Diskuse

Peugeot 308 je nejlevnějším kompaktem na trhu, s klimatizací za 230 tisíc Kč

24.1.2013

Hatchback nižší střední třídy se dá dnes pořídit za 230 tisíc korun. A není to žádný chudáček – jedná se o Peugeot 308, jedno z největších aut svého druhu, navíc se slušnou výbavou.

 

  • 00 Reagovat !

    foto krokodyl-usaty

    krokodyl.usaty 24.01.2013  11:24

    juuu

    nema cenu hodnotit pripadne kvality/nekvality auta- ty se spíše nezmění. Nicmene za 230 litru takto vybavene auto s nekompromisni bezpečnosti (oproti treba dacii) Panejo, panejo. A porad se jim to vyplati prodavat. Vyrobni naklady na takove auto budou asi prekvapujici :-)
    • 00 Reagovat !

      foto kari-laz

      kari.laz 25.01.2013  08:57

      « Re: juuu

      Problém je v tom " A porad se jim to vyplati " Ono Peugeot nemá nějaké zásadní problémy s prodeji, jako spíš s tím, kolik na tom vydělává.
  • 00 Reagovat !

    foto jendas

    jendas 24.01.2013  11:37

    Jde to ještě levnějí?

    Cena 230 000 za takové auto a ještě dobře vybavené, by bylo ještě před pár lety nemyslitelné. Otázkou je kolik na tom ještě Peugeot vydělá. A pokud vydělá, tak jaká je potom výrobní cena takového vozu a jde to vůbec ještě levněji nebo už je tato cena maximum? A bude to stačit pro získání nových zákazníků?

    Pro mě je tahle nabídka velmi zajímavá, a ten kdo chce kupovat nový vůz, má zase důvod popřemýšlet jestli nakonec nevzít přecejen ten Peugeot a neušetřit desetitisíce.

    Za mě, jako potencionálního zákazníka, uděluji za cenu palec nahoru. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto cerrbion

      cerrbion 24.01.2013  12:08

      « Re: Jde to ještě levnějí?

      úžasná cena, případné reakce haterů francouzkých aut stačí ignorovat, jako že přijdou. Když vezmu, že v roce 1999 jsem za 292000 kupoval 1.6ku Feldu a kde jsou ceny dnes.... 8-s
      • 00 Reagovat !

        foto jendas

        jendas 24.01.2013  13:34

        « Re: Re: Jde to ještě levnějí?

        Jojo, ty ceny šli strašlivě dolů (díky Kia, Hyundai). :-) My jsme kupovali Toyotu Yaris před lety za 315 000 a co bychom za to měli dnes. Holt jiná doba :-)
        • 00 Reagovat !

          foto cerrbion

          cerrbion 24.01.2013  14:03

          « Re: Re: Re: Jde to ještě levnějí?

          jo a za tu cenu tam byl jen volant... nejaky centralni zamykani, ABS, radio, el. okenka? Nic proste jen volant :-)
          • 00 Reagovat !

            foto jendas

            jendas 24.01.2013  14:18

            « Re: Re: Re: Re: Jde to ještě levnějí?

            To se psal taky rok 1999 a o centrálním zamykání sis mohl nechat zdát a okna jenom se švihadlama. Jenom to rádio měl se 2 reproduktorama.

            Zato ten motor, sice jenom 1,0, ale čtyřválec a ten vyjel všechno, zrychlení výborný. Jo kam se ty motory hrabou teď. To jsme jeli na hory všude kalamita, na silnici pod svahem uvízli BMW, Octávky ...všichni nazouvali řetězy jenom náš Yarísek to kolem nich mazal jako by se nechumelilo. Ale ta cena ta stála taky za to, to jo :-)
      • 00 Reagovat !

        foto sumy

        sumy 24.01.2013  14:36

        « Re: Re: Jde to ještě levnějí?

