Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308 SW: S klimatizací za 295 tisíc korun

Peugeot 308 SW se v říjnu dostává se v základním provedení Access a motorem 1.4 VTi s cenou pod hranici 300 tisíc korun.
Zpět na článek
25. 10. 2012 10:44
25. 10. 2012 11:07
25. 10. 2012 12:25
25. 10. 2012 14:12
25. 10. 2012 11:10
25. 10. 2012 12:25
25. 10. 2012 12:28
25. 10. 2012 14:53
25. 10. 2012 14:26
25. 10. 2012 15:03
25. 10. 2012 16:05
25. 10. 2012 12:27
25. 10. 2012 14:25
25. 10. 2012 11:32
25. 10. 2012 16:29
25. 10. 2012 11:40
25. 10. 2012 11:56
25. 10. 2012 14:46
25. 10. 2012 22:47
26. 10. 2012 11:11
26. 10. 2012 11:41
26. 10. 2012 13:32
26. 10. 2012 16:07
25. 10. 2012 18:41
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2012 10:44
Zdá se..
..že základní cena pro low-end model Škoda Rapid je maličko malilinko BRUTALně "přestřelená" , EXTRÉMně vysoká ... zdá se (možná nejen "mi" ;-)
Rozbalit vlákno
17
Avatar - petrumr
25. 10. 2012 11:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 10. 2012 12:21
Re: Zdá se..
Ano a SOUHLASím (což ale nic nemění na té HODNĚ "přestřelené" ceně.. ;-)
PS: Já jednou jela v 406 Coupe 3.0 V6 a jednou v 407 2.2 HDi :-)
25. 10. 2012 12:25
Re: Zdá se..
Pro lidi hledajici v cenove relaci okolo 300 nemuze byt o Rapidu rec, pze do 300 je to motorova/vybavova tragedie... a nad 300 uz by musel byt clovek doslova magor, kdyz si muze vybrat z velkeho mnozstvi konkurencnich modelu - navic plnohodnotne nizsi stredni, ktera je dost casto na absolutne jine urovni... materialove, podvozkove a vlastne nakonec i motorove... nebot TSI rozhodne neni zadna vyhra... leda tak pro koncern v budoucich privalech penez za pozarucni opravy potkanych motoru. Optimalizace totiz neni reseni... pro zakaznika 8-s
25. 10. 2012 14:12
Re: Zdá se..
Uvidis tie predaje! :-)
25. 10. 2012 23:14
Re: Zdá se..
za 220 do fleetu a vitez v tabulce je jasnej
Avatar - cerrbion
25. 10. 2012 11:10
Re: Zdá se..
ve srovnáním s touhle nabídkou si koupí Rapida nedejbože Fabii opravdu jen ... vlastenec :-)
25. 10. 2012 12:25
Re: Zdá se..
Vlastenec je hoooodne slabe slovo >:-[]
25. 10. 2012 23:15
Re: Zdá se..
vlastenec neni synonymum slova idiot
Avatar - positivemind
25. 10. 2012 11:17
Re: Zdá se..
Jo, z tohohle pohledu jo. Ale to je všude, domácí automobilky jsou vždycky nejdražší, mají největší odbyt.

Každopádně 308 je pořádný (a k tomu hodně pohledný) kus auta a prodeji rozhodně rapida nedostane, resp. v tuto chvíli si ani sedan a kombi konkurovat nebudou.
25. 10. 2012 12:28
Re: Zdá se..
V zemi, kde 70% naroda nedosahne na prumernou mzdu se nestacim divit... ocekaval bych lidi hledajici bezkonkurencni pomer cena/uzitna hodnota - coz dnes Francouz nabizi jako rohlik na krame.

