Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 3008: Druhá generace se přesouvá mezi typická SUV

První Peugeot 3008 byl jakýmsi křížencem MPV a aut do lehkého terénu. O nástupci už to rozhodně neplatí.
Zpět na článek
23. 5. 2016 12:52
23. 5. 2016 14:34
23. 5. 2016 13:07
23. 5. 2016 14:08
23. 5. 2016 16:35
23. 5. 2016 12:59
23. 5. 2016 13:01
23. 5. 2016 13:06
23. 5. 2016 14:20
23. 5. 2016 13:26
23. 5. 2016 13:45
23. 5. 2016 14:16
23. 5. 2016 14:51
23. 5. 2016 15:15
23. 5. 2016 15:24
23. 5. 2016 17:01
23. 5. 2016 14:30
23. 5. 2016 14:06
23. 5. 2016 14:08
23. 5. 2016 14:15
23. 5. 2016 14:34
23. 5. 2016 14:36
23. 5. 2016 14:26
23. 5. 2016 15:22
23. 5. 2016 16:43
23. 5. 2016 14:39
23. 5. 2016 14:13
23. 5. 2016 14:17
23. 5. 2016 14:19
24. 5. 2016 17:27
23. 5. 2016 15:24
23. 5. 2016 23:15
24. 5. 2016 11:45
24. 5. 2016 12:44
24. 5. 2016 15:15
Avatar - kari.laz
23. 5. 2016 12:41
posun kupředu
Designově posun správným směrem....
Ale co mě těší mnohem více je, že to auto má i motory. Nekončí u 1,6 ale má i 2,0 (alespoň u dieselu)
Rozbalit vlákno
4
23. 5. 2016 13:26
Re: posun kupředu
to není posun, to je skok ;-)
Za mě teda pecka ze všech stran, jak se mi na nových peugeotech moc nelíbily zadní světla, tak tady je vyřešili parádně, interiér naprostá bomba.
Avatar - kari.laz
23. 5. 2016 13:33
Re: posun kupředu
Dobře tedy, skok. Z obtloustlého MPV, které bylo trochu jak šiška knedlíku se vyklubalo pěkné SUV. Interier se mi taky líbí, až na ten display. Jsem příznivcem klasických ručičkových ukazatelů. Přijde mi to elegantnější. Ale jak to tak vidím, za chvíli stejně nic jiného než display nebude, tak si na to asi časem zvyknu.
23. 5. 2016 13:38
Re: posun kupředu
Ono je dost možné, že ten display bude jen v top výbavě.
Avatar - kari.laz
23. 5. 2016 14:44
Re: posun kupředu
Asi to tak bude, ale do budoucna si myslím, že to bude standard u většiny aut. Výrobní cena display jde dolů a bude to výhodnější, než klasické budíky.
23. 5. 2016 12:52
3008
Tento typ aut nie je moja zaujmova skupina (btw nechapem preco si vacsina ludi mysli ze sportove auto = suv, pocuvam to velmi casto), ale treba uznat ze pezotu sa nova 3008 podarila, konkurentom v segmente urcite podkuri. Celkovo pezot za posledne roky vstava z mrtvych, na rozdiel od jeho brata citroenu, ktory sa potaca nad vlastnym hrobom.
Rozbalit vlákno
7
23. 5. 2016 12:57
Re: 3008
Třeba tím sportem myslí umění takovou bachratou obludu zvládat na silnici a překonání strachu, jestli není někdo v okolí odřený,nebo sražený.
23. 5. 2016 14:34
Re: 3008
No tak si predstav,ze to je treba budouci Kodiaq a hned to mozna uvidis v lepsich barvach:-)Za me parada..
23. 5. 2016 13:07
Re: 3008
EHM ... fakt si to myslia, alebo to je ln tvoja projekcia?. Ináč, SUV znamená Sport Utility Vehicle - aj keď je pravdou, že to je auto nie na šport ako taký (športová jazda), ale na prepravu na športové aktivity, ktoré sa niekedy odohrávajú mimo cesty.
23. 5. 2016 13:39
Re: 3008
EHM je zkratka čeho? Na přepravu mimo cesty může posloužit traktor, malotraktor, i stará Ávie to zvládne, taky patří do kategorie SUV ?
23. 5. 2016 14:08
Re: 3008
Na ja, už vidím, jak si kupuju traktor nebo malotraktor, když potřebuju dojet zaparkovat na rozblácený parkoviště pod českou sjezdovkou...
23. 5. 2016 14:35
Re: 3008
To jako jiná auta nedokážou projet rozbláceným parkovištěm ? Bordel tu sice je, ale takovýto, to je neuvěřitelné ! A co švýcarské, či rakouské sjezdovky, taky bláto na parkovištích ?
23. 5. 2016 16:35
Re: 3008
Trochu OT, stejně jako tvůj předchozí příspěvek.
23. 5. 2016 12:59
Ano.
Povedené, pokud to nezazdí zase tím, že budou v nabídce jen diesely, tak je to takhle od pohledu velmi povedené kompaktní SUV. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
23. 5. 2016 13:01
Kolobežka
Nová 3008-ka vyzerá super, ale najviac ma zaujala tá kolobežka. Pre Peugeot ju bude vyrábať Micro, teda spoločnosť, ktorá pracuje aj na elektrickej Isette. :yes:

