Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dlouhodobý test Auto.cz: Peugeot 3008 2,0 HDI (110 kW)

Jak se bude chovat svébytný Peugeot 3008 s dvoulitrovým turbodieselem v situaci, kdy nebude každý týden v péči dovozce? První dlouhodobý test Auto.CZ je zároveň testem Vašich reakcí a námětů. Jinými slovy - Peugeot 3008 testujeme pod vaším dohledem.
Zpět na článek
12. 4. 2010 16:56
12. 4. 2010 17:03
12. 4. 2010 19:55
12. 4. 2010 20:00
12. 4. 2010 21:37
12. 4. 2010 21:43
12. 4. 2010 21:52
12. 4. 2010 18:52
12. 4. 2010 19:53
12. 4. 2010 21:35
12. 4. 2010 21:39
12. 4. 2010 23:25
12. 4. 2010 23:49
12. 4. 2010 17:52
neregistrovaný "Kajfik"
12. 4. 2010 22:10
neregistrovaný "Kajfik"
12. 4. 2010 19:02
neregistrovaný "marcelkooo"
12. 4. 2010 22:03
neregistrovaný "Kajfik"
12. 4. 2010 22:57
12. 4. 2010 23:10
12. 4. 2010 23:21
12. 4. 2010 23:27
12. 4. 2010 23:36
12. 4. 2010 23:59
13. 4. 2010 00:02
13. 4. 2010 00:17
13. 4. 2010 00:59
13. 4. 2010 13:32
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 14:37
13. 4. 2010 15:49
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 18:27
13. 4. 2010 20:29
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 21:31
13. 4. 2010 14:37
13. 4. 2010 15:06
neregistrovaný "Kajfik"
14. 4. 2010 19:48
18. 4. 2010 10:03
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 15:54
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 16:06
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 15:18
13. 4. 2010 07:23
13. 4. 2010 04:21
13. 4. 2010 12:35
neregistrovaný "RayBan"
13. 4. 2010 12:56
13. 4. 2010 13:38
neregistrovaný "Kajfik"
14. 4. 2010 14:54
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 15:19
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:26
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 19:28
neregistrovaný "Kajfik"
14. 4. 2010 19:52
14. 4. 2010 20:58
14. 4. 2010 21:20
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:29
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:33
neregistrovaný "Hooonza"
7. 11. 2011 22:06
19. 4. 2010 09:48
12. 4. 2010 16:56
TEEEEEEEST
No, tak a je to tu. Dlouhý test, dlouhá... diskuze. Máme se na co těšit, a to jak při testu tak jistě i na diskuzi. Dlouhá AUTO.CZ tůra. To žádá palec hore :yes:

Zlatá střední cesta, francouzský lvíček. I to hodnotím. Přeci jenom, nasadit tu dlouhodobě mistrovskou laťku spolehlivosti produktem například z Mladé Boleslavi, hemnží se to na diskuzi jedním diskuzním exitem za druhým. Jedni záští utopeni ve vřící sklenici olivového oleje, druzí s žilním řečištěm vypuštěným do vany plné šampaňského.

Cesta je jasná, tohle posouvá AUTO.CZ někam za horizonty informačně možného. Vždyť už zítra budeš vědět, jestli máš se svojí peugeotkou jet na dovolenou přímo, nebo si preventivně objednat diskrétní odtahovku.

Riskatní počin, který ovšem nemůže nepřinést ovoce. Pro někoho možná ovoce natrpklé, pro někoho ovoce ráje. My jsme tu od toho, abychom poctivě četli, abychom se nebáli písmen, slov a vět. Neboť pravda je sice tam někde venku, leč zasahovat umí především tam uvnitř... jestli mi tedy jako dobře rozumíš...

Dnes velmi upřímné a hlasité - BRAVO AUTO.CZ :yes:
Rozbalit vlákno
18
12. 4. 2010 17:03
Re: TEEEEEEEST
Peugeot taky schvaluji. Dokonce jsem se u jednoho sobotního testu 5008 dozvěděl a doslova, že... "řazení je přesné a nepřipomíná míchání hospodského guláše a když vám zavážu oči, pomalu nepoznáte, že nesedíte v německém autě".
Avatar - petrumr
12. 4. 2010 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 4. 2010 20:00
Re: TEEEEEEEST
Na to ti nedokážu odpovědět. Test fabie jsem neviděl.
Avatar - Ronault.
12. 4. 2010 21:33
Re: TEEEEEEEST
Fabia je nejlepší auto na světě, nevím o čem pořád diskutuješ :-O
12. 4. 2010 21:37
Re: TEEEEEEEST
Už je na čase, aby si se do toho "světa" jel podívat. Stačí, když začneš Balatonem, nebo Rujánou >:D
Avatar - Ronault.
12. 4. 2010 21:39
Re: TEEEEEEEST
U nás ve vesnici se říká, že Fabia je nejlepší, teda po Oktávce v TDI a že Balaton prý není moře, že nejlepší je stejně bibione s vlastní stravou >:-[] >:D
12. 4. 2010 21:43
Re: TEEEEEEEST
Nojo, u vás na vesnici si asi jedinej, co maj doma zavedenej plyn, co? ;-)
Avatar - Ronault.
12. 4. 2010 21:49
Re: TEEEEEEEST
Nene, plyn u nás teď frčí, to víš, zapalovače třeba. Ale nrzo pojedeme prý na ten solár
12. 4. 2010 21:52
Re: TEEEEEEEST
Ty si ho dáš do auta??? ;-)
Avatar - Ronault.
12. 4. 2010 22:00
Re: TEEEEEEEST
No říkal Franta, že stačí škrtnou sirkou a prý nás to osmáhne, takže asi nějaké solárko, či co ;-)
Avatar - iudex
12. 4. 2010 18:52
Re: TEEEEEEEST
No síce si to vyjadril svojím obvyklým ,realitu skreslujúcim sposobom, ale viacmenej si trafil klinec po hlavicke: Peugeot je na tomto webe relatívne neutrálne hodnotená znacka, tak je predpoklad, ze reakcie hned od zaciatku nebudú variovat od extrémnej kritiky po nereálne zbozstovanie (ako by to bolo v prípade, nooo, cohokolvek koncernového, ze, GTI?)
Takze správne chválme redakciu za snahu o inovovanie prístupu a snád nase reakcie nebudú natolko odstrasujúce, ze nebude odvaha zaviest diskusie aj pod testami (hoci po teste BMW 5 a reakciách nan musí mat kazdý autor stiahnutý... otvor). ;-)
12. 4. 2010 19:53
Re: TEEEEEEEST
Jestli má mít nějaký místní redaktor z našich keců "stiahnutý... otvor", (my tomu říkáme "prd.el), tak by si měl asi hledat jinou práci. Na druhou stranu je pravda, že to píše i pro nás odborníky... něco na tom bude >:D
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 21:35
Re: TEEEEEEEST
Nápad určitě dobrý, mohli by jste z toho udělat seriálek napříč automobilovým spektrem.
P.S. GTI, pokud budeš ještě chvilku podlézat redakci, tak ti pak zas půjčí na projetí auto tvých snů ... Giuliettu >:D
12. 4. 2010 21:39
Re: TEEEEEEEST
GTI je šéfredaktor, to si nevěděl?
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 23:25
Re: TEEEEEEEST
mea culpa, no podle některých reakcí jsem si spíš myslel, že je maximálně středoškolák :-O
12. 4. 2010 23:49
Re: TEEEEEEEST
Myslíš snad, že redaktor přes auta musí být atomový fyzik, nebo Dana Drábová?
13. 4. 2010 07:09
Re: TEEEEEEEST
Tak pod toto sa podpíšem. A zároveň gratulácii redakcii za tento, mopžno aj riskantný, krok smerom k nám, užívateľom. Lebo je všeobecne platné,že človek je inteligentný tvor, ale ľudia, to je bezuzdná nevďačná banda darebákov... >:-[]

Výber auta je priam majstrovský, predpokladám, že čitateľská obec sa rozdelí na dva tábory, a bude sa to tu mlieť. Tak do toho priatelia, bite sa za svoju pravdu, ale buďte slušní a zachovajte si chladnú hlavu. Redakcia svoje sľuby začína plniť, tak je na nás, aby sme tiež prispeli.

