Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Peugeot 3008: První jízdní dojmy

Vypadalo to, že se Peugeot už nevymaní ze zajetí designu, který kdysi nastolila úspěšná 206, ale ta změna se právě děje. To, jak 3008 vypadá, je navíc cosi jako hra za strany Peugeotu. Jízdně tento novodobý křižník silnic překvapil. I bez čtyřkolky.
Zpět na článek
5. 5. 2009 10:14
15. 6. 2009 21:30
neregistrovaný "Ondra74"
5. 5. 2009 14:06
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:21
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 10:17
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 14:02
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:55
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 13:14
15. 6. 2009 21:31
neregistrovaný "Ondra74"
5. 5. 2009 13:43
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 5. 2009 14:00
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:33
5. 5. 2009 14:45
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:09
5. 5. 2009 15:13
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:12
5. 5. 2009 19:56
5. 5. 2009 16:05
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:06
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:12
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:26
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:58
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 17:56
5. 5. 2009 18:00
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:00
5. 5. 2009 20:02
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:03
neregistrovaný "507--"
6. 5. 2009 21:05
5. 5. 2009 21:08
5. 5. 2009 21:21
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 21:30
5. 5. 2009 21:33
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:39
5. 5. 2009 21:45
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:47
5. 5. 2009 22:06
6. 5. 2009 09:16
6. 5. 2009 10:40
6. 5. 2009 10:03
6. 5. 2009 10:44
6. 5. 2009 12:46
5. 5. 2009 21:41
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 21:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 21:59
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 22:00
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 22:02
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 22:05
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 22:30
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
15. 6. 2009 21:26
neregistrovaný "Ondra74"
6. 5. 2009 21:53
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
20. 7. 2009 18:04
neregistrovaný "Adam70"
21. 7. 2009 14:51
neregistrovaný "Honzatrened"
5. 5. 2009 10:14
rychlé dojmy
Ve zkratce musím ocenit interiér, který se posunuje trochu "dál" od "klasických" tvarů, ale není přehnaně "ufo" (a lá Civic).
Naopak jsem trochu rozpačitý z "tupého čumáku" a mohutně působícím proporcím ke kterým "jakoby" nepasují kola. Celková proporce mi vzdáleně připomíná Tribecu první generace.
Jak se ale píše v článku, postupně to třeba začne dávat smysl ( a hlavně na živo ).
Co bych jednoznačně ocenil je absence pohonu 4x4. Peugeot si zde na nic nehraje a nikomu "nevnucuje" myšlenku na pseudoteréní hrátky, které stejně 99% potencionálních klientů nezajímají.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 12:22
Re: rychlé dojmy
Já spíš nerozumím těm větám o přelomu v designu Peugeotu, vidím tam pořád přední světla až k Asloupku a tlamu přes celou... tlamu. Ale je fakt, že celkově už to nevypadá zdaleka tak kýčovitě jako např. 308 SW, což je poslední reprezentant, doufám už minulého, designového směru Peugeotu. Dost jsem se těšil na nové Peugeoty pod taktovkou Gallixe, zvlášť po skicách nového kupé ve stylu 504ky [odkaz] , ale vypadá to, že všechno je opět jinak.
Avatar - T613
5. 5. 2009 13:16
Re: rychlé dojmy
to kupátko vypadá dobře :yes:
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 13:59
Re: rychlé dojmy
Skvěle, jenže Gallix je v prachu a další peugeoty budou zřejmě variace na tuhle 3008, chjo. ;-\
5. 5. 2009 14:35
Re: rychlé dojmy
A ktovie, možno nie. Polonový xichtík veľa sympatií nevzbudzuje, možno sa zobudia. Tiež sa mi pomaly začína cnieť za krásnou 306-kou...
Avatar - Plautus
5. 5. 2009 16:13
Re: rychlé dojmy
náhodou pri tomto počine ten ksicht ešte v pohode skusnem, je to síce také zvláštne auto, ale rozhodne by som nepovedal, že je škaredé a ten interiér je fakt krásny, pre mňa určite...306-ka bola taká konzerva, nič extra, na svoju dobu celkom dôstojný zástupca, ale 307-ka pred fejsliftom bola podľa mňa slušná trefa do čierneho...potom prišli tlamy a žiaľ pri 308-ke i veľká dávka rozplácanosti, niečo hrozné...207-ka je ešte pre mňa dizajnovo pekné auto, ale čo spravili 308-ke, to sa len tak nevidí...pritom interiér má tiež fajn a na úrovni...
5. 5. 2009 19:55
Re: rychlé dojmy
306 je skvostom triezveho a prívetivého dizajnu, to mi nevyhovoríš, reflektuj trochu na dobu vzniku a ako vyzerala vtedy konkurencia ;-)
Avatar - T613
5. 5. 2009 20:37
Re: rychlé dojmy
306 vypadá dobře i po těch letech
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 07:48
Re: rychlé dojmy