Niekto dostane k autu škrabku či dáždnik, niekto namakanú kolobežku. :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Katikakus
23. 5. 2016 13:03
Re: Kolobežka
No jo, ale kolobezkou si okna v zime neoskrabes... ;-)
Avatar - pumpkin
23. 5. 2016 13:06
Re: Kolobežka
Jaj. A na škrabke sa neodvezieš rovno do práce. :-)
Avatar - speedfred
23. 5. 2016 13:07
Re: Kolobežka
nemáš nezávisle topení,alebo bankokartu? >:-[]
23. 5. 2016 14:20
Re: Kolobežka
A nemluvě o klasický škrabce na každý benzínce ;-)
23. 5. 2016 13:17
čakal som niečo iné
Priznám sa, čakal som niečo iné, ale na tomto aute poznať rastúce sebavedomie Peugeotu. Za mňa teda áno.
Myslím si že sa toto časom menej "okúka" ako dizajn Kadjaru - (ten sa mi v reálu vôbec nepáči
No a interiér - keďže som "odchovanec" interiéru starého Citroenu (moje druhé auto, ešte v deväťdesiatych rokoch) - asi by som to rozchodil a asi by som bol aj nadšený :-)
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2016 13:18
Dotaz na redakci - zadní náprava?
Pane redaktore, jaká je zadní náprava? Bude u ní, tak jako u současné generace, propojení tlumičů? Jmenovalo se to tuším Dynamic rolling control nebo tak nějak ...
Rozbalit vlákno
3
23. 5. 2016 13:55
Re: Dotaz na redakci - zadní náprava?
To v release zprávě není napsané (ani v originále). Ale třeba bude mít redakce nějaké technické info navíc :-) .
23. 5. 2016 14:09
Re: Dotaz na redakci - zadní náprava?
Je to na podvozku P308...takže bych hádal vlečku
23. 5. 2016 14:53
Re: Dotaz na redakci - zadní náprava?
1.gen 3008 má taky jen vlečku, ale právě to propojení zadních tlumičů jízdní vlastnosti dost vylepšilo.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2016 13:25
Tiguan má problém
Tiguan zaspal dobu, Peugeot do toho šlape na plno. Takhle má vypadat SUV roku 2016. Peugeot se opět našel a dokonale kombinuje tvarovou čistotu a originalitu s šarmem a elegancí.

Originální :yes:
Moderní :yes:
Šarmantní :yes:

Bude se mi sice stýskat po té MPV krabici, ale musím uznat, že tohle má úplně jiné drápy :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
26
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 13:29
Re: Tiguan má problém
tigi sa mi paci ale pravdupovediac vyzera uz kusok archaicky a sterilne vedla vozov ako P3008 alebo sportage .. to je fakt ... akoby uz bol kusok mimo oproti tomu co sa dnes uz "nosi"