Ak to zvládneme, nebude na sieti lepší server o autách, kde naberieš informácie a zároveň môžeš relaxovať, pokecať si s priateľmi aj novými ľuďmi.

:-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
13. 4. 2010 23:56
Re: TEEEEEEEST
Řečiště v tvém podání má alespoň úroveň :yes:
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2010 16:57
P 3008, 5008 a RCZ
su prve tri leviky, ktore by som sa uz nebal kupit :yes: , ostatne starsie modely za vela nestoja. Takze Peugeot ma dobre nasliapnute - chce to uz rozbehnut 508-micku a je vymalovane :yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2010 07:12
Re: P 3008, 5008 a RCZ
Ani 308 nemusí byť zlé auto, koniec-koncov, technika je v mnohom spoločná. Čo je dosť kontroverzné, je dizajn, 3008 vyzerá na ceste dosť divoko, aj keď 308 v kombíku na mňa osobne pôsobí ešte divšie. V tomto smere Peugeot začal na hlavu porážať Renaulťákov - ich autá naopak zase skrásneli (nie všetky).
12. 4. 2010 17:13
nesmělý dotaz....
pánové, můžete mi někdo vysvětlit, k čemu tohle auto je dobré? Ani po přečtení článku výše a jednoho staršího testu mi to pořád jaksi nedochází....

1) je to zvenku odpudivé, na tom se asi shodne tak 90% lidí, co se na auto podívají
2) není to SUV, světlá výška asi nic extra, navíc chybí 4x4
3) není to MPV - kromě trošku větších odkládacích prostor vpředu to nenabízí ani velký kufr, ani extra prostor vzadu (viz starší test), ani variabilitu zadních sedaček nebo něco v tom smyslu....

Jedinou výhodu vidím takhle napohled v lepším interiéru, než má 308 - tuto výhodu ale 10x převáží ten zevnějšek....

Takže pokud chci v autě jezdit sám nebo s přítelkyní, beru vyváženější 308 (abych tedy zůstal u Peugeotu). Když mám rodinu, tak beru buď kombík nebo to jejich MPV.

Tak proboha kdo si koupí tohle?
Rozbalit vlákno
60
neregistrovaný "Kajfik"
12. 4. 2010 17:52
Re: nesmělý dotaz....
Mě se to auto například líbí, je své a to oceňuju.. Jedniné s čím bojuji je klenutí předního blatníku... Rozhodně chvályhodnější design než předvádi dnes už zmiňovaný Xindlwagen s jeho senilními jen různě velkými popelnicemi...

A co se užití týče s tím taky nemám problém... Pro mladou rodinu skvělé auto... Rozumnější volba než SUV které stejně nikdo do terénbu nevezme... Jinak má jeho všechny další výhody... Jako lepší rozhled, vyšší posaz... Navíc jízdní vlastnosti budou zřejmě lepší než u dvoutunového kolosu...

Taky se podívej jak si vede v lehkém terénu.. Viz nějaký slovenský web... Proti Yetimu 4x2 se nikdo nebouří ale když je to Peugeot.... 3008 nasadí 4x4 v blízké době, pokud ti není známo...

Mám li si vybrat mezi kombíkem, mpv a 3008 tak beru 3008...
12. 4. 2010 18:35
Re: nesmělý dotaz....
Mám - li si vybrat mezi 5008 a 3008, počítaje zatím s jedním dítětem, výhledově dvěma, tak beru..... asi 5008 ale ještě si to musím rozmyslet. Dooooobrý testík. :yes:
12. 4. 2010 20:43
Re: nesmělý dotaz....
viz můj příspěvek níže pro Navtecha - jakou má tohle auto světlou výšku? Yeti má aspoň relativně slušný právě tenhle parametr, když už se prodává i jako 4x2...

Jinak vyšší posaz a lepší výhled ti nabídne i to MPV, ovšem tam dostaneš i porci praktičnosti a normální kufr, né tady to dvoudílné veledílo.... 8-s
neregistrovaný "Kajfik"
12. 4. 2010 22:10
Re: nesmělý dotaz....
Některá MPV jsou jak dětský pokojíček, a takové auto bych teda nechtěl... Tohle je dá se říct rodinné chlapské auto... S tím že nejsi odkázán jen na asfalt... Ze mě tedy: proč ne... ;-)
13. 4. 2010 06:35
Re: nesmělý dotaz....
Definuj "dětský pokojíček".
Avatar - gld
14. 4. 2010 19:33
Re: nesmělý dotaz....
auto v ktorom máš pocit že ho kupuješ pre rodinu a vôbec nie pre seba

záplava bizardných plastov, 4358 možných aj nemožných odkladacích priestorov z ktorých 3/4 nikdy nenájdeš, radiaca páka pekne trčí s prístrojovky a lá služobná dodávka, volant s "autobusovým" sklonom..atď

Oproti tomu mi príde 3008 ako auto ktoré si hlava rodiny kúpi pre seba, s tým že rodinu tam napakuje
14. 4. 2010 20:31
Re: nesmělý dotaz....
Tak mám asi opačný pohľad na vec, v rebríčku hodnôt mám rodinu nad sebou samým. V prvom rade musím napakovať do auta rodinu a aby sa tam cítila pohodlne, hlavne aby mi decká vydržali aj dlhšiu cestu. Ja už pár stovák tisíc km za sebou mám, ja vydržím jazdiť v hocičom. S tvojim pohľadom by mi tej rodiny bolo ľúto.
Avatar - gld
14. 4. 2010 20:48
Re: nesmělý dotaz....
Neber to nijak zle, myslené to bolo tak, že otec rodiny je zvyčajne aj ten ktorý za auto platí, takže má právo cítiť sa v aute pohodlne a nie len ako šofér ale tak trochu ako jazdec :-)

