Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 je nejlevnějším kompaktem na trhu, s klimatizací za 230 tisíc Kč

Hatchback nižší střední třídy se dá dnes pořídit za 230 tisíc korun. A není to žádný chudáček – jedná se o Peugeot 308, jedno z největších aut svého druhu, navíc se slušnou výbavou.
Zpět na článek
24. 1. 2013 11:24
25. 1. 2013 08:57
24. 1. 2013 12:04
4. 2. 2013 10:22
24. 1. 2013 12:55
24. 1. 2013 14:06
25. 1. 2013 08:17
25. 1. 2013 10:38
25. 1. 2013 14:34
25. 1. 2013 14:43
25. 1. 2013 11:49
24. 1. 2013 14:26
24. 1. 2013 14:37
24. 1. 2013 15:51
25. 1. 2013 11:51
25. 1. 2013 11:53
24. 1. 2013 15:25
24. 1. 2013 19:52
25. 1. 2013 10:37
25. 1. 2013 10:41
25. 1. 2013 14:10
25. 1. 2013 14:23
25. 1. 2013 14:36
25. 1. 2013 14:45
24. 1. 2013 15:38
24. 1. 2013 19:54
24. 1. 2013 20:43
25. 1. 2013 11:33
24. 1. 2013 16:23
24. 1. 2013 16:32
24. 1. 2013 16:41
24. 1. 2013 16:47
24. 1. 2013 17:45
24. 1. 2013 16:44
24. 1. 2013 17:13
24. 1. 2013 17:13
24. 1. 2013 17:50
25. 1. 2013 09:30
25. 1. 2013 08:53
24. 1. 2013 18:27
24. 1. 2013 18:42
25. 1. 2013 10:50
25. 1. 2013 11:38
26. 1. 2013 05:38
24. 1. 2013 11:24
juuu
nema cenu hodnotit pripadne kvality/nekvality auta- ty se spíše nezmění. Nicmene za 230 litru takto vybavene auto s nekompromisni bezpečnosti (oproti treba dacii) Panejo, panejo. A porad se jim to vyplati prodavat. Vyrobni naklady na takove auto budou asi prekvapujici :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - kari.laz
25. 1. 2013 08:57
Re: juuu
Problém je v tom " A porad se jim to vyplati " Ono Peugeot nemá nějaké zásadní problémy s prodeji, jako spíš s tím, kolik na tom vydělává.
24. 1. 2013 11:37
Jde to ještě levnějí?
Cena 230 000 za takové auto a ještě dobře vybavené, by bylo ještě před pár lety nemyslitelné. Otázkou je kolik na tom ještě Peugeot vydělá. A pokud vydělá, tak jaká je potom výrobní cena takového vozu a jde to vůbec ještě levněji nebo už je tato cena maximum? A bude to stačit pro získání nových zákazníků?

Pro mě je tahle nabídka velmi zajímavá, a ten kdo chce kupovat nový vůz, má zase důvod popřemýšlet jestli nakonec nevzít přecejen ten Peugeot a neušetřit desetitisíce.

Za mě, jako potencionálního zákazníka, uděluji za cenu palec nahoru. :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - cerrbion
24. 1. 2013 12:08
Re: Jde to ještě levnějí?
úžasná cena, případné reakce haterů francouzkých aut stačí ignorovat, jako že přijdou. Když vezmu, že v roce 1999 jsem za 292000 kupoval 1.6ku Feldu a kde jsou ceny dnes.... 8-s
24. 1. 2013 13:34
Re: Jde to ještě levnějí?
Jojo, ty ceny šli strašlivě dolů (díky Kia, Hyundai). :-) My jsme kupovali Toyotu Yaris před lety za 315 000 a co bychom za to měli dnes. Holt jiná doba :-)
Avatar - cerrbion
24. 1. 2013 14:03
Re: Jde to ještě levnějí?
jo a za tu cenu tam byl jen volant... nejaky centralni zamykani, ABS, radio, el. okenka? Nic proste jen volant :-)
24. 1. 2013 14:18
Re: Jde to ještě levnějí?
To se psal taky rok 1999 a o centrálním zamykání sis mohl nechat zdát a okna jenom se švihadlama. Jenom to rádio měl se 2 reproduktorama.

