakticky využitelné a jak je přívětivé k řidiči, který si chce za volantem prostě užít?

Test: Peugeot 3008 2,0 HDI (110 kW) – 2000 kilometrů argumentů
Moje.auto.cz: Peugeot 3008 Premium Pack 2.0 HDi

Jaký je poměr subjektivního a objektivního hodnocení? Stejný, jako v našich běžných testech. Objektivní hodnoty srovnáváme s relevantní konkurencí, subjektivní dojmy se snažíme obhájit obdobným srovnáním, daným zkušenostmi.

Jaké budou další dlouhodobé testy? Tradičně - nechte se překvapit. Předpokládáme, že to bude překvapení příjemné.

Spolupracujeme s TipCars.com
Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity Kam s hotovostí? Do bezpečí anonymity

To, že pro úschovu peněz není vaše domácnost tím…

Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky Smog zahalil Česko. Podívejte se na nejzajímavější fotky

Celkem v deseti krajích Česka jsou zhoršené rozptylové…

Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků Stropnický nabírá, rád by měl přes 30 tisíc vojáků

Ministerstvo obrany letos počítá s navýšením počtu vojáků…

Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi Chorvatská vláda chce získat zpět kontrolu nad rafineriemi

Chorvatské rafinerie kontroluje maďarská petrochemická…

 
 

Přidat názorDiskuse: Dlouhodobý test Auto.cz: Peugeot 3008 2,0…



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné AWD versus 4WD. Určité typy pohonu všech kol umí více než jiné

Na karoseriích automobilů či v prospektech vídáme…

Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

 




Peugeot 3008 GT vs. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI – Lumber, nebo metro? Peugeot 3008 GT vs. Volkswagen Tiguan 2.0 TDI – Lumber, nebo metro?

Že už nikdo nechce klasické chlapácké off-roady, je jasná…

Peugeot 3008 GT: Na kolik přijde vrcholná verze? Peugeot 3008 GT: Na kolik přijde vrcholná verze?

Za 180koňový turbodiesel a top výbavu zaplatíte u…

 



 
Mercedes-Benz C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Mercedes C291 (1991): Prototyp s plochým dvanáctiválcem a neskutečným zvukem

Včera

Mercedes-Benz C291 - prototypy skupiny C, skrývá zajímavou techniku a má úžasný zvuk!




Blesk.cz

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila je na vyznačené trase

Dva Češi zemřeli pod lavinou v Rakousku. Překvapila…

Dva Češi dnes přišli o život pod lavinou v horském středisku Wildgerlostal u Krimmlu v rakouském Salcbursku. Pod…

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A nejsou se Škromachem jediní

Taky jsem měl háro, ozval se ministr Chvojka. A…

Politici se nerodí v kvádru s kravatou a taky si zažili svá divoká léta jako všichni ostatní. Rádi to pak dávají…

 

iSport.cz

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

SESTŘIHY: Rozjetá Barcelona pálila, se Sevillou nahání Real

Fotbalisté Barcelony zvítězili v 19. kole španělské ligy v Eibaru 4:0 a dotáhli se k čelu tabulky. Real Madrid…

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance mě hrozně mrzela

Köhler nejdřív šanci spálil, pak skóroval: Ta šance…

Doma Hradec naposledy prohrál vloni, v listopadu nestačil na Plzeň. A pak to začalo, osm výher, trhal soupeře na…

 

Reflex.cz

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav Klaus ml. otevřel Centrum pro občanské svobody

Vadí mi nálepkování lidí s opačnými názory. Václav…

Pravicový think tank Centrum pro občanské svobody včera v pražském hotelu Don Giovanni oficiálně otevřel Václav…

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje právní stát

Pelikán jako inkvizitor a kádrovák aneb Kdo ohrožuje…

Jakékoli prokázané zasahování do nezávislého rozhodování soudu by měl stát bez milosti a exemplárně postihovat.…

 
 
reklama