3008 pôsobí interiérovo ako orientovaná na vodiča, ale rodinu nijak neobmedzuje
15. 4. 2010 07:09
Re: Nesmělý dotaz....
Ja to neberiem zle, ja to beriem reálne.
Auto platia všetci, čo sa dá na auto, môže zase chýbať inde, čiže pocítia to všetci. Nikde tiež nie je napísané, že auto vhodné a pohodlné pre rodinu nie je také isté aj pre vodiča.
S 3008 máš pravdu, nehádam sa. Iba sa pri výbere riadim prioritami v opačnom poradí. ;-)
neregistrovaný "marcelkooo"
12. 4. 2010 19:02
Re: Nesmělý dotaz....
Kupi si to ten ktoremu sa pacia crossovery.
Avatar - Ricardo
12. 4. 2010 19:03
Re: Nesmělý dotaz....
Má dokonalej interiér. Především takovej středovej tunel by měly mít všechny auta :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 19:35
Re: Nesmělý dotaz....
Ten tunel z fotek působí dost odpudivě..
Avatar - Ricardo
12. 4. 2010 20:05
Re: Nesmělý dotaz....
Nemyslím ani tak design jako výšku
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 22:49
Re: Nesmělý dotaz....
Záleží, širším lidem takové obstavění nemusí vyhovovat, to madlo pro spolujezdce asi ocení ženy když se otáčí dozadu na potomstvo, nebo starší lidi při vstávání, ale jinak to taky moc krásy nepobralo.
Avatar - Ricardo
12. 4. 2010 23:45
Re: Nesmělý dotaz....
Já prostě vedle sebe potřebuju mít pořádnej tunel a ne jako třeba ve Fabii, kde je mezi palubkou a podlahou obrovskej fuk
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 00:22
Re: Nesmělý dotaz....
Já vidím... [odkaz] >:D
13. 4. 2010 06:36
Re: Nesmělý dotaz....
To už radšej veľkú odkladaciu policu za šaltpákou, maskovanú ako opierku ruky... ;-)
Avatar - strýček BOB
12. 4. 2010 19:40
Re: Nesmělý dotaz....
Mám-li si vybrat mezi MPV, klasickým kombíkem a 3008, tak bez zaváhání beru Peugeot, protože - výborný interiér(!!), výborný motor THP, výborný posaz, výborný výhled z vozu. Velikost kufru, místo vzadu, variabilitu zadních sedaček neřeším.

Líbí se mi exteriér 3008 ;-)
neregistrovaný "Kajfik"
12. 4. 2010 22:03
Re: Nesmělý dotaz....
jj, má slova... Kupovat ho tak dám asi taky přednost fajnovému 1,6.. diesel je o hodně dražší.... za těch podmínek 1,6 skvělá volba...
12. 4. 2010 20:10
Re: Nesmělý dotaz....
Někde dole u fiatu jsem viděl název "pseudo SUV", to by mohlo sedět. Mě se taky nelíbí, bral bych radši 5008, ale na světě je tolik věcí, co mě připadaj zbytečný... Pokud se prodává, tak si počkej u teska, kdo do toho leze. Hlavní výhodu při dnešním množství operací kyčelních kloubů, vidím ve vyšším posezu.
12. 4. 2010 20:40
Re: Nesmělý dotaz....
Mňo ono i pseudo-SUV by mělo něco umět. Třeba Sedici (když už jsi zmínil ten Fiat) má světlou výšku 19cm. Octavia Scout a Yeti 18cm. Ikdyž třeba Sedici/SX4 nebo Yeti mají jen pohon jedné nápravy, do lehčího terénu se hodí aspoň ta světlá výška, pokud je sucho.... Světlou výšku toho výtvoru výše jsem nenašel, ale je jen o 2cm vyšší než u standardní 308, takže asi nic moc (Octa Scout je o 4cm výš než běžná Octa....). Prostě tohle ani není "pseudo SUV", tohle je oteklé auto s plastovýma nárazníkama... ;-\
12. 4. 2010 20:50
Re: Nesmělý dotaz....
SX4 má i možnost 4x4, takže tam bych pseudo nepoužil. Jak vidíš lidem se to líbí, i když hlavně uvnitř. Důležitý je, že maj lidi větší výběr. Hlavně ten vyšší posez pro důchodce, variabilita interiéru a možnost nalepit frňák na přední sklo a mít i ten lepší výhled.
13. 4. 2010 06:39
Re: Nesmělý dotaz....
Ani vysoký posed nie je vždy najlepší - teda príliš vysoký. Všimni si, ako nastupujú najmä starší ľudia, hlavne s poriadnou nadváhou - strčí do auta zadok, sadne si, a potom sa otočí o 45°dopredu a strčí nohy pod volant. Zaujímalo by ma preto, ako vysoko má P3008 sedáky nad cestou.
Avatar - iudex
13. 4. 2010 08:12
Re: Nesmělý dotaz....
No tak nastupujú i niektorí tridsiatnici, napríklad ja 8-s Tých platničkárov je viac, ako si myslíš...
13. 4. 2010 08:40
Re: Nesmělý dotaz....
Takže tebe a podobným nedoporučujem klasiky a´la Octavia ani opačný extrém ako Pajero a pod... ;-)
Avatar - iudex
13. 4. 2010 10:42
Re: Nesmělý dotaz....
Ja nehovorím, ze sa uz orientujem na MPV, tolko rokov este nemám >:D A pri tej "klasike" si trochu zdvihnem sedadlo.
13. 4. 2010 12:56
Re: nesmělý dotaz....
to je pravda, MPV kupujú až dospelí muži >:-[] >:D
Avatar - Ricardo
12. 4. 2010 21:00
Re: nesmělý dotaz....
Jenže SUV jsou dneska 1) o vzhledu/image 2) o pohonu 4x4.... X) o schopnostech v terénu
12. 4. 2010 21:10
Re: nesmělý dotaz....
OK, to je jasná věc. Já se jen snažil pochopit, co jiného, kromě právě "vzhledu a image" může někoho na 3008 lákat. Pochopil jsem, že ještě pěkný interiér... Ok, myslím že už to nemusíme dál pitvat ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 21:29
Re: nesmělý dotaz....
1) image ...dlouho nic... 2) 4x4 schopnosti /zasněžený nájezd do garáže/ 3)už asi nic
No na co je ti v Práglu X5 ??? kvůli terénním scopnostem ? Asi ne. Dneska jsem viděl, jak typický řidič velkého prémiového SUV /rozuměj 160cm vysoká roštěnka od pána podnikatele/ podélně parkuje necelých 5 minut