        Tak ač se otevřeně přiznávám k antipatii k takřka všemu "žabožroutskému", tak takováto nabídka je opravdu solidní a řešit v současné době auto této kategorie, tak by člověk asi těžko hledal racionální důvody proč ne. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto lukas13

    lukas13 24.01.2013  12:04

    Nabídka snů

    Zírám. C segment, 1,6 120 hp od BMW, auto klima, plná bezpečnostní, vše v elektrice, lité 16ky a navrch jeden z nejhodnotnějších interiérů v C segmentu, to vše za 265? Nabídka snů! Pokud má někdo na auto 250-300, není co řešit. A to i přes to, že už se jedná o výběhový model a např. jízdní vlastnosti jsou spíše na chvostu třídy.

    Potvrzuje se to co jsem se kdysi dozvěděl ve škole - a sice že výrobní náklady auta B segmentu a auta C segmentu jsou téměř identické.

    Bravo Peugeot :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto objekt21

      objekt21 25.01.2013  07:31

      « Re: Nabídka snů

      treba brat do uvahy, ze sa jedna o:

      - totalne vybehovy model (v principe len faceliftovana 307)
      - motory zo spoluprace s BMW patria naopak medzi problemove (treba si pocitat fora o produktoch PSA a clovek s prekvapenim zistuje, ze tieto VTi motory sa slovom spolahlivy rozhodne oznacit nedaju..

      Takze - cena je skutocne zaujimava - ALE urcite odporucam priplatit si poriadnu zaruku 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto kaa

      kaa 04.02.2013  10:22

      « Re: Nabídka snů

      A jsem zvědavý na nový model.[odkaz]
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 24.01.2013  12:18

    no a teraz nech mi niekto povie

    pri tejto cene krasne komfortnej a priestrannej 308micky aky zmysel ma rapid.... ;-\

    bravo peugeot :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto kari-laz

      kari.laz 25.01.2013  09:08

      « Re: no a teraz nech mi niekto povie

      no a teraz nech mi niekto povie
      pri tejto cene krasne komfortnej a priestrannej 308micky aky zmysel ma Ceed, nebo i30 ... ;-\

      bravo peugeot :yes:

      PS: Rapid při tomto srovnání smysl nedává, ale to v tomto případě ani 301, nebo C-Elysée
      • 00 Reagovat !

        foto Nicco

        Nicco 25.01.2013  10:36

        « Re: Re: no a teraz nech mi niekto povie

        Asi ma, pretoze vzdy je tu otazka spolahlivosti rady 30x a jednoducha zadna naprava. Na druhej strane dizajn je 1+ (teda mimo zadnej casti) ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Magnetofon

    Magnetofon 24.01.2013  12:33

    Kde je reklama?

    Lenze Peugeot by najprv musel dat tieto akcne ponuky do reklamy...

    Zoberte si napriklad Kia-Hyundai - sama reklama v TV 24 hodin denne - polka aut je nekaly import z Juznej Korei/Indii a auta su drahsie a menej vybavene ako akcne modely od Peugoet...

    Ale ludia kupuju Kia/Hyundai....
    • 00 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 24.01.2013  13:37

      « Re: Kde je reklama?

      vitaj.... uz som sa bal ze ta tu dnes neuvidime.... a ajhla pod clankom o pezote si sa zjavil... frajer ;-) :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 24.01.2013  17:20

      « Re: Kde je reklama?

      Zrovna vcera jsem reklamu na tenhle kousek v TV videl ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto sarusian

    sarusian 24.01.2013  12:55

    cena

    na euro to za 1.4 access je cca 8990, skoda ze na slovensku v cenniku svieti cena 11890, inac by to bola cena bez debaty - kedze riesim teraz auto - jedno by som zobral, ved nova 301 bez klimy s 1,2 trojvalcom ide za 8490 euro
    • 00 Reagovat !

      foto Riio2

      Riio2 24.01.2013  14:06

      « Re: cena

      Veď máš možnosť si ho kúpiť v Čechách. Nie je najmenší problém... Skoč si do Hodonína ( neviem odkiaľ si, ale je to najbližší predajca Peugeot v ČR). Práve teraz som kúpil žene ix 20 v Břeclavi, vyšla o 2.000 € menej ako v BA. :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto objekt21

        objekt21 25.01.2013  08:17

        « Re: Re: cena

        no, ak to neberie v hotovosti - tak to moze byt problem . ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 25.01.2013  10:38