neodporujem, len tvrdím, že nič extra, konzervatívne a nadčasové auto...tak ako si napísal, prívetivý dizajn, pre mňa ale tak trochu niečo podobné ako teraz VW (zase nechcem porovnávať, lebo VW v tej dobe robilo pre moje vnímanie dizajnovo otrasné autá), samozrejme, že vzhľadom na dobu vzniku to malo fajn a uhľadené tvary, a kabriolet bol a vlastne stále je dosť pekný...takže Ti nič nechcem vyhovárať... ;-)
neregistrovaný "Ondra74"
15. 6. 2009 21:30
Re: rychlé dojmy
také jsem si na začátku nebyl jistý, ale po prvním rande jsem se hned těšil na další (a další a další). navíc interiér naprosto vynikající! :yes:
Avatar - pumpkin
5. 5. 2009 21:06
Re: rychlé dojmy
306 Break sa mi vždy páčila... Nehovoriac o žltom kabriolete od Pininfariny :yes:
5. 5. 2009 21:12
Re: rychlé dojmy
vštky verzie mali niečo do seba, mne sa najviac páčil práve trojpriestorový sedan a nadovšetko kabriolet
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:06
Re: rychlé dojmy
Ale veď 3008 Gallix už nestihol do dizajnu zasiahnúť. Si myslíš, že ten sa tvorí dva roky pred predstavením auta?
Avatar - Dinar
5. 5. 2009 14:14
Re: rychlé dojmy
Tos špatně pochopil, nepíšu o tom, že Gallix má cokoliv společného s designem 3008, ale o tom, že po jeho nástupu k Peugeotu (a po ukázce jakým směrem chce jít) jsem byl ve velkém očekávání. Bohužel jak rychle se u Peugeotů objevil, tak rychle zmizel, a v designu značky zdá se, k žádné zásadní změně nedojde, snad jen ten ukrutně překombinovaný styl jehož posledním produktem byl 308 SW je už otesán do přijatelnější podoby tvarů 3008.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:21
Re: rychlé dojmy
Ktovie, možno sa nakoniec Pegueot nevydá smerom 3008. Veď Gallix hovoril, že, ako si aj ty povedal, tlama sa zatvorí a myslím, že Pegueot asi ani nechcel robiť z modelu na model radikálne zmeny. Je to podobné ako u VW. Ten tiež svoju chrómovanú masku postupne rušil. U Tiguana zostala len nenápadná, plastová, u Golfa zmizla.
5. 5. 2009 14:22
Re: rychlé dojmy
Jo, jo.... Ty světla mi taky přijdou bez nějaké "extra" změny. A co se týká "tlamy", tak teď mi přijde celý "obličej" díky kratšímu převisu jak tvář boxera - nevýrazný, na 5x přeražený rozpláclý nos....
Na druhou stranu celková silueta mi nepřijde vůbec špatná ( až na ty "neadekvátní" kola ).
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 10:17
Dělené zadní dveře
Zkoušel jsem si to v Lipsku. Ta spodní část zadních dveří akorát tak překáží...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:02
Re: Dělené zadní dveře
Presne tak. Kúpiš si akože praktické auto a pritom sa nevieš poriadne dostať do kufra, leda zboku, ako to je na reklamnej fotke Pegueot.
Avatar - pumpkin
5. 5. 2009 21:12
Re: Dělené zadní dveře
tak si otvoríš len hornú časť pri menších manipuláciách s batožinou..
neregistrovaný "Hooonza"
5. 5. 2009 21:55
Re: Dělené zadní dveře
Si to běž zkusit, bude tě to *.
5. 5. 2009 10:23
Opatrný optimismus
Tak na živé setkání s tímhle autem se velmi těším. Jednak je to po dlouhé době první nový Peugeot co se mi opravdu líbí a jednak mi tenhle přístup ke crossoveru přijde jako celkem logický. Drahý a těžký 4x4 ne, ale naladit elektroniku podvozku na nějakou tu polní cestu - proč ne, když to skoro nic nestojí. K tomu špičkové benzínové turbo (proč to od skončení výroby 2.0 soft turba trvalo TAK DLOUHO?!? 8-s ) a dobře odladěný podvozek. Interiér vypadá na fotkách skvěle, trochu obavy mám z proporcí při bočním nebo zado-bočním pohledu.
Rozbalit vlákno
1
5. 5. 2009 12:55
Re: Opatrný optimismus
Naživo som si tento voz obzrel na autosalóne v BA, a tak trochu som ho konfrontoval s Grand Scenicom, ktorý som si pozeral pár minút predtým.
Na prvý pohľad som mal z auta rovnaký dojem ako z fotiek. Spredu nevzbudzuje veľa sympatií, a ani opticky ťažký zadok mi do oka príliš nepadol. Zvonku je to MPV s trochu väčšou svetlou výškou, inak žiadny zázrak. Široké dvere sľubujú veľa miesta v kabíne a dlhý zadný previs solídny kufor.
Prvý pocit za volantom bol trochu klaustrofobický. Čelné sklo sa až nebezpečne blížilo k mojej hlave, mohutná palubka a ešte mohutnejší stredový tunel tento dojem ešte znásobili. Inak palubke niet veľmi čo vytknúť, subjektívne je tá v 308 o kus krajšia. Vzadu sa sedí vpohode, priestoru je dosť v každom smere, sedáky nie sú príliš nízko nad zemou a dobre podopierajú stehná.
Kufor má vskutku veľmi slušný objem, variabilita s nastaviteľnou prepážkou pridáva ďalšie body. Za mínus považujem dolu sa sklápajúcu spodnú časť výklopných dverí kufra, asi nebude problém pri naťahovaní sa za drobnosťami ušpiniť si nohavice. Ľuďom nižších postáv a najmä našim nežnejším polovičkám sa tento štýl asi páčiť nebude. Riešením môže byť ponechať spodnú časť nevyklopenú, a menšie kusy batožiny vyberať z kufra tak, riziko zašpinenia sa od karosérie ale nie je menšie.
Toto auto nie je ani ryba, ani rak. K SUV mu chýba ešte dosť a aj od MPV má ďaleko. Voči Grand Scenicu mu chýbanajmä pocit priestoru a vzdušnosti a nedisponuje ani takou variabilitou zadných sedadiel, keďže má vzadu lavicu delenú v pomere 1:2 voči trom samostatným sedadlám Scenica. O odkladacích priestoroch ani nehovorím.
Na mňa auto pôsobí ťažkopádne, a trochu neprakticky. Ale treba uznať, že tvorcom z Peugeotu rozhodne nechýba odvaha.