8-s
12. 4. 2010 21:34
Re: nesmělý dotaz....
A ty si čekal v dešti na dvaadvacítku? :-O
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 21:39
Re: nesmělý dotaz....
máš pravdu, ale na tu moji. Jinak na cabrio jsem asi moc malej eurobejček. ;-\
12. 4. 2010 21:41
Re: nesmělý dotaz....
Já vím... Moje byla trojka a jednadvacítka. Štípal jsem jí u tyče.
Avatar - Ronault.
12. 4. 2010 21:37
Re: nesmělý dotaz....
A proč jsi nevystoupil a nenabídl ji jako správný gentleman pomoc? Aspoň by sis konečně sedl do X5 >:-[] ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 21:41
Re: nesmělý dotaz....
věříš, že mě to po cca 3 minutách napadlo. První jsem měl podezření na pokaženého parkovacího asistenta, ale instiktivně jsem tušil o co jde :-)
12. 4. 2010 21:50
Re: nesmělý dotaz....
Takže ve finále jí to trvalo dlouho, protože tě sledovala, kdy se ti utrhne ta kšanda od pusy dokořán >:D
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 22:11
Re: nesmělý dotaz....
co, vzpomínáš na mládí, jak jsi přes plot sledoval jak soused parkuje fungl nového favorita ? :-!
12. 4. 2010 22:15
Re: nesmělý dotaz....
Za mého mládí favorit neexistoval a všichni jsme si byli rovni. I autama, takže nějaký slintání u X5 jsem nezažil. ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 22:20
Re: nesmělý dotaz....
:yes: byly v naší malé socialistické republice časy, kdy se auta lišila jenom barvou :-)
12. 4. 2010 22:42
Re: nesmělý dotaz....
To je jasný, ale já zažil dobu, kdy mě barva byla naprosto ukradená. Když jsem vylez ze spacáku před mototechnou, tak jsem si cvrnknul do trenek i z hnědý 2106. ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 22:48
Re: nesmělý dotaz....
legendární zadokolka ? :yes:
12. 4. 2010 22:53
Re: nesmělý dotaz....
Vlastně Lada 1600, už v tom mám hokej. Pak byla i 2107, to už byl vlastně mercedes. Jo zadokolka a na OR34 projela všude. Dneska už je ten sníh úplně jinej a bez 4x4 se vůbec nedá jezdit. ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 23:17
Re: nesmělý dotaz....
No s tím sněhem to ještě není oficiálně potvrzené, ale cosi sa šušká o masivní kampani předních automobilek za klouzavější sněh :-) Já sem to tušil a přezbrojil jsem už před pár lety :-!
14. 4. 2010 21:41
Re: nesmělý dotaz....
"Dneska už je ten sníh úplně jinej" >:D
14. 4. 2010 21:55
Re: nesmělý dotaz....
:yes: >:D
12. 4. 2010 23:27
Re: nesmělý dotaz....
Nu nesouhlasim, deda jezdil Tatrou 603 a to nemel kazdy k dispozici ;-).
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 23:29
Re: nesmělý dotaz....
no měl jsem to upřesnit jako auta pracující třídy :-)
12. 4. 2010 23:30
Re: nesmělý dotaz....
To je fakt. Na ÚV se jen tak někdo nedostal. ;-)
13. 4. 2010 10:28
Re: nesmělý dotaz....
nene UV, neco jako; vrchni inspektor pro pozarni bezpecnost zapadniho slovenka ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 21:49
Re: nesmělý dotaz....
p.s. no v X5 už jsem seděl, ale ty mi nebudeš věřit, ale i za volantem, ad absurdum dokonce i za jízdy a neboj nezůstaly po mě mokré fleky. >:D
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 23:24
Re: nesmělý dotaz....
Byl si někdy v Praze vůbec? Viděl si tu nádheru po který se tu jezdí, vč. těch inteligentních prahů před každým přechodem? To že malá holka má velký SUVko je daný psychologicky a sociologicky. To že neumí parkovat, resp. trvá jí to dlouho, to už je věcí schopností, který někdo má, někdo ne.
12. 4. 2010 23:31
Re: nesmělý dotaz....
Právě, že asi byl. Holky s Pandou by si asi nevšimnul, i kdyby s ní parkovala půl dne. ;-)
Avatar - Falco
12. 4. 2010 23:54
Re: nesmělý dotaz....
Trefa! ;-)
13. 4. 2010 06:46
Re: nesmělý dotaz....
To je nič proti tomu, ako raz takmer v centre Bratislavy parkoval istý pán Golonka - v zákaze zastavenia, ani sa nenamáhal zájsť ku kraju, proste zastal v pruhu kde bol, zapol všetky blinkre a s kľudom veterána si odskočil do potravín nakúpiť... 8-s
Tak teraz kto je horší šofér - kto sa aspoň snaží a nakoniec zaparkuje, alebo tento "frajer", ktorý to s parkovaním ani neskúša a vo svojej povýšenej arogancii vkľude a vpohode spôsobí takmer zápchu...?
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 13:37
Re: nesmělý dotaz....
To je v práglu na denním pořádku.....
13. 4. 2010 14:22
Re: nesmělý dotaz....
na pomerne frekventovanej štvorprúdovke?
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 14:50
Re: nesmělý dotaz....
I to je možný, nejsem všude. ;-)
13. 4. 2010 18:19
Re: nesmělý dotaz....
Je tolik "zbytečných" aut a stejně si najdou zákazníky. Pokud něco nevyhovuje tobě, neznamená to, že to nevyhovuje i všem ostatním a pokud nechápeš na co něco je, neznamená to, že to nepochopili i všichni ostatní.
14. 4. 2010 21:50
Re: nesmělý dotaz....
Je to prostorove takovy horsi Touran... :-!
Avatar - Perun
12. 4. 2010 22:57
Správný směr!
Není lepší a pro nás čtenáře zajímavější disciplínou, než je přímá interakce mezi námi a redaktory při dlouhodobém testu - to je prostě fantastický nápad a já si ho velice cením :yes:

