Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 308: Velká fotogalerie

Peugeot ve Frankfurtu představí omlazení téměř poloviny portfolia. Nejdůležitější model automobilky si nyní můžeme prohlédnout ve velké galerii.
Zpět na článek
27. 8. 2013 12:13
27. 8. 2013 12:20
27. 8. 2013 12:23
27. 8. 2013 14:00
27. 8. 2013 12:25
27. 8. 2013 13:29
27. 8. 2013 16:10
27. 8. 2013 17:09
27. 8. 2013 14:44
27. 8. 2013 14:38
27. 8. 2013 15:00
27. 8. 2013 14:24
1. 9. 2013 21:29
27. 8. 2013 12:31
27. 8. 2013 12:42
27. 8. 2013 13:49
27. 8. 2013 14:40
27. 8. 2013 12:53
27. 8. 2013 13:56
27. 8. 2013 12:57
27. 8. 2013 13:00
27. 8. 2013 13:57
27. 8. 2013 14:32
27. 8. 2013 15:16
27. 8. 2013 17:02
27. 8. 2013 17:08
27. 8. 2013 17:10
27. 8. 2013 17:14
27. 8. 2013 17:16
27. 8. 2013 17:19
27. 8. 2013 18:27
27. 8. 2013 17:17
29. 8. 2013 07:53
27. 8. 2013 19:59
28. 8. 2013 00:02
28. 8. 2013 03:23
27. 8. 2013 17:40
27. 8. 2013 22:06
27. 8. 2013 14:26
27. 8. 2013 14:03
27. 8. 2013 20:43
27. 8. 2013 14:05
27. 8. 2013 14:32
27. 8. 2013 22:16
27. 8. 2013 15:33
27. 8. 2013 15:41
27. 8. 2013 15:46
27. 8. 2013 16:10
27. 8. 2013 16:28
28. 8. 2013 00:09
28. 8. 2013 00:26
27. 8. 2013 16:03
27. 8. 2013 12:13
?
Nějak se v tom nevyznám, jsou tam různé přístrojovky.... ;-\
Rozbalit vlákno
3
27. 8. 2013 12:20
Re: ?
Jj máš pravdu, vypadá to, že tam redakci spadla jedna fotka interiéru z P3008 >:-[]

Jinak nová 308 se mi dost líbí, pěkné auto ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 12:23
Re: ?
Jasně ta jedna fotka na začátku je P3008 >:-[]
Souhlasim, až nečekaně pěkný, to bych nečekal :yes:
27. 8. 2013 14:00
Re: ?
je mozne ze to je lacnejsia verzia... podobne to ma aj 208
Avatar - Wolfsteen
27. 8. 2013 12:25
Motorizace
Tak teda nevím, ale nabízet v základu motor 1,2 se 118 Nm a 60 kW a pak až turbo s 200 Nm a 92 kW a mezi tím nic mi nepřijde jako dobrá strategie. Zatímco s prvním motorem to h.o.v.n.o pojede, tak za druhý bude zase mnohatisícový příplatek. Ale třeba se pletu. Nicméně nějaká atmosférická 1,4 by se do nabídky určitě hodila.
Rozbalit vlákno
50
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 12:35
Re: Motorizace
Na atmosféru 1.4 nevěřim ale někde sem čet že turbo bude mít i ten 1.2. Výkon si nepamatuje ale nějakejch 80 kW nebo tak něco..
Jo a ten tříválec 1.2 je prej nečekaně čipernej a přitom vyhrál test spotřeby, tak třeba fakt je >:-[]
27. 8. 2013 12:38
Re: Motorizace
Sám bych byl velmi zvědavý, kolik palců nahoru by dostala škodovka, kdyby u své Octavie představila takovédle motory... :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 12:55
Re: Motorizace
Kde vidíš nějakej větší rozdíl? 60 vs 63 kW; těch 80 nebo kolik z novýho 1.2 turbo vs 77 kW; a 115 vs 103 a 132 kW. Vzhledem k tomu že i do 208 teď dávaj 270 koní nebo kolik to má mít určitě něco takovýho přijde i sem
A nafta 68 vs 66 kW a 84 vs 77 a 81 kW. Do Citroenu dávaj i 2.0 HDi 110 a 120 kW takže to nejspíš přijde i sem vs 110 Oktávky
Ani palec nahoru ani dolu, je to stejný >:D
27. 8. 2013 13:01
Re: Motorizace
Já vím, ty nevidíš rozdíly. Samozřejmě, jak bys mohl. >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 13:03
Re: Motorizace
Tyhle plky si nech pro někoho jinýho a řekni kde vidíš ty rozdíly v nabídce motorů! >:D >:-[]
Jo a zapoměl sem že Citroen do týhle třídy dává i 147 kW, tak ten asi dorazí i sem a bude proti 132 kW tý Oktávie
27. 8. 2013 13:08
Re: Motorizace
Nebavíš mne. Píšeš kraviny, asi nemáš do čeho/koho píchnout.
Kdybys psal aspoň rozumně, ale ty píšeš stylem tak vynucené plakátové rádobyvtipnosti, která s realitou nemá nic společného, že je to jen k politování.