Mejak som z článku nepochopil tie"špeciál" celoročné pneumatiky. Nie je mi jasné, aké prednosti môžu takéto gumy poskytovať. Tá istá zmes a ten istý vzor na zimu aj na leto, to sú kompromisy, a tie ako také ťažko môžu byť plusom.
Avatar - Johnny_P
5. 5. 2009 13:14
nej peugeot
tak to je konečně pěkný peugeot, zvláště mě zaujal ten interiér :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra74"
15. 6. 2009 21:31
Re: nej peugeot
Jo jo už jsem to psal výše. Interiér za 1. :yes:
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
5. 5. 2009 13:43
Katastrofa
Vyzera to ako ohoblovany Jeep Compass. Toto auto nema dizajn, toto auto ma tvar a na nom je lista tu, lista tam + nejaky ten vytupok. Co by sme, kde by sme.... komu a ako. Riesenie zadnej casti napoveda, ze "dizajneri" museli auto odrazu strasne rychlo dokoncit a tak je tam kopec prvkov, ktore vyzeraju ako afterthought - zmena po uzavierke.
Uznavam, ze sa najdu ludia, pre ktorych bude auto atraktivne, lenze sok vyprcha .... a po chvili sa bude auto objavovat v inzertnej kolonke "predam"....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:00
Hmm
Tak vidno podľa testu, že 3008 rozhodne nie je na ceste žiadny off-roadový hupáč. Čo je však celkom logické, veď kto by si potom toto auto kupoval. Ale viac nerozumiem tomu, prečo skôr Pegueot nechce urobiť nejaké MPV typu C4 Picasso. Myslím krátky model. So zaujímavým dizajnom, v novom peugetovskom šate, s variabilným interiérom. Já vie, 3008 je módne auto a módna vec, ktorá je solídna, to je trhák. Lenže ja si myslím, že aj krásne MPV dokáže privolať zákazníka k showroomu Pegueot. 3008 je auto o ničom. Síce praktické, ale mohlo by byť viac, síce na nerovnosti, ale mohlo by byť viac, proste, byť všetkým znamená byť ničím. Neviem, fakt neviem aký by som mal mať dôvod si kúpiť 3008.
Inak, tie delená dvere v podstate bežnom aute, to je tuposť nad tuposť. >:D :no:
Rozbalit vlákno
6
5. 5. 2009 14:33
Re: Hmm
Ty myslíš, že projektanti, stratégovia a dizajnéri Peugeotu sú hlúpejší ako ty, nedospelý chalan? Ako si prišiel na takú divnú myšlienku? Nikto, zdôrazňujem nikto z tunajších nemá nárok (s tvojou výnimkou) ani ambíciu nazvať invenciu autorov vozidla tuposťou alebo niečím podobným.
Neuvažuješ a chýba ti aj minimálna dávka súdnosti, slušnosti, a treba dodať, že aj istej a veľmi potrebnej pokory, vyplývajúcej z veku a množstva a kvality nadobudnutých vedomostí a skúseností.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 14:45
Re: Hmm
No, já nehovorím, že zrovna projektanti Peugeotu sú tupý, Klaudius. Myslím si, je to proste samoúčelna hlúposť. Ty si tiež povedal pár čudným vecí. Já fakt neviem, čo je na tom. Zdá sa ti tento veľmi nepraktický prvok múdry? Mne teda nie.
5. 5. 2009 15:09
Re: Hmm
Prečo to staviaš do tej roviny, hlúpy, či tupý alebo múdry...? Len si možno nepochopil zámer tvorcov. Ja som ho označil za nepraktický, pretože sa mi takým zdá byť, a preto sa mi nepáči.
V tvojich príspevkoch nevystupuje do popredia ani tak ich obsah, ako forma. A tá nijak príťažlivá nie je, to predsa uznáš. Sorry, že ťa takto pérujem, ale evidentne ešte potrebuješ trochu prevetrať.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 15:13
Re: Hmm
Já si myslím, že príspevok som napísal normálne, iba na koniec som k tým dverám povedal, že sú tupé. Máš pravdu v tej forme, ale myslím, že určite toto nebol nejaký roztržitý príspevok.
Avatar - white label
5. 5. 2009 18:12
Re: Hmm
To máš pravdu...bod pro tebe...
Avatar - "Brňák"
5. 5. 2009 15:57
ZADNI DVEŘE
TY ZADNÍ DVEŘE JSOU PROSTĚ SUPER!!! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
30
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 16:05
Re: ZADNI DVEŘE