P3008 ma moderne a masivne tvary... pripomina mi trosku tu bielu studiu volva ktoru sme tu nedavno videli .... ma tiez take akoby do kamena vytesane tvary z jedneho "kusu" podobne ako volvo ... ale zrejme aj nadalej nebude mat 4kolku :-| .... skoda... a aj vzhladom na svetlost by 4x4 bola pecka
Avatar - Emel
23. 5. 2016 14:07
Re: Tiguan má problém
Na kolik % prodejů Tiguanu bys byl ochoten si vsadit?
Avatar - woody-alien
23. 5. 2016 14:20
Re: Tiguan má problém
Tigi si ani neškrtne. A tvé Mazdí osrdí se zřejmě taky sevře úzkostí, neboť s tím sice ještě nikdo nejel, ale už se ví, že to jezdí nejlépe. ;-)
[odkaz]
Avatar - Emel
23. 5. 2016 14:36
Re: Tiguan má problém
Tak to má Mazda po ptákách, když už i Peugeot jezdí líp... a ještě ta koloběžka, to je poslední hřebík do rakve :'-( , tím fakticky padá i argument spolehlivosti... Ford se svým vlakem bledne závistí.
23. 5. 2016 14:55
Re: Tiguan má problém
Prodá se několikrát víc Tiguanů než tohohle. Nemám z toho radost, ale je to prostě tak,. takže ti to píšu. Abys to věděl. :-!
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2016 20:34
Re: Tiguan má problém
Jenže VW se prodá víc ať vyrobí cokoliv. Já se ale bavil o designu.
24. 5. 2016 17:24
Re: Tiguan má problém
Navíc není jen Tiguan. V březnu před ním byl třeba Kadjar s Qashqaiem.
Qashqai - 31.167
Kadjar - 15.731
Tiguan - 14.956
Avatar - woody-alien
23. 5. 2016 14:28
Re: Tiguan má problém
Upřímně, po té nehezké, podivné škatuli se mi teda stýskat nebude. Nástupce není bez chyb, ale vypadá zajímavě, moderně a nápaditě. Od Pažouta pěkný počin. :yes:
Avatar - Ozzman
23. 5. 2016 14:30
Re: Tiguan má problém
Exteriér je OK, jenže to nikomu tady nevadí ten volant a kaplička přístrojů? Trochu sem doufal, že nové generace Peugeotů se vrátí zpět ke konvenčnímu řešení... to mi kazí dojem z jinak zajímavého modelu.. a že bude vítězně tahnout Evropou, tak o tom není pochyb, když se to říká v diskuzi >:D
23. 5. 2016 16:57
Re: Tiguan má problém
ten volant vadí jen tomu, kdo stím nejezdil, už bych jinej volant než ten malej a vzdálený budíky nad ním nechtěl.
Avatar - Ozzman
23. 5. 2016 18:11
Re: Tiguan má problém
Mě nesedl a je to pro mne dost dobrý důvod pro to jít ke konkurenci (zkoušeno 308, 208 a 2008)... bohužel, jinak se mi ta auta líbí.
Avatar - Verny_2013
23. 5. 2016 18:13
Re: Tiguan má problém
tak to jsi asi v jiném autě neseděl, a nebo jsi přesedlal rovnou z nějaké motokáry. Ta má totiž asi jako jediná ještě menší volant. Pak už jsou jen elektrická autíčka na pouti. tady ten "slavný" i-kokpit dosáhli téměř k dokonalosti tím 2x zploštělým volantem. Příští generace po vzoru Gilette ho bude mít už 4x zploštělý a pak přejdou rovnou letecký knipl. To vše jen proto aby bylo aspoň trošku vidět na budíky. A k Tiguanu, tak to si dovolím tvrdit že 3008 se bude pohybovat tak někde mezi 10-20% jeho prodejů. >:D
24. 5. 2016 18:32
Re: Tiguan má problém
nevím možná máš pravdu, měním auto 2x až třikrát za rok po najetí 15 - 20 tisíc kilometrů, za posledních 10 let jsem takhle odjezdil cca 25 aut + nepočítaně aut se kterými jsem najel jen pár tisíc. Kolik kilometrů jsi najel s tím malým volentem?
Avatar - Verny_2013
24. 5. 2016 20:07
Re: Tiguan má problém
asi před rokem jsem měl 308 v rámci promo akce půjčenou na víkend. Už si přesně nepamatuju kolik jsem najel asi tak 400Km a ten i-kokpit mě rozčiloval natolik že jinak výborně poskládané auto pro mě prostě bylo nekoupitelné. Jinak recenzi mám pověšenou tady na mojeauto.cz
24. 5. 2016 21:52
Re: Tiguan má problém
400 km je málo , to se neustále vkrádá srovnání s tím na co byl člověk zvyklý, já plně přivykl po cca 2000 km, a nedám na i-cockpit teď dopustit. Před 14 dny jsem jezdil s původní 308, která i přesto, že měla sportovní volant z příslušenství ( o cca 2 cm menší průměr) tak jsem si připadal, že řídím zaoceánský parník. Koukání na budíky skrz volant jsem už vůbec nerozuměl. Osobně považuji za výhodu když je zobrazení informací pro řidiče co nejdále od očí, zrychluje mi to přeostření mezi vozovkou a přístrojovou deskou (asi už nejsem úplně nejmladší). V předchozí 5008 a 508 jsem měl klasický head up displej, i-cockpit považuji za srovnatelnou alternativu, která naopak zobrazuje veškeré údaje. Mám teď najeto s novou 308 cca 15.000 km (včetně trasy Praha/Paříž/Praha) a k tomu ještě cca 2.500 km s 308 GTi, včetně pár kol na okruhu v Mostě. Nenašel jsem nic, proč by měl být i-cockpit horší než standardní řešení, naopak. Pokud budu reagovat ještě na původní příspěvek zda jsem seděl někdy v jiném autě, tak je to v poměru ujetých cca 700.000 km (standard) k cca 17.500 km (i-cockpit). Takže se zopakuji, mě to vyhovuje a jsem rád že to bude v budoucnu i v jiných modelech.
Avatar - woody-alien
23. 5. 2016 20:12
Re: Tiguan má problém
To jsou řečičky. Někomu to vadí, někomu ne. Já s tím spokojenej nebyl. Zvyknul bych si...ale proč bych měl ?
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2016 20:33
Re: Tiguan má problém
Hele, já myslím, že právě tohle jsou řečičky. Úplně stejně ti můžu obrátit - proč by musely být prvky stále stejné a stejně rozmístěné??