Závěrem: Takže, ano máš pravdu, jsi nejlepší, (tohle stanovíme jako axiom) a já už na tebe tedy nebudu muset reagovat. :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 13:10
Re: Motorizace
Koukám že to konkrétní porovnání tě dostalo do kolen >:D
Nech už konečně toho plkání a řekni konečně kde vidíš ty rozdíly! >:-[]
Avatar - Stefič
27. 8. 2013 13:29
Re: Motorizace
hele jelito, číst ty tvoje příspěvky je vážně zábava. Nejdřív sem hodíš "flame " a pak urážíš někoho, kdo argumentuje. Ty musíš bejt nehoráznej idiot :-!
27. 8. 2013 13:31
Re: Motorizace
Napodobě.

Ani ty si nedovedeš najít tabulku s nabídkou motorozací pro Octavii a srovnat to s tabulkou v článku? Opravdu jsou stejné? Opravdu? 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:09
Re: Motorizace
Už seš trapnej, argumentuj - opravdu >:-[]
Abych ti to zjednodušil
308 vs Octavia
60 vs 63 kW
80 (?) vs 77 kW
115 vs 103 kW
147 (?) vs 132 kW
199 (?) vs 162 kW
To byly benzíny a nafta
68 vs 66 kW
84 vs 77 a 81 kw
a 110 nebo 120 kW (?) vs 110 kW
Tak a teď řekni v čem vidíš ten rozdíl (ve prospěch Octavie) >:-[]
27. 8. 2013 14:15
Re: Motorizace
Co tady lžeš?

V tabulce v článku motory končí na 115 kW u benzínu a 84 kW u dieslu.

To tady mám jako argumentovat motorem v Golfu R 221 kW? Jsi normální? Tohle je k zblití chlapče! 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:16
Re: Motorizace
Nezbláznil ses? >:D
Dej si na hlavu mokrej hadr a v klidu si přečti co a jak ti vodpovídám hned v úvodu. Tady píšu motorizace který asi teprve příjdou s otazníkem. Pokud nejseš totální pako tak víš že taková praxe je naprosto normální. Tak co dáš se do klidu nebo budeš definitivně za pako? >:-[]
27. 8. 2013 14:22
Re: Motorizace
A co tady ty pako taháš motorizace "který asi přijdou" s tím, na co jsem reagoval ve svém prvním příspěvku??? Tedy na oficiálně oznámené motorizace.

Ty nedovedeš ani udržet diskuzi v rámci toho, co zde jasně padlo. Ta tvoje paranoia je k zblití! 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:31
Re: Motorizace
Tak jo, jak si přeješ. Si pako >:-[]
27. 8. 2013 14:32
Re: Motorizace
Od tebe je to vysloveně velká pochvala! :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:33
Re: Motorizace
To bych neřek >:-[]
Avatar - Aladeen
27. 8. 2013 16:10
Re: Motorizace
Daj sa liečiť , to proste nemôžeš niekomu dovoliť vyjadriť si svoj názor , ty stále budeš dookola omielať to isté Jossalito. Tvoje komenty len zbytočne zaťažujú internet :no:
27. 8. 2013 16:31
Re: Motorizace
a co tohle jelito? [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 16:35
Re: Motorizace
:yes: >:D
Už to vzdal. Snad si uvědomil že napsal blbost :-)
27. 8. 2013 17:09
Re: Motorizace
Pochybuju, ze by to jen tak vzdal, on jeste prijde >:D
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 17:14
Re: Motorizace
To asi jo ale nabídku motorů už spíš nechá bejt a zkusí to zas jinudy :-)
27. 8. 2013 13:31
Re: Motorizace
zarypal si sem so skodovkou, chalan ti to vysvetlil a ty miesto pokracovania debaty si uskocil a pises uplne mimo temu. Tak kto tu koho nebavi?
27. 8. 2013 13:33
Re: Motorizace
Co to tady zkoušíte?

Chvástáte se, jak rozumíte autům, jak se vyznáte, ale když máte střízlivě zhodnotit dvě tabulky, tak z vás vypadne takovádle hovadina! 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:12
Re: Motorizace
Nepřeháněj a v klidu řekni v čem vidíš ten rozdíl. Podle mě je to hodně podobná nabídka..
27. 8. 2013 14:19
Re: Motorizace
Jestli je atmosférický (!) tříválec, "hodně podobná" nabídka jako foukaný čtyřválec, tak o autech nevíš absolutně nic.

Jó, ale katalogy, ty ti asi jdou... :-! :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:24
Re: Motorizace
Nepůsobíš že bys moh posuzovat moje znalosti aut a seš asi tak jeden milimetr vod hrany kdy budeš definitivně za totální pako, tak bacha >:D
Na tu tvou blbinu by se dalo vodpovědět něčim jako "Někdo na to potřebuje 4 válce a turbo, někdo 3 a atmosféru" >:-[] ale vo to nejde. Celková nabídka je prostě dost podobná a že ty seš vykřečovanej až hrůza a zřejmě fanatickej fanda škodovky na tom nic nemění. Netušim jaký bude P308 auto, ale motorová nabídka je naprosto ok a celkem podobná tý v Octavii. S trochou nadhledu stejná ;-)
27. 8. 2013 14:29
Re: Motorizace
Tak jó, máš pravdu, jseš jednička. >:D :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
27. 8. 2013 14:12
Re: Motorizace
He? Ty mas nejaky blok v mozocku? Ty si sem dosiel vyryvat so skodovkou, pricom o skodovke tu nepadlo ani slovo a teraz my tu skusame a chvastame sa? Skus trosku rozumnejsie odpovedat.
27. 8. 2013 14:25
Re: Motorizace
Co tady zase meleš? Je velmi těžké zhodnotit to, co jsem tu napsal? Ten výše dokazuje, že to je velký problém a u tebe mne ani nepřekvapuje, že k motorům nemáš vůbec nic, ale zase rejpeš akorát do nicku. Ubohé chlapče!