Vážne? A v čom takom? :-O
Avatar - Johnny_P
5. 5. 2009 19:44
Re: ZADNI DVEŘE
když zvedneš horní díl, je to skoro stejné jako většina hatchbacků. To stačí na naložení nákupu v supermarketu. Když vyklopíš i spodní díl, Zmizí často kritizovaná nakládací hrana což hodně usnadní nakládání větších předmětů.
Takže ty dveře považuji za povedené.
5. 5. 2009 19:58
Re: ZADNI DVEŘE
Dvíhať karton mlieka alebo limonád cez zatvorený spodný diel dverí, a potom ho zase spúšťať pomerne hlboko na dno kufra nie je zrovna príjemná činnosť. A nakladanie cez otvorený spodný diel, s natiahnutými rukami, asi tiež nebude žiadna slasť. Nejak v tom žiadne plus nevidím.
5. 5. 2009 20:04
Re: ZADNI DVEŘE
Bože, ty už si se zase chytnul na to víko! >:D >:D To neni stejný, jak u 1203, věř mi ty kartóne! Mazej k Volvo dealerovi, vem si sebou klidně celou krávu a vyzkoušej. Pak mluv. >:-[] ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:06
Re: ZADNI DVEŘE
XC 90? XC 60? Hovoríš, že to majú dobre vyriešené?
5. 5. 2009 20:10
Re: ZADNI DVEŘE
XC90. Když vyklopíš spodní díl, tak je jen pár cm delší, než nárazník a naopak ta vyklopená hrana je čistá, takže se o ní relativně nezamažeš, protože v zavřenym stavu je vevnitř dveří a překrejvaj jí horní dveře.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:12
Re: ZADNI DVEŘE
No ano, dolné veko otvorím aj tak nakladám väčší predmet a vtedy to má fakt význam ako aj s menším nákladom, ak otvorím len hornú časť. Dobre.
5. 5. 2009 20:25
Re: ZADNI DVEŘE
Když nakládáš větší předmět, tak je předpoklad, že je i větší a nějaký šoupání dozadu je bezpředmětný. Hlavně to netvrdim z pocitu, ale z praxe a taky ne proto, že bych to nějak obhajoval z hlediska nouze. Praxe je taková, jak říkám a pochybuju, že by to u P30008 bylo jinak. Podle mě je to spíš konstrukční záležitost u velkýho víka u Pažouta i Volva a tuším, že to bylo u Land cruisera a u mýho současnýho auta je to tak, že mam právě od těch velkejch předmětů a kočárků ojebanej celej nárazník.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:26
Re: ZADNI DVEŘE
Tak je pravda, že ak vozíš väčší predmet tak trebárs položeniu na nárazník sa nevyhneš. Lenže ojebaný? To prevážaš každý týždeň voľačo veľkého?
5. 5. 2009 20:40
Re: ZADNI DVEŘE
Častěji. Stačí kočárek, kterej právě vytahuješ po kolečkách, takže hlavně šrámy od koleček. Hlavně přepravky a ten spodní výklopný díl je k nezaplacení.
Avatar - Johnny_P
5. 5. 2009 20:43
Re: ZADNI DVEŘE
souhlasím :yes:
5. 5. 2009 21:03
Re: ZADNI DVEŘE
A není ojebaný od tý oktávky jak's o tom nedávno psal ? >:D
5. 5. 2009 21:13
Re: ZADNI DVEŘE
Musíš to upřesnit... Oktávka má jednu výhodu, že je o hodně cm níž nad zemí a to se jistě některý věci smazávaj.
6. 5. 2009 05:37
Re: ZADNI DVEŘE
Myslím, že je úplně jedno, jestli je ten drápanec 20 nebo 50 cm nad zemí >:D
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 10:41
Re: ZADNI DVEŘE
presne tak, s týmto bez výhrad súhlas...pre mňa je takéto riešenie praktické a prínosné...
Avatar - Johnny_P
5. 5. 2009 20:08
Re: ZADNI DVEŘE
jj, ono to něco unese. Karton mlíka určitě >:D
5. 5. 2009 20:11
Re: ZADNI DVEŘE
U Dacie 300kg ;-)
5. 5. 2009 21:22
Re: ZADNI DVEŘE
A ty čo zo seba robíš šaška, kámo, skúsil som si to na autosalóne, jasne, karton mlieka som so sebou nemal, ale s tým mám pri troch deckách skúseností dosť. >:D >:D
Jasne že to neni 1203, ale neni ato ani XC 90. Spodný diel prekáža viac jak dosť. Vyskúšaj 3008 a potom kecaj, nádivo. >:-[]
5. 5. 2009 21:36
Re: ZADNI DVEŘE
Jasně, ty si ten autosalónovej vometák s tesilkama ze ´70 let, co si na ně vyklápí víka od kufru a kojící manželka tě u toho fotí, aby si jí utvrdil, jak je ten Scénic výbornej! >:-[] >:D >:D