Tak jen doufám, že budeme mít možnost trochu si "vymýšlet" a požádat třeba o změření hluku na nějakém konkrétním úseku a v konkrétních rychlostech, reálnou spotřebu na trase A - B - A, "index bolavých zad od XX km", údaje o brzdné dráze atp atp atp.. Otázek by bylo dost ;-)

Veliké poděkování za výběr, protože v téhle barvě to 3008 sluší a na 17" už vypadá konečně k světu i z bočního profilu.

Přesto, že je to již tisíckrát omleté, stejně si přisadím - fantastický interiér, opravdová špička v materiálech, zpracování, poloze za volantem a inteligentnímu rozmístění zajímavých tlačítek.. někdo u Peugeota si dal záležet :yes:
Mám slabost pro letadla a kokpit 3008 je s tím HUDem a páčkami tak nějak "Gripenoidní". Ne nadarmo se tak dobře prodává. O nové 5008 ani nemluvě.. tady Pëugeot trochu loupil u Citroënů, ale výsledek za to stojí. Kdo nezkusil, nepochopí. Já ano, na THP, v top výbavě a ještě dlouho poté jsem kroutil hlavou, kam až se ten Peugeot vyšvihnul ve srovnání s dobou ještě cca před pěti roky..

Těším se na pokračování :-! :yes:
Rozbalit vlákno
4
12. 4. 2010 23:07
Re: Správný směr!
Není nad pochvalu od profesionálního redaktora! :yes: ;-)
12. 4. 2010 23:38
Re: Správný směr!
"Pëugeot" :yes: ;-) (asi si se upsal, ale v té větě)
Avatar - Perun
13. 4. 2010 00:14
Re: Správný směr!
Neupsal :-)
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 22:59
Red Akce
Nápad slušný, akorát mám obavu, kolik vozidel takhle stačí redaktoři "hlídat". Taky pestrost typů, na tyhle testy to bývají většinou vozy střední a nižších tříd. Co se týká možnosti diskutovat, tak to je dobře, ačkoli systém, kdy se k Testu, musí přidat ještě článek do News je trochu matoucí. Možná by bylo úplně nejlepší u některých testů diskuzi povolit a u některých ne.
Rozbalit vlákno
29
12. 4. 2010 23:10
Re: Red Akce
Taky by mě zajímal dlouhodobý test třeba Veyronu po 100 000 km a ještě, kdyby ho Zezulka rozebral na gauči do šroubku, jako v Auto tipu a lupou by přejížděl ty desítky ventilů, jak si stojej. ;-)
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 23:21
Re: Red Akce
no nevím, jestli by ty desítký ventilů nekontrovali spíš hasiči, jak by ho seškrabovali z nejbližšího stromu >:D
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 23:24
Re: Red Akce
>:-[] >:-[] :yes: To by byl asi nejlepší AMS, co kdy udělali.
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 23:27
Re: Red Akce
nevím jestli nejlepší, ale zaručeně poslední >:D
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 23:31
Re: Red Akce
Ještě jsem chtěl dodat, že to u těch "obyčejných" aut má smysl, protože o ně má zájem nejvíc lidí, navíc zrovna u nich se dá předpokládat, že si svoji investici hodně promýšlejí. Na druhou stranu, zkoušet dlouhodobě třeba SLSko, jak mu ty křídla budou po 30 tisících vrzat, to je pro mě daleko zajímavější čtení.
12. 4. 2010 23:36
Re: Red Akce
Největší zájem je logicky o toho vejrona a logicky "negativní" recenze by potěšila nejvíc lidí. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
12. 4. 2010 23:46
Re: Red Akce
Tak já to myslel i trochu vážně. Veyron už jen obstarat pro test je dost složité, a to asi i pro větší média, než je acz. Ale proč ne třeba novou pětku, nebo a to by mohlo být hodně zajímavý, nějaký hybrid (ale ne Prius, něco většího).
12. 4. 2010 23:59
Re: Red Akce
No, já myslím, že i pětka je celkem velký sousto pro jakýkoliv mediální subjekt. Vždycky budou testovat nejprodávanější auto z kategorie fábií apod. Taky si nedovedu představit, kdyby z "vyšší" chytli opravdu "blbej kus" a začali ho v éteru natírat a diskusní plebs napříč světem by si na tom přihříval svojí levně diskusní polívčičku z pytlíčku.
Avatar - bubucci
13. 4. 2010 00:02
Re: Red Akce
v top gearu lepili aj na ferrari stěrače izolepou >:D
13. 4. 2010 00:17
Re: Red Akce
No počkej, ale taky maj sledovanost, jako prase. Nějakejch 300 mio? Kolik tak má sledovanost AMS? Bez urážky? Já, ty, Micinka, hošani z redakce... Pak je tu Prima, jestě se to střídá s automotorevue, automág a já nevím, co ještě. Všechny tyhle pořady odsouvaj TV do časů, kdy každej chrápe, obědvá, nebo souloží. Top Gear z toho dělá zábavnou show a to asi funguje, ale nějaký "nudný" testy tam taky nejsou, jinak na to v TV kašlou a to je škoda. Snad pokud by u nás koupili formát z BBC a nechali Káju Gotta a Paroubka jezdit v Loganu na okruhu... no, to bych se kouknul i ve 3 ráno, ale kdo to zatopí, že?

PS: Napíšu do TV Nova, že by s "autem za rozumnou cenu" mohla jezdit celá ordinace v gynekologický zahradě, třeba se chytěj a Luskuták to zabalí.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 00:46
Re: Reakce
TopGear je zábavnej akorát těma autama, co se tam objevujou, jinak Clarksonův humor je často ubohej. Tiff Needle, to je člověk na kterýho je radost koukat. Jasně, že sehnat 5er a najet s ní 100 tisíc asi nebude jednoduchý. Právě z důvodů co zmiňuješ se jako mnohem rozumější jeví internetová publikace.

Zeman jezdí autobusem. Paroubek se do Loganu nevejde na šířku, Topolánek na výšku, Schwarzenberg se tak nízko už nesehne, Svoboda by chtěl sedět vpředu, ale nemohl by mít růženec na zpětným a řídit taky neumí, Liškovi to není dost zelený a Filip nechce jet v kufru. Jak to pak má fungovat...
13. 4. 2010 00:59
Re: Reakce
OK, ale kdyby byl jejich humor ubohej, jak říkáš, tak neexistujou. Naopak se jim daří. Anglickej humor je někdy složitější, ale pořád vyčnívá nad ostatníma. No a tvoje "polemika" nad politikama je trochu mimo, nebo přinejmenším o nějakou dobu pozadu a mimo realitu. Ber to jen jako příklad, než hodnocení, nebo charakteristiku papalášů.

Test 5er je jednoduchej... koupit jí za základ, což by při plnoformátovým pořadu nebyl problém, ale problém je asi v tom, že by to oslovilo jen úzkou cílovou skupinu a převážně tu, která si to auto stejně koupí, nebo kupuje.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 01:27
Re: Reakce
Vtipnej je v Anglii, některý hlášky, koukám na to jen v češtině, jsou ubohý, možná že to je překladem. Na britský humor myslím kapacitu mám, spoustu věcí sleduju radši v originále, ale koncept humoru v Topgearu je slabý, třeba to Clarksonovo neustálé dobírání si někoho. Politika je mi buřt, ne v jejích důsledcích, ale ve smyslu jejího (ne)obsahu a formy. Nemám v oblibě ani jednoho. Jedině snad Karl. Mimo..? Vyjma jednoho to jsou stále předsedové stran, co jsou nejvíc vidět (a slyšet), nic to nemělo symbolizovat, jen jsem se chytnul toho Logana a představil si to jako skeč.
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 13:32
Re: Reakce
Clarkson je ubohy, pod to se podepisu. Srandu si umi delat jenom z gay-ů a z toho jak nědo vypadá. Ačkoliv se v celé anglii asi nenajde víc vepř-ojidní ksicht než ten jeho... Vážně slabota... Vždycky si říkám že těm lidem musí buď hodně platit nebo berou jen ty duchem nerozvinuté aby se jehoprostouckym radyobyvtipum smali...

Mimohodem si tam v jednom kuse protireci... V jednom dilu super auto v druhem nejvetsi rachotina...

Clovek se na to diva kvuli tem autum ne kvuli obsahu...
Avatar - Ronault.
13. 4. 2010 14:37
Re: Reakce
No a z čeho by sis chtěl tak dělat srandu, když ne si někoho dobírat? Takové to neustálé zacházení jak v rukavičkách, které se v TV vyskytuje každý den, protože přece neuražíme jakoukoliv menšinu, známou osobnost atd... to si pak jde dělat vtipy jen ze zvířátek, ale to už jsme tu jednou měli.

Clarcson dělá humor svý, rýpne si do kohokoliv a do čehokoliv, ačkoliv to nemusí být pro některé stravitelné, ale to už je jejich chyba. Mě třeba neurazí, když Škodovky dává Clarcson na tabuli úplně vlevo.
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 15:49
Re: Reakce
"No a z čeho by sis chtěl tak dělat srandu, když ne si někoho dobírat?"

To je prave ono, to je totiz ten nejjednodussi/nejvic uobohy zpusob humoru...

Clarkson zrejme vic nesvede a proto je pro me tak spatny... :no: :no:

Urazet umi kazdy mental...
13. 4. 2010 18:27
Re: Reakce
Jenže na masovou sledovanost a popularitu v dnešní době se "musí" použít trochu nízký humor. Pak docílíš toho, že tě lidi prostě znají. V případě spojení intelektuálního humoru a aut si troufám tvrdit, že 80% přepne po 5ti minutách. Takhle se o Top Gearu diskutuje i u piva v hospodě. Stačí se podívat na historii Top Gearu, vždy nebyli takhle "na špici".
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 20:29
Re: Reakce
Jasně to beru. Je to pochopitelne... Ale uctivat to nemuzu...

Jednou ale o Maybachu reknou ze to je predrazene eSko a podruhe objektivne vysvetli ze tam kde RR konci Maybach zacina... No snazi se udelat senzaci v kazdem dile bez faktickeho opodstatneni... Zase to vede ke sledovanosti...