Namisto toho tu resime jestli Rapid, nebo Fabii... a idealne volitanou modlu v podobe Octavky. Zeme plna paradoxu :-)
Avatar - Emel
25. 10. 2012 14:53
Re: Zdá se..
Kolik procent národa dosáhne na průměrnou mzdu je údaj, který nevypovídá vůbec o ničem. Myslíš, že třeba ve Švýcarsku na ni dosáhne větší procento lidí?
25. 10. 2012 14:26
Re: Zdá se..
Udrncany peugeot zrychlujici z 0 na 100 stejne pomalu, jako rapid s trivalcem, majici pouze 4 airbagy neni oproti rapidu az takova vyhra.
25. 10. 2012 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 10. 2012 16:05
Re: Zdá se..
Se spolehlivosti mela problemy 307ka, tento model by uz mel byt vychytany. S tou ztratou hodnoty souhlas.
Avatar - positivemind
26. 10. 2012 03:24
Re: Zdá se..
A tys tím jel nebo jsi jen bychař? 308 je velmi vyvážené a velmi kvalitní auto, pane teoretiku.
25. 10. 2012 12:27
Re: Zdá se..
zase ta cena - pozri sa do FR a zrovanj ceny domacich a konkurencie, to iste plati aj o inych krajinach europy s domacou automobilkou, resp. automobilkami ;-)
Avatar - matii
25. 10. 2012 14:25
Re: Zdá se..
Já bych si raději připlatil a šel do toho GTi (200koní). Momentálně za 440t Kč v super výbavě je opravdu dobrá cena.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 11:32
Hezká nabídka
S tou 1.6VTi za 315 bych si to uměl představit, ta výbava je celkem rozumná (byť 4 airbagy už dnes nejsou úplně na výši, hliníková kola by se hodila atd.).
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 15:18
Re: Hezká nabídka
Já bych se trochu bál. Neříkám, že 1.4ka a 1.6ka VTi jsou špatné motory, ani to, že by se v jednom kuse jen kazily, ale co jsem o nich četl, tak pověst kdovíjakých spolehlivých držáků zrovna nemají a přijde mi, že u konkurence by se našel lepší motor.
Je to divné, ale Peugot je jedna z mála značek, kde bych skor neuvažoval o benzínu, ač je mi celkově sympatičtější. Ale je fakt, že mám předsudky za základě pár testů od lidí, co neznám, takže asi tak. :-)
Avatar - Emel
25. 10. 2012 16:29
Re: Hezká nabídka
Motory VTi a THP jsou dělané ve spolupráci s BMW, jízdně jsou moc příjemné... ale je fakt, že se také mluvilo o nějakých problémech s rozvody.
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 18:33
Re: Hezká nabídka
Tomu bych věřil. Já jsem v tomhle trochu paranoidní, měl bych asi problém i s 1.2TSI (tedy staršími a "rapidními" verzemi s řetězem). :-)
Avatar - Ronault.
25. 10. 2012 18:42
Re: Hezká nabídka
Jen THP, VTi bez potíží při použití kvalitního benzínu. Ale pravda, že bych taky při hmotnosti SW spíše zvažoval HDI
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 19:42
Re: Hezká nabídka
A nejsou problémy i s řetězem? Jsou nějaké zmínky na internetu i v bazarové části SM, kde tvrdili, že je to větší problém spíš u 1.6VTi než u menší 1.4ky.
Avatar - Ronault.
25. 10. 2012 19:50
Re: Hezká nabídka
Co jsem hledal já, tak převažují tyto problémy s THP, totéž se psalo i tady.
25. 10. 2012 20:20
Re: Hezká nabídka
jj prvni serie 1.6THP 110 a 128kW do poloviny roku 2009 tuším ;-)
Avatar - Otrava
25. 10. 2012 20:23
Re: Hezká nabídka
O tom žádná, že ty problémy převažují u THP.
Avatar - frogman
25. 10. 2012 11:40
0-100 km/h ?!
To myslia vážne, že 150koňovému dieslu s 340 Nm trvá dostať auto segmentu C na stovku 11.1 sekundy, teda o 0.9s rýchlejšie ako atmosféra 1.6?
Rozbalit vlákno
14
Avatar - Emel
25. 10. 2012 11:56
Re: 0-100 km/h ?!
308 je na svou třídu dost velká, vysoká a těžká. Jinak to může být otázka zpřevodování...
25. 10. 2012 13:59
Re: 0-100 km/h ?!
skor by som to zvalil na extremne pomalu reakciu na plyn a celkove zameranie na nizku spotrebu...
alebo chyba v clanku? :-)
Avatar - Emel
25. 10. 2012 14:46
Re: 0-100 km/h ?!
Reakce na plyn ti zase tolik neva, prostě šlápneš na plyn ještě před rozjezdem a pak pustíš spojku ;-) .
25. 10. 2012 18:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 22:47
Re: 0-100 km/h ?!
Já delším převodům docela fandím - 0-100 mě v reálu příliš nezajímá, ale pokud ti auto s pětikvaltem a benzínovou 1.6 točí na dálnici 4000 otáček, je to otrava.
Avatar - Ronault.
25. 10. 2012 23:35
Re: 0-100 km/h ?!
Souhlas :yes:
26. 10. 2012 00:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 11:11
Re: 0-100 km/h ?!
Jasně že šestka je lepší řešení, ale něco stojí. Pokud ti auto zrychlí na 100 za 11s, tak to přece není žádná extra tragédie.
26. 10. 2012 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 11:41
Re: 0-100 km/h ?!
Uvědom si, že se z té pumpy dokáže rozjet a zařadit třeba naložený kamion. Za jak dlouho myslíš, že zrychlí z nuly na sto? A kolik měří na délku?
26. 10. 2012 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
26. 10. 2012 13:32
Re: 0-100 km/h ?!
Out of topic to není, prostě zrychlení pod 10s nemůže být nutnou podmínkou pro pohyb v silničním provozu. Kamionem sice nejezdím, ale čas od času vozím těžkou káru a NENÍ to tragédie, ostatní účastníci silničního provozu se musí takové situaci přizpůsobit.

Pro pružnost to neznamená nic moc, pružnost měříš na jednu zařazenou rychlost a záleží jen na otáčkách, které při tom máš.
26. 10. 2012 16:07
Re: 0-100 km/h ?!
Taky jsem se divil, ale stačí se podívat na technická data. Provozní hmotnost Peugeotu 308 SW 2.0 HDI 110 kW je 1660 kg, celková přípustná hmotnost je 2210 kg. Čili pořádný tlouštík srovnatelný s kombíky vyšší střední třídy z roku 2000. Kupříkladu Audi A6 Avant začínalo s benzinovým čtyřválcem na 1470 kg (s naftovým na 1545 kg) a dokonce i s šestiválci bylo lehčí.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 14:31
Kdo zabil toho PSA
Je mi líto. Osobně pomalu nad PSA pomalu ale jistě začínám lámat hůl.

308 se neprodává, tak začíná "race to the bottom" 8-s Pro nikoho to není dobrá zpráva, snad jen pro pár koupěchtivých...

PSA nenabízí nic, co by stálo za ůvahu. To by až tak nevadilo, jen kdyby byl vidět vývoj, perspektiva. Ale Citroen/Peugeot se nám tu snaží namluvit, že jejich hybridní hybridy, které se ve Francii neprodávají ani se 175 tis. dotací, je to pravé elektrické.

Do toho se nejsou ochotni vzdát zaměstnaneckých a sociálních výhod, Francie nám do toho tahá politiku zaměstnanosti atd.

Za mě není jediný model, který by mě nějak oslovoval. 308 má nejlepší léta za sebou. 508 chtěla zabít 2 mouhcy jednou ranou, ale když někdo míří na 2 cíle, obvykle netrefí ani jeden. I stalo se. Hybrodní nesmysly nemá cenu ani komentovat.

208 se zbytečně odepsala svojí "avantgardou", 408 chce být vším a zároveň není ničím. 4008 a 5008 nepovažuji za výtvor PSA, tady je to :yes: především pro Mitsubishi. Kolínksá dvojka zaspala dobu. Nový malý Peugeot crossover bude opět podle mě mimo, vzhled prostě netáhne a to je zásadní chyba.

Tak nezbývá, než zavzpomínat na doby P605, P607, P406, P206, P306 ... to byly doby :-(
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Emel
25. 10. 2012 14:52
Re: Kdo zabil toho PSA
Nesouhlasím... 508 je auto v širší špičce třídy. 5008 nemá s Mistubishi pokud vím společného vůbec nic. 308 je na konci výrobního cyklu, ale facelift obrousil hrany velké tlamy, takže je to i dnes solidní volba s hezkým interiérem, slušnými motory a dostatkem prostoru. Kolíňata už taky mají své roky, ale když se člověk podívá na nový Up!, tak zjistí, že zase tak moc pozadu nejsou.

Proč bys vzpomínal na 607? Nic proti, celkem příjemné auto, ale nic moc zajímavého na něm nebylo a 508 považuju za lepší auto.
25. 10. 2012 15:14
Re: Kdo zabil toho PSA
Také jsem chvilku přemýšlel nad tím, co má moje 5008 společného s Mitsubishi >:D Vůbec nic rohYpnole. Navíc s tebou opravdu nemůžu souhlasit. PEUGEOT co nabídnout opravdu má a vybere si každý:

107 - mini, když chceš něco do města (bohužel je za zenitem), 45tis ks
208 - pěkný zástupce v malých autech, prodeje rostou v celé Evropě, 60tis aut 1-7/2012 a roste
308 - má už léta, FL opravil nepovedeným tlamu a je to kus auta za super peníze ;-) 82 tis ks
3008 - střelba mimo, ale veze se na vlně crossoverů, 63tis ks.
5008 - velmi dobře jezdící středně velké MPV, spíše větší kombi, 36tis ks
508 - střední třída jak má být, super HDi, ale chybí vrcholový benzín, 57 tis.
Partner - 21tis.

Zbytek jsou okrajové modely, ale je tu SUV, velké MPV a nádherné doupě RCZ :yes:

Nechci aby tohle vyznělo jako adorace značky, jen nesouhlasím že PSA nemá co nabídnout :no:
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 17:11
Re: Kdo zabil toho PSA
jasně že 5008 nemá s Mitsu zhola nic. Byla to 4007 ;-)
Proč 607? Protože to ve své době bylo:
1) kus nádherného auta
2) vůz prakticky bez konkurence, pořádná limuzína, levnější než D3

Čím převyšuje dnešní 508 konkurenci? Ničím. Jen se snaží být nástupcem 607 a 407 zároveň.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 17:26
Re: Kdo zabil toho PSA
508 konkurenci ničím zásadním nepřevyšuje, je to prostě velmi dobré auto mainstreamové střední třídy. Ale to není vůbec málo... co víc byla ve své době 406 (krom 406 kupé, pro kterou mám slabost)?

607 měl táta ve firmě... designově to žádný skvost nebyl, jízdně spíš zaostávala za 407... ok, místa tam bylo dost, ale žádné superauto to nebylo.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 20:44
Re: Kdo zabil toho PSA
dobré auto je prakticky kterékoliv. 508 nemá čím zaujmout. Design nemastný neslaný (OK, není to ta rozšklebená tlama, takže já to považuji za úspěch). Jo, je to prostě dobrý průměr.
Avatar - Ronault.
25. 10. 2012 20:46
Re: Kdo zabil toho PSA
Např. parádní interiér... vůbec interiéry Peugeotu patří k tomu nejlepšímu, od 308, přes 508, 5008, 208... už za dob 307 byl nadčasový a velmi kvalitní.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 20:59
Re: Kdo zabil toho PSA
Interiér určitě není špatný, hlavně sedadla. Jenže opět - kdo z konkurence má horší? i40, jasně. Odcházející Mondeo - prostě kolotoč. Ještě někdo?

307 měla krásný interiér a hlavně luxusní sedadla s příjemným čalouněním. Tohle francouzi opravdu umí. Jenže jakmile došlo na ergonomii, tak titěrné čudlíkové království mě nijak nezaujalo :no:
Avatar - Ronault.
25. 10. 2012 23:32
Re: Kdo zabil toho PSA
Hele, já s tím čudlíkovým královstvím jezdím téměř každý druhý den do práce a nevidím problém. Tady si zase někdo plete pojem ergonomie a neschopnost změny.

Kdo má horší? Passat, Superb, C5, Laguna, Insignia... kdo má v mainstreamu lepší?
Avatar - Emel
25. 10. 2012 22:32
Re: Kdo zabil toho PSA
A čím byla tak výjimečná ta 406?

2.2 na 150kW s lichoběžníky vpředu není úplně tuctovka..
25. 10. 2012 16:04
Re: Kdo zabil toho PSA
Asi si se spletl, ale 5008 je velmi povedené MPV s výborným designem. Samozřejmě je to vlastní vývoj Peugeotu.

V čem že se 508 netrefila? Je to plnohodnotný zástupce střední třídy, který má rozhodně co nabídnout, ve verzi SW velmi pohledné auto. A ve verzi 2.2. GT lahůdka :-).

A pak tu máme novou 208...A na RCZ jsi zapoměl...kdo z konkurence takový malý sporťak nabízi, nejblíže snad jedině Číro od VW.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 17:16
Re: Kdo zabil toho PSA
RCZ jistě, jenže to prodeje netrhne. Navíc tu je Šíro, Golf na 300 způsobů, Toyota GT86, Subaru BRZ, Hyundai Genesis Coupe...

5008 ne, mělo být 4007 ;-)

508 není podle mě ničím lepší než konkurence, nevidím důvod, proč ji chtít (kromě designu, který se může někomu líbit), prostě průměr.
Avatar - matii
25. 10. 2012 17:37
Re: Kdo zabil toho PSA
Je vidět rohYpnole, že do situace moc nevidíš. PSA se ve Francii prodává slušně. Za jeho pádem je krize evropského trhu ve spojení s fatální chybou vedení, které narozdíl od VW a dalších podcenilo expanzi na východ.

Zatímco ostatní automobilky drží prodeje v Číně/Indii a kompenzují tak ztráty z domácího trhu (Viz VW/Seat), PSA padá ke dnu a snaží se pozdě bycha honit v jižní Americe či již dost rozparcelované Indii.

Jinak tvé hodnocení modelů ... zase střelba mimo.

208 se odepsala avantgardou? A proto je v současnosti pátým nejprodávanějším autem Evropy že?

308 na jaře bude nová, jinak jak už psal ericn, za 300 000 dostaneš kus poctivého auta s dost slušnou výbavou

Vzpomínáš na 607?!!

[odkaz]
25. 10. 2012 18:05
Re: Kdo zabil toho PSA
Tak nějak :yes: K té 607 mám ještě dodatek, elektrika byla asi tak stejně vyvedená jako ve 307 >:D Zapnul si blinkr doleva a blikal ti pravý ;-) Viděl jsem na vlastní oči, navíc se to spravovalo cca 4x než se to povedlo doladit >:D
Avatar - matii
25. 10. 2012 18:37
Re: Kdo zabil toho PSA
Tak tak, 307 a 607 byly "nejzdařilejší" auta od Peugeota co se týká elektriky. PSA díky 307 "sklízí" plody své práce dodnes, když Peugeot potažmo francouzská auta jsou v očích mnoha lidí, díky těmto modelům, symbolem totální nekvality. Paradoxem je, že zrovna 307 měla díky svému designu obrovské prodejní úspěchy.
25. 10. 2012 18:41
Re: Kdo zabil toho PSA
Přitom předchůdce 307, typ 306 s elektrikou problémy vůbec neměl. Měl jsem cca 4 roky model 306 1.6XR 1997 a jediné co mě potkalo, byla svítící kontrolka Airbagů, spraveno za 10 minut a byl klid ;-) :yes:

Jo 307 byla prodejně dost úspěšná, kombíky jsou vidět na silnicích pořád, hlavně tedy po FL ;-)
25. 10. 2012 19:05
Re: Kdo zabil toho PSA
Většina chyb co se týče elektroniky byla u 307 po faceliftu prakticky odstraněna. Proto kdo chce 307 ať hledá tyto verze. Paradoxně se mi předfacelift líbí vice :-)
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 20:38
Re: Kdo zabil toho PSA
hojit se na tom, že PSA se ve Francii prodává slušně... >:D opravdu jsi pobavil. To je jako bys napsal, že Škoda je na tom dobře protože u nás se prodává dobře. Jen s tím rozdílem, že trh Francie je samozřejmě větší. Jistě ale cítíš, že domácí prodej je marginálie a na přežití nestačí.

Ano, 208 se podle mě odepsala avantgardou. Možná je 5., jenže podle mě mohla mířit výš. Koneckonců uvidíš, kde bude Clio :-!

Na 607 rád zavzpomínám. Byl to nádherný kus auta. O spolehlivosti jsem opět nepsal ani slovo, takže opět nevím, co je mimo :-!
Avatar - Ronault.
25. 10. 2012 23:34
Re: Kdo zabil toho PSA
Ale kdeže. Peugeot nemá problém s prodanými kusy, ještě předloni měl největší prodeje ve své historii. Problémem jsou poklesy na evropském trhu a velká vázanost na něm, plus špatná efektivita výroby.
25. 10. 2012 19:03
Re: Kdo zabil toho PSA
A kdo je dnes ve střední třídě výrazně lepší než konkurence? Vše se dost vyrovnalo, spíše se dnes bere v potaz kdo udělal nejméně chyb.

A když tak voláš po srovnání, mám tu jeden z AutoBildu. 508 vs. Insignia vs. Mondeo.

Porovnávaly se špičkové nafty s 200 koni. Jediná 508 měla automat, přesto měla nejlepší zrychlení, pružnost a druhou nejlepší spotřebu. Dále nejnižší hlučnost a nejširší komfortní výbavu. Nebýt vyšší ceny, skončila by druhá před Insignií. Vytýkaly jí jen snad až příliš tuhy podvozek verze GT. Peugeotu 508 opravdu nic výrazného neschází, bohužel konkurence je široká.
Avatar - rohYpnol
25. 10. 2012 20:32
Re: Kdo zabil toho PSA
a druhou nejlepší spotřebu... tady je hezky vidět jak záleží na výkladu ;-) Ono lze taky napsat druhou nejhorší spotřebu. Nebo taky průměr - tedy přesně to, co jsem napsal já.

Co se konkurence týká, tak se podívej, co nabízí Superb, Passat, Insignia, Accord atd. 508 je prostě průměr, kterému schází spousty prvků, nabídka je prostě omezená.
Avatar - Emel
25. 10. 2012 22:52
Re: Kdo zabil toho PSA
Co nabízí? V naftě je to takhle:

Superb: 2.0TDI 125kW
Passat: 2.0TDI 125kW
Insignia: 2.0DTR 143kW
Accord: 2.2DTEC 132kW
508: 2.2HDI 150kW

Takhle si průměr nepředstavuju...
25. 10. 2012 23:19
Re: Kdo zabil toho PSA
Jo druhou nejhorší ;-) . Automat 2.2 HDi 204 koní za 6,7 na 100, manuál Mondeo s 2.2 TDCi 200 koní 6,6 na 100.

No zrovna co se týče naft, ale i benzinu, tak se 508 proti Mondeu a Insignii nemá vůbec za co stydět.

Nafty v 508 (82-103-120-150 kW)
Benzin v 508 (88 a 115kW)

Nafta Passat (77-103-125 kW)
Nafta Mondeo (85-103-120-147kW)
Nafta Insignia (81-96-118-143 kW)

Z toho je jasně vidět, že v kombinacích a výkonech, které zajištují stežejní prodeje 508 mezery nemá.
Avatar - Ham.
25. 10. 2012 18:41
Cena hodně dobrá
dokonce až tak, že mám dojem, že takovéhle roztáčení cenových válek nemá PSA šanci přežít, již dnes generuje ztráty jako hrom. Rozdávat auta zadarmo umí každý, ale ty konce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
26. 10. 2012 00:37
Re: Cena hodně dobrá
Tak to je PRAVDA - prodávat TAK předraženě jako váš VWzor (na obrázku vlevo) to umí věru MÁLOKDO.. :-)
..což ale nic nemění na FAKTu že škoda Rapid je v česku DĚSNĚ předražená (a tahle nabídka je tak nějak jejím "PRAVÝm OPAKem" ;-)
26. 10. 2012 11:55
Poměr cena/užitná hodnota
má 308 nejlepší ve třídě, o tom není sporu. Problém je, že mě designově prostě za srdce nevezme. Kdyby 308 SW byla zmenšená 508 SW, změnil bych názor :-)

Když k tomu, připočteme, že Peugeot není v ČR moc marketingově viditelný, podprůměrné prodeje až tak nepřekvapí.
Rozbalit vlákno
0