Praxe Klaudius, nic jinýho! Mě je to přeci úplně fuk, však jsem milenec VW, ty si zapoměl? Co je mi do pažouta?! :-O :yes:
6. 5. 2009 10:05
Re: ZADNI DVEŘE
Človeče, nikde sa tak nenarehocem ako pri tvojich príspevkoch. Kam na to chodíš...? >:D

No jo, máš iné priority. Mimochodom, taký C-Max má podlahu kufra nižšie ako Scenic a aj zadný nárazník tak nevytŕča z obrysu auta. :-)
Milenec VW - tak na to už som fakt zabudol. Lenže ty si nie bežné indivíduum, na teba si robím nový názor aspoň 2x za týždeň. >:-[]
5. 5. 2009 22:51
Re: ZADNI DVEŘE
Podlaha sa da nastaviť presne do výšky zavretého spodného dielu, takže nič nemusíš spúšťať. Na jednej fotke to dobre vidieť.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 19:58
Re: ZADNI DVEŘE
Áno áno a ešte raz áno. Lenže sa zas musím naťahovať do kufru. Čo ak sa mi nejaký hladký nákup presunie dozadu? Ale nebudem za hádať. Odskúšané to nemám, rozhodne dáva zmysel čo hovoríš.
5. 5. 2009 20:07
Re: ZADNI DVEŘE
Naložíš, šoupneš, zavřeš víko a pokud myslíš, že těch 10cm ti pomůže v nezašpinění kalhot, tak došoupneš dozadu. Pořád je tam nárazník a to vyklopený víko ti ho překreje tak o škatulku cigaret.
6. 5. 2009 10:06
Re: ZADNI DVEŘE
Ty fajčíš 20-centimetrové cigarety? >:-[]
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 10:38
Re: ZADNI DVEŘE
nechcem to úplne prirovnávať kvôli tomu, že C2 je pidiauto, ale má taktiež dvojité otváranie zadných tretích dverí, ktoré prečnieva za zadný nárazník cca 20 cm ako uvádzaš...no skôr sa viac zadrbkám pri klasických zadných dverách, pretože sa mi podarí dotknúť sa nárazníka, ako pri tej C2-ke, pretože tam keď sa aj o tú spodnú otvorenú časť obtriem o v tej chvíli zadný otvorený okraj, tak nie je v zlom počasí zašpinený práve z toho dôvodu, že v zavretom stave je vlastne prekrytý a vrch je v zavretom stave z vnútornej strany, tak neviem, čo tu riešite...naopak veľmi dobre to poslúži pri obúvaní korčúľ, kedy si na to môžem sadnúť (vážim o pár kíl viac ako sedem 12kg kartónov mlieka)...no a tento P3008 by mal byť aj rodinným autom na voľný čas...pri nakladaní dlhších predmetov si ich aj do auta s klasickým otváraním potiahnem i cez zadné bočné dvere, no a s dlhšími a ťažšími predmetmi Ti väčšinou niekto pomáha...to, čo tu riešite je bezpredmetné...pre mňa osobne je i takéto riešenie viac než vyhovujúce a už vôbec nie "tupé"...
6. 5. 2009 13:55
Re: ZADNI DVEŘE
mne to riešenie nevyhovuje a kým mi nezačne vyhovovať, budem jeho kritikom ;-)
ale o tuposti som ja nepísal, to niekto iný... ;-)
Avatar - Plautus
6. 5. 2009 14:26
Re: ZADNI DVEŘE
ja to zase nikomu nevnucujem, aby bolo jasno :-) ale na chuť som mu prišiel už dávnejšie ;-) no každý máme iné chute a dobre vieš, s kým sa tu slovo "tupý" vo všetkých podobách spája, kto ho rád používa a skloňuje...to bolo mierené iba a iba na jeho vyjadrenie... ;-)
Avatar - Johnny_P
6. 5. 2009 21:01
Re: ZADNI DVEŘE
přesně. Stačí se podívat mezi obrázky u článku, je tam vyobrazená variabilita otvírání kufru a hned je vidět to kouzlo :yes:
5. 5. 2009 17:56
Pažout
Celkem slušnej interier. Na "zbytečnost" 4x4, nebo podobných tech. věcí bych poukazoval, pokud bych takový modifikace měl zasebou a ne v případě, že jsem je nikdy nepoužíval. To mě připadá ja průzkum veř. mínění v politice.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 18:00
Re: Pažout
A načo ti je potom poloterenné auto, ak v ňom nemáš 4x4?
5. 5. 2009 20:00
Re: Pažout
No však preto je poloterénne. A by malo 4x4, už by mohlo byť terénne. ALebo vymyslíme po vzore GTI-ho nové triedy ľahkoterénnych, stredneterénnych a ťažko terénnych áut? Plus podskupiny poľnocestných, pieskopriechodzích, slabobrodivých, strednebrodivých, hlbokobrodivých a poprípade plávajúcich...
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:02
Re: Pažout
A ešte lietajúcich. >:D
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 20:03
Re: Pažout
Ale teraz vážne. Poloterénne auto je aj napríklad BMW X6. Myslel som proste auto, ktoré nie je OFF-ROAD, ale také SUV-MPV, ktorému ešte 4x4 patrí. Men sa proste zdá 3008 príliš vysoké, aby to nemalo 4x4.
Avatar - Johnny_P
6. 5. 2009 21:05
Re: Pažout
4x4 nemusí znamenat teréní auto. Koukni na imprezu ;-)
Pohon 4x4(třeba i haldex) je mnohem bezpečnější na mokru či sněhu
5. 5. 2009 21:08
Re: Pažout
Na kšeft ty strejko, na kšeft. Jukni, jak se prodávaj (no spíš prodávaly) a tím pádem prašulky vydělávaj všechny ty Fabie i Růmstry ve skautíkovejch verzích. Vypadá to jako teréňák, ale není to teréňák. Je tam trocha plastů a šup .... 30 litříků je doma. Lidi se chtěj lišit a jsou tomu ochotný něco obětovat. to něco jsou .... prachy. Nic než peňauzy v tom nehledej :-!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 21:21
Peugeot
No já nevím... ten exteriér jsem ještě moc neskousl ;-\
Celkem zajímavě působí dominantní příď, ale zadek a poněkud obtloustlé proporce... snad v mých očích dozraje do krásy :-)