Zato ten motor, sice jenom 1,0, ale čtyřválec a ten vyjel všechno, zrychlení výborný. Jo kam se ty motory hrabou teď. To jsme jeli na hory všude kalamita, na silnici pod svahem uvízli BMW, Octávky ...všichni nazouvali řetězy jenom náš Yarísek to kolem nich mazal jako by se nechumelilo. Ale ta cena ta stála taky za to, to jo :-)
24. 1. 2013 14:36
Re: Jde to ještě levnějí?
Tak ač se otevřeně přiznávám k antipatii k takřka všemu "žabožroutskému", tak takováto nabídka je opravdu solidní a řešit v současné době auto této kategorie, tak by člověk asi těžko hledal racionální důvody proč ne. :yes:
24. 1. 2013 12:04
Nabídka snů
Zírám. C segment, 1,6 120 hp od BMW, auto klima, plná bezpečnostní, vše v elektrice, lité 16ky a navrch jeden z nejhodnotnějších interiérů v C segmentu, to vše za 265? Nabídka snů! Pokud má někdo na auto 250-300, není co řešit. A to i přes to, že už se jedná o výběhový model a např. jízdní vlastnosti jsou spíše na chvostu třídy.

Potvrzuje se to co jsem se kdysi dozvěděl ve škole - a sice že výrobní náklady auta B segmentu a auta C segmentu jsou téměř identické.

Bravo Peugeot :yes:
Rozbalit vlákno
2
25. 1. 2013 07:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kaa
4. 2. 2013 10:22
Re: Nabídka snů
A jsem zvědavý na nový model.[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2013 12:18
no a teraz nech mi niekto povie
pri tejto cene krasne komfortnej a priestrannej 308micky aky zmysel ma rapid.... ;-\

bravo peugeot :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - kari.laz
25. 1. 2013 09:08
Re: no a teraz nech mi niekto povie
no a teraz nech mi niekto povie
pri tejto cene krasne komfortnej a priestrannej 308micky aky zmysel ma Ceed, nebo i30 ... ;-\

bravo peugeot :yes:

PS: Rapid při tomto srovnání smysl nedává, ale to v tomto případě ani 301, nebo C-Elysée
25. 1. 2013 10:36
Re: no a teraz nech mi niekto povie
Asi ma, pretoze vzdy je tu otazka spolahlivosti rady 30x a jednoducha zadna naprava. Na druhej strane dizajn je 1+ (teda mimo zadnej casti) ;-)
Avatar - Magnetofon
24. 1. 2013 12:33
Kde je reklama?
Lenze Peugeot by najprv musel dat tieto akcne ponuky do reklamy...

Zoberte si napriklad Kia-Hyundai - sama reklama v TV 24 hodin denne - polka aut je nekaly import z Juznej Korei/Indii a auta su drahsie a menej vybavene ako akcne modely od Peugoet...