Od tebe jsem hooodně dlouhou dobu nečetl nic o autech. 8-s :no:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:29
Re: Motorizace
Nemudruj už a buď přiznej žes trochu ujel nebo vysvětli v čem vidíš ty dramatický rozdíly v motorech P308 a Okty :-)
A nevopisuj! Mám dojem že na tu tvou závěrečnou větu má copyright Kylie >:-[]
27. 8. 2013 14:34
Re: Motorizace
no u teba sa to prispevkami o autach uplne hemzi >:D >:D este stale si nevysvetlil ten dramaticky rozdiel k ponukach motorov medzi pezotom a embeckou.
27. 8. 2013 14:40
Re: Motorizace
Jojo, ať žijou plakáti. :-!
27. 8. 2013 14:44
Re: Motorizace
U tebe by se spis hodilo at zijou plagiati (plagiat-napodobenina,kopie) >:-[]
27. 8. 2013 14:38
Re: Motorizace
Tak uz nam tu jedinou garazovou pravdu vysvetli, abysme prozreli, co je das auto ;-)
27. 8. 2013 14:57
Re: Motorizace
Pokud je pro tebe atmosférický tríválec obdobného výkonu stejná motorizace, jako foukaný čtyřválec, tak se opravdu spolu nemáme o čem bavit. :-!
27. 8. 2013 15:00
Re: Motorizace
Ja snad neco takoveho tvrdil? ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:05
Re: Motorizace
Koukám že si našel jedinej rozdíl ve prospěch škodovky >:-[]
To je takovej Vorsprung durch Technik. Už brzy budou mít tři válce i daleko větší auta a pak ti to ani nepřijde. Důležitější je jakej ten motor a jakou bude mít spotřebu a taky životnost. To se teprv uvidí. Velkohubý gesta typu nemáme se vo čem bavit fakt nejsou na místě. Zrovna tak by se někdo moh vysmívat tobě že 147 kW je daleko víc než 132 v Oktě a 199 víc než 162 v Oktě RS. Pokud seš aspoň trochu schopnej nadhledu tak dojdeš k tomu že motorová nabídka P308 a Oktavie je prostě podobná
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:11
Re: Motorizace
Nech toho. Jestli je ti víc než patnáct tak je tohle přeměřování kdo ho má vo fous delšího trapný.. :-)
27. 8. 2013 14:24
Re: Motorizace
Jsi mrzutý zakomplexovaný dědek, co se tady jenom povyšuje. Pokud si tím rozdílem myslel 1,2 tříhrnek vs 1,2 čtyřhrnek, tak to napiš normálně, ne agresivně.
27. 8. 2013 14:27
Re: Motorizace
Bylo to napsané zcela normálně a jaké jsou reakce jasně ukazuje, kdo ví, kde je sever. Potom jsou tu ti, kteří sem chodí leda kopat do lidí. 8-s :no:

Ty opět dokazuješ, že reaguješ na můj nick, nikoliv na obsah.
27. 8. 2013 18:33
Re: Motorizace
tvuj nick je predzvesti nuloveho obsahu jelito
27. 8. 2013 18:59
Re: Motorizace
A ty jsi znakem, ubohého charakteru, který musel být již několikrát zabanován a upozorňován na své nemístné chování.

Opět míříš akorát k dalšímu banu, ale ty sem zase přilezeš. Jako jsi to udělal pokaždé. :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 19:03
Re: Motorizace
Tak co ty motory? Už ti došlo že to je dost podobný málem stejný? >:-[]
27. 8. 2013 19:25
Re: Motorizace
nejak mam cim dal vetsi dojem ze debilek gti a debilek jelito je jedna a tataz uboha nula
27. 8. 2013 19:31
Re: Motorizace
Jasně, všichni jsou de bilové, jen ty jsi letadlo! >:D
27. 8. 2013 21:49
Re: Motorizace
no tu mam skor pocit, ze tym lietadielkom si ty, kedze sa tu so vsetkymi hadas.. >:-[]
28. 8. 2013 01:19
Re: Motorizace
Péťo, koukni se, co tys sám psal pod rapidem, když dostal tříválec MPI.

Teď se za sebe a ty svý cancy, musíš leda stydět. :-!
27. 8. 2013 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dock37
1. 9. 2013 21:29
Re: Motorizace
Fylozofia malého motora je medzi pomerom ceny a výkonu.V dnešnej dobe to zväčša robia všetky automobilky.Ak je niekto na dôchodku,tak na jeho vozenie to je dostačujúce.
Majiteľ firmy sa bude voziť na 508 a zamestnanci,ktorí vozia náradie budú jazdiť na 208 1,2 vti.Tak isto aj ľudia,ktorí na to nemajú,kúpia si 1,2 fabiu.Takýchto argumentom je veľa!
Tieto argumenty vyhodnocujú analityci a na tomto základe vznikajú jednotlivé ponuky.
Heslo ´´kde nie je dopyt nie je ponuka´´ platí doslovne a je to životne dôležité pre au-
mobilky!
Traba rozlišovať aj to na čom jazdím a čo som si schopný kúpiť.Väčšina ľudí berie auto ako spotrebnú vec!Či už je to drahé auto,alebo z kategórie lacnejších.
To len margo motorizácie.
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2013 12:31
Novinka podzimu
Na 308 se opravdu těším. Je to natolik charismatický model, že neustále přitahuje pozornost. Ano, staví na stejném konceptu pojetí, jako Golf, ale je to špatně?