          « Re: Re: Re: cena

          Zalezi, aku ma banku, ale to je uz ina rozpravka. Kazdopadne moznosti na prevod penazi je viac.
          • 00 Reagovat !

            foto objekt21

            objekt21 25.01.2013  14:34

            « Re: Re: Re: Re: cena

            ee, nemyslim problem s prevodom penazi (v ramci SEPA je to zdarma - takze nie je problem to previest z uctu na ucet..), ale myslel som na vybavenie lizingu/uveru na auto kupovane v Cesku pre Slovaka..
            • 00 Reagovat !

              foto Nicco

              Nicco 25.01.2013  14:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: cena

              Som nevedel, ze to nariadenie EU o prevodoch uz plati. Ked som ale kupoval ja, tak predajca bol taky ochotny, ze ked to len trochu pojde, tak vyriesit sa da vsetko.
      • 00 Reagovat !

        foto Banjo

        Banjo 25.01.2013  11:49

        « Re: Re: cena

        Může mít blíž třeba do Zlína nebo do Ostravy, to je fakt...
  • 00 Reagovat !

    foto Mixo

    Mixo 24.01.2013  14:26

    Skvela cena

    Z pohledu ceny je to klenot nizsi stredni. Jizdni vlastnosti opravdu nejsou suprove, stejne jako prevodovka, ale to vetsina lidi ani neresi. Za tu cenu je to nejvyhodnejsi nabidka na trhu.

    Je to kombi vypada strasidelne. Hatchback bez vetsich vyhrad.

    Spolehlivost u 308 je dle statistik take velmi dobra.
    • 00 Reagovat !

      foto matii

      matii 24.01.2013  14:37

      « Re: Skvela cena

      Super cena, ale proč mě to netěší? Dal jsem za P308 1.6.VTi v roce 2009 s příplatky za panoramatickou střechu, 17" kola a dvouzónovou klimošku pěkných 369 000Kč. ;-\ Dneska bych si přidal 40 litrů a měl bych 200koňový GTi

      Jinak auto doporučuji, vynikající na dlouhé cesty, kvalitní pohodlné velké sedačky ani měkké, ani tvrdé se sportovním vzhledem, protiskluzové. K tomu velký vnitřní prostor ve všech směrech, nádherný interier, za který by se nestydělo ani auto o segment výše. Tichý chod (1.6VTi), i při 160 - 170Km/h se můžete se spolujezdcem normálně bavit a auto jede jak beránek. Pokud uvažujete o nižší střední určitě zajděte do Peugeotu a prubněte ho. Za ty prachy je to super auto. Jinak "čekujte" moji recenzi na MACZ.
      • 00 Reagovat !

        foto Mixo

        Mixo 24.01.2013  15:51

        « Re: Re: Skvela cena

        Holt, tehdy to bylo nové auto. Je jasné, že cena je nejnižší na konci výrobního cyklu.
      • 00 Reagovat !

        foto Banjo

        Banjo 25.01.2013  11:51

        « Re: Re: Skvela cena

        No, škoda, že auto jsem koupil loni. Kdyby měli tenkrát žabáci tuhle cenu, asi bych do něj šel...
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 24.01.2013  15:12

      « Re: Skvela cena

      Stejně si za tu cenu koupí lidi raději... Rapid >:D >:D :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Banjo

        Banjo 25.01.2013  11:53

        « Re: Re: Skvela cena

        Ten za tyhle prachy nedostanou. Musel by ještě aspoň jednou zlevnit... >:D
    • 00 Reagovat !

      foto objekt21

      objekt21 25.01.2013  08:50

      « Re: Skvela cena

      spolahlivosts VTi:

      [odkaz]
      [odkaz]

      do motorov VTi priamo Citroen odporuca nalievat nejake originalne aditivum do benzinu...

      Soudruzi udelali neco spatne 8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Davisx08

    Davisx08 24.01.2013  15:25

    308 super

    Souhlas, díky předchozích masáži motoristických magazínů budou za stejnou cenu kupovat rapida. Je to jejich chyba, ať si ho kupují.