Ale ludia kupuju Kia/Hyundai....
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
24. 1. 2013 13:37
Re: Kde je reklama?
vitaj.... uz som sa bal ze ta tu dnes neuvidime.... a ajhla pod clankom o pezote si sa zjavil... frajer ;-) :yes:
24. 1. 2013 17:20
Re: Kde je reklama?
Zrovna vcera jsem reklamu na tenhle kousek v TV videl ;-)
24. 1. 2013 12:55
cena
na euro to za 1.4 access je cca 8990, skoda ze na slovensku v cenniku svieti cena 11890, inac by to bola cena bez debaty - kedze riesim teraz auto - jedno by som zobral, ved nova 301 bez klimy s 1,2 trojvalcom ide za 8490 euro
Rozbalit vlákno
6
24. 1. 2013 14:06
Re: cena
Veď máš možnosť si ho kúpiť v Čechách. Nie je najmenší problém... Skoč si do Hodonína ( neviem odkiaľ si, ale je to najbližší predajca Peugeot v ČR). Práve teraz som kúpil žene ix 20 v Břeclavi, vyšla o 2.000 € menej ako v BA. :yes:
25. 1. 2013 08:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2013 10:38
Re: cena
Zalezi, aku ma banku, ale to je uz ina rozpravka. Kazdopadne moznosti na prevod penazi je viac.
25. 1. 2013 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 1. 2013 14:43
Re: cena
Som nevedel, ze to nariadenie EU o prevodoch uz plati. Ked som ale kupoval ja, tak predajca bol taky ochotny, ze ked to len trochu pojde, tak vyriesit sa da vsetko.
25. 1. 2013 11:49
Re: cena
Může mít blíž třeba do Zlína nebo do Ostravy, to je fakt...
24. 1. 2013 14:26
Skvela cena
Z pohledu ceny je to klenot nizsi stredni. Jizdni vlastnosti opravdu nejsou suprove, stejne jako prevodovka, ale to vetsina lidi ani neresi. Za tu cenu je to nejvyhodnejsi nabidka na trhu.

Je to kombi vypada strasidelne. Hatchback bez vetsich vyhrad.

Spolehlivost u 308 je dle statistik take velmi dobra.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - matii
24. 1. 2013 14:37
Re: Skvela cena
Super cena, ale proč mě to netěší? Dal jsem za P308 1.6.VTi v roce 2009 s příplatky za panoramatickou střechu, 17" kola a dvouzónovou klimošku pěkných 369 000Kč. ;-\ Dneska bych si přidal 40 litrů a měl bych 200koňový GTi

Jinak auto doporučuji, vynikající na dlouhé cesty, kvalitní pohodlné velké sedačky ani měkké, ani tvrdé se sportovním vzhledem, protiskluzové. K tomu velký vnitřní prostor ve všech směrech, nádherný interier, za který by se nestydělo ani auto o segment výše. Tichý chod (1.6VTi), i při 160 - 170Km/h se můžete se spolujezdcem normálně bavit a auto jede jak beránek. Pokud uvažujete o nižší střední určitě zajděte do Peugeotu a prubněte ho. Za ty prachy je to super auto. Jinak "čekujte" moji recenzi na MACZ.
24. 1. 2013 15:51
Re: Skvela cena
Holt, tehdy to bylo nové auto. Je jasné, že cena je nejnižší na konci výrobního cyklu.
25. 1. 2013 11:51
Re: Skvela cena
No, škoda, že auto jsem koupil loni. Kdyby měli tenkrát žabáci tuhle cenu, asi bych do něj šel...
Avatar - Johny.Rico
24. 1. 2013 15:12
Re: Skvela cena
Stejně si za tu cenu koupí lidi raději... Rapid >:D >:D :no:
25. 1. 2013 11:53
Re: Skvela cena
Ten za tyhle prachy nedostanou. Musel by ještě aspoň jednou zlevnit... >:D
25. 1. 2013 08:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 1. 2013 15:25
308 super
Souhlas, díky předchozích masáži motoristických magazínů budou za stejnou cenu kupovat rapida. Je to jejich chyba, ať si ho kupují.

308 je vždy víc, mám ji a dlouho. Bez jediné poruchy, nádherný interiér, prostor, komfort. A neni pravda, že kombi fuj ;-) Mimochodem srovnvat rapida a 308 :-) K smíchu.

Škodovak dokáže tak akorát 20 let dělat stejný auta.. u nový oktávky sem četl ódy, že bude mít panoramatickou střechu. 308 to má pomalu v základu už šest let...

;-)
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Misanick
24. 1. 2013 19:52
Re: 308 super
Nezapomeň, že 307 už ji měla taky :yes: .
25. 1. 2013 10:37
Re: 308 super
A taky že s panorama střechou se kroutila jak žížala ;-\ Soused s 307SW vzal kolem obrubník a prdlo mu z toho čelní okno :*) Panorama hezká věc, ale nechtěl bych jí-190cm-ve většině aut bych se pohodlně neposadil :-(
25. 1. 2013 10:41
Re: 308 super
No nechcel by som v tom mat nehodu 8-s ale Rapid liftback tiez nebude extra tuhy. Ten vykroj karoserie nad zadnou napravou spravi svoje.
25. 1. 2013 14:10
Re: 308 super
To nevim, jestli kvůli obrubníku, kdoví, jak to bylo. Právě proto má 307, 308 výhodu, nejvyšší ve třídě. To pak jak sedíte v jiných autech stejné třídy? A je mýtus že panorama snižuje.
25. 1. 2013 14:23
Re: 308 super
Že panorama snižuje není mýtus, ale smutná realita. Holt odsouvací dekl zabere nějaké to místo ;-\ S bouchnutím o obrubník to bylo prosté. Prostě na něj najel, až si štípnul plastovou puklici a okno mu od pravého dolního rohu puklo. S posazem nemám v žádném z aut co mi prošlo rukama trabl. Snad jen v současném MPV mám místo jen tak tak-holt ta roleta pod střešním oknem,jinak i v civicu OK a to i když jsou v něm sedačky poměrně vysoko. Jsem holt lehce disproporční a mám dlouhé nohy a krátké ruce, tedy musím sedět poměrně vzprímeně. A zcela upřímně, v panoramatické střeše nevidím přílišný přínos. Je to hezké to jo, ale to je asi tak vše ;-\ Zpravidla snižuje nosnost střechy a větrat se tím stejně nedá.
25. 1. 2013 14:36
Re: 308 super
Jasně, ale nemůžu si pomoc, měl sem 307 bez panorama a 308 s panorama a jestli je rozdíl kvuli panorama pár nějaký milimetr, nevim, neměřil sem. Každopádně 308 je o píď nižší tak jako tak.. a mam pocit, že pokud je místo skla plech, stejně je tam tamecírunk a rozdíl vidim minimální. Poloha sedadla to případně doladí. Ne važné, kvůli panorama bych si auto nekupoval, ale bylo v ceně a je mi to příjemný, že teď za šedivých dnů je auto prosvětlený, pocitově i větší interiér, tolik subjektivně. Co se týká bezpečnosti, 308 jako taková má crash testy na velmi dobré úrovni, myslim že je zkeslující mluvit o tuhosti, plech nemusí být o nic pevnější!
25. 1. 2013 14:45
Re: 308 super
Ale popisované prasnutí okna bylo na 307. O 308 ani nepípnu ;-) U panoramy je krom posuvného tapecírungu pod sklo ještě tapecírung kryjící posuvy a to je ten kámen úrazu.
24. 1. 2013 15:31
a jízdní vlastnosti?
A nevim, že by 308 měla špatné jízdní vlastnosti. Možná nejsem závodník, nejezdím s dvaceti auty, ale popravdě mě 308 v kritických situacích vždy podržela (skvělé brzdy), pevný volant i při 160, apod. Nevim, jak jednodušeji už auto ovládat, navíc pohodlí několik ++++ Zato pokud musim jet služebně se škůdkou, po 100 km mě bolí záda :-(
Rozbalit vlákno
3
25. 1. 2013 10:44
Re: a jízdní vlastnosti?
Nebucha ti zadna naprava na priecnych nerovnostiach (prahoch) akoby tam ani neboli tlmice, iba pruziny?
25. 1. 2013 14:06
Re: a jízdní vlastnosti?
Ne ne, nebouchá. Někomu bouchá?
25. 1. 2013 14:39
Re: a jízdní vlastnosti?
Kamos ma 307cku SW a bucha mu to aj po vymene tlmicov. Videl som to aj v recenziach, ale neviem, ci sa to tyka aj 308cky.
Avatar - Jaros71
24. 1. 2013 15:38
308
Super cena!! :yes: :yes: :yes:
Sice za výběhové ho frantíka,ale v této třídě je to bomba.
Za cenu Fabie??
Není co řešit.. ;-) ;-)
Peugeot už je asi fakt z té krize úplně mimo..!
Sice je dražší servis a kvalita taky není německá,ale za ty love.. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Bristol
24. 1. 2013 19:54
Re: 308
Co jsem slysel tak kvalita oproti 307 je mnohem lepsi, navic jedna se o vybehovy model, jehoz spolehlivost rozhodne neni spatna
Avatar - PeterLuk
24. 1. 2013 20:43
Re: 308
Práveže naopak (než tvrdí Jaros), v rebríčkoch spoľahlivosti máva 308 v silnom kontraste s 307 výborné umiestnenia.
Avatar - Jaros71
25. 1. 2013 11:33
Re: 308
Spolehlivost osobně posoudit nemohu .
Peugeot jsem měl naposledy pře 10.lety.
Kvalitní byl jen ten dieslový motor..
Snad se zlepšili , jako téměř všechny automobilky..
Cena je tak dobrá,že bych to asi neřešil. ;-)
24. 1. 2013 16:23
Cena
Za ty peníze. Např jako auto do města místo Fabie. Super.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - grifith
24. 1. 2013 16:32
Re: Cena
Jednoznačně dobrá nabídka a nejenom jako auto do města, myslím že v ČR se jednoznačně bude jednat o rodinný auto, na který se Fabie může dívat z uctivé vzdálenosti :-)
24. 1. 2013 16:41
Re: Cena
Taky si nemyslim že jen do města... na město bych viděl teda spíš menší auto. Srovnání s fabii neni na místě. S fabii lze (co do třídy) srovnat velikostí 208. Mimochodem, 308 je výběhová, blíží se nástupce 308, ale soudě dle prvních reportů už nepujde tolik o rodinné auto - má se zmenšovat, snižovat. Dnešní 308 byla z koncepce 307, kdy Peugeot neměl ještě 3008 ani 5008 a byla snaha o malé mpv. 307 byla ve své době fenomen (velikost, design). A tak výbehová 308 může být poslední šance na poměrně levné a prostorné auto. Filosofie automobilek je zase zmenšovat (v duchu ekologie).
24. 1. 2013 16:47
Re: Cena
Pro mě je 308 zkrátka vyladěná a vychytaná 307, která byla nádherná a prostorná, ovšem trošku zlobivá (poruchy). Ovšem motor 2,0 hdi taky držák, nebylo problém najet 350 000 km a jezdí doteď ;-)
24. 1. 2013 17:45
Re: Cena
[odkaz]

nevypada to, ze by to melo byt nejak mensi ci nizsi.
Avatar - grifith
24. 1. 2013 16:44
Cenové dno?
Není týden, aby nějaká značka nepřišla s nějakou skvělou vábničkou pro potenciální zákazníky. Tentokrát je to Peugeot a myslím si, že do toho praštil opravdu s vervou a mnohé konkurenci přibudou vrásky na čele. To že jde o výběhový model bude vadit jen malému množství lidí, protože i přes svoje roky jde o velmi zajímavý model v mnoha ohledech.
Otázkou zůstává, jestli už jsme na cenovém dně a není už kam jít? Já si myslím, že ne. Vývoj je již zřejmě zaplacen, výrobní náklady nebudou extrémní a tak lze hatch nižší střední se solidní výbavou nabízet za cenu menší Fabie ;-) Jediným vážným konkurentem v boji o cenové dno nižší střední může být Renault Fluence.
Nezbývá než popřát Peugeotu prodejní úspěch na konci životního cyklu 308čky :yes:
Rozbalit vlákno
1
25. 1. 2013 14:07
Re: Cenové dno?
Uvádějí, že nižší.. tak se nechme překvapit. Rozhodně i dle foto má být nižší.
Avatar - twistedTSD
24. 1. 2013 17:13
Wow
Nutno uznat, že jde o perfektní nabídku. 308 s důstojným motorem a dobrou výbavou o 10 000 dražší než 301 v základu. :yes:
Rozbalit vlákno
0
24. 1. 2013 17:13
P308 cena
Výborná nabídka vzhledem k ceně předchůdce před 11 lety.
V listopadu 2011 jsem zaplatil za P 307 celých 558 301,-Kč a to bylo se slevou 30 000,-Kč!
Byla to zážehová 1.6, výkon 80kW a výbava XT (aut. klimatizace, 6 x airbag, Al kola 205/55 R16, spoiler, imobilizér, posilovač řízení, uzamykání construct, alarm + superzamykání dálkové, el. zrcátka vyhřívaná a sklopná, 4 x el. okna, mlhová světla, senzor světel, dešťový senzor, výškově nastavitelná sedadla, dělená zadní sedadla, loketní opěrky, zásuvky pod sedadly, palubní počítač, originál autorádio s CD + CD měnič, ovládání PC a audia u volantu, nastavitelný volant ve dvou osách, emise EURO III, ABS + el. rozdělovač brzdných sil REF, podpora brždění v kritických situacích + samočinná aktivace výstražných světel EVA)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - grifith
24. 1. 2013 17:50
Re: P308 cena
Předpokládám, že jde o překlep a píšeš o P307 v roce 2001. Je ovšem vidět, kde v té době byly marže prodejců a výrobců >:-[]
25. 1. 2013 09:30
Re: P308 cena
Díky za upozornění, samozřejmě jde o rok 2001, v roce 2002 byl P307 evropským automobilem roku
25. 1. 2013 08:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 1. 2013 18:27
7 dní Peugeot
Těsně pozdě na tenhle článek. Včera byla 308ka v rámci akce 7 dní peugeot taky za 230 tisíc, ale prý všechny verze. Nekoupil někdo? Neví jak to funguje, jestli opravdu všechny skladovky (vyšší výbavy, HDI..) jsou za avizovaných 230 tisíc?

Kdesi psali, že to platí i pro nové vozy do objednávky, ale nejsem si tak jistý.

"Naštěstí" jsem na to přišel až pozdě odpoledne a tak už jsem se nešel zajít podívat k pežotům.

Dnes je tam za 265 tisíc 308SW [odkaz]
Možná se ještě krátká verze do neděle v rámci akce objeví.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ronault.
24. 1. 2013 18:35
Re: 7 dní Peugeot
V ceníku bylo uvedeno že až do odvolání platí ty to akční ceny i na vozy do výroby, tzn. ty, které jsou v článku a ne jen na skladovky.
24. 1. 2013 18:42
Super ponuka
Akože co? Takáto ponuka, tak to klubúčik dolu... Používam toto auto ako služobák, ročne cca. 60 000km, všetci zamestnanci našej firmy, cca. 50ludi v CR a SK. Konretne 1.6 HDicka, aj v 68kW aj v 80, resp. 82 kW variante. Čo sa týka spoľahlivosti, úplne bezproblémov, štandardne servisné prehliadky, nejaká ta vypálená žiarovka... Síce už má za sebou nejaký ten rok na krku viac proti konkurencii, ale jazdné vlastnosti nie sú určite na konci triedy, rázy od prednej nápravy sú hlučnejsie, ale to sa dá prežit. Interiér by sa naozaj dal označiť ako jeden z naj v triede, to auto je aj pri dialničných rýchlostiach ďaleko za povoleným limitov veľmi tiché, spotreba o.k, sedáky dlhé, čiže aj na dlhších cestách nevystúpim dolámaný... Desing neriešim, každého vec, mne sa celkom páči, kombi síce trocha ako pohrebák, ale budiž. Peugeot BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
24. 1. 2013 18:46
Bída a utrpení
co se to děje s naším trhem, že P 308 musí jít na takovouto cenu 8-s ? Něco je špatně, velebnosti :no:
Odhlédnuto od trhu - jedinečná nabídka. Peugeot si tím zřejmě zajišťuje přežití své prodejní sítě. Zkrátka potřebují na trh udat cokoliv za jakoukoliv cenu, klidně bez zisku. Hlavně ale, aby bylo v budoucnu na garančkách vůbec co servisovat.

Mám poměrně obavy, že prodejní síť mnoha automobilek utrpí do budoucna razantní zeštíhlovací kůru a trendem se stanou sdružení prodejci tak, jak už je dnes běžné u koncernu.

Takže zbude pár silných, kde si bude možno vybrat z Peugeotu, Citroenu, Toyoty, Hondy, Mazdy a dalších, vše pod jednou střechou. Hegemonie koncernu VW je u nás nevídaná 8-s Ojedinělý prodejce nemá podle mě šanci přežít.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - qwert88
25. 1. 2013 09:31
Re: Bída a utrpení
Nutno taky podotknout,že P 308 už dosluhuje,je na trhu docela dlouho.Další věc je ta,že P 308,pokuď nebude v super výbavě s dieselem,tak bude rychle ztrácet na hodnotě,narozdíl od německé kokurence.Takže by byla hloupost ho prodávat za takových 280000,- v základu,protože by se moc neprodával.To už si kde kdo řekne,přihodím 40000,- a mám Golfa >:-[]
25. 1. 2013 09:38
Re: Bída a utrpení
Máš pravdu. Toto mi už taky došlo..
Je to konec pro hodně dealerů u nás.
Mimoto.. Bude selekce i u delareů koncernu... taky se neuživí.. Ani koncern enprodává to co by potřeboval... Skladový vozy nejde hormadit do nekonečna..
25. 1. 2013 09:56
Re: Bída a utrpení
No.. prodávat takhle za almužnu asi typický pro český trh, podařilo se vnutit podle mě neoblíbenost francouzských aut, když se podívám na německé stránky Peugeotu, tak 308 začíná na v přepočtu 450 000! Ano, určitě v lepší výbavě, nicméně Němci nejsou blbci a asi za tak špatný auto (za jaký 308 považují nadžazení oktáviisti), nebudou utrácet svý eura, když maj "úžasný" golfy.
Avatar - qwert88
25. 1. 2013 15:50
Re: Bída a utrpení
Taky je potřeba příhlédnout k tomu,jaké jsou průměrné platy v Německu,takže bych to tak nesrovnával
25. 1. 2013 16:24
Re: Bída a utrpení
To určitě, ale srovnávám: třeba golf VII v základu je tam levnější - za 16 975 eur (asi 424 000) stejně tak základ škoda oktávia za 15 900 eur (397 000) - zdroj viz neměcké mutace webových stránek automobilek. 308 je tam od 17 400 eur. Tak nevim, jestli je to tak špatný auto. Když tam jedu občas nakoupit levnější a kvalitnější jídlo jak tady, francouzů tam vidim na silnicích dost ;-)
Avatar - kari.laz
25. 1. 2013 09:28
úžasná nabídka
Při pohledu na tu cenu nedává téměř smysl uvažovat o jakémkoliv lowendu. Popravdě raději než Rapide, C-Elysée, nebo 301 je nyní 308 lepší volba.
A při porovnání s běžnou konkurencí z mainstreamu je zase ta cena natolik skvělá, že musí nejednoho člověka oblomit. :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2013 10:50
ESP
škoda že není ve výbavě ESP a musí se za něj připlácet necelých 10 000Kč. Nikdy jsme ho neměl a v novém autě bych si ho rád dopřál. Navíc pokud se cena vztahuje jen na skladovky, tak si ho tam už nepřidám :(.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Jaros71
25. 1. 2013 11:38
Re: ESP
Dá se objednat i skladový vůz...
Honem k pažoutům.. ;-)
26. 1. 2013 05:38
Re: ESP
ESP přece ve výbavě je, už v základním modelu ACCES, jinak za těch 230 je to bomba, C segment za cenu fabie. Včera jsem objednal. Je to i na auta do výroby.
Avatar - KANKUNEN
25. 1. 2013 11:38
Vím to jen proto, že se zajímám o auta
1. Takže jinak bych uvažoval, že nejlevnější jsou korejci. 2. Pak bych si myslel, že cena 230 je podvod přes leasing, ale na dřevo to stojí 280.
Rozbalit vlákno
0