Přitom ve srovnání s Golfem je jeho estetická stránka mnohem ... přitažlivější. Ne, není hodnotnější. Golf nemá estetické vady. Ale z druhé strany ani ničím nezaujme, pokud to zrovna není GTI...

308 je svůdná, přitažlivá, přitom je to právě ta správná míra koření, aby se nejednalo o kýč. Jen by to chtělo vyplnit mezetu mezi základním 1.2 VTi a 1.6 THP. Právě tam bude těžiště prodávaných kusů Golfa a 308 zde zatím má jednu velkou prázdnotu...

Skvěle Peugeot :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
25
27. 8. 2013 12:32
Re: Novinka podzimu
Nesúhlasím - je to usadlé, ustráchané a nudné. Teda zvonka. Vnútri je to mix zlých nápadov a dobrého vkusu.
28. 8. 2013 13:24
Re: Novinka podzimu
zvonku je to o malo lepsie(body + za nesterilnu skatulu) ako golf7. Dokonca sucastna 308 sa mi paci podobne, za rovnaku cenu by som kupil starsiu, koli uzitku. Zvnutra sa nepatri hodnotit, pokial si do toho clovek naozaj nesadne a nevyskusa. Fotky velmi klamu.
29. 8. 2013 07:50
Re: Novinka podzimu
Podobný štýl má 208 a ten voz mi hrubo nesadol, čiže očakávania sú podobné.
Avatar - Hittman
27. 8. 2013 12:37
Re: Novinka podzimu
Pěkné auto, škoda té přístrojovky, ta bude stát za prd co se týče clonění volantu. Jinak uvidíme jízdně, zda se frantíci polepšili, např. v převodovkách.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 12:41
Re: Novinka podzimu
Tam prej bude 1.2 s turbe a bude v několika výkonovejch variantách pro různý auta ale protože tohle mě fakt nezajímá nějak si nepamatuju ty přesný výkony, snad nějakejch 80 kW nebo tak něco tam bylo.. :-)
Šestistupňová je už delší dobu ok, za houby doteď stál starej pětikval dávanej k slabšim motoru, tam by se teda už fakt polepšit mohli >:-[]
27. 8. 2013 13:17
Re: Novinka podzimu
To poslední zvolání je ironie?

Sám Peugotu vytkneš poměrně velké chyby a pak mu dáš vysvědčení skvěle?
27. 8. 2013 13:34
Re: Novinka podzimu
absencia motoru mozno nebude tak zla, pokial sa spravne nastavia cenu oproti konkurencii. Rohypnol aspon vytkne chyby, vy koncernisti ste na chyby slepi pokial ide o koncern.
27. 8. 2013 13:38
Re: Novinka podzimu
Blbost! Zase tady vykládáš něco, co jsem já nikdy a nikde nenapsal. A konkrétně u tebe, jsem tě už minimálně dvakrát žádal, abys to buď dokázal (což se ti nepovedlo a nepovede), nebo mne přestal lživě obviňovat! Je to ubohé! 8-s :no:
27. 8. 2013 14:06
Re: Novinka podzimu
ja som to nepisal konkretne tebe ale vseobecne o vas koncernistoch ale ked si sa tak automaticky sam zaradil medzi nich.. >:D
27. 8. 2013 14:20
Re: Novinka podzimu
Jistě, ty raguješ na mne, ale píšeš o někom jiným, k tomu fakt není co dodat. 8-s :no:
27. 8. 2013 14:21
Re: Novinka podzimu
uz sa trosku zamotavas nie? >:-[]
27. 8. 2013 14:31
Re: Novinka podzimu
Piš o autech. Jestli k nim vůůůbec něco máš. :-!
27. 8. 2013 14:35
Re: Novinka podzimu
pisem o fanatikoch aut urcitej znacky, to ma dost blizko oproti tvojim psychopatickym snaham zhodit ma ;-)
27. 8. 2013 14:36
Re: Novinka podzimu
Ubohé! Léčíš si mindrák? Že se na webu o autech neumíš bavit o ...autech? >:D :yes:

To, jseš nad věcí, krásně ukazuje to, jak si tady s tebou GTI ( a nejen on) vždycky vytře akorát zádel. :-!
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:39
Re: Novinka podzimu
To by šlo říct i vo nás dvou zlato ;-)
Promiň pako >:-[]
27. 8. 2013 14:42
Re: Novinka podzimu
Ty mě fakt nebavíš. Jsi k zblití. S tebou tady končím.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:50
Re: Novinka podzimu
To vo zvracení si už řikal, pako. Já se celou dobu snažim mluvit věcně vo motorech a klidně a rád se k tomu vrátim. Věcně k věci odpovědět si měl celou dobu problém ty tak teď nehraj.. >:-[]
Poď se klidně a v klidu vrátit na začátek a řekni konečně co se ti na těch motorech nezdá a v čem ti ty v oktě přijdou vo tolik jiný a lepší
27. 8. 2013 19:27
Re: Novinka podzimu
nic jineho nez zblitky tu z tebe stejne nepadaj jelito
27. 8. 2013 19:39
Re: Novinka podzimu
Jen mi nalož kosforte, přidej, ať se blejskneš. Ať ulevíš své ušlápnuté dušičce! >:D :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 21:03
Re: Novinka podzimu
Koukám že s tebou to po dobrym a slušně asi nejde. Tak jo definitivně seš pako >:-[]
Avatar - rohYpnol
27. 8. 2013 18:25
Re: Novinka podzimu
proč ironie?