    308 je vždy víc, mám ji a dlouho. Bez jediné poruchy, nádherný interiér, prostor, komfort. A neni pravda, že kombi fuj ;-) Mimochodem srovnvat rapida a 308 :-) K smíchu.

    Škodovak dokáže tak akorát 20 let dělat stejný auta.. u nový oktávky sem četl ódy, že bude mít panoramatickou střechu. 308 to má pomalu v základu už šest let...

    ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Misanick

      Misanick 24.01.2013  19:52

      « Re: 308 super

      Nezapomeň, že 307 už ji měla taky :yes: .
      • 00 Reagovat !

        foto sumy

        sumy 25.01.2013  10:37

        « Re: Re: 308 super

        A taky že s panorama střechou se kroutila jak žížala ;-\ Soused s 307SW vzal kolem obrubník a prdlo mu z toho čelní okno :*) Panorama hezká věc, ale nechtěl bych jí-190cm-ve většině aut bych se pohodlně neposadil :-(
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 25.01.2013  10:41

          « Re: Re: Re: 308 super

          No nechcel by som v tom mat nehodu 8-s ale Rapid liftback tiez nebude extra tuhy. Ten vykroj karoserie nad zadnou napravou spravi svoje.
        • 00 Reagovat !

          foto Davisx08

          Davisx08 25.01.2013  14:10

          « Re: Re: Re: 308 super

          To nevim, jestli kvůli obrubníku, kdoví, jak to bylo. Právě proto má 307, 308 výhodu, nejvyšší ve třídě. To pak jak sedíte v jiných autech stejné třídy? A je mýtus že panorama snižuje.
          • 00 Reagovat !

            foto sumy

            sumy 25.01.2013  14:23

            « Re: Re: Re: Re: 308 super

            Že panorama snižuje není mýtus, ale smutná realita. Holt odsouvací dekl zabere nějaké to místo ;-\ S bouchnutím o obrubník to bylo prosté. Prostě na něj najel, až si štípnul plastovou puklici a okno mu od pravého dolního rohu puklo. S posazem nemám v žádném z aut co mi prošlo rukama trabl. Snad jen v současném MPV mám místo jen tak tak-holt ta roleta pod střešním oknem,jinak i v civicu OK a to i když jsou v něm sedačky poměrně vysoko. Jsem holt lehce disproporční a mám dlouhé nohy a krátké ruce, tedy musím sedět poměrně vzprímeně. A zcela upřímně, v panoramatické střeše nevidím přílišný přínos. Je to hezké to jo, ale to je asi tak vše ;-\ Zpravidla snižuje nosnost střechy a větrat se tím stejně nedá.
            • 00 Reagovat !

              foto Davisx08

              Davisx08 25.01.2013  14:36

              « Re: Re: Re: Re: Re: 308 super

              Jasně, ale nemůžu si pomoc, měl sem 307 bez panorama a 308 s panorama a jestli je rozdíl kvuli panorama pár nějaký milimetr, nevim, neměřil sem. Každopádně 308 je o píď nižší tak jako tak.. a mam pocit, že pokud je místo skla plech, stejně je tam tamecírunk a rozdíl vidim minimální. Poloha sedadla to případně doladí. Ne važné, kvůli panorama bych si auto nekupoval, ale bylo v ceně a je mi to příjemný, že teď za šedivých dnů je auto prosvětlený, pocitově i větší interiér, tolik subjektivně. Co se týká bezpečnosti, 308 jako taková má crash testy na velmi dobré úrovni, myslim že je zkeslující mluvit o tuhosti, plech nemusí být o nic pevnější!
              • 00 Reagovat !

                foto sumy

                sumy 25.01.2013  14:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: 308 super

                Ale popisované prasnutí okna bylo na 307. O 308 ani nepípnu ;-) U panoramy je krom posuvného tapecírungu pod sklo ještě tapecírung kryjící posuvy a to je ten kámen úrazu.
  • 00 Reagovat !

    foto Davisx08

    Davisx08 24.01.2013  15:31

    a jízdní vlastnosti?