Víš, tomuhle se prostě říká pokrok >:-[] ;-)
Avatar - woody-alien
23. 5. 2016 21:28
Re: Tiguan má problém
"Někomu to vadí, někomu ne" Co konkrétně jsi na tom mém vyjádření nepochopil ? Já na rozdíl od homata1 nesoudím ostatní podle sebe. Pokrok, který mi brání seřídit posez a volant podle svého zvyku a zároveň bez problémů vidět budíky, osobně ovšem zrovna nadšeně vítat nebudu.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2016 22:54
Re: Tiguan má problém
Ale jistě, někomu pokrok vadí, někomu ne. Někdo dosmrti bude už mít čudlíkový telefon, tak to zkrátka je.
Avatar - _Karel_
24. 5. 2016 11:20
Re: Tiguan má problém
Nevím, co je pokrokového na volantu v klíně. To není žádný pokrok, pokrok přináší nějaké zlepšení. Tohle se dá nazvat alternativou, ale určitě ne pokrokem.Pokud to je pokrok, pak je super, že ostatní automobilky zůstávají zpátečnické. Jinak designově je to pecka a byl bych snad ochoten v tomto konkrétním případě i uvažovat o SUV, ale volant v klíně je pro mě zcela zásadní problém.
Avatar - miromen
23. 5. 2016 21:50
Re: Tiguan má problém
To jako stavba lidskeho těla prodělala za posledni desetileti nějake změny ? Peugeot je ergonomicky prostě mimo , žadna trefa do černeho , ale jak je u něj zvykem tak miři mimo.
23. 5. 2016 18:07
Re: Tiguan má problém
Hele ani ne, nevadilo mi to u 208 a ani u 308, když si to dobře nastavíš, funguje to :yes:
Avatar - Jenik3
23. 5. 2016 17:31
Re: Tiguan má problém
No ja dam penize radeji za benzinovej tiguan nez za tento pezoti pokus. Sory, ale to fakt ne.
23. 5. 2016 18:09
Re: Tiguan má problém
Souhlasím s tebou nová 3008 je dost povedená, má šmrnc ;-)

Starý model byl hodně "baculatý", ale ve správné barvě, např bílé, vypadal pěkně ;-)
Avatar - woody-alien
23. 5. 2016 20:02
Re: Tiguan má problém
To je hodně milosrdné vyjádření. Bílá nebo ne, 3008 zrovna moc krásy nepobrala. [odkaz]
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 13:26
pekne auto
zda sa ze sa peugeot v dizajne pri SUV nasiel.. uz facelift mensej 2008 ukazal ze tadial by mohla ist cesta smerom k SUV a peugeot si je toho vedomy ;-) a vyuziva tento potencial naplno..... nova 3008 ma krasny bocny profil.... s masivnymi hranatymi tvarmi na velkych kolach a s uchvatnou svetlostou posobi ozaj dojmom seriozneho SUV.... jedine co mi vsak vadi je chybajuca 4kolka.... takto to nikdy nebude "dokonale" SUV .. a su trhy kde 4x4 su skratka moc ziadane a peugeot 3008 by si 4kolku rozhodne zasluzil... auto sa mi paci... kokpit sice tiez nesadne kazdemu ale ten je pre mna ovela skusnutelnejsi ako fakt ze auto nema 4kolku... v tomto som cakal prave ten posun vpred voci predchodcovi ... ocakavalo sa totiz uz seriozne SUV a tak nejak som s 4x4 uz ratal ... takze na jednej strane auticko krasne paci sa mi... na druhej strane velke sklamanie z chybajucej 4kolky.... vo vysledku ale velky krok vpred a o uspechu tohto auta nemam pochyb
Rozbalit vlákno
13
23. 5. 2016 13:45
Re: pekne auto
... bez 4x4 to zadne SUV nikdy nebude. Vitarka 2015 je best of the best!!!
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 13:50
Re: pekne auto
oni to definuju ako SUV ale som tiez toho nazoru ze seriozne SUV skratka 4x4 pohon v ponuke musi mat aspon pre nejaku tu jednu dve motorizacie ... skoda... lebo vzhladom na tu velkorysu svetlost.. kratke previsy a silne motory by si 3008 tu 4x4 zasluzila v tomto segmente ako malokto ... je to nakoniec aj paradox ze auto s dost mozno najvacsou svetlostou v triede bude len pouhou dvojkolkou ... pritom ak sa nemylim uz predchodca P3008 isty cas v hybridnej variante ponukal to auto ako hybridnu 4kolku...... skoda ze nezopakoval tento tah aj teraz lebo ako hybridna stvorkolka by to mohla byt cerecnicka na torte .. ved touto cestou dnes uz ide aj RAVka ... skoda... aj ked je mi jasne ze dve tretiny zakaznikov stejne pofrcia na dvojkolke ... no co .. ale je to kazdopadne velky krok vpred.... peugeot sa ozaj pochlapil .... a vytvoril zrejme novy bestseller v triede :yes:
23. 5. 2016 14:16
Re: pekne auto
Vyvolávat bestsellery si tedy neodvážím...taky v jaký třídě? Ve třídě předokolkových crossoverů?
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 14:28
Re: pekne auto
v ramci predokolkovych verzii ASX, sportage, tucson, kadjar to moze byt bestseller... sam som zvedavy ale toto by mohlo fungovat......