Jediný nedostatek je absence malého turbobenzinu 1.2, což se nepochybně brzy změní. Jinak zatím nemám co vytýkat.
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2013 14:49
Re: Novinka podzimu
suhlas so vsetkym , trefne napisane... auto sa podarilo :yes:

s motormi tiez suhlasim.... treba tam vyplnit tu medzeru to mas pravdu , ono vobec ten zakladny motor 1,2 VTi tam ani byt uz nemusel.....

vidim to rovnako.... nadherne auto so spravnym pomerom elegancie krasy a charizmy :yes:
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:52
Re: Novinka podzimu
Spíš musel. Bohužel je nutný nabídnou nějakou voholenou verzi se základnim motorem aby bylo možný nabízet již od... >:-[]
Samozřejmě první použitelnou asi bude až to osmdesáti nebo kolika kW turbo :-)
27. 8. 2013 14:59
Re: Novinka podzimu
Ta 1.2 atmo bude dost slaba, uz ta 1.4, co pouzivaji ted neni zadny zazrak.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:06
Re: Novinka podzimu
Asi proto taky končí a nahradí jí to nový turbo :-)
Vono asi ani 63kW v Oktě nebude žádnej zázrak, ale mít v nabídce něco na to aby se mohlo nabídnout to "již od" bejt musí >:-[]
27. 8. 2013 12:31
Hm...
Svet sa zbláznil, Citroen začal robiť zákaznícky dizajn v snahe páčiť sa všetkým a Peugeot nám servíruje dizajnové výstrelky typu malý volant a prístrojovka nad ním...
Každopádne mi nový P308 zvonka príde ako prebúchaný C4. Asi nemám ten správny pohľad, ale tie spomínané atraktívne tvary nikde nevidím, naopak, bojazlivo na mňa "juká" posledná neslaná-nemastná tvár Peugeotov. Vonkajšie línie sú umiernené až príliš, chýba im dynamika aj nápaditosť. Peugeot na spôsob Golfu skrátka nefunguje, podobne ako nefungoval napríklad ani u Fiatu Stilo.
Interiér vnímam dosť rozporuplne, na jednej strane tragédia s malým volantom a prístrojovkou hore nad jeho vencom, na strane druhej treba pochváliť neotrelý a nápaditý dizajn palubky. K mínusom počítam veľký dotykový displej, ktorý zrejme nahrádza väčšinu tlačidiel - už sa nebude dať nič ovládať spamäti po hmate, vždy budeš musieť odtrhnúť zrak od diania pred autom a čumieť na displej, aby si videl, čo zapínaš a vypínaš...
Suma-sumárum, dizajn u mňa za 3 mínus. Zvonku funkčné, ale nepekné, zvnútra pekné, ale nefunkčné.
Ešte by som zmienil pekne kubický tvar kufra, ktorý ale v mojich očiach dehonestujú vystupujúce výstuže v jeho vnútorných rohoch - tých pár cm už mohli nejak vyriešiť [odkaz]
Fotku so sklopenými zadnými sedadlami spraviť zabudli, ale dá sa asi čakať, že tam bude schod...
Rozbalit vlákno
24
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 12:42
Re: Hm...
Spíš nemohli [odkaz] >:-[]
27. 8. 2013 13:49
Re: Hm...
Keď sa chce, vždy sa dá. ;-) Napríklad dvojité dno by síce tento nedostatok neodstránilo, ale ako pozitívum by bolo aspoň protiváhou. Možno tam to dvojité dno bude, neviem. A treba tiež povedať, že Peugeot nie je jediný kto to tak má.
27. 8. 2013 12:53
Re: Hm...
Promiň Klaudie, ale opravdu s tebou nelze souhlasit :no: Podle mě Peugeot naopak dost ožil a předvádí svěží, čistý design, pravda trochu konzervativní. Nicméně je to navázaní na krásné tvary 80-90 let, tedy na tradiční hodnoty, které porušil modely se 7 na konci.

Nová 308 rozhodně nevypadá jako přebouchaná C4, má vlastní designový jazyk a to co ty popisuješ jako tragedii, tedy malý volant a budíky nad, tragédií není. Zajdi si vyzkoušet 208 a uvidíš ;-) Před týdnem jsem měl u možnost zajezdit si s 208 GTi a mohu říct, že jsem viděl bez problémů na budíky i barevný displej, stačí si jen spravně nastavit sedačku a skvělý volat :yes: Předpokládám, že u 308 to bude stejné.