    A nevim, že by 308 měla špatné jízdní vlastnosti. Možná nejsem závodník, nejezdím s dvaceti auty, ale popravdě mě 308 v kritických situacích vždy podržela (skvělé brzdy), pevný volant i při 160, apod. Nevim, jak jednodušeji už auto ovládat, navíc pohodlí několik ++++ Zato pokud musim jet služebně se škůdkou, po 100 km mě bolí záda :-(
    • 00 Reagovat !

      foto Nicco

      Nicco 25.01.2013  10:44

      « Re: a jízdní vlastnosti?

      Nebucha ti zadna naprava na priecnych nerovnostiach (prahoch) akoby tam ani neboli tlmice, iba pruziny?
      • 00 Reagovat !

        foto Davisx08

        Davisx08 25.01.2013  14:06

        « Re: Re: a jízdní vlastnosti?

        Ne ne, nebouchá. Někomu bouchá?
        • 00 Reagovat !

          foto Nicco

          Nicco 25.01.2013  14:39

          « Re: Re: Re: a jízdní vlastnosti?

          Kamos ma 307cku SW a bucha mu to aj po vymene tlmicov. Videl som to aj v recenziach, ale neviem, ci sa to tyka aj 308cky.
  • 00 Reagovat !

    foto Jaros71

    Jaros71 24.01.2013  15:38

    308

    Super cena!! :yes: :yes: :yes:
    Sice za výběhové ho frantíka,ale v této třídě je to bomba.
    Za cenu Fabie??
    Není co řešit.. ;-) ;-)
    Peugeot už je asi fakt z té krize úplně mimo..!
    Sice je dražší servis a kvalita taky není německá,ale za ty love.. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Bristol

      Bristol 24.01.2013  19:54

      « Re: 308

      Co jsem slysel tak kvalita oproti 307 je mnohem lepsi, navic jedna se o vybehovy model, jehoz spolehlivost rozhodne neni spatna
      • 00 Reagovat !

        foto PeterLuk

        PeterLuk 24.01.2013  20:43

        « Re: Re: 308

        Práveže naopak (než tvrdí Jaros), v rebríčkoch spoľahlivosti máva 308 v silnom kontraste s 307 výborné umiestnenia.
        • 00 Reagovat !

          foto Jaros71

          Jaros71 25.01.2013  11:33

          « Re: Re: Re: 308

          Spolehlivost osobně posoudit nemohu .
          Peugeot jsem měl naposledy pře 10.lety.
          Kvalitní byl jen ten dieslový motor..
          Snad se zlepšili , jako téměř všechny automobilky..
          Cena je tak dobrá,že bych to asi neřešil. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto KoniasP

    KoniasP 24.01.2013  16:23

    Cena

    Za ty peníze. Např jako auto do města místo Fabie. Super.
    • 00 Reagovat !

      foto grifith

      grifith 24.01.2013  16:32

      « Re: Cena

      Jednoznačně dobrá nabídka a nejenom jako auto do města, myslím že v ČR se jednoznačně bude jednat o rodinný auto, na který se Fabie může dívat z uctivé vzdálenosti :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Davisx08

        Davisx08 24.01.2013  16:41

        « Re: Re: Cena

        Taky si nemyslim že jen do města... na město bych viděl teda spíš menší auto. Srovnání s fabii neni na místě. S fabii lze (co do třídy) srovnat velikostí 208. Mimochodem, 308 je výběhová, blíží se nástupce 308, ale soudě dle prvních reportů už nepujde tolik o rodinné auto - má se zmenšovat, snižovat. Dnešní 308 byla z koncepce 307, kdy Peugeot neměl ještě 3008 ani 5008 a byla snaha o malé mpv. 307 byla ve své době fenomen (velikost, design). A tak výbehová 308 může být poslední šance na poměrně levné a prostorné auto. Filosofie automobilek je zase zmenšovat (v duchu ekologie).
        • 00 Reagovat !

          foto Davisx08

          Davisx08 24.01.2013  16:47

          « Re: Re: Re: Cena

          Pro mě je 308 zkrátka vyladěná a vychytaná 307, která byla nádherná a prostorná, ovšem trošku zlobivá (poruchy). Ovšem motor 2,0 hdi taky držák, nebylo problém najet 350 000 km a jezdí doteď ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Mixo

          Mixo 24.01.2013  17:45

          « Re: Re: Re: Cena

          [odkaz]

          nevypada to, ze by to melo byt nejak mensi ci nizsi.
  • 00 Reagovat !

    foto grifith

    grifith 24.01.2013  16:44

    Cenové dno?

