reklama


Peugeot 307 CC - další lev CC

Peugeot 307 CC - další lev CC

 
 

Hlavní hvězdou automobilky Peugeot na jarním ženevském autosalonu byl nový model 307 CC. Přibližné proporce nové třistasedmičky CC byly sice již známy z konceptu 307 CC představeného na podzimním autosalonu v Paříži, ale přesto se bylo na co dívat.

Modelová řada 307 je po modelu 206 další řadou této automobilky se lvem ve znaku, která je i ve verzi CC čili Coupé-Cabrio. Případní zákazníci o tento typ vozu si tak u Peugeotu mohou vybrat již ze dvou modelů – menší 206 CC a větší, luxusnější 307 CC. Do budoucna bude také zajímavé sledovat zda se v očekávané nové generaci modelu 406 (407) opět objeví kupé nebo další kupé-kabriolet.

Model 307 CC je postaven na platformě řady 307. Její struktura je ovšem přizpůsobena požadavkům pro tento typ vozu. Čtyřsedadlové 307 CC tak má podobné rozměry jako hatchback (délka 4340 mm, rozvor 2610 mm), ale podstatně se změnila výška vozu na 1420 mm, což je o 9 cm méně.

Modelová řada 307 je známá svým elegantním vzhledem. U modelu 307 CC je ovšem tato elegance ještě umocněna a to ve verzi kupé i v případě přetvoření cécéčka na kabriolet. U verze 307 CC je patrný větší sklon kapoty a předního skla. Na to dále navazuje střecha se zakulaceným zakončením a táhlá záď.

Na proměnu z kupé na kabriolet stačí pouhý stisk tlačítka a elektro-hydraulický mechanismus se během 25 sekund postará nejen o sklápění a skládání střechy, ale i o zajištění v krajních polohách. Jestliže je vůz ve verzi kabriolet, kdy je střecha uschována v zavazadelníku, naskýtá se otázka, co se zavazadly. Nemusíte se však bát zavazadlový prostor zůstane částečně i v tomto případě zachován. Jeho objem ve verzi kabriolet – tedy se složenou střechou je 204 l a ve verzi kupé 350 l. Zajímavým prvkem při ručním otevírání zavazadelníku je umístění tlačítka odjištění do „0“ ve znaku 307. Tento prvek pochází z nejvyšší modelové řady 607.

Čtyřmístný interiér 307 CC je proti hatchbacku náležitě přepracován. Výše uložená sedadla u hatchbacku jsou u cécéčka snížena o 40 mm vzhledem ke sportovnějším ambicím tohoto vozu. Sportovnější styl navozují i kožená sedadla v dynamických barvách (kombinace barev černá, červená a modrá), kožený volant, palubní přístroje s bílým pozadím a chromovým olemováním. Sportovní vzezření vylepšuje i použití hliníku na pedálech, řadicí páce a monogramu na prahu dveří.

O komfort ve voze se starají moderní systémy jako samočinná aktivace stěračů a světlometů, parkovací asistent a systém samočinného nahnutí vnějších zrcátek při couvání, tak aby bylo vidět na obrubník. 307 CC bude na přání možné vybavit i satelitní navigací, automobilovým telefonem a také systémem samočinného přivolání pomoci v případě nehody. Informace jsou ve voze zobrazovány na sedmipalcové monochromatické nebo barevné obrazovce.

K bezpečnosti pasažérů byla přizpůsobena struktura cécéčka podle požadavků Euro NCAP a to samozřejmě jak ve verzi kupé tak i kabrioletu. Proti hatchbacku tak došlo k vyztužení čelních, středových sloupků a dveří k rozložení nárazové síly při nehodě a došlo také k instalaci výsuvného ochranného rámu pro případ převrácení. Tento systém je aktivován současně s předpínači bezpečnostních pásů. Speciálně pro 307 CC jsou také navrženy boční airbagy chránící hlavu i hrudník cestujících. Mezi dalšími bezpečnostními prvky najdeme dvoufázové čelní airbagy, aktivní opěrky hlavy u předních sedadel, čtyři tříbodové bezpečnostní pásy s omezovači napínací síly a upevňovací body ISOFIX na zadních místech. Aktivní bezpečnostní vybavení zahrnuje ABS, brzdový asistent EBA, ESP a samočinné zapnutí výstražných světel při prudkém zabrzdění. Zajímavým bezpečnostním prvkem jsou také koncová a třetí brzdové světlo tvořené celkem 112 diodami, které zajišťují rychlejší rozsvícení než klasické žárovky.