Za mě 308 vypadá skvěle :yes:
27. 8. 2013 13:56
Re: Hm...
Čo človek, to názor a možný iný pohľad. Ja to vidím tak ako som napísal - teda zatiaľ, fotky občas klamú a v reáli je to trochu inak. Už sa stalo, že som po osobnej skúsenosti na auto pozmenil alebo celkom zmenil názor.
S 208 mám tiež svoju skúsenosť, absolútne mi nesadla, tú "svoju" polohu z volantom som proste nenašiel. Riadenie a podvozok ma tiež neohúrili, práve naopak. Motor bol síce najslabší z ponuky, ale voči papierovo +/- porovnateľnému trojvalcu v Yarise to bola lemra...
Z ponuky Peugeotu ma oslovuje asi len Partner a Expert a podmienečne možno 508 v kombíku (ten naopak interiérom boduje). Inak to u mňa momentálne na palec hore nie je.
27. 8. 2013 12:57
Re: Hm...
přesně souhlasím s tvou myšlenkou, že je to předělaný z C4, zejména ty boční partie/linie. S interiérem problém nemám, oceňuji tvůrčí originalitu. Pokud bude spolehlivý, nic proti tomu autu nemám.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 13:00
Re: Hm...
Nejsem si úplně jistej ale C4 bude eště stará konstrukce zatimco tohle je určitě už na nový platformě EMP2. To se přebouchat nedá, to sou technicky odlišný auta s trochu podobnym designem bočních partií ale to bude tak všechno ;-)
27. 8. 2013 13:57
Re: Hm...
Však o dizajne sa bavíme, neber zas výraz "prebúchané" úplne doslova.
27. 8. 2013 15:16
Re: Hm...
No, za mě dnes taky "hm". Když se tak dívám: [odkaz] a tady [odkaz] a pak tady [odkaz] , říkám si, že mě vlastně to žonglování s asymetrickými a šišoidními prvky moc nebaví a že bych asi dal přednost symetrickému klidu a jednoznačnosti v 307. Přesto, že ve zpracování detailů a materiálech šla zřejmě nová 308 zas kousek nahoru. Infotainmentové apod. vymyšlenosti pro geeky mě neberou, k ničemu je nepotřebuju.

Pokud jde o exteriér, pamatuji se, že 307 působila kdysi jako hotový průlom, protože úspěšně spojila a zpracovala do jednoho celku designérské snahy své doby. Mám pochybnosti, že by něco podobného znamenala 308. Osobně na mě pocitově špatně působí zubatá světla, zpředu jako by auto pořád mělo nějaký trn v oku - můj pocit, ale zkrátka mi to vadí. Zbytek - plovoucí gril a jakoby zjednodušená stylizace celé kastle - jdou taky mimo mě. Možná to není designérsky špatné, ale jako celek to na mě nepůsobí přitažlivě, spíš trochu slepě, jako maketa pro patentovou přihlášku. Počkám si ještě naživo, stejně se chystám na obhlídku 2008, třeba si zvyknu.
27. 8. 2013 17:02
Re: Hm...
Áno, 307 a za mňa aj 206, to bol ten správny mix priestoru, dynamiky, estetiky aj francúzskeho šarmu. Súčasný smer vnímam dosť rozpačito, Peugeot akoby sa nevedel nájsť, alebo sa bál vyjadriť sám za seba. Opisovať u suseda mi nepríde ako ideálne riešenie. Golf je Golf a jeho ideály bez vlastného výrazného dizajnového prvky nemajú šancu zabrať. Od Francúzov čakám francúzsky dizajn, nie nemecký.
27. 8. 2013 17:08
Re: Hm...
Ja si myslim, ze ta Golfovatost prodejum pomuze i kdyz se to nekomu nemusi libit.
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 17:10
Re: Hm...
Myslel sem že nápad na design Golfu je italskej >:D
Ať tak nebo tak sou to hodně snadno rozeznatelný auta [odkaz] [odkaz] >:-[]
27. 8. 2013 17:14
Re: Hm...
Pôvodný Golf s tým dnešným má pramálo spoločné, okrem hrubého C-stĺpika neostalo z Giugiarovho návrhu vlastne celkom nič...
Pripadá Ti dizajn súčasného Golfa taliansky...?
;-)
27. 8. 2013 17:16
Re: Hm...
Pokud se nepletu, tak i nový Golf je od Italů. :-)
27. 8. 2013 18:27
Re: Hm...
Taky jsem si říkal na první pohled golf. Ale naštěstí ne. Vypadá to super a motory taky v pohode. Trivalec pro lidi kterym výkon neva a zbytek pro ostatní. Uz se těším do Frankfurtu až ho uvidim
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 17:17
Re: Hm...
Stejně málo jako design toho původního [odkaz] [odkaz] ;-)
Tohle je italskej design [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] (to je ta Havlova) [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
A tohle je italskej design na export [odkaz] >:-[]
29. 8. 2013 07:53
Re: Hm...
Porovnávaš drahý a lacný tovar, navyše z rôznych časových období... Favorit nasledoval po Citroene BX, a nemyslím si, že by bol na tom dizajnovo zle, práve naopak. Porovnaj si ho s domácimi dizajnovými pokusmi.
Avatar - pumpkin
27. 8. 2013 19:59
Re: Hm...
Neuveriteľné ako inak čistý, skoro až strohý dizajn novej 308-ky pôsobí pri Golfe preplácane. Golf bude starnúť pomalšie, ale aj tak v tomto prípade palec hore za 308-ku. :yes:
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2013 00:02
Re: Hm...
308 se hlavně podobá na zakulacený Golf VI, ne VII.
Avatar - Hammunasakra
28. 8. 2013 03:23
Re: Hm...
To si nemyslim [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
27. 8. 2013 17:40
Re: Hm...
No já nevím, co ti na tom přijde německého? Peugeot se vrací designem ke kořenům, tedy zpět k čistým liniím např modely 504,505,205,309,306,307 před FL,405,406,605 nebyli nijak extravagantní. Naopak jejich design byl spíše nadčasový. Jejich nástupci se 7 na konci, hlavně 407, 307 po FL, 207 před FL a také 308 před FL to celé zazdili :no: Tím, že se Peugeot vrací k nadčasové eleganci dělá jen dobře :yes:
27. 8. 2013 22:06
Re: Hm...
Myslím, že ti rozumím, jak to myslíš. Taky bych raději viděl víc nadhledu a odvahy, toto na mě působí poněkud upoceně snaživě. Tam kde byla 306 už v základních křivkách suverénní a 307 jako šťastná tečka za přešlapováním obecných trendů, se mi nová 308 zdá tak nějak odnikud nikam. Do zdejší debaty o německosti, francouzskosti a italskosti se pouštět nechci - takový námezdný italský design v asijských službách taky nedělá z tamějších aut Italy. A naopak z šilhání Peugeotu směrem na východ stejně na nové 308 nenaroste dubové listí ;-)
Avatar - Jaros71
27. 8. 2013 12:35
Docela dobrý..
Za mne OK...na frantíka vypadá fakt dobře! :yes:
Poslední designy se Peugeotu docela povedly..
Jen tak dále. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
27. 8. 2013 12:44
Maginotova linie
Myslím, že z hlediska prodejů to opravdu může být novinka podzimu. S hodnocením bych počkal až na živý kontakt. Je jasné, u jaké značky to hledalo recept na prodeje, ale to nemusí znamenat, že to je špatný. Je to jen méně originální, než jsme zvyklí od francouzů vídat, ovšem jak to s francouzským automobilovým designem v poslední době vypadá všichni víme. Občas je té originalitě obětován zdravý úsudek, nebo pohoří na realizci v sériové výrobě. Držím P308 palce, snad tedy nezklame.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Barrichello
27. 8. 2013 12:54
Tak to se hodně povedlo
ten exteriér vypadá výborně.....Francouzi jsou dnes asi jediní, kteří umí menší vozy se zajímavým designem :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Johny.Rico
27. 8. 2013 13:06
Merci, aber leider nich!
Danke.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 13:15
Re: Merci, aber leider nich!
Nich nic neznamená, asi si myslel nicht [odkaz] >:-[]
Avatar - Johny.Rico
27. 8. 2013 13:24
Re: Merci, aber leider nich!
Zlatá kontrola po napsání! 8-s
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 14:40
Re: Merci, aber leider nich!
:yes: :-)
27. 8. 2013 13:06
Francouzský Golf - no a co?
Ta podoba hlavně zadku s VW Golf je do očí bíjící, ale já bych se nad tím nepohoršoval. Rozhodně je to mnohem lepší, než bachratá zadnice současné (dobíhající) 308. Nové auto se také zbavilo těch vysokých MPV proporcí minulé generace, a za to mu u mě také velké :yes: . Jenom tu přístrojovou desu s maličkým volantem a budíky nad ním si mohli klidně odpustit. Ano, žít se s tím dá, ale klasika by většině zákazníků vyhovovala mnohem více, tak proč je prudit a riskovat jejich odchod ke konkurenci? 8-s :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Alpinis182
27. 8. 2013 13:19
za mě ANO...
... jak se původní 308 a 307 dle mého názoru nepovedla, tak 308 2013 to velmi kvalitně kompenzuje.
Snad to bude tak kvalitní i na živo...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - dal
27. 8. 2013 14:26
Re: za mě ANO...
Za mne taky ano. Už bylo načase aby se Peugeot začal vracet ke kořenům, kvalitní, odolná auta se svěžím designem za rozumný peníz.
Avatar - Alpinis182
27. 8. 2013 14:46
Re: za mě ANO...
... nikdy mi Peugeot nebyl sympatický, ale souhlasím s tebou, protože v posledních letech dělal pro mé oko nepohledné modely...
Avatar - matii
27. 8. 2013 14:03
Nee
Možná může znít hlas majitele starší 308 jako kyselé hrozny, ale za mne Nee.

Exteriér ještě se zavřenýma očima, ale interiér je hrůza. Možná naživo bude dojem lepší, ale auta tohoto segmentu a typu byla tak trochu brána vzhledově jako sportovnější, jako dobrý základ pro HH. Tohle je tak pro nějakého páprdu. Nedokážu si představit, že tam narvou 200k motor, nebo ještě hůř, motor z RCZr (tuším okolo 270k). Myslel jsem, že horší palubku, než má Seat nenajdu. Bohužel našel.

Možná už jsem starej. :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - matii
27. 8. 2013 20:43
Re: Nee
Hmmm jak se člověk plete. Tohle nevypadá tak špatně:

[odkaz]
27. 8. 2013 14:05
KOHOUTEK NA VÍNĚ
No, nestává se příliš často, aby frantíci stvořili auto, které se netváří jako ufo po nášupu hrachové kaše, nestává se často, abys mohl zcela přirozeně, esteticky tak akorát nabuzen, avšak nedrcen karosářskými justamentálními umanutostmi přesně tak, jak to každý den nasáváš z prachu cest, abys prostě jen zcela přirozeně a uznale zvednul jeden nebo dva palce.