    Není týden, aby nějaká značka nepřišla s nějakou skvělou vábničkou pro potenciální zákazníky. Tentokrát je to Peugeot a myslím si, že do toho praštil opravdu s vervou a mnohé konkurenci přibudou vrásky na čele. To že jde o výběhový model bude vadit jen malému množství lidí, protože i přes svoje roky jde o velmi zajímavý model v mnoha ohledech.
    Otázkou zůstává, jestli už jsme na cenovém dně a není už kam jít? Já si myslím, že ne. Vývoj je již zřejmě zaplacen, výrobní náklady nebudou extrémní a tak lze hatch nižší střední se solidní výbavou nabízet za cenu menší Fabie ;-) Jediným vážným konkurentem v boji o cenové dno nižší střední může být Renault Fluence.
    Nezbývá než popřát Peugeotu prodejní úspěch na konci životního cyklu 308čky :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Davisx08

      Davisx08 25.01.2013  14:07

      « Cenové dno?

      Uvádějí, že nižší.. tak se nechme překvapit. Rozhodně i dle foto má být nižší.
  • 00 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 24.01.2013  17:13

    Wow

    Nutno uznat, že jde o perfektní nabídku. 308 s důstojným motorem a dobrou výbavou o 10 000 dražší než 301 v základu. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Lubos2

    Luboš2 24.01.2013  17:13

    P308 cena

    Výborná nabídka vzhledem k ceně předchůdce před 11 lety.
    V listopadu 2011 jsem zaplatil za P 307 celých 558 301,-Kč a to bylo se slevou 30 000,-Kč!
    Byla to zážehová 1.6, výkon 80kW a výbava XT (aut. klimatizace, 6 x airbag, Al kola 205/55 R16, spoiler, imobilizér, posilovač řízení, uzamykání construct, alarm + superzamykání dálkové, el. zrcátka vyhřívaná a sklopná, 4 x el. okna, mlhová světla, senzor světel, dešťový senzor, výškově nastavitelná sedadla, dělená zadní sedadla, loketní opěrky, zásuvky pod sedadly, palubní počítač, originál autorádio s CD + CD měnič, ovládání PC a audia u volantu, nastavitelný volant ve dvou osách, emise EURO III, ABS + el. rozdělovač brzdných sil REF, podpora brždění v kritických situacích + samočinná aktivace výstražných světel EVA)
    • 00 Reagovat !

      foto grifith

      grifith 24.01.2013  17:50

      « Re: P308 cena

      Předpokládám, že jde o překlep a píšeš o P307 v roce 2001. Je ovšem vidět, kde v té době byly marže prodejců a výrobců >:-[]
      • 00 Reagovat !

        foto Lubos2

        Luboš2 25.01.2013  09:30

        « Re: Re: P308 cena

        Díky za upozornění, samozřejmě jde o rok 2001, v roce 2002 byl P307 evropským automobilem roku
    • 00 Reagovat !

      foto objekt21

      objekt21 25.01.2013  08:53

      « Re: P308 cena

      zda sa, ze podobnych blbcov bolo malo, takze PSA museli znizit ceny ..
  • 00 Reagovat !

    foto mv-cz

    mv_cz 24.01.2013  18:27

    7 dní Peugeot

    Těsně pozdě na tenhle článek. Včera byla 308ka v rámci akce 7 dní peugeot taky za 230 tisíc, ale prý všechny verze. Nekoupil někdo? Neví jak to funguje, jestli opravdu všechny skladovky (vyšší výbavy, HDI..) jsou za avizovaných 230 tisíc?

    Kdesi psali, že to platí i pro nové vozy do objednávky, ale nejsem si tak jistý.

    "Naštěstí" jsem na to přišel až pozdě odpoledne a tak už jsem se nešel zajít podívat k pežotům.

    Dnes je tam za 265 tisíc 308SW [odkaz]
    Možná se ještě krátká verze do neděle v rámci akce objeví.
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 24.01.2013  18:35

      « Re: 7 dní Peugeot

      V ceníku bylo uvedeno že až do odvolání platí ty to akční ceny i na vozy do výroby, tzn. ty, které jsou v článku a ne jen na skladovky.
  • 00 Reagovat !

    foto JoshuaSVK

    JoshuaSVK 24.01.2013  18:42

    Super ponuka

    Akože co? Takáto ponuka, tak to klubúčik dolu... Používam toto auto ako služobák, ročne cca. 60 000km, všetci zamestnanci našej firmy, cca. 50ludi v CR a SK. Konretne 1.6 HDicka, aj v 68kW aj v 80, resp. 82 kW variante. Čo sa týka spoľahlivosti, úplne bezproblémov, štandardne servisné prehliadky, nejaká ta vypálená žiarovka... Síce už má za sebou nejaký ten rok na krku viac proti konkurencii, ale jazdné vlastnosti nie sú určite na konci triedy, rázy od prednej nápravy sú hlučnejsie, ale to sa dá prežit. Interiér by sa naozaj dal označiť ako jeden z naj v triede, to auto je aj pri dialničných rýchlostiach ďaleko za povoleným limitov veľmi tiché, spotreba o.k, sedáky dlhé, čiže aj na dlhších cestách nevystúpim dolámaný... Desing neriešim, každého vec, mne sa celkom páči, kombi síce trocha ako pohrebák, ale budiž. Peugeot BRAVO :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 24.01.2013  18:46

    Bída a utrpení

    co se to děje s naším trhem, že P 308 musí jít na takovouto cenu 8-s ? Něco je špatně, velebnosti :no:
    Odhlédnuto od trhu - jedinečná nabídka. Peugeot si tím zřejmě zajišťuje přežití své prodejní sítě. Zkrátka potřebují na trh udat cokoliv za jakoukoliv cenu, klidně bez zisku. Hlavně ale, aby bylo v budoucnu na garančkách vůbec co servisovat.

    Mám poměrně obavy, že prodejní síť mnoha automobilek utrpí do budoucna razantní zeštíhlovací kůru a trendem se stanou sdružení prodejci tak, jak už je dnes běžné u koncernu.

    Takže zbude pár silných, kde si bude možno vybrat z Peugeotu, Citroenu, Toyoty, Hondy, Mazdy a dalších, vše pod jednou střechou. Hegemonie koncernu VW je u nás nevídaná 8-s Ojedinělý prodejce nemá podle mě šanci přežít.
    • 00 Reagovat !

      foto qwert88

      qwert88 25.01.2013  09:31

      « Re: Bída a utrpení

      Nutno taky podotknout,že P 308 už dosluhuje,je na trhu docela dlouho.Další věc je ta,že P 308,pokuď nebude v super výbavě s dieselem,tak bude rychle ztrácet na hodnotě,narozdíl od německé kokurence.Takže by byla hloupost ho prodávat za takových 280000,- v základu,protože by se moc neprodával.To už si kde kdo řekne,přihodím 40000,- a mám Golfa >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto wolff

      wolff 25.01.2013  09:38

      « Re: Bída a utrpení

      Máš pravdu. Toto mi už taky došlo..
      Je to konec pro hodně dealerů u nás.
      Mimoto.. Bude selekce i u delareů koncernu... taky se neuživí.. Ani koncern enprodává to co by potřeboval... Skladový vozy nejde hormadit do nekonečna..
    • 00 Reagovat !

      foto Davisx08

      Davisx08 25.01.2013  09:56

      « Re: Bída a utrpení

      No.. prodávat takhle za almužnu asi typický pro český trh, podařilo se vnutit podle mě neoblíbenost francouzských aut, když se podívám na německé stránky Peugeotu, tak 308 začíná na v přepočtu 450 000! Ano, určitě v lepší výbavě, nicméně Němci nejsou blbci a asi za tak špatný auto (za jaký 308 považují nadžazení oktáviisti), nebudou utrácet svý eura, když maj "úžasný" golfy.
      • 00 Reagovat !