Koneckoncu ten soudny clovek si to umi setridit sam a nakonec tam muze byt i trochu pro nej... ;-)
Avatar - Ronault.
13. 4. 2010 21:31
Re: Reakce
Samozřejmě. Pokud si ty informace neumíš utřídit, co ti Clarcson podává, tak se bavíš nějakou zhovadilostí typu stavění obojživelného auta
13. 4. 2010 14:37
Re: Reakce
Doufám že máš i zdůvodnění, proč je tedy taková sledovanost.
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 14:47
Re: Reakce
Protože je půlka britů jednoduchá? :-)
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 15:06
Re: Reakce
Dyt i ja se na to divam. A ne ze bych si kteroukoliv sekundu prestal myslet ze Clarkson je ubozacek. Divam se na to kvuli autum...

Jestli se hodnoceni vtipu redukuje na to dokazat rict o komkoliv ze vypada ja gay nebo ze auto je pro gaye tak potes koste...

Mozna ma z nich takove mindraky protoze jeho manzelka spis radsi s teplousema nez s tim ohnilym karfiolem... >:D

Nech si kazdy mysli sve, ja si myslim ze je trapny...
Avatar - gld
14. 4. 2010 19:48
Re: Reakce
Súhlas..tiež mi nesedí ten "agresívne-jednoduchý" "humor" ktorý Clarkson produkuje..britský humor zbožňujem ale to čo robí on je všetko len nie dobrý britský humor

Skrátená filozofia top gearu je: všetky anglické a v anglicku vyrábané autá sú dobré a cool a na všetko ostatné sa môže kydať s tým že na autá vyrobené na východ od nemecka sa nadávať musí

šou robená pre blbcov, to je spolovice príčina jej úspechu ;-) druhou je samozrejme pestrý výber exkluzívnych áut
neregistrovaný "Kajfik"
18. 4. 2010 10:03
Re: Reakce
Jj, s tím souhlasím.
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 15:54
Re: Reakce
Jj kéž by po tomhle světě chodila jen inteligence...

Stálo by za studii zda caj nevysusuje mozek, leccos by se vysvetlilo... >:D
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 16:01
Re: Reakce
Těžko... Už bych musel mít mozek v sypkém stavu.
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 16:06
Re: Reakce
No kazdopadne to jak se povazuji za stredobod vesmiru je usmevne...

Jasne uroven tam maji vyssi to je jedine co jim lze zavidet...
13. 4. 2010 07:23
Re: Red Akce
Je to možno "práca navyše", zapisovať dojmy a pojmy počas používania auta - plus doplniť nejaké tie skúšky a merania podľa tradičných postupov.

Jasne, že je to záťaž navrch, ale určite sa to dá, inak by sa do toho nepúšťali ani oni, ani X redakcií motoristických časopisov pred nimi.

Testovať by tak možno šlo prakticky všetky aktuálne autá, na ktorých v rámci redakcie jazdia - po nejakom čase by ich mohli točiť, aby každý jazdil s každým autom a mohol dať do pľacu svoje vlastné vnemy a dojmy.

Ešte keby sa v rámci Autosalónu a Autotecu v Brne spravila nejaká on-face akcička s nejakým testovaným autom pre skalných, ktorí do Brna prídu, to by bola paráda.

No ale to je nenormálny kus práce, takže určite spokojnosť najprv s týmto jedným dlhodobým testom.

Každopádne radkcii za tento počin klobúk dolu a poklona. :yes:
12. 4. 2010 23:34
Konkurenční srovnání jako jeden z článků
:yes: pro redakci. Tento nápad "interaktivního" dlouhodobého testu velmi vítám. Osobně si jej cením mnohem více, než televizní AMS.

Chtěl bych využít nabídnuté zpětné vazby a požádat, zda by některý další článek věnující se tomuto dlouhodobému testu nemohl být zaměřen na přímé srovnání s konkurencí.

Přestože nás redakce hojně zásobuje testy, tak mi přijde, že se bojí uvést přímé srovnání. Stále čtu jen nadprůměrné v rámci třídy, průměrné, dobré, není ideální, ... kdo jsou ti nejlepší, nejhorší?

Představoval bych si to následovně. Několik kritérií (např. cestovní pohodlí nebo variabilita interiéru nebo provozní náklady nebo v případě sportovních vozů zábava) a vrámci kritéria přesně popsané pořadí v konkurenční skupině a důvody. Nestojím o nějaký "overall" pořadník na závěr, protože každý dáváme jiné váhy jednotlivým kritériům.

Samozřejmě by byla plně na redakci volba konkurentů i oblastí srovnání. Nedělal bych totožná kritéria pro všechny dlouhodobě testované vozy, protože mě zajímají jiné veci na GTI, jiné pro LandCruiser a úplně jiné pro Picasso.

Sám bych volil jako konkurenční skupinu 3008mi - 308hatch, krátké C4 Picasso, Qashqai předokolka, Yeti předokolka.

Nebál bych se jmenovat výrazné pokroky, resp.stagnaci (zhoršení) proti předešlé verzi modelu testovaného vozu.

Interaktivitě by prospělo, kdybychom my čtenáři mohli určit (hlasováním) konkurenty pro srovnání.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - bubucci
12. 4. 2010 23:42
Re: Konkurenční srovnání jako jeden z článků
:yes:
Avatar - Perun
13. 4. 2010 00:18
Re: Konkurenční srovnání jako jeden z článků
Jednoznačně :yes:
13. 4. 2010 07:24
Re: Konkurenční srovnání jako jeden z článků
Dobrý nápad, pridávam sa.
13. 4. 2010 12:59
Re: Konkurenční srovnání jako jeden z článků
Beru Vás za slovo. O výsledku dám vědět.
Ondřej Šuch, Auto.CZ
13. 4. 2010 19:30
Re: Konkurenční srovnání jako jeden z článků
Tak to jsem zvědav na výsledek. :-)

Nechtěl jsem to více komplikovat. Nemusím vidět na jedné fotce vedle sebe vyrovnaných 6 vozů. Ale počas dlouhodobého testu, (Jak dlouhý vlastně má být? 1/2 nebo rok?) otestujete hezkou řádku jiných vozů a vlastně budete přesedat z tohoto "Vašeho" do jiných. Za tu dobu se jistě najdou vhodní konkurenti. Případně by se jejich výběr dal i lehce přizpůsobit.

Znamenalo by to, si při testování relevantních vozů udělat poznámky nejen o samotném voze, ale i o rozdílech vůči dlouhodobě testovanému. Nazávěr (nebo i v půlce - podle počtu konkurentů) dlouhodobého testu byste jen tyto poznámky vyndali ze šuplíku a dali do článku.

Dál už Vám do toho nebudu mluvit, realizace je na Vás a možností mnoho. Takže ještě jednou, jsem zvědav jakou cestu zvolíte.
13. 4. 2010 19:42
Re: Konkurenční srovnání jako jeden z článků
Možná ještě jedna modifikace původního nápadu, resp. další možnost. ;-)

Původně jsem myslel srovnání v jednom článku řekněme 4 a více vozů, i nepřímých konkurentů.