Avšak interiér je na fotkách skvělý. Vypadá prémiově, jsem si jist, že tomu bude odpovídat i kvalita.
Rozbalit vlákno
0
5. 5. 2009 21:30
3008 ZMĚN
No... musíme Peugeota pochválit. Konečně (myslím to napříč konkurencí, vyjma VW) auto z předmětného segmentu, do kterého se může posadit i normální chlap. Velmi cením jistou drsnost, neprvoplánovost. Ano, i tento segment (viz. TOURAN) může nabídnout produkt pro ostřejší hochy.

V článku naznačený designový posun je znát. Spolu s Dinarem ovšem pláču nad (asi) zmařenými nadějemi v podobě naznačeného coupé. Avšak 3008 je prostě auto o... něčem. Neboť na velmi přitažlivém vnitřku a na velmi potentním vnějšku. Moc chválím zadní partie. Mladý člověk, vyznavač rychlého života - skejt, prkno, kolo, křídlo, guma (myslím skákací, i když...) a já nevím co ještě - žádá vnitřní, vždušný prostor. Tak jo, 3008. Říkám ano. Říkám to ovšem jen ve dvou případech - Touran a 3008. Neboť, pokud sedí v scenicovi na zadním sedadle, plato vajec či košík z houbama, umím si zase třeba představit nějakého sportovního kluka jak to valí na Chorvatsko v 3008 s deseti potápěčskejma bombama v kufru.

