Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 3008: Šestistupňové automaty, nový turbodiesel a akční ceny (od 443 tisíc Kč)

Diskuze (6)
Peugeot přidal pro model 3008 možnost šestistupňové automatické převodovky pro motory 1,6 THP a 2,0 HDi. Současně s tím české zastoupení připravilo akční ceny pro většinu nabízených verzí, platí od začátku června.

Dvě nové verze Peugeotu 3008 přináší zájemcům o tento crossover možnost zvolit automatickou převodovku. Jedná se o moderní šestistupňové ústrojí s vysokou účinností přenosu točivého momentu a malými třecími ztrátami. Peugeot zvolil široký rozsah převodových poměrů, který umožňuje rychlou akceleraci z klidu i cestování ve vyšších rychlostech při nízkých otáčkách motoru.

Automat se dodává se zážehovým turbomotorem 1,6 THP o výkonu 115 kW nebo novou verzí turbodieselu 2,0 HDi. Nový vznětový motor vznikl přepracováním staršího 100kilowattového agregátu DW10B, dobře známého z jiných modelů značky. Přepracování se dotklo hlavy motoru, pohyblivých součástí uvnitř motoru a časování sacích i výfukových ventilů. Upraven byl také tvar spalovacích prostorů a čerpadlo systému common-rail má maximální tlak navýšený na 2000 bar.

Výkon nového 2,0 HDi je 120 kW při 3750 min-1, což představuje o 10 kW vyšší maximum ve srovnání s agregátem dodávaným s manuální převodovkou. Maximum točivého motoru je u obou dvoulitrů shodné: 340 Nm při 2000 min-1.

Základní výbava Confort Pack zlevnila s motorem 1,6 VTi o 46 tisíc Kč a s motorem 1,6 HDi o 65 tisíc Kč. Standardem je šest airbagů, ESP, asistent pro rozjezd do kopce, světla pro denní svícení, elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovladačem, elektrické stahování předních oken, palubní počítač, rádio s podporou MP3 a manuální klimatizace. 3008 Confort Pack stojí na 17palcových ocelových kolech.

Premium je zlevněné o 75 tisíc Kč, v akci však není s motorem 2,0 HDi. Výbava je rozšířena o litá kola, tempomat s omezovačem rychlosti, dvouzónovou automatickou klimatizaci a konektorem USB pro připojení externího média k autorádiu. Příplatek za Bluetooth hands-free je 3.200,- Kč.

Výbava Premium Pack zlevnila o 90 tisíc Kč, příplatek ve srovnání s Premium tak činí jen 35 tisíc Kč. Tato verze má navíc 18palcová kola, zadní parkovací senzory, elektrické stahování zadních oken, kůží potažený volant a prosklenou střechu Cielo. Vnější vzhled se liší paketem Outdoor s chromovanými zpětnými zrcátky.

Příplatek za přední parkovací senzory je 12.000,- Kč, adaptivní bi-xenonové světlomety vyjdou na 21.000,- Kč, navigační systém WIP Nav s mapami na SD kartě stojí 22.000,- Kč. V nabídce je také kožené čalounění sedadel společně s vyhříváním předních sedadel za 38.000,- Kč.

Peugeot 3008 - akční ceny (červen 2010)
Motor1,6 VTi1,6 THP1,6 THP1,6 HDi2,0 HDi2,0 HDi
Převodovka5M6M6A6M6M6A
Zdvihový objem [cm3]159815981598156019971997
Válce/ventily4/44/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]88/6000115/6000115/600080/4000110/3750120/3750
Největší toč. mom. [Nm/min-1]160/4250240/1400240/1400260/1750340/2000340/2000
Max. rychlost [km/h]185202202180195190
Zrychlení 0-100 km/h [s]11,88,99,512,29,710,2
Komb. spotř. [l/100 km]6,97,17,75,15,66,6
Cena Confort Pack [Kč]443.008,---493.008,---
Cena Premium [Kč]-500.900,-535.900,-524.900,---
Cena Premium Pack [Kč]-535.900,---616.900,-651.900,-

Diskuze (6)
2. 6. 2010 18:53
Re: Super 2
takze to si ty z tej nahravky? >:D >:D

[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2010 16:06
Re: Super 2
Pravdou je ze neviem ako to je so servosom osobne ale co mam znamych a dvaja maju Peugeot nikto sa nestazoval. Mozno to je len lokalny problem, povedz majitel ktorej znacky sa na servis nestazoval?

Peugeot, VW, Seat, Fiat, Opel, Kia, Renault - kazdy sa stazuje na servis, to aby sme chodili peso ;-)
Avatar - 3_diamanty
2. 6. 2010 13:59
Re: Super 2
Peugeot ako moja oblubena znacka chyta spravny smer :yes:

Uz len pockat na leva strednej triedy 508micku, ale nejako ten rok uz snad vydrizme :yes:

(kvalitne motory, nadherne interiery, precizny dizajn) = Peugeot
Avatar - Ji/Ri
2. 6. 2010 11:27
Super 2
Zajímavý, přitažlivý, kvalitní, výborně vybavený a hlavně velmi dobrý podvozek a špičkové brzdy. Jediné malé minus je opět gumová šaltpáka.... ale jinak :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: