Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 SW: Ceny na českém trhu, už žádný Break

4,5 m dlouhé až sedmimístné kombi odvozené od hatchbacku 308 ponese už jen urozenější jméno 308 SW. Jednodušší verze Break, která byla dosud u řady 307 nabízena paralelně, z ceníků zmizí. Alespoň na oko.
Zpět na článek
26. 6. 2008 19:23
neregistrovaný "antal"
25. 6. 2008 21:51
26. 6. 2008 15:55
26. 6. 2008 15:54
26. 6. 2008 16:07
26. 6. 2008 07:45
26. 6. 2008 08:36
26. 6. 2008 11:32
26. 6. 2008 14:00
26. 6. 2008 14:56
26. 6. 2008 16:09
26. 6. 2008 15:41
neregistrovaný "Alpinus"
26. 6. 2008 16:47
26. 6. 2008 17:57
26. 6. 2008 20:36
26. 6. 2008 16:48
26. 6. 2008 21:52
26. 6. 2008 21:43
neregistrovaný "seremeduv"
26. 6. 2008 21:49
26. 6. 2008 23:27
26. 6. 2008 23:52
26. 6. 2008 23:58
27. 6. 2008 00:06
27. 6. 2008 00:00
26. 6. 2008 23:59
27. 6. 2008 00:08
27. 6. 2008 00:18
27. 6. 2008 00:43
27. 6. 2008 00:14
27. 6. 2008 00:17
27. 6. 2008 00:18
27. 6. 2008 00:20
27. 6. 2008 00:26
27. 6. 2008 00:37
27. 6. 2008 00:53
27. 6. 2008 00:29
27. 6. 2008 00:40
27. 6. 2008 00:44
27. 6. 2008 00:48
27. 6. 2008 00:51
27. 6. 2008 01:16
27. 6. 2008 01:53
27. 6. 2008 01:03
27. 6. 2008 01:18
26. 6. 2008 23:35
27. 6. 2008 00:44
27. 6. 2008 00:47
27. 6. 2008 00:49
27. 6. 2008 00:50
27. 6. 2008 00:53
27. 6. 2008 01:00
27. 6. 2008 01:20
25. 6. 2008 21:02
Báječné a pohodlné auto
Mám tuhle 307 SW 1,6 16V čím dál víc rád. Spolehlivá, pohodlná, dostatečně výkonná, prostorná. Měkčené plasty neolizuju i tak je 307 dost sexy. Nad odkládacími prostory se odbavuju, hřívu Totalem mastím a pravidelné mytí a lesk lvu dopřávám. >:D
Rozbalit vlákno
42
25. 6. 2008 21:18
Re: Báječné a pohodlné auto
V pažoutu nejsou měkčený plasty, proto nelížeš
25. 6. 2008 21:26
Re: Báječné a pohodlné auto
Jsou a jsou. Máme je tam taky. Přední polovina palubovky je měkčená a pod čelním sklem je to tvrdé. Aby jsi to poznal musíš do toho kopnout, protože měkčený pérují a mění barvu a já nemám tak dlouhý jazyk jak GTI lebo Mattelko, abych celou palubku vylízal. Šetřím na doma. :yes:
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 15:18
Re: Báječné a pohodlné auto
Tak tak...ale popravde az po tunajsich diskusiach ma napadlo zacat ohmatavat plasty v nasej 307-me a neviem ci to bolo tym teplom, alebo to tak ma byt, ale stit na pristrojmi siel zatlacit tak na pol centimetra. A z rovnakeho materialu je vyrobena cela horna cast palubky. To by bol mlady prekvapeny! >:-[]
26. 6. 2008 15:18
Re: Báječné a pohodlné auto
:yes:
26. 6. 2008 15:19
Re: Báječné a pohodlné auto
Ja porad nechapu jak muze CHLAP napsat o Peugeotu, ze je spolehlivej,a vykonnej.Vzdyt je to tragedie...ale zase levna..
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 15:22
Re: Báječné a pohodlné auto
Kazdy nemusi rezat zatacky...kazdopadne spolahlivost nebude jeho najsilnejsia zbran! :no:
26. 6. 2008 16:07
Re: Báječné a pohodlné auto
Ale když ten můj prostě spolehlivěj je. Motor je, jak jsem napsal, ,,dostatečně! výkonný, rozhodně nebrzdím běžný provoz, možnosti akcelerace stejně většinou naplno nevyužívám, ani maximální rychlosti, k limitům podvozku se nepřibližuji, přesto nejezdím jako důchodce, ale svižně, tak co kdo pořád mele o kavalitách podvozku. Chceš si zařádit, kup si Lancer, pokud na něj máš a jdi pálit gumy na nový asfalt brněnského okruhu.Pak si dáme cestu z Prahy do Ostravy a uvidíme, kdo bude vysmátý, až tam dojedeme a kdo vyklepaný.
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 16:20
Re: Báječné a pohodlné auto
Ale ja ti to neberiem...mne su vsetky tie multilinky a co ja viem co este tiez na nic. Do takych situacii sa nedostavam aby mi tie vlecne ramena vzadu nestacili.O to sa nepriem. Len bud ty si mal velke stastie alebo ja obrovsku smolu, ale PEUGEOT nikdy viac!
26. 6. 2008 22:24
Re: Báječné a pohodlné auto
V tvem pripade je Peugeot asi idealni volbou,jen se modli,aby se neco nepodelalo,jakmile to zacne,tak to uz pak pokracuje porad..Nejvic me prekvapilo u 206ky,ze kdyz ti odejde cep(svislej),tak u normalnich aut,se vymeni ecp za par stovek, v pripade Peugeotu je to cele rameno a dostala me hlaska servisaka v Peugeotu...TO SE NEDIVTE,KDYZ V TEHLE AUTECH JE VSECHNO JENOM JAKO....Ale kdyz clovek chytne dobrej kus,tak je asi spokojenej,stejne tak,jako ten druhej kamarad se 407kou..ma ji strasne dlouho a jedine co menil nezvykleho (mimo naplni,gum,rozvody bla bla bla) bylo bocni okenko rozbite zlodejem...
26. 6. 2008 21:41
Re: Báječné a pohodlné auto
Proto jsem tam nezminoval komfort...to pohodlny to proti nemcum urcite je,ale zase zalezi,jak se bere pohodli,ja mam radsi jistotu a sem tam cejtim nakej naraz,nez upocenou kosili v zatackach...
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:11
Re: Báječné a pohodlné auto
Upocenou košili v zatáčkách... to je perla. >:D Nevím kolik jsi toho najezdil s francouzskými vozy, já docela dost, i s jinými a upocenou košili jsem nikdy neměl. V zatáčkách si jde užívat i s měkkým podvozkem pokud znáš jeho hranice, nepotřebuješ nutně BMW. Upocenou košili ze zatáček jsem neměl žádným autem, ale otlučenou * třeba z Astry jsem už měl několikrát
26. 6. 2008 22:20
Re: Báječné a pohodlné auto
kamarad ma 407v kombiku,druhej 206ku a...Kdyz se 407kou zatocis,mas pocit,ze jedes ja surfu,kdyz jedes rovne a zkusis si udelat ,,S" prsote jenom zatocis doprava a pak hned doleva,tak nez auto nabere smer doprava,uz mas volant vlevo..Dale..s 206kou jet pres 130 je adrenalin,kdyz uz se ti povede dosahnout teto rychlosti,tak resis otazku stability a celkove konzistentnosti vozu...Co je nejlepsi je fakt ze o nekolik let starsi 407 ma o tridu a pul lepsi zpracovani interieru naz 206.Zlata Astra,zlatej Passat,Zlata A6, zlata 5tka zlaty nemecko tvrdsi,ale jistejsi a pohodlnejsi nez cokoliv z Francie.A ve finale kdyz jedes nekam dal,tak na sedackach premekcene FR produkce dosahnes akorat toho,ze te vsechno boli,presedavas si,proste je ti nepohodlne (o delce sedaku u Peugeotu se zminovat nebudu viz 407ka...)
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:27
Re: Báječné a pohodlné auto
Tady bych rád viděl reakci Peruna, který tyhle auta má dokonale projeté :-!
Avatar - Perun
26. 6. 2008 22:34
Re: Báječné a pohodlné auto
Reagoval bych.. ale v tomto případě to považuji za ...jaksi nadbytečné :-)
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:37
Re: Báječné a pohodlné auto
:-) ;-) :yes:
26. 6. 2008 22:58
Re: Báječné a pohodlné auto
Nesouhlasis s tim :-O ??
26. 6. 2008 23:18
Re: Báječné a pohodlné auto
To si píš
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:20
Re: Báječné a pohodlné auto
máš si kupovat auta, které mají polstrované sedačky a ne bednu od banánu namísto nich :-!
26. 6. 2008 22:26
Re: Báječné a pohodlné auto
co ma za karu?
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:28
Re: Báječné a pohodlné auto
to je dobrá otázka.. pod tou hromadou tmele a izolačky už to nejde poznat >:-[]
26. 6. 2008 22:29
Re: Báječné a pohodlné auto
>:-[] takze naka srdecni zalezitost
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:33
Re: Báječné a pohodlné auto
Hele, ty jsi na tom ještě hůř, tak pomlč >:-[]
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:53
Re: Báječné a pohodlné auto
prej hůř! prej hůř! překonáváš i matelka >:-[]
26. 6. 2008 22:59
Re: Báječné a pohodlné auto
Nechte se :-! >:D ,zejtra si to rozdate ve skolce :-P :-) ;-)
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 23:13
Re: Báječné a pohodlné auto
Já ještě komplétní sbírku autíček od Shellu ještě na rozdíl od některých nemám >:D A pomlč nebo prásknu, co jsi dělal nedávno na parkovišti s Fabii >:D
26. 6. 2008 23:46
Re: Báječné a pohodlné auto
Ty mi davas >:D , nech me bejt 507 a Fobii semnou neztotoznuj,nebo zase napisu neco v afektu >:-[] >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 23:50
Re: Báječné a pohodlné auto
To bylo na tatrováka. Nebuď egocentrik 8-s
26. 6. 2008 23:53
Re: Báječné a pohodlné auto
jsi me prokouk >:D :-) :yes:
Avatar - T613
27. 6. 2008 06:34
Re: Báječné a pohodlné auto
už mlčím, ani nedutám. chhhhájsle >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:29
Re: Báječné a pohodlné auto
Takové malé auto do města, Bentley Continental. Nic moc, ale dá se to
26. 6. 2008 23:00
Re: Báječné a pohodlné auto
Ma to drzak na kelimky?A da se olizovat palubka? >:-[] >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 23:11
Re: Báječné a pohodlné auto
Držák na kelímky? Čím to proboha jezdíš? Když otevřeš v Continentalu bar, tak máš na výběr nepřeberné množství nápojů, které ti místo držáku na kelímek podává prsatá modrooká blondýnka
26. 6. 2008 23:45
Re: Báječné a pohodlné auto
ted nevim,jestli jsi nepochopil muj predesli prispevek,nebo jestli jen ja nechapu ted tebe >:D
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:28
Re: Báječné a pohodlné auto
Astra mi přes práh nesmí. Sice živé stvoření, jak jsem si odzkoušel, ale i R19 po 200 000 km na stejných tlumičích žehlila nerovnosti s větší grácii. >:-[]
26. 6. 2008 22:31
Re: Báječné a pohodlné auto
Nerovnosti zehlila mozna lepe,ale v zatackach mela limit na ctvrtine Astry.Je to o preferncich, kazdej mame naky...Tim nechci rict,ze za kazdou cenu jezdim na doraz a brzdim na ,,apexu".
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:33
Re: Báječné a pohodlné auto
Já do zatáčky nelítám jak prase, protože jsem v silničním provozu a nikdy nevíš, co je za zatáčkou. Na našem tankodromu lepší jet pohodlně a zatáčky si s trochu větším náklonu užiješ i s měkčím odpružením
27. 6. 2008 09:10
Re: Báječné a pohodlné auto
Jo. Astra. Vezl jsem se s ní 2x z Brna do Ostravy a zpět a lidi, věřte mi, já se těšil až přesednu do kombíkové feldy!!! A myslím to smrtelně vážně. To blaho, to zhoupnutí při přejezdu nerovnosti. Z Astry jsem měl totálně vyklepanou *.
27. 6. 2008 11:55
Re: Báječné a pohodlné auto
Je pravdou,ze D1ka neni pro Astru zadny med,ale podvozek ocenis,kdyz jezdis po evrope,tam bejvaj dalnice OK a prave tvrdost podvozku jeste pridava jizdni pohode...alespon z meho pohledu,kazdy mame jinej zadek :)
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 22:09
Re: Báječné a pohodlné auto
Já si auto kupuju pro jízdu po ČR, protože jsem Čech. A tvrdý podvozek a la Astra je pro jízdní pohodu asi jako jet na žebřiňáku, ten má taky tuhé odpružení, doporučuji zkusit
28. 6. 2008 13:12
Re: Báječné a pohodlné auto
Az budes potrbovat jezdit dal,pochopis....ale neberu ti to..To je jeden z rozdilu mezi zakaznikama Nemecka,Francie a Japonska..podvozek..
neregistrovaný "antal"
26. 6. 2008 19:23
Re: Báječné a pohodlné auto
Ty si asi v RC nesedel ked nechapes ze maju vykonne auta ;-\
26. 6. 2008 21:42
Re: Báječné a pohodlné auto
myslis tu 1,6ku 206ku?To je fajn auto, na blbiny do mesta,ale uznej,ze neni zrovna moc casto k videni :).Dodge taky postavil jednu motorku a byla bomba,ale jen jednu ;-)
Avatar - Perun
25. 6. 2008 21:51
Value fo money
Tahle 308 v kombíku (když vynechám všechny emoční preference) je velmi dobrou alternativou k plnohodnotné střední třídě. Vnitřním prostorem, komfortem a kvalitou zpracování i ergonomií v ničem nezaostává, naopak některé zástupce překoná, zejména pak tím místem. Ani v motorizacích nelze šlápnout vedle, takže s přihlédnutím k cenám ve srovnání se střední třídou je to volba více než zajímavá :yes:
Rozbalit vlákno
78
26. 6. 2008 07:52
Re: Value fo money
V tom je ta otázka. Člověk sní nad novou C5, Lagunou nebo 407, ale současně ví, že 307 SW o půl třídy( třídu) níž má nepopiratelné kvality. Pohodlné nastupování ( to auto je vyšší), variabilita, sedm míst v nouzi, od rozvoru se odvíjí pohodlí a stabilita, slušné zpracování, bezpečnost a motory a ještě se ušetří.Pro rodinu asi lepší volba. A to pro novou 308 platí zřejmě dvojnásob.(Pokud se ztotožníš s výrazným exteriérem a rád se odlišuješ).
26. 6. 2008 15:20
Re: Value fo money
8-s 8-s 8-s :no: :no:
Avatar - Perun
26. 6. 2008 15:24
Re: Value fo money
Mimořádně oduševnělá reakce, kloučku ;-)
26. 6. 2008 21:37
Re: Value fo money
na to se jinak reagovat nedalo... :-! chlapecku
Avatar - Perun
26. 6. 2008 21:40
Re: Value fo money
Ale dalo.. jen to chtělo nějakou funkční výplň dutiny lebeční
26. 6. 2008 21:53
Re: Value fo money
vcera jsou uspel u statnic ;-)
Avatar - Perun
26. 6. 2008 22:02
Re: Value fo money
Právě jsi to potvrdil.. Odkdy je titul důkazem funkčních synapsí? Na vejšce jsem viděl dost Šalamounů a Einsteinů, keří by měli vážný problém i na průmce.. Už tím velkohubým chlubením se drahou motorkou jsi se pasoval do kategorie "nečtu".
26. 6. 2008 22:10
Re: Value fo money
omluvil jsem se za to, jednal jsem v afektu ;-) .BTw prumku jsem udelal s vyznamenanim ;-\
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:13
Re: Value fo money
a zas >:D chlape tady je jedno čím jezdíš, co máš za školu, jestli máš měsíční příjem o velikosti ročního HDP Bolívie. Tady všem jde jen o to jak zde budeš psát. Honěním brka se zařadíš mezi matelky.
26. 6. 2008 22:27
Re: Value fo money
Ja se jen branim sakra :-)
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:31
Re: Value fo money
mysli, mysli, mysli a teprve pak piš, a pak si to ještě jednou přečti, a pak to odečti. Tímhle se fakt zbytečně shazuješ ;-\
26. 6. 2008 15:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 6. 2008 16:50
Re: Value fo money
Jenom jsem se Ti chtěl podvědomě na chvilku podobat a třeba mít vlastní fanklub. Ale v zásadě se mi to povedlo.Bohužel.
26. 6. 2008 21:39
Re: Value fo money
Proc?Ja se netajim svym odporem k produkci z Francie a jenom proto,ze ty s zmuzes na Peugeota a ne na auto,tak proto preci nemusim byt * ;) zamysli se ;) mam drazsi motorku nez ty auto,mimo asi nebudu. :-! :-!
Avatar - T613
26. 6. 2008 21:41
Re: Value fo money
tohle raději komentovat nebudu 8-s
26. 6. 2008 21:54
Re: Value fo money
mazu to,nebudu tyhle veci psat,mas pravdu...
26. 6. 2008 21:54
Re: Value fo money
tak ono uz to nejde,ale nenecham se srovnavat s 507kou,ikdyz proti nemu v zasade nic nemam
26. 6. 2008 21:56
Re: Value fo money
za tohle se omlouvam ;-\
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:02
Re: Value fo money
gratuluju ke státnicím, ale příště dříve přemýšlej než něco napíšeš. Tímhle budeš ostatním leda pro smích, a to je škoda ne?
Avatar - da_b0mb
26. 6. 2008 23:36
Re: Value fo money
Hochu ty mas hrozny frky...a tohle nebyl prvni a asi ani posledni. No ale kdyz jsi u toho chlubeni...co mas za stroj? drazsi nez jeho auto...tzn. BMW, HD, nejakou vyssi radu Ducati? Hondu Gold Wing? >:D
26. 6. 2008 23:39
Re: Value fo money
Takovej pařez v originálu už má dneska hodnotu >:D
26. 6. 2008 23:48
Re: Value fo money
Suzuki Intruder 1800
26. 6. 2008 23:50
Re: Value fo money
Suzuki? To je motorka? >:D
26. 6. 2008 23:54
Re: Value fo money
nn to je ovoce >:-[]
Avatar - da_b0mb
26. 6. 2008 23:57
Re: Value fo money
Hm, tenhle typ motorek zrovna nemusim. Ale proti gustu... :-) Kdyz uz, tak bych volil HD XL 1200N Nightster. Btw Intruder neni drazsi nez jeho auto, ne? ;-)
26. 6. 2008 23:59
Re: Value fo money
Me by nasi zalehavacku ani streetko nekoupili,tak jsem si vybral Intrudera,je nadhernej,jeste se mi Libil VRod od HD,ale kdyz jsem videl,jak se na tom lidi klepou(hrozne vibrace),tak nebylo co resit...Intros umi spraskat leckterou zalehavacku a ta zadni guma...nam nam. Potrebuju na tom jezdit s pritelkyni,takze neco jako Nighster neprichazi v uvahu a kdyby neco takoveho,tak R1200R od BMW.Idelani volba by byl GW,ale to uz je auto a PanEuropean mi prijde jako motorka Kombik :)
27. 6. 2008 00:06
Re: Value fo money
Hlavně nechlastej, ať máš čerstvý ledviny!
27. 6. 2008 00:10
Re: Value fo money
Tyhle hloupe reci nemam rad :no: .Kdybych se chtel zabit,tak si koupim zalehavacku nebo auto z Francie ;-)
27. 6. 2008 00:12
Re: Value fo money
Nojo, já sice nevim, co je zalehávačka, ale motorka, jako motorka. To nejsou řeči, to je fakt. Prostě buď opatrnej.
27. 6. 2008 00:15
Re: Value fo money
Budu,mam se rad.Kdyz vidis ve zpravach ty mrtvi,tak to ze 98% byvaj motorkari na zalehavackach...lide co si mysli ze jsou Rosi a ze okreska,nebo lepe mesto, je zavodni okruh.
Avatar - da_b0mb
27. 6. 2008 00:10
Re: Value fo money
No koukam, ze svuj predchozi prispevek jsi editoval a svoje PRESVEDCENI zmenil...307 SW 1.6 16v totiz stoji v zakladu kolik? 580k ? ;-) Jinak Vrod je peknej akorat cenove jeste trosku jinde. Ja planuju neco ostrejsiho...laka me lonska R6 od Yamahy, ale to je vazne o ledviny :-)
27. 6. 2008 00:13
Re: Value fo money
440 stoji,takze je vo kilo vejs,takze omlouvacka :D.Cenu jsem neresil,resil jsem to, na co to chci a jak to ma vypadat.Na lehnu se vyser,to si radsi kup toho Intrudera,s tim R6ku spraskas a jeste z te jizdy neco mas.Vezl jsem se na R1 a krom toho,ze tachac ukazoval 289 si z jizdy nic nepamatuju..
Avatar - da_b0mb
27. 6. 2008 00:19
Re: Value fo money
R6ku spraskas? :-) neblbni covece. Jinak muj otec ma R1 a mas pravdu, ze je to psycho...a asi prave proto me to laka. Ono v dnesni dobe se rozstrelis i na chopperu. Staci kdyz ti nekdo neda prednost...coz se stava cim dal castejc. Je to predevsim o tom to mit v hlave srovnany a znat silnice, kde jezdis...
27. 6. 2008 00:25
Re: Value fo money
Intruder je stavenej jako ,,powercruiser" a ma kratky zdvihy,proto tahne hodne ve vysoko na otackomeru,umi i brblat jako HD,ale to mu nesedi,je to udelany jako sprinter a diky siroky pneu vzadu a vaze 320kg ma lepsi prenos vykonu na silnici a muzes ho rvat porad plnej,nema tendenci se zvedat,treba prastena R1 jde na zadni i na 3ku a strochou snahy na 4ku.Intruder se teda umi taky zvednout..na jednicku,ale je to prace :-D.K tomu Intruder vsR6 checkni Youtube,je tam video z drag race,neni to proti R6tce ale myslim ze proti Ninje.K tomu dodam ze v USA je Intruder pojmenovanje jako M109 Boulevard ,tak to kdyztak hleder pres Suzuki M109R ;-)
Avatar - da_b0mb
27. 6. 2008 00:28
Re: Value fo money
mrknu...jinak jako tomu cos psal ohledne intrudera verim, je to kolos, kterej bude sedet jako pribitej. Kolik to ma kW? Nechce se mi to hledat :-) Ale zase R6 proti tomu je pirko...
27. 6. 2008 00:37
Re: Value fo money
cca 90kW ale kroutak je masivni... 155Nm >:-[] , zadni guma je 240/40R18 tan prenos vykonu je fakt famozni,ale je dulezity bejt citlivej na pravy rukojeti,protoze to ma do choperu opravdo daleko co se projevu tyce,hlavne kdyz je to v otackach,ma to tendenci hrabat kdyz nepridavas postupne..co tendenci..z riovne jizdy je razem powerdrift >:D
27. 6. 2008 00:42
Re: Value fo money
Tady je to s GSXR 1000,ale je tam prd videt,jenom start ale i ten mluvi za vse doplnuje to dole komentar..
[odkaz]
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 00:27
Re: Value fo money
Máte mít reflexní vesty >:-[]
Avatar - da_b0mb
27. 6. 2008 00:29
Re: Value fo money
No jo, ale pak vypadas, ze jsi zrovna utekl od popelaru...Ale posledni dobou si vsimam, ze to lidi zacinaj docela vozit... :yes:
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 00:32
Re: Value fo money
Lepší vypadat jako utečenec od popelářů než v tom kukavoze skončit, to jistě dáš za pravdu. A taková zelená kavasaki proti sluníčku a trávě se dá přehlídnout jedna radost. Vím o čem mluvím, nedávno na mě jedna troubila >:D
27. 6. 2008 00:33
Re: Value fo money
Ja budu jezdit s ceskou vlajkou na zadech :-) a zrejme s oranzovou helmou,tak snad...
27. 6. 2008 00:20
Re: Value fo money
Měl si říct, že máš ještě sajdkáru >:D
27. 6. 2008 00:25
Re: Value fo money
Nebo tebe :-) :yes: jsi k nezaplaceni :-)
27. 6. 2008 00:29
Re: Value fo money
Koukal jsem na gůgla a jeden muj kámo si to samý, co máš, přitáh z US. Sedí na tom na koulích a má tu SS helmu >:D
27. 6. 2008 00:31
Re: Value fo money
ta sedacka pri ridice je velka jak blazen,co ma za koule >:D ?Nebo je mensiho vzrustu je hodne predklonenej?HH otevrena helma je stylovka,ale neriskoval bych to >:D
27. 6. 2008 00:33
Re: Value fo money
Ja je neviděl. Asi má dvě normální :-)
Avatar - Pierro
27. 6. 2008 08:19
Re: Value fo money
Hej prdi, proč tu odsuzujete típka, kterej má snahu na sobě makat, zrát, studovat a učit se jazyky?? Nemluvě o tom, že naslouchá názorům starších a zkušenějších?? Já mu za jeho motorku dávám dvojité :yes: :yes:
Avatar - T613
27. 6. 2008 08:48
Re: Value fo money
já taky. Díky motorkářům naše zdravotnictví funguje >:-[] :yes:
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 09:51
Re: Value fo money
A to je pro saniťáky to nejdůležitější >:D
26. 6. 2008 15:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 15:59
Re: Value fo money
Co su vrstevnate bocne skla? :-O
26. 6. 2008 16:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 16:15
Re: Value fo money
A odpoved znie...? :-O
26. 6. 2008 20:56
Re: Value fo money
Na P307 Break mam celkem dobre vzpominky, 1,6 16v benzin v ni byl tichy a slapal jako hodinky. Spouste lidi dala za skvely peniz spoustu prostoru. Mela i par chyb, chronicky spatne razeni na me nebusobilo tak spatne jako "papirove" dvere...presto tech par tisic km bylo v pohode a hlavne byla a stale je krasna. P308 hatch mne za srdce nechytil, u SW je pocit lepsi, nicmene zaujeti P307 pri jejim predstaveni jsem nepocitil. Presto to bude vyborna volba pro toho, kdo nepotrebuje zavodit a chce se nechat hyckat komfortem za rozumny vstupni naklad. ;-)
Avatar - Perun
26. 6. 2008 21:01
Re: Value fo money
;-) :yes:
P.S. Kvalita šla ale velmi rapidně nahoru, takže to pohodlí bude už někde dál.. :-)
26. 6. 2008 21:17
Re: Value fo money
O tom vubec nediskutuji. Ze soucasnych pazoutu mne ale nejvic bere 407SW. Ta je z meho pohledu okouzlujici. ;-)
26. 6. 2008 23:21
Re: Value fo money
Možno by si sa divil, ale ja pri mojich 187 cm a po týždni vozenia sa v Berlíne s nemeckým priateľom na jeho Peugeote 407 SW som si povedal, tak toto nie je auto pre mňa. Nízke, zlé nastupovanie, veľké oblúky nad prednými dverami mi skoro spôsobili krčné zástavy a podvozok tvrdý a buchotajúci nadmieru, proste som bol veľmi tým autom sklamaný. Jemu to nevadilo, má o 10 cm menej, a to sa už potom inak nasadá do takého auta.
26. 6. 2008 21:18
Re: Value fo money
A propos, P307 Break a SW maji snad nejlepsi tvar kufru z obycejnych kombiku na velkeho psa :yes:
Avatar - T613
26. 6. 2008 21:34
Re: Value fo money
i na vlčka? :-!
Avatar - Perun
26. 6. 2008 21:36
Re: Value fo money
Na toho je nejlepší nákladový prostor spartakiádních trenek... >:-[]
Avatar - T613
26. 6. 2008 21:38
Re: Value fo money
trenky ona nerada, teď by si dala vlčka potvora.. má choutky bo hárá >:D 8-s
Avatar - Perun
26. 6. 2008 21:42
Re: Value fo money
A sakra, já o vlku a ty o koze >:-[]
Avatar - T613
26. 6. 2008 21:47
Re: Value fo money
kozy? kde? >:-[]
Avatar - Perun
26. 6. 2008 22:06
Re: Value fo money
V Trojské Zoo.. Je tam výběh s kozami, kam mohou i ratolesti.. A s nimi samozřejmě haldy maminek.. Tak jsem řekl: "Tyjo, to jsou kozy!".. To´s měl vidět, kolik se jich otočilo s šibalským pohledem >:-[]
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:14
Re: Value fo money
To máme i v Ostravě, nefrajeř >:-[] A kozy máme zaručeně větší >:-[]
Avatar - Perun
26. 6. 2008 22:18
Re: Value fo money
Ale kratke ;-)
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:21
Re: Value fo money
To víš že ne až po kolena >:-[]
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:24
Re: Value fo money
některé mají i dlouhé >:-[] i rolovací :-!
Avatar - Perun
26. 6. 2008 22:37
Re: Value fo money
No fuj >:D
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:39
Re: Value fo money
To víš, pro tatrováka není žádná zkušenost se ženami cizí >:D
Avatar - T613
26. 6. 2008 22:51
Re: Value fo money
jsme popsal tvoji přítelkyni >:D
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 23:14
Re: Value fo money
Na Marušku mi nešahej >:-[]
27. 6. 2008 21:46
Re: Value fo money
Na prumerneho retrivra staci, na vlcka je lepsi privesny vozik >:-[]
Avatar - T613
27. 6. 2008 21:52
Re: Value fo money
takže je to auto na dvě věci :-!
Avatar - Perun
26. 6. 2008 21:34
Re: Value fo money
Akční série Baskerville Line :-!
Avatar - T613
26. 6. 2008 21:34
Re: Value fo money
>:-[] :yes:
25. 6. 2008 21:55
Jen škoda, že je to tak škaredé...
Po nadprůměrně koukavé 307 přichází podprůměrně nevyrovnaná 308... z pohledu užitného to ale asi bude celkem fajn auto... ;-\
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2008 08:35
Re: Jen škoda, že je to tak škaredé...
Čím podpriemerne nevyrovnaná 308? To by ma zaujímalo. 308 je o dosť svojbytnejšia a výraznejšia, ponúka viac priestoru, lepšiu techniku a vyššiu kvalitu. ak prečo nevyrovnaná? Prečo? Prečo? Prečo?!!!?
26. 6. 2008 07:45
Tak
Veru tak, 307 bola jedna z najkrajších kombi, ale toto je :no: .
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2008 08:36
Re: Tak
Zdôvodni. Mne sa na fotkách veľmi nepáčila, ale v reáli...
26. 6. 2008 11:32
ss
No čo treba zdôvodňovať ?
Jednoducho ten zadok je hnus
aj keď každý máme iný vkus.
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2008 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 6. 2008 14:56
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Pierro
26. 6. 2008 15:26
Re: OT: PRÍSPEVOK
Matelko co to tu zas plácáš za nesmysly o Golfu?? Tahle diskuze je o Peugeotu, rozumíš tomu?? Příště si radši zadriftuj s angličákama a cestou ze školy nepij! Pak plácáš takovýhle kraviny a jseš tu leda pro smích. Navíc auto a alkohol nepatří do rukou mladším 18 let, tak bacha abys s tím neměl problémy... ;-)
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 15:36
Re: OT: PRÍSPEVOK
Tak on nasiel prispevok kde niekto tvrdi ze Golf nie je v premiovej triede. V druhej vete to sam potvrdi! Unika mi nieco? :-O
26. 6. 2008 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
26. 6. 2008 18:36
Re: OT: PRÍSPEVOK
asi souvislosti, ale to asi nám všem.
neregistrovaný "Alpinus"
26. 6. 2008 15:41
Re: OT: PRÍSPEVOK
Hrozne sa mi páči milý Matelko, ako na všetky strany rozsýpaš neuveriteľné perly múdrosti a pritom pravdepodobne naschvál prehliadaš, že si tu každému len na smiech a srandu. Poznáš stránku www.507.*** ??? Zaujímavé čítanie >:-[] Okamžite si daj po papuli, aby si trošku vytriezvel :-!
26. 6. 2008 16:34
Re: OT: PRÍSPEVOK
Ake bolo vysvedcko?
26. 6. 2008 16:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
26. 6. 2008 16:52
Re: OT: PRÍSPEVOK
aj keby mal 7, tak sa máš čo od neho učiť....
26. 6. 2008 17:51
Re: OT: PRÍSPEVOK
Neohanaj sa tu vekom, ty mas rozum tak na 12.
Jak si prisiel na to, ze Golf je premiova trieda?
26. 6. 2008 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
26. 6. 2008 20:27
Re: OT: PRÍSPEVOK
Tak je Golf prémia alebo nie je? Motáš to, že ti ani Talian nerozumie...
26. 6. 2008 20:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
27. 6. 2008 00:04
Re: OT: PRÍSPEVOK
Ach 507, tá Tvoja logika:
Otázka:Tak je Golf prémia alebo nie je?
Odpoveď:Lebo si sprostý.
Tomuto sa povie duševný "lowend", nemyslíš?
27. 6. 2008 07:08
Re: OT: PRÍSPEVOK
Ja by som sa nad tým radšej už ani nezamýšľal. Škoda energie, 507 je už sociálny prípad, mal by sa mu venovať niekto iný...
Avatar - T613
26. 6. 2008 20:38
Re: OT: PRÍSPEVOK
budu chvilku mluvčím našeho Guru diskuzí. Básník chtěl říci, jak někdo může být tak hloupý, aby Golf dal do prémií neboť každý ví, že Golf je a navždy bude ultramainstream ;-)
26. 6. 2008 21:01
Re: OT: PRÍSPEVOK
gut dzob ;-) . Echtmainstream zni taky dobre >:-[]
Avatar - T613
26. 6. 2008 21:36
Re: OT: PRÍSPEVOK
já chtěl napsat mainstreamvšechmainstreamů, ale je to moc dlouhý a jak FX_ poznal jsem línej :-! >:-[]
Avatar - jurajos
26. 6. 2008 16:49
Re: OT: PRÍSPEVOK
Bacha...mlady zase vesti z krystalovej gule! >:D
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 22:21
Re: OT: PRÍSPEVOK
Tvoje OT nejsou jen of topic, ale of mind >:D
26. 6. 2008 16:48
Divná 308
Tak, a teď trochu sebekritiky, soudruzi. Musím to prostě napsat. Ano, nová 308 vypadá divně. Fabia II sice vypadá ještě divněji, ale to Peugeot neomlouvá. Nejsem znalec designu, takže divnost není nic víc než můj pocit. Peugeotí tlama se mi líbí, ale tohle je už divné, jako by za hranicí extravagance. A nebo prostě nezvyk na nové neotřelé trendy a důkaz toho, že jsem stará konzerva. :-O
Rozbalit vlákno
1
26. 6. 2008 21:52
Re: Divná 308
V tomhle souhlasim, 206tka byla zlom v designu,libila se mi i 607,ale tam uz byla ta tlama tak tak na hranici...to co predvadej ted uz neni design...Je to jen nekonecne zvetsovani,je to vlastne jeden velekj facelift..myslim,ze Peugeot by mohl narvat do designerskeho odvetvi vic penez,protoze Peugeoty jsou z produkce z Francie asi nejvic AUTA a vzdycky umeli nadchnout.... :yes: :yes: :-!
neregistrovaný "seremeduv"
26. 6. 2008 21:43
sklo
ta prosklena strecha je uplne na p.ču..
Rozbalit vlákno
26
26. 6. 2008 21:49
Re: sklo
Souhlasim,

kdyz sviti slunicko,nead se pod tim sedet i kdyz to ma filtry na UV a termo...Nechapu lidi co si tohle davaj nad hlavu...ale proti vkusu..Resil bych to Kabrioletem od dob,co se pouzivaj pevny skladaci strechy,nevidim v panoramatickych strechach zadny smysl,driv se lide mohli vymlouvat aspon na to,ze nemaj garaz a ze kabo v zime s latkovou strechou neni zadna vyhra,ale ted...?
26. 6. 2008 23:27
Re: sklo
Ale tá presklená strecha sa dá zatiahnuť stlačením jedného gombíka, potom je to pohoda, ale môžme sa potom akurát opýtať: "Načo je presklená, keď ju potom zatiahnem." A to je už potom otázka, však.
26. 6. 2008 23:52
Re: sklo
Chtel jsem na to zareagovat...,,Na co je zatazena prosklena strecha?" :),ale napsal jsi to rovnou za me :-)
26. 6. 2008 23:58
Re: sklo
Problém vznikne vtedy, keď sa to zaťahovanie pokazí, a to sa nášmu priateľovi z Berlína zrovna pred mesiacom u nás na Slovensku stalo. Ale už to neriešil, 407 mení za 807, tak nejaký týždeň už vydrží.
27. 6. 2008 00:06
Re: sklo
takze z blata do louze :-)
27. 6. 2008 00:00
Re: sklo
Problém vznikne vtedy, keď sa to zaťahovanie pokazí, a to sa nášmu priateľovi z Berlína zrovna pred mesiacom u nás na Slovensku stalo. Ale už to neriešil, 407 mení za 807, tak nejaký týždeň už vydrží.
Avatar - Ronault.
26. 6. 2008 23:59
Re: sklo
Prosklená střecha je dokonalá věc, která se dá využít nejlépe s rychlosklopnými sedačkami. Ono koukání po "výkonu" do polstrovaného stropu není to pravé a v kabrioletu je pár moc na očích. V autě třeba mít fantazii... nedávno mi jedna slečna na ten strop chtěla nalepit fosforeskující hvězdičky, že bez nich to není ono >:D
27. 6. 2008 00:08
Re: sklo
Hele kdyz romantiku,tak v hotelu,nebo u plaze >:D. Na vykony na parkaci u tesca nebo za diskotekou moc romantiky hvezdickama nedozenes >:D .
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 00:18
Re: sklo
Tvé zkušenosti s tescem nebo discotékou si raději nech pro sebe. Místa třeba volit vkusně. 8-s
27. 6. 2008 00:43
Re: sklo
V lese :-) >:D >:D :yes: :yes:
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 00:14
Re: sklo
Tak na presklenú strechu by som vedel rozprávať o využití >:D Mal som pred rokmi priateľku, takú veselú francúzku a raz sa pri jazde mestom dobre bavila, tak sa práve tou strechou vystrčila von. Možno nič zvláštne, ale ona bola hore bez a ja som z toho nič nemal 8-s len tie vypadnuté oči ľudí na ulici >:D No a keď nemáš to kabri, tak je to dobré miesto, kde si môže spolujazdkyňa vyložiť nohy >:-[]
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 00:17
Re: sklo
to musela být žena :yes: >:D
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 00:20
Re: sklo
Ostrá baba, Ti poviem >:D Viem, že je po 22.hod., ale aj tak nemám odvahu hovoriť viac, v každom prípade to bol poriadne divoký rok môjho života >:-[]
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 00:26
Re: sklo
Tak to tedy tiše závidím :yes: Francie, Francouzska, prosklená střecha... představovat si to ve stylu road movie nebo spíš student na stáži?
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 00:37
Re: sklo
Mal som vtedy o 3 roky viac ako Ty, neboj, máš čas a keby si aj nestíhal, do dôchodku je stále šanca ;-) Zrejme to bolo tou štvrťou kde bývala, našiel som si tam potom ešte jednu kámošku, iná a tiež fantastická! >:D Ale jedným dychom musím povedať, že tá prvá dokázala výborne relaxovať aj v obchodoch s handrami - s mojou gold kreditkou v ruke, ktorá dostala poriadne zabrať >:D Rozhodne však neľutujem.
Avatar - Ronault.
27. 6. 2008 00:53
Re: sklo
Uvidíme, chce to čas... každopádně balím příšrí léto kufr a jedu směr Francouzská riviéra :-!
27. 6. 2008 00:29
Re: sklo
Proste je ta prosklena strecha na pi_u >:D
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 00:40
Re: sklo
Aby som len nechválil, raz sa mi stalo, že nasnežilo a krátko na to sa oteplilo. Nikdy predtým a nikdy potom som nemal problém s tesnením, ale vtedy som nastúpil do auta a ako som sa pohol, tak ma zaliala sprcha studenej vody :-)
27. 6. 2008 00:44
Re: sklo
:-) To uz neni problem panoramaticke strechy,ale puvodu :-)
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 00:48
Re: sklo
Nie nie, auto nebol francúz, naopak, vynikajúci japonec s fantastickým podvozkom a motorom. Aj s ním som robil teda psie kusy! Tak nad tým premýšľam, je to 12 rokov a tieto dve spomienky mi zostali zapísané hodne hlboko v mysli - tá baba a tá kára, neviem, čo viac >:D >:D
27. 6. 2008 00:51
Re: sklo
Japonec a zradil? :'-( Co to bylo?Jedine co me napada je MR2,ale to byla targa a delala se i s prosklenejma dilama strechy.Sem s tim,marne lovim v hlave co by to mohlo byt..
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 01:16
Re: sklo
Bol to Acco, nejaká špeciálna verzia pre Švajčiarsky trh. Snažil som sa ju nájsť na webe, zatial som neuspel, keď budeš veľmi chcieť, pohľadám ďalej. Ako vravím, láska zostala a možno sa k nej niekedy vrátim. Keď som nedávno kupoval auto, tak som veru nemal ďaleko k tomu doviesť [odkaz] s V6 motorom
27. 6. 2008 01:53
Re: sklo
pred Cougarem jsem Prohanel Celicu,Japonsky auta jsou super,je to dane hodn tim,ze japonske automobilky byly dotovany vladou...
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 01:18
Re: sklo
Po zmene režimu to bol môj prvý japonec a určite nie posledný :-!
26. 6. 2008 23:35
309
Měl jsem 309 v naftě, to byla kára! Tuším 55 litrů v bonech? A ta spotřeba a ten luxus! To se lízalo o 106! Je fajn, že je dnešní pažout pořád stejný.
Rozbalit vlákno
7
27. 6. 2008 00:44
Re: 309
A to jsi byl komous,nebo vexlak?
27. 6. 2008 00:47
Re: 309
Ani jedno. Dělal jsem v Ein Kessel Buntes bedňáka.
27. 6. 2008 00:49
Re: 309
:-) Vzal jsi to jako vtip vid ;-) ,nebyla to provokace..
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 00:53
Re: 309
Mal som -násť a o 309 som čítal v nejakom magazíne, nechápal som, ako môže také auto naštartovať aj pri -15°C, veď to vedeli iba ruské autá >:-[]
27. 6. 2008 01:00
Re: 309
To byl asi Burda! Tam psali věci nevídaný!
Avatar - Ondore
27. 6. 2008 01:20
Re: 309
;-) Také som nikdy nečítal, určite to bolo za socíku, snáď si vybaviš, aké moto-časopisy vtedy boli. A ten článok bol tuším o 309GLD - bola taká?