K pohonu Peugeotu 307 CC si bude možné vybrat jeden ze dvou zážehových dvoulitrových motorů. Slabší má výkon 100 kW, točivý moment 190 Nm a bude k mání v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou nebo sekvenční převodovkou systému Porsche Tiptronic. S tímto motorem a manuální převodovkou dosahuje 307 CC rychlosti až 207 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h za 10,3 s. Kombinovaná spotřeba činí 8,2 l/100 km. Silnější dvoulitr má výkon 130 kW a nejvyšší točivý moment 202 Nm. Maximální rychlost 307 CC s tímto motorem je 220 km/h a zrychlení z0 na 100 km/h zvládne za 9,5 s. Méně výkonná verze bude standardně postavena na 16palcových a silnější na 17palcových kolech.

Spolupracujeme s TipCars.com
Rozhovor s ředitelkou závodu LEGO: Češi mají podobný smysl pro humor jako Dánové Rozhovor s ředitelkou závodu LEGO: Češi mají podobný smysl pro humor jako Dánové

Snad každé dítě v Česku zná stavebnici LEGO. V továrně…

Trump: Americké automobilky by měly zvýšit výrobu Trump: Americké automobilky by měly zvýšit výrobu

Americký prezident Donald Trump dnes jednal se zástupci…

Škola nejbohatšího Čecha na Evropské třídě bude mít i vlastní hvězdárnu Škola nejbohatšího Čecha na Evropské třídě bude mít i vlastní hvězdárnu

Nejbohatší Čech Petr Kellner významně pokročil v projektu…

Německá vláda chystá bič na protiústavní strany, nedostanou příspěvky Německá vláda chystá bič na protiústavní strany, nedostanou příspěvky

Německá vláda chce ještě do zářijových parlamentních…

 
 

Tapety




reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej Rekordman z hliníku ukrývá 340 koňských sil. Nyní je na prodej

Automobil z roku 1952 je skutečným unikátem a nyní může…

Mazda bude mít už příští rok benzinový motor na principu vznětového Mazda bude mít už příští rok benzinový motor na principu vznětového

Japonská automobilka chce pro spalování benzinu využívat…

 




Ojetý Peugeot 307 CC: Spousta malých bolestí Ojetý Peugeot 307 CC: Spousta malých bolestí

Chcete stůj co stůj kabriolet? Jednou z možností je…

Peugeot 307 CC Hybride HDi: první hybridní kupé-kabrio Peugeot 307 CC Hybride HDi: první hybridní kupé-kabrio

Nedávno představený hybridní projekt koncernu PSA Peugeot…

 



 
Takto vypadalo handsfree z roku 1988. V Nissanu...

Takto vypadalo handsfree z roku 1988. V Nissanu...

Dnes 17:55

Telefonování v autě se za desítky let změnilo. Už v roce 1988 se ovšem dal přístroj ovládat na volantu...




Blesk.cz

Tajemství opuštěného sídla striptýzového magnáta: Zmizel on i jeho žena, jejich dům je rájem vandalů

Tajemství opuštěného sídla striptýzového magnáta:…

Za velice neobyčejný se dá označit dům, který v roce 1972 postavil Billy Hull. Jako majitel několika…

Zázrak v pohřbeném italském hotelu: Záchranáři vytáhli nečekané přeživší, tři chlupatá štěňátka

Zázrak v pohřbeném italském hotelu: Záchranáři…

Roztomilé překvapení, které dalo záchranářům naději, čekalo pod troskami italského hotelu zavaleného lavinou…

 

iSport.cz

Obhájce má smůlu! Pobřeží slonoviny i se slávistou Delim končí ve skupině

Obhájce má smůlu! Pobřeží slonoviny i se slávistou…

Fotbalisté Pobřeží slonoviny jako obhájci titulu skončili na mistrovství Afriky překvapivě už v základní…

VIDEO: Vítkovice zdolaly Spartu i počtvrté, Hradec vyhrál v Olomouci

VIDEO: Vítkovice zdolaly Spartu i počtvrté, Hradec…

Hokejisté Hradce Králové zvítězili v dohrávce 36. kola hokejové Tipsport extraligy na ledě Olomouce 4:1 a…

 

Reflex.cz

Dnešní právní úprava ohledně zbraní je dostačující, nedělejme z Česka „Divoký východ“

Dnešní právní úprava ohledně zbraní je dostačující,…

Ministerstvo vnitra údajně chce do měsíce předložit vládě návrh ústavního zákona, podle něhož by se mělo povýšit…

Vypjaté emoce, nekonečná párty i vtipné momentky. Podívejte se na nejkrásnější svatební fotografie roku 2016

Vypjaté emoce, nekonečná párty i vtipné momentky.…

Mezinárodní společnost profesionálních svatebních fotografů (ISPWP) vybrala 80 nejlepších fotografií pořízených…

 
 
reklama