Tak to zvedni - :yes:
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:33
Re: 3008 ZMĚN
Tam hore píšem, že tá zmena sa udeje. Ibaže nemôže hneď zvoleja. Ani VW neprešiel z dizajnového smeru aký bol napríklad na Passate hneď na dizajnový smer na GOLF. Všímaj tú stratégiu. Tiguan mal už hornú časť tej chrómovej masky, naviac vo farb karosérie, nebola totiž už nai chrómová. Potom prišiel s novým dizajnom. Ale tak, aby to nebolo výrazne. V Sciroccu. A až potom v GOLF-e.
5. 5. 2009 21:39
Re: 3008 ZMĚN
No, já mám obavu, jestli to peugeot neodpískal. Ukáže se to s nástupcem 407. Tam to buďto zlomí nebo ne.
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:45
Re: 3008 ZMĚN
Buď tam budú výrazne náznaky zmeny alebo nie. Inak, ak by som si dnes nemal kúpiť VW alebo Škodu, tak by to bol Peugeot. Len ten dizajn 308 a 407. Snáď to upravia. Ale já sa až tak netrasiem. Veď slovo šéfdizajnéra, jedného z najdôležitejšich manažérov každej automobilky, to musí mať váhu. Inak, najviac sa teším na to kupé. Až bude, tak to bude "to elegantné francúzke auto".
5. 5. 2009 21:47
Re: 3008 ZMĚN
Jo, a takové auto je moc zapotřebí.
5. 5. 2009 21:49
Re: 3008 ZMĚN
Podle mě to u nový 407 zlomí... Akorát mám obavu, že se trochu "zkonzervatizujou" (dementní slovo) ve směru k C5. I tak má i dneska 407 "líbivej" design a pořád se tak nějak prodává a já proti ní krom přesahů nic moc nemam. Laickym pohledem na ní pořád vidim Ferdu 456, můj oblíbenec. >:-[]
6. 5. 2009 07:39
Re: 3008 ZMĚN
>:D >:D >:D Touran jako "produkt pro ostřejší hochy" >:D >:D >:D

Tak to je vtip roku. Díky GTI, takhle jsem se už dlouho nezasmál :yes: :yes: :yes:

No nic, dost bylo legrace (ale dobré!), teď vážně: nemyslíš, že 3008 je konkurentem spíše pro Cross Golf (á la SUV) než pro (sedmimístný) Touran?
6. 5. 2009 09:16
Re: 3008 ZMĚN
Pravděpodobně se domníváš, že ostří MPV hoši jezdí v scenikovi... 8-s >:-[] Tedy Touran v segmentu středních MPV plní dokonale roli neokázalého dříče. Žádnej baleťák, Beaumonte...

Jinak ta 3008 konkurentem pro CrossGolf (co to je?) není. Tenhle segment (u VW Golf +) na pomezí kompaktů a středních MPV je sice početně neveliký, ale odráží tak nějak svou dobu, takže proč ne? Já 3008 chválím. Vím, není to tvůj oblíbený Opirus a bratři Nedvědi na mp3 >:D
6. 5. 2009 10:00
Re: 3008 ZMĚN
Ja nie som ostrý....takže určite nie. ;-)
Scenic je pre uvážlivých otcov rodín. Nehrá sa na nič, čím nie je. ;-)
6. 5. 2009 10:40
Re: 3008 ZMĚN
Je to na souhlas... :-) s tím dovětkem, že Touran si také na nič nehrá... je to střední MPV pro ostřejší hochy.
6. 5. 2009 12:16
Re: 3008 ZMĚN
Môže byť, aj keď karoséria je tiež skôr pre rodinu....akurát tvrdý podvozok a športovo držiace sedačky s tým už veľmi nekorenšpondujú. Škoda, že ich nenapadlo spraviť voz vo dvoch verziách....vyslovene ležérne auto zamerané na pohodlie a atraktívny voz s veľkým priestorom a športovým lookom pre tých ostrejích... ;-)
6. 5. 2009 10:01
Re: 3008 ZMĚN
Co Ti vadí, chválil jsem tvůj podařený vtip... :-O

Psal jsem snad něco o Scéniku? Touran jako "neokázalý dříč" ano (to ovšem platí i o Scéniku), ale to je snad něco jiného než "produkt pro ostřejší hochy", ne? Nebo zase začneš o Bullitovi, tentokrát v Touranu? To doufám ne...

Cross Golf je tohle [odkaz]
Myslel jsem, že alespoň výrobní program svého milovaného VW znáš... :-O

Ty nesmysly o Kie Op(i)rus a Nedvědech už ani nebudu komentovat, to neustálé opakování mnou nevyřčeného jen dokazuje tvou ubohost...
Avatar - T613
6. 5. 2009 10:03
Re: 3008 ZMĚN
je to troll tak co bys od něj nechtěl? ;-)
6. 5. 2009 10:44
Re: 3008 ZMĚN
Skutečnost, že Touran je dríč pro ostřejsí MPV hochy je fakt. I když chápu, že tvůj estický jemnocit (Opirus, Thesis a Delta) který dokonale předvádíš do řazení scenika a Tourana vedle sebe, do těchto končin nemůže nikdy dohlédnout. Jo, Nedvědi, a sípající Cohen, to je žrádlo... >:D
6. 5. 2009 12:40
Re: 3008 ZMĚN
Kdyby ses místo laciných pokusů o urážky a propagace nejhnusnější současné Kie trochu zamyslel, možná bys to pochopil.