Tento formát dlouhodobých testů Vám však přináší i head-to-head srovnání přímých konkurentů. (Jistě se to netýká zrovna Peugeotu 3008). Takže pokud byste dlouhodobě testovali např. E-class, určitě by se dala v průběhu sehnat na test i pětka, gs, ... A pak by v jednom článku mohly být i ty fotky s podrobnějším porovnáním.
13. 4. 2010 04:21
stredovy tunel
neviem ako ostatni (perun, klaudius, ...), ale mne ten stredovy tunel vadi. na koleno sice netlaci, ale nemam rad opretu pravu nohu o kus umelej hmoty a hlavne v lete.

redakcii :yes: ze to tak elegantne vyriesili s diskusiou k testom
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2010 07:25
Re: stredovy tunel
Neskúšal som. Sedel som len v 5008, a tam mi tunel docela vadil...resp. prekážal mi lem plastu, ktorý tunel kryje zhora, a ide len kúsok "za roh" - tlačilo ma to zboku do kolena.
neregistrovaný "RayBan"
13. 4. 2010 12:35
OT: Od AAA se šrotovného nedočkáte
Kampak se nám poděla diskuse u této nehezké reklamy ... >:D ?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
13. 4. 2010 13:40
Re: OT: Od AAA se šrotovného nedočkáte
Je to placená reklama, zadavatel si může přece říct, zda diskuzi ano, nebo ne.
Avatar - Emel
13. 4. 2010 12:56
Zajímavý počin
Zajímavý počin, jsem rozhodně pro... dlouhodobé testy AutoBildu nebo AMS čtu jedním dechem. Jsem zvědavý na tu interaktivitu - to budou redaktoři svědomitě pročítat dlouhé diskuse, aby druhý den vyzkoušeli třeba nasazování dětské sedačky? No, uvidíme...
Rozbalit vlákno
8
13. 4. 2010 13:02
Re: Zajímavý počin
Budou, nebojte. Tu dětskou sedačku mám chápat jako námět nebo jako nezávazný příklad?
Ondřej Šuch, Auto.CZ
neregistrovaný "Kajfik"
13. 4. 2010 13:38
Re: Zajímavý počin
Tak u poloMPV a forme tohoto testu je autosedacka temer prvni co se ocekava ze se bude testovat....
13. 4. 2010 13:43
Re: Zajímavý počin
Poprípade skúsiť nasadiť tri detské sedačky do druhej rady? Ja som s tým mal sakra problém...
Ale z hľadiska užívateľa (pred časom som to písal aj Perunovi do blogu) by pri teste bolo fajn všimnúť si aj to, či je kam dať lekárničku štandardných rozmerov, ako svieti svetlo v batožinovom priestore (v niektorých autách fakt mizerne) a na jednotlivých miestach v kabíne, ako dlho trvá, kým sa auto vykúri, poprípade vychladí, podľa toho kde je rezerva, ako sa narobím a ušpiním pri výmene kolesa, či vymením žiarovky v predných a zadných svetlách svojpomocne a bez náradia (u Scénica ma vyšla výmena troch žiaroviek v predných svetlách s prácou vyše 30,-€, teda žiadna "halierová záležitosť), ako sa dolievajú prevádzkové kvapaliny (či pri troche "šťastia" nezaoblievam celý motor) a či sa jednoducho zisťuje ich hladina, mňa by tiež zaujímalo, či je zospodu nejak zakrytovaný motor, aj ako je odhlučnený motorový oriestor smerom von - kryty zospodu motora a izolácia z kapoty v rámci šetrenia z mnohých áut akosi miznú... ;-)
Avatar - iudex
13. 4. 2010 13:45
Re: Zajímavý počin
O chlp si ma predbehol... >:D
Avatar - iudex
13. 4. 2010 13:44
Re: Zajímavý počin
A skúsit to treba hned s tromi naraz. Viacerí prispievatelia, ako taký Klaudius, to iste ocenia. ;-)
Avatar - Emel
13. 4. 2010 15:03
Re: Zajímavý počin
Berte to prosím jako námět, u auta rodinného typu je to důležitá věc... stejně jako třeba naložení kočárku do kufru. Asi bych vybavil redakci alespoň jednou "standardní" autosedačkou a jedním hlubokým kočárkem a zahrnul to do "testovací metodiky" :-). Myšlenka tří sedaček dozadu také není marná, jistě by je některý dodavatel rád zapůjčil.
13. 4. 2010 15:11
Bledy interier v dolnej polovici
Zdravim, nechapem preco sa vyrobcovia stale nepoucili s tymi bledymi interiermi, ze sa to vzdy zaspini dole v okoli noh, preco nedaju aspon tmave koberceky... Ved aj na fotkach je vidiet ze je to nepekne zaspinene. Mnichovcania maju aspon na vyber taku kombinaciu, ze koberceky a okolie noh tmave a vyplne dveri, stlpiky, strecha a palubna doska bleda vypln a pekne to ladi a je to prakticke!
Rozbalit vlákno
2
13. 4. 2010 19:44
Re: Bledy interier v dolnej polovici
a ja by som mozno uvital aj tmavsie vyplne, nakolko som v lete zvnutra na streche karoserie zabil komara, ktory bol dobre nacucany... >:-[]
14. 4. 2010 15:03
Re: Bledy interier v dolnej polovici
jaaj tak to je blbe, ano samozrejme ze aj strecha sa da zaspinit, ale v skutocnosti kolkokrat sahame na strechu? Minimalne...takze tam si priplacat za antracit sa mi zda zbytocne...
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 14:54
Zadní dveře
Ten spodní díl sklopný je úplně k ničemu, akorát překáží... Zbytečný módní výstřelek. Daleko lepší řešení by bylo udělat tu výklopnou stěnu tak, aby se to otvíralo celé nahoru. Nakládací hrana by pak byla níž a nic by nebránilo snadnému přístupu do zavazadelníku. Ale ne, pánové od Peugeotu to chtěli udělat "jinak." Jenomže "jinak" to bohužel nejde...
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 15:12
Re: Zadní dveře
No já bych ten sklopmný spodní díl dveří neodsuzoval. Každopádně se tak dosáhne rovná nakládací hrana a to je velmi velká výhoda, jak při nakládání větších předmětů, tak jen při obyčejném přezouvání bot, které byly v kufru.
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 15:19
Re: Zadní dveře
Rovná hrana by tam byla i kdyby se ten spodek vyklopil s tím vrškem nahoru, a sedět při přezouvání bot by se tam dalo taky. Při nakládání větších předmětů máš úplně jedno, jestli to dáš napřed na spodní díl dveří nebo rovnou do kufru...
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:24
Re: Zadní dveře
To je ten problém, že tenhle systém nemáš vžitý. Neber to jako urážku tvého auta, ale Octavia má naprosto nesmyslný schod do jinak obrovského kufru. Při jeho nakládání a naopak vykládání ti ten schod brání a taky zmenšuje vstupní otvor.

Druhou stranou je auto, které mám doma, a to má rovnou nakládací hranu s podlahou čili "i kdyby se ten spodek vyklopil s tím vrškem nahoru". Je to podstatně lepší než řešení Octavie. Ale z druhé strany dveře kufru jsou zase o něco větší a musí se zvedat do většího úhlu, jinak si omlátíš o ně hlavu. Takže konstrukčně složitější. To je první bod, pro zákazníka méně důležitý. Druhý a ten důležitější problém je, že pokud nakládáš menší předměty, tak se ti z auta lépe "vysypou", třeba několik tašek z Tesca. Taky nejen, že se vysypou, ale pokud budeš mít v poslední tašce vajíčka a praštíš pořádně dveřma, tak máš z vajíček míchaná vajíčka.