        foto qwert88

        qwert88 25.01.2013  15:50

        « Re: Re: Bída a utrpení

        Taky je potřeba příhlédnout k tomu,jaké jsou průměrné platy v Německu,takže bych to tak nesrovnával
        • 00 Reagovat !

          foto Davisx08

          Davisx08 25.01.2013  16:24

          « Re: Re: Re: Bída a utrpení

          To určitě, ale srovnávám: třeba golf VII v základu je tam levnější - za 16 975 eur (asi 424 000) stejně tak základ škoda oktávia za 15 900 eur (397 000) - zdroj viz neměcké mutace webových stránek automobilek. 308 je tam od 17 400 eur. Tak nevim, jestli je to tak špatný auto. Když tam jedu občas nakoupit levnější a kvalitnější jídlo jak tady, francouzů tam vidim na silnicích dost ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 25.01.2013  09:28

    úžasná nabídka

    Při pohledu na tu cenu nedává téměř smysl uvažovat o jakémkoliv lowendu. Popravdě raději než Rapide, C-Elysée, nebo 301 je nyní 308 lepší volba.
    A při porovnání s běžnou konkurencí z mainstreamu je zase ta cena natolik skvělá, že musí nejednoho člověka oblomit. :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto KoniasP

    KoniasP 25.01.2013  10:50

    ESP

    škoda že není ve výbavě ESP a musí se za něj připlácet necelých 10 000Kč. Nikdy jsme ho neměl a v novém autě bych si ho rád dopřál. Navíc pokud se cena vztahuje jen na skladovky, tak si ho tam už nepřidám :(.
    • 00 Reagovat !

      foto Jaros71

      Jaros71 25.01.2013  11:38

      « Re: ESP

      Dá se objednat i skladový vůz...
      Honem k pažoutům.. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto michak2828

      michak2828 26.01.2013  05:38

      « Re: ESP

      ESP přece ve výbavě je, už v základním modelu ACCES, jinak za těch 230 je to bomba, C segment za cenu fabie. Včera jsem objednal. Je to i na auta do výroby.
  • 00 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 25.01.2013  11:38

    Vím to jen proto, že se zajímám o auta

    1. Takže jinak bych uvažoval, že nejlevnější jsou korejci. 2. Pak bych si myslel, že cena 230 je podvod přes leasing, ale na dřevo to stojí 280.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Chlapce z jeskyně už stihli „vykrmit“. Mezi slzami štěstí zmínili sny i noční můry

Chlapce z jeskyně už stihli „vykrmit“. Mezi slzami…

Thajští chlapci a jejich trenér, kteří byli necelé tři týdny uvězněni v zatopené jeskyni, jsou konečně doma. Ve…

Čechům se za igelitky platit nechce, zájem klesl o miliony. Raději si nosí vlastní tašky

Čechům se za igelitky platit nechce, zájem klesl o…

Od začátku letošního roku platí plošný zákaz vydávání bezplatných igelitových tašek v obchodech. Nově je potřeba…

 

iSport.cz

Rekordní přestup brankáře dokončen! Alisson jde z AS Řím do Liverpoolu

Rekordní přestup brankáře dokončen! Alisson jde z AS…

Brazilský reprezentační brankář Alisson Becker přestoupil z AS Řím do Liverpoolu, který za něj podle britských…

Fotbalový speciál k Fortuna lize už dnes: 84 stran, soupisky, program

Fotbalový speciál k Fortuna lize už dnes: 84 stran,…

Dnes startuje elitní fotbalová soutěž. FORTUNA:Liga. Dá se říct, že je to přelomový ročník. S novým herním…

 

Reflex.cz

V ruském metru můžete potkat podivuhodné bytosti, od strašidel až po extravagantní jedince

V ruském metru můžete potkat podivuhodné bytosti, od…

Ruský web English Russia čas od času zveřejňuje nejrůznější soubory fotografií, které představují ruskou…

Majitel Vítkovic Jan Světlík na scéně Reflexu: Stát ovládají neschopní úředníci

Majitel Vítkovic Jan Světlík na scéně Reflexu: Stát…

„Dolní Vítkovice jsme budovali ve šťastné době. Tehdy se spojily naše zájmy se zájmem města i kraje. Dneska…