velka skoda ze to nema 4x4... lebo takto je to fakt otazne preco to nazyvaju SUVeckom
23. 5. 2016 14:51
Re: pekne auto
Odveze to sportovní náčiní.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 14:57
Re: pekne auto
to odvezie aj felda kombi .. ale rozumiem....

kdesi som ale definiciu vozov SUV uz neraz cital... musim to omrknut ale tusim sa tam tvrdilo ze SUV ponukaju aj 4x4 kdezto crossovery 4x4 mozu ale nemusia vobec ani ponukat.... ale dnes uz asi moze byt aj SUV uplne bez moznosti 4kolky.. v podstate je to len hra slov a pojmov .... v principe je to asi jedno ci cross alebo SUV ... v tomto si nejdem trhat vlasy ... nech to bude akokolvek dnes uz ma to neprekvapi :-) .. pre peugeot su stejne podstatne realne predaje nie to ci je to na papieri cross alebo terenak.... a toto auto skutocne uz moze prekvapit... kazdopadne tu 4kolku to mat mohlo bez ohladu na to ci to je oznacovane za suv alebo cross ;-\
23. 5. 2016 15:15
Re: pekne auto
jednak to odvezie nejaký ten bicykel a ešte ťa s ním aj dovezie pod kopec (vyšší podvozok, občas 4x4), má to celkom zmysel, nevolá sa to SV, ale SUV a to je trochu rozdiel. Ale aj tak na esúvéčka prdím.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 15:24
Re: pekne auto
aj prdy patria k zivotu ;-) :yes:
Avatar - R32
23. 5. 2016 15:24
Re: pekne auto
4x4 to môže byť iba ak Hybird, zadné kolesá by boli na elektrinu. Inak to nepôjde, podvozok resp. kabína nemá "tunel" na kardaň čím získali priestor v kabíne... Ale ak tak, drvivá väčšina pseudo SUV ktoré aj majú v ponuke 4x4 predáva hlavne predkolky... ;-\
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 15:27
Re: pekne auto
ved prave... predchodca ponukal hybridny 3008 v 4kolke... aj tu by to hadam slo.... preco to tak nie je neviem... vzhladom na svetlost 22centi je otazne kam s tou dvojkolkou ma majitel jazdit... zrejme po jamach v meste ale ok ;-) ... chapem ze predaje robia hlavne dvojkolky ... auticko je moc pekne... konecne peugeot naskocil na vlak... doslova za jazdy v hodine 12tej... to je tak ked mas spozdeni tak uz nemozes cakat ze kvoli tebe vlak zastavi :-) ale peugeot to zvladol aj za jazdy a za to mu patri pochvala ... :yes:
23. 5. 2016 16:17
Re: pekne auto
Hybrida bych ještě nezatracoval. Teďkon Peugeot pracuje na hybridním řešení pro 308R, takže lze předpokládat, že by něco podobného mohli nabídnout napříč modelovou řadou (i když asi jen v benzínu, když od nafta/baterka upustili).
23. 5. 2016 17:01
Re: pekne auto
4x4 to podle mne dostane časem s hybridem, pak to bude mít i nějakej smysl, 350 dní z roku se budeš vozit po městě s hybridem, co pojede na elektrický pohon a na těch 15 co bude sníh ti pomůže elektromotor na zadní nápravě k 4x4
23. 5. 2016 14:30
Re: pekne auto
Mě připomíná Evoque. Hlavně detaily. Asi je to správný směr, Evoque se líbí i dnes.
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2016 14:06
Najs
Předek á la další variace na poslední modely (které nejsou ošklivé), ale hrozně se mi líbí hlavně ta záď. Originální, moderní, nápadité. :yes: Černá střecha mu taky sluší. Interiér se od těch předchozích neforemných podivností posunul dobrým směrem....Zkrátka yep, tak nějak si představuji SUV v roce 2016.