Chtěl jsem říct, že pětimístný Peugeot 3008 s lehkým nádechem SUV a rozvorem 261 cm je podle mého spíš konkurentem Golfu Cross nebo (abys byl v obraze) Golfu Plus, taktéž pětimístného a s rozvorem 258 cm, než Touranu, který je sedmimístný a má rozvor 268 cm...

Na pozitivním pohledu na 3008 se jinak celkem shodneme.

Nad Cohenem se ani nezamýšlej, jeho texty jsou na tebe stejně moc složité...
6. 5. 2009 12:46
Re: 3008 ZMĚN
Díky... >:D ;-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 21:41
Tvarosloví Peugeotů...
Mé největší přání - ať už zavřou tlamu :-!
Rozbalit vlákno
10
5. 5. 2009 21:52
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Začni ty, už žádný Vel... >:D >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 21:54
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Já mluvil o tlamáčích...

Hele kámo, jsi se projet ve Vel Satisu, ať příjdeš na jiné myšlenky >:-[] ;-)
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 21:59
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Jasné. Niekto kto jazdí na Mercedesy-Benz R a jazdil v iných takýchto autách sa musí prejsť vo Vel Satise, aby zistil, že aké je to úžasne auto...
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 22:00
Re: Tvarosloví Peugeotů...
S tím Vel Satisem jsem na Navtecha začal schválně, protže vím, jak to auto miluje >:-[]
neregistrovaný "507--"
5. 5. 2009 22:02
Re: Tvarosloví Peugeotů...
No proste ani zo srandy nie. Ty si jazdi vo Vel Satise a daj s ním už pokoj.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 22:05
Re: Tvarosloví Peugeotů...
A proč bych nemohl Navtecha jen tak poškádlit? Vadí Ti to moc?

Ta druhá věta - konečně u Tebe pokrok! Hezky bez větších stupidních nadávek respektuješ (snad) jiný názor >:D
6. 5. 2009 10:01
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Načo rýpeš? Navyše vo veci, ktorá sa ťa ani netýka.

*KLÍÍÍDEK*

;-)
5. 5. 2009 22:13
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Nemůžu, to by mě u Mercedesa nikdy neodpustili >:D
5. 5. 2009 22:14
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Musim zachovávat dekórum, leda, že by si to přála O2 Aréna na nějaký ice show >:D
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
5. 5. 2009 22:30
Re: Tvarosloví Peugeotů...
Meti náma, tam by se klidně hodil i tento Peugeot. Masivní předek dokáže svoje...
5. 5. 2009 21:48
pekny interier
Zvenku nic moc ale ten interier je ultimatni :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ondra74"
15. 6. 2009 21:26
Re: pekny interier
Souhlas souhlas. A na živo je to ještě 2x lepší:D
Avatar - salamoon
5. 5. 2009 22:42
Prepazka ala audi TT u radiacej paky
nepochopim,na co je to dobre...... 8-s
krasny interier,avsak ta zbytocnost je tam asi na to,aby to spolujazdec nemal pri zmene teploty na klime az tak lahke..... :no: :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
6. 5. 2009 21:53
MPV pro drzky...
... tak to stojí za pečlivou úvahu >:D

Jeden z přítomných si myslí, že je Touran vozem pro ostřejší hochy. To už je na mě moc 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Adam70"
20. 7. 2009 18:04
Vlastní zkušenost
Tak mám za sebou pár kilometrů a zatím jen veliká spokojenost. Měl jsem auto z opatrnosti docela nastudované, ale pak je vždy zkušenost k nezaplacení. Předně hodnotím celkové zpracování jako velmi zdařilé. Řidič i celá posádka mají dostatek prostoru jak pro nohy tak zbytek těla, cítím se zde velmi pohodlně. Design nemá cenu moc hodnotit, najde si příznivce i odpůrce, jako všechno, ale já jsem z interiéru a provedení celé palubní desky velmi nadšený. praktičnost je na každém kroku a to oceníte jak při zapínání rádia, odkládání drobností nebo skvěle provedeného zadního víka kufru. Spotřebu zatím hodnotím jen ve městě a cestou na chatu 160km, ale drží se papírových ukazatelů, což je důležité pro naše peněženky. Takže sečteno a podtrženo jsem s koupí velmi spokojen a dále doporučuji nerozhodnutým řidičům.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Honzatrened"
21. 7. 2009 14:51
Re: Vlastní zkušenost
Tady je další fanda. kvalita všech materiálů vypadá velmi dobře, prostor a zpracování je vynikající. těším se jak moc bude fungovat sníh a použití gripcontrolu. jinak motorizace 1.6 VTi v kombinaci s Comfort Pack, kde máte vše co auto potřebuje je dle mého ideální levnější varianta, jezdí dobře, lehce si zrychlí, skvěle drží na vozovce na tak velké auto. zatím jen kladně překvapilo...těším se na další kilometry..