Tohle je náhodou hodně dobrá kombinace obou systémů. :yes: Samozřejmě někdo podotkne, že lovit věci v kufru bude větší problém přes ty sklopné dveře, ale ty se nemusí nutně sklopit a určitě bude Peugeot nabízet nějaký systém sítí.
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:26
Re: Zadní dveře
Octavia 1U 4x4 ten schod kvůli jiné konstrukci zadní nápravy a s tím spojených úprav karosérie nemá ;-)
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:29
Re: Zadní dveře
Aha, já čerpal z 4x2 verze ;-) Z fotek u tebe to není úplně jasné. Takže asi víš o čem mluvím. Jak píšu, v zimě se v autě přezouvám, tedy letos už jsem to omezil, koupil jsem si boty s užší podrážkou do města, ale jak jedu na lyže, tak mám v autě dvoje bot (nepočítaje lyžáky).
19. 4. 2010 07:58
Re: Zadní dveře
Renault má u kombíku také rovnou nakládací hranu a nic ti nevypadne. Jednoduše si vyklopením části podlážky uděláš hranu.
neregistrovaný "Kajfik"
14. 4. 2010 19:28
Re: Zadní dveře
Já si naopak myslím že je to výborná záležitost... Zabírá to míň místa, můžeš si na to sednout, můžeš po tom dovnitř soukat skříň, a třeba tam i vozit písek >:D >:D >:D
Avatar - gld
14. 4. 2010 19:52
Re: Zadní dveře
ale vybrať niečo zo zadnej časti kufru bude akrobacia..
14. 4. 2010 20:47
Re: Zadní dveře
Dám ti zdarma návod, jako Klaudiovi, ako to zobrať, lebo nandať. Zoberieš, posuněš, sklopíš a vybereš. To samé opačně. Vyklopíš spodní hranu, naložíš, posuneš, zavřeš a šoupneš dozadu. Na co je to dobrý? Třeba na to, že otevřeš horní dveře a krámy se ti nevysypou na zem. Nebo naloříš delší trámy, zavřeš horní dveře a dole ti to čouhá ven.
Avatar - gld
14. 4. 2010 20:58
Re: Zadní dveře
chápem ale stále mi to pripadá ako robiť jednoduchú vec zložito..

ak máš naložené veci tak, že by sa po otvorení normálneho veka vysypali tak to máš uložené zle a potencionálne nebezpečne

dlhšie veci jednoducho "pricvakneš" aj s obyčajným vekom
14. 4. 2010 21:13
Re: Zadní dveře
Podle mě je to u pažouta z důvodů konstrukčních. Mám to samý zavírání a když tam nahážu pět igelitek z teska, tak mi to nevypadne. Z praktickýho hlediska mi to vyhovuje. K tomu ještě můžu otevřít ze dna kufru přepážku, aby to nelítalo až k sedačkám. V merglu je kufr, jako prase a zeleninu honim po celym autě, nebo musim vozit přepravku. Druhá věc je, že s tim zajedu k rybníku, sednu si na to a mám i střechu, když prší na rybách. Přesah je samozřejmě takovej, že se nezaseru o nárazník.
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:18
Re: Zadní dveře
:yes: Tohle hledisko vidím u dvou aut u nás doma. Je to přesně jak říkáš. Jedno auto má rovnou nakládací hranu. Perfektní k naložení lednice, něčeho velkého, nebo jen k sednutí si jak píšeš na rybách nebo naopak v zimě. Já používám v zimě k řízení jiné boty než k chůzi a přezouvání na sedadle řidiče není zrovna příjemná záležitost.

Naopak pokud chci naložit spoustu drobných věcí, tak mi z auta vypadávají a v tom je lepší to druhé auto, které má nakládací hranu výše než dno. Tenhle Peugeot je ideální kompromis :yes:
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:20
Re: Zadní dveře
O nárazník se nezaseru ani já u kokty, a ta tuhle vyfikundaci nemá...

Šašil jsem s tim loni na AMI Leipzig a během pěti minut jsem měl jasno, že tento systém nikdy chtít nebudu...

Ale je dost dobře možné, že to tam je z jiného důvodu. Čistě teoreticky - pro 3008 je plánován hybridní systém E4 s elektrikou na zadní nápravě. Nelze vyloučit, že 3008 E4 ten otevírací spodek mít nebude kvůli tomu, že do toho prostoru uloží baterku a kdoví co eště.
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:26
Re: Zadní dveře
Nezasereš, protože si tam nesedneš. Já třeba si na to pozor dávat musím. Pokud jezdím druhým autem (nemyslím Fáčko z MACZ, to má schod jak prase a věčně na něj nadávám).
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:29
Re: Zadní dveře
Sedám si tam pravidelně, když se v zimě přezouvám na běžky, a ještě jsem se nezasral ;-)
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:31
Re: Zadní dveře
Nestačil jsem editovat (4x4), předběhl jsi mě. No jo, na pr.del si nevidíš >:-[] Musíš být ale obezřetný. ;-)
neregistrovaný "Hooonza"
14. 4. 2010 21:33
Re: Zadní dveře
Nevyžaduje to nijakou zvláštní pozornost...
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:36
Re: Zadní dveře
Zajedem si někdy spolu na lyže. ;-)
14. 4. 2010 21:36
Re: Zadní dveře
Nezapomeň na jednu zásadní věc, že kokta (oktávka?) má plochu kufru tak o deset čísel níž a přesah nárazníku je minimální.
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:35
Re: Zadní dveře
Neviděl bych to tak tragicky. Každopádně si můžeme požádat redakci o jejich zkušenosti. :yes:
14. 4. 2010 21:39
Re: Zadní dveře
Na to nepotřebuješ redakci, stačí si vzít metr. Taky si tohle zkoušet na vypucovanym autě někde na autosalonu, kde nemáš žádnou krabici, nebo *.anej nárazník, je o ničem. No a lyže si do Lipska taky asi nevezmeš.
Avatar - Ronault.
14. 4. 2010 21:42
Re: Zadní dveře
Já si to představit dost dobře dokážu, Laguna má dno kufru zároveň s dveřmi. Zašpinit se při neopatrnosti dá, naštěstí hrana nárazníku díky posunutí těsnění ještě pod hranu dna kufru je níže, takže to není až taková běžná věc. Každopádně ta sklopná část dveří je ještě vhodnější.
Avatar - Bud
7. 11. 2011 22:06
Re: Zadní dveře
My měli kdysi starou Octávii kombi, ne " Stejšna" ale Octávii a ta to měla právě tak. Otevřelo se okno, dal jsi tam co bylo třeba a zavřel. Pokud jsi chtěl naložit něco většího, otevřel si aji spodek. Bylo to fakt super, v dobrém jsem na to vzpomínal a říkal si, kdyby to zas Škodovka udělala... ;-) . No a udělal to Peugeot. Taky si sedám na okraj kufru, ale musím pořád myslet na těsnění, abych ho nepoškodil. Tam jsme žádné ohledy brát nemuseli. :-!
Avatar - Emel
19. 4. 2010 09:48
Chudák Peugeot
"..přesto je podvozek vozu na špici značky a překonává i některé konkurenty."

Tedy nevím jak jste to mysleli, ale mě to vyznívá tak, že Peugeot dělá všeobecně mizerné podvozky a tento je o něco méně špatný a dokonce překoná i jiná auta než Peugeot. Třeba taková 407 ale přece nejezdí tak špatně...
Rozbalit vlákno
0