Teda...až na malý detail. Jestli bude 4x4 zase suplovat ESP, tak se o typickém SUV mluvit nedá.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
23. 5. 2016 14:08
Re: Najs
Přesně to mě napadlo a v článku to chybí - 4x4 bude, nebude?
23. 5. 2016 14:15
Re: Najs
Nevypadá to, městský crossover ;-)
Avatar - Emel
23. 5. 2016 14:34
Re: Najs
V nadpisu stojí, že se 3008 přesouvá mezi typická SUV... já vím že PSA na té platformě 4x4 zatím nemá, ale za zeptání nic nedám, ne :-) ?
23. 5. 2016 14:26
Re: Najs
Asi ne, PSA snad žádnou svoji 4kolku nemá. Stejně nechápu, proč automobilka, tvrdě a stále celkem úspěšně bojující ve WRC nebo na Dakaru nenabízí žádnou svoji plnohodnotnou 4kolku, maximálně přemalovanýho japonce.
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2016 15:22
Re: Najs
Dobrá připomínka. Mají hybridní 4x4 a nabídli ji i v končící 3008, ale to se myslím příliš neosvědčilo.
23. 5. 2016 16:43
Re: Najs
Ale oni musím mít plnohodnotné 4x4. Dlouhá léta kralovali ve WRC i na Dakaru a i v současnosti patří ke špičce. Proto mi přijde nepochopitelné, že komerčně nabídnou pseudo 4x4 hovadinu, zaberou půl kufru baterkama... No jenže pak by vzadu nemohla být traverza a celý by se to asi prodražilo konstrukčně... Aneb v první řadě jsou peníze.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 14:39
Re: Najs
vzhladom na pouzitu platformu je takmer iste ze 4x4 nebude... co je pre mna velke sklamanie .... tajne som dufal ze prave pohon 4x4 bude to cim sa konecne prehupne nova 3008 k serioznym SUV... ale akosi ostala visiet na lane kdesi na pol ceste k autam ako sportage tucson tigi a podobne... a ako preruckuje na druhu stranu neviem... uvidime... ale snad sa nepusti ... lebo pad si uz nemoze dovolit ... ono budme uprimni... dve tretiny zaujemcov si aj tak kupi dvojkolky ci uz benzinove alebo dizlove ... kazdopadne 4x4 verzia by nielen dvihla imidz a aktivnu bezpecnost tych ktori na nu maju ... ale zaroven by ponukla ozaj v spojeni s tou vysokou svetlostou krasny prejazd terenom... boze to snad ani nie je mozne... do minipodvozkov s pidimotormi CRV tlacia 4x4 a do auta s paradnymi motormi a skutocnym terennym podvozkom uz 4x4 ani neplanuju.... je to pech... logika opat raz dostala za ucho... stejne ale 3008 fandim ;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 14:13
Re: Najs
ked sa na to tak pozeram tak podobne hranate tvary dnes uz vyznava nejedno SUV .... zrovna pozeram na Q2 a ten cierny stlpik a akasi celkova hranatost.... mozno to bude zniet divne ale ja tu vidim akusi vzdialenu podobu.... zda sa ze trend najblizsej doby je v triede SUV jasny... ponuknut hranate masivne tvary... masivne zadne slpiky.. a co mozno najtmavsie pripadne v inej farbe ako zvysok karoserie ... a vsimnime si aj svetlomety... tie predne uz netuzia byt co najvacsie .. naopak zmensuju sa .. uvidime s cim pride ta studia SUV od volva ktora tu bola nedavno ... ale aj ta uz mozno bude zapadat do tejto vizualnej "schemy" dnesnych modernych SUV... :-) uvidime

suhlas.. bez 4x4 je to skor radoby SUV ako skutocnym SUV.. ale budme radi aj za tento pokrok.... lebp peugeot uz vazne taketo auto potreboval ako sol... :-)
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2016 14:17
Re: Najs
A teď si vem Kadjar od kolegů z Renaultu...Takový ocucaný bonbonek. :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 14:19
Re: Najs
podla mna sa kadjar prave vdaka tomu kusok akoby barokovemu stylu rychlo okuka a vizualne bude starnut rychlejsie ako hranatejsia konkurencia ... naopak taka vitara bude krasna aj za 10 rokov... ale uvidime.. je to len moj nazor :-) .. v dizajne je to hodne o subjektivite pohladu

kazdopadne vzdy sa mi u SUV pacili hranatejsie kasne... a aj dnes mam blizsie k sportagu ako k tucsonu a takisto k renegade ako k 500X :-) ale niekto iny to moze vidiet zase naopak
24. 5. 2016 17:27
Re: Najs
Jak se ti okoukalo Clio, ty ocucaný barokní bonbóne?
23. 5. 2016 14:11
opět čekání...
Proč to není 4x4??? To nechtějí konkurovat např. Renaultu atd.? Pěkné auto, ale tak trochu Japonec. A otáčkoměr opět chodí zprava doleva... Snad zde budou lépe řešené určité nedostatky z 2008 např. denní svícení nemá kontrolku (když máte vypnuto a nebo auto, poznáte to pouze na voliči páčky ukryté za věncem volantu), přepnutí denního režimu u navigace je automatické (tak bohužel třeba za snížené viditelnosti musíte v navigaci vyhledat předvolbu, aby mohl člověk svítit a přitom nemít noční režim), mnoho ovladačů nemá podsvícení např. sklon světel, vyhřívání sedaček atd...). A co to příšerné zadní plato bez provázků, co si sklopíte a po zavření kufru ho zapomenete vrátit a pak nic nevidíte a zevnitř to sklopit nelze..., tak hybaj na dálnici k dalšímu odpočívadlu... Dobré je, že víčko nádrže je vpravo, tak u stojanu si nebude překážet s 2008 (víčko nádrže vlevo). Naštěstí to má područky, to 2008 je díky designové ruční brzdě velký problém..., tady zase v zimě s tím knoflíkem toho moc v zatáčkách nepředvedeme... Prostě asi v konkurenci Suzuki, Renaultu atd. to nebude mít lehké...
Rozbalit vlákno
3
23. 5. 2016 14:54
Re: opět čekání...
terajšia 3008 sa myslím nepredávala zle, takže táto predpokladám na tom bude ešte lepšie. A 4x4... verme že neskôr pribudne.
24. 5. 2016 16:44
Re: opět čekání...
K čemu potřebujete kontrolku na denní svícení?
26. 5. 2016 17:04
Re: opět čekání...
On je problém v tom, že když ti druhý řidič a nebo ty sám vypneš světla, tak nepoznáš bez kontrolky to, že jsou vypnutá a nebo v poloze "auto". Tudíž ve dne ti buď svítí denní světla a nebo jedeš zhasnutý... (protože kroužek ovladače na páčce je přesně za věncem volantu a není vidět...).
Avatar - LEGOPARK
23. 5. 2016 15:24
Svetla vyska
Tak toto auto ani OMYLOM nema svetlu vysku 219 mm !!!
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 15:36
Re: Svetla vyska
ta foto zboku a akoby kusok zhora dost klame.... a vytvara pocit akejsi tmy a tienov pod kolesami kde sa zle odhaduje svetlost

toto je podla mna uz lepsie a citatelnejsie aj na pohlad [odkaz] a podla mna vyrobca nema v umysle v tychto udajoch zavadzat zakaznika ;-) takze ja by som tomu cislu veril.. uz na pohlad masivna svetlost
Avatar - LEGOPARK
23. 5. 2016 15:41
Re: Svetla vyska
A prave tie prezentacne fotky podla mna klamu. Casto SUVcka nadvihnu pre fotografovanie, alebo autosalon. Len pre ilustraciu - svetlu vysku 22 cm maju auta ako Dacia Duster, ci Subaru XV. Tam na prvy pohlad vidis, ze su vyrazne vyssie nad zemou. Auta kategorie tohto Peugeota (Vitara, Yeti,...) mavaju svetlu vysku do 20 cm.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 15:42
Re: Svetla vyska
pozri sa na duster zboku .. najdi si takuto fotku fotenu zblizka zboku kdesi na bielom podklade kde nevidno zachytne body a s tienmi pod podbehmi a uvidis ze tiez bude posobit rovnako "nizko" .. ono to foto je fotene as tak ze os roviny fotenia smeruje kdesi na klucky dveri.... cize mas pocit podvozok je nizsi kedze smerom dole sa zmnensuje uhol viditelnosti "pod auto"

ozaj si myslis ze vyrobca udava 219mm len zo srandy a v reale to bude inak? preco? ... :-)
Avatar - LEGOPARK
23. 5. 2016 15:47
Re: Svetla vyska
To sa pytas zo zrandy, nie? Preto, preco aj vyrobcovia mobilov sa radi pochvalia jadrami na procikoch a megapixelmi vo fotakoch. ;)

Na uplne primitivne porovnanie velkosti svetlej vysky si natiahni priamku prelinajucu sa s podvozkom/podbehom a pozeraj kde pretne koleso. Ak to bude vyrazne pod nabojom, tak svetla vyska nebude vyssia ako 20 cm. Schvalne si takto zmeraj napr. Duster a tento Peugeot. Je to primitivna metoda, ale relativne spolahliva na orientacnu hodnotu.
Avatar - 3_diamanty
23. 5. 2016 15:51
Re: Svetla vyska
pockam si na lepsie foto ale ta foto zblizka dost klame... a neukazuje skutocny priestor pod autom kedze je zamerana viac na stred auta... a spodok je "skryty"..... ale nemam dovod si mysliet zeby to 22 centi nemalo byt.... verim ze coskoro pridu vhodnejsie fotky z lepsich uhlov kde nedojde k akemusi zakrytiu toho ktoreho priestoru... fakt v tomto si pockajme na lepsie zabery ;-) ... snad uz coskoro budu
23. 5. 2016 15:32
Placaté volanty do celého světa
Proč je volant dole zploštělý bych ještě pochopil, ale proč je placatý i nahoře? Ač jinak frantíkům docela fandím, tak tyhle inovace za každou cenu jsou občas na pár facek.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
23. 5. 2016 15:33
Re: Placaté volanty do celého světa
No abys přes něj viděl na budíky...
Avatar - woody-alien
23. 5. 2016 19:48
Re: Placaté volanty do celého světa
Hmm, tak to abys s ním raději moc netočil. ;-)
Avatar - Emel
23. 5. 2016 20:07
Re: Placaté volanty do celého světa
Neboj, nemám to v plánu ;-)
Avatar - LEGOPARK
23. 5. 2016 15:33
Re: Placaté volanty do celého světa
Aby nezavadzal displayu na palubovke. A preco by nemal byt placaty zhora aj zdola? A vobec - preco by mal byt volant okruhly? Formula 1 ho tiez nema okruhly.
23. 5. 2016 18:43
Zvonku sa mi veľmi páči
Ale má dva nedostatky. Ten nový pežoťácky interiér mi nesedí. A hlavne chýba mne vyhovujúci motor. naftu a trojvalec nechcem a 1,6 THP má zlú povesť, naviac tu je len s automatom.
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2016 18:53
Vyzerá to na reparát ...
modelov P 4008/C4 Aircross. Zatiaľ však bez 4x4.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - LEGOPARK
23. 5. 2016 19:20
Re: Vyzerá to na reparát ...
Reparat?? Preco reparat?? 4008 je uspesny model, ma svojich zakanikov.
23. 5. 2016 20:09
Re: Vyzerá to na reparát ...
Neviem, či tento model naplnil očakávania Peugeotu? Je však zvláštne, že v D, IT, E, PL, HU, ČR, SK, ... ho nekúpiš. ;-)
Avatar - twistedTSD
23. 5. 2016 20:20
Re: Vyzerá to na reparát ...
Hm, tak jsem si našel statistiky prodejů a 4008 se prakticky neprodává. Bez přehánění, víc se prodá i takové exotiky jako Infiniti Q50. Takže nevím, o jakém úspěchu je řeč.
Avatar - Emel
23. 5. 2016 21:39
Re: Vyzerá to na reparát ...
Jo, ale má jich fakt málo. Pokud chceš exemplární příklad prodejního neúspěchu, tak je to SUV s prodeji na úrovni 13.000ks. V celé Evropě. Za 4 roky.

Sesterské Mitsubishi prodá v Evropě víc za měsíc než Peugeot za rok...
23. 5. 2016 19:28
Rozpaky se lvem ve znaku
No zvenku bych to možná ještě nějak zkousnul, ale ten interiér, to je naprostý úlet! Hranatý volant dokonce i na horní půllce, to je něuvěřitelná šílenost a vůbec se mi nelíbí ani ten přístrojový štít a design řadicí páky... Je to taková křečovitá "moderna" za každou cenu a zvenku to zase nevypadá jako Peugeot, ale spíš jako nějaký nový Ssang-Yong či co. 2008 je prostě pro mě nesrovnatelně líbivější auto. A že u nové 3008 vůbec nenabízí verzi 4x4, to už raději ani nebudu komentovat. Podtrženo a sečteno - nový Tiguan mi připadá mnohem smysluplnější po designové i po technické stránce! :-!
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2016 23:23
Re: Rozpaky se lvem ve znaku
kdybych si ten komentář přečetl, ani jsem nemusel psát ten můj... >:D Teď vypadám jako kopírka >:D
Avatar - Ada je zase tady
23. 5. 2016 21:55
Další zbytečný a hnusný francouzský křáp
fujtajble :no:
Rozbalit vlákno
0
23. 5. 2016 23:15
no...
No... Asi mám nějaký pokřivený vkus, ale rozhodně se nad tím autem nerozplývám, jako většina zdejších diskutérů.... Kdyby to nemělo znaky Peugeot a neznal bych ta přední světla, vůbec bych se nebál říct, že to je SsangYong... Vůbec se mi to nelíbí. Po velmi pěkné faceliftované 2008 velké zklamání
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Auto CZ
24. 5. 2016 11:45
Re: no...
ani mne se nelibi ten tvuj pehatej ksicht, a taky se nebojim rict ze vypadas jako vietnamskej prodejce texilu
24. 5. 2016 12:44
Re: no...
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - hijack
24. 5. 2016 15:15
Parada
:yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 5. 2016 21:31
Realne fotky z Autobild
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0