Zvedni všechny, neboť máš před sebou auto, u něhož nezvítězil obsah nad tvarem ani tvar nad obsahem. Jde o špičkově vybalancovaný mix užitných a výrazových vlastností, a to přesně tak, jako to u Volkswagenu úspěšně předvádí již čtvrté desetiletí GOLF.

Popravdě až občas lapu po dechu - [odkaz] Tomuhle se říká automobilová krása v přímém přenosu :yes:

To víš, po evidentních národně konkurenčních inspiračních garážových pramenech v podobě zvoníků od Matky boží, přichází ko-neč-ně (a od toho povolaného) auto s charismatem Delona. Jasně, nestrkejme hlavy do pucvole, zde přece platí padni komu padni, kdo jinému garáž kopá, sám do ní padá. Prostě a jasně - BRAVO 308.

Tedy ale ten utopený volant ne, prostě ne! Sakra, copak u Peugeotu neví, co má pravej chlap mezi nohama? Volant patří výš, však víš.

No, dnes uznale, upřímně a vřele: BRAVO PEUGEOT :yes: :-!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - grifith
27. 8. 2013 15:13
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
Souhlasím, již při představení prvních fotografií jsem tvrdil, že půjde o velmi zajímavého hráče na poli nižší střední ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:15
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
Vidim že když se chce tak to de. Umíš ženský i auta :yes: :-)
27. 8. 2013 16:17
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
GTI překvapil si mě ;-) Ano nová 308 se vydává cestou golfu, pěkný čistý a trošku konzervativní design, tak jako to bylo v 90 letech u 306 a 406. Na ten volant se opravdu dá zvyknout. U 208 GTi jsem s ním problém neměl, řídila se skvěle :yes:
27. 8. 2013 16:34
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
Smrdí to Golfem i Astrou, ale výsledek je až překvapivě dobrý :yes:

Jen mi trošku přijde, že Peugeot tápe a nemá tvář. 308 i 508 jsou mezi světly nějak nedodělané. :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 16:56
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
Dotaženější je to tady [odkaz] ale jinak je to všude podobný [odkaz] [odkaz] a určitě lepší než ty starý tlamy [odkaz]
27. 8. 2013 16:56
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
Ani dnes sa nezhodneme...(mimo toho interiéru).
28. 8. 2013 13:35
Re: KOHOUTEK NA VÍNĚ
suhlasim, az na tie Ledky, tie mohli poriesit inac.
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2013 14:20
nadherne auticko
tento pezot sa dizajnom jednoznacne podaril... uz odkedy prisiel model 508 ide dizajn pezotu spravnym smerom , parada :yes:

dizajn je opat pekny podobne ako za starych dobrych cias... 306tky 206tky 406tky ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - eliot
27. 8. 2013 20:09
Re: nadherne auticko
:yes:
Peugeotu vždy seděl spíš umírněnější design. Na neobvyklé kreace tu byl odjakživa zase Citroen.
27. 8. 2013 14:32
Budiky...
Asi by mi otackomer vpravo a opacne docela vadil, kdyby bylo na mne, tak bych dal klasicky rychlomer vpravo, otackomer vlevo.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Alpinis182
27. 8. 2013 14:43
Re: Budiky...
věř tomu, že nevadil... tuhle "rošádu" jsem měl v autě již 2x a bylo mi to úplně šumák...
Avatar - 3_diamanty
27. 8. 2013 14:44
Re: Budiky...
myslim ze ci je otackomer vlavo alebo vpravo to je tak uplne jedno... je to o zvyku.... za par hodin jazdy si kazdy clovek zvykne ze auto ma otackomer a rychlomer tam kde ma a nie je s tym problem.... napr porsche ma otackomer vzdy v strede a najvacsi [odkaz] a rychlomer je mensi a vedla... co sa tiez nie kazdemu musi pacit ale asi ziadny majitel si nestazuje ze si na to nezvykol.... ono aj ten pohlad na budiky ponad volant je len o zvyku .... je to v pohode... par hodin jazdy a clovek sa prisposobi kazdemu autu bez problemov ;-)
27. 8. 2013 22:16
Re: Budiky...
S kolika majiteli jsi mluvil? Podobně jako u Mini, často odčítají rychlost z digitálního displaye. Luštit údaje z relativně malého analogového tachometru, který je cejchovaný po 50 km/h, je prostě nepohodlné.

Nevím, jak ostatní, já kouknu do kapličky a mozek si to nějak přebere. Prakticky okamžitě jsem si zvykl i na přístroje uprostřed. Přechod digitální-analogové také žádný problém. Nějaká pravá-levá, levá-pravá, pravděpodobně si ani nevšimnu, že jsou naopak. :-) To si spíš všimnu toho, že je otáčkoměr cejchovaný v opačném směru ala Aston Martin. Jen si nejsem jistý, jestli už není otáčkoměr od tachometru příliš daleko (vzhledem k protiběžnému uspořádání).
27. 8. 2013 15:33
budíky
prečo frantíci vždy musia vymyslat ch....iny s budíkmi ? preco na otáckomeri a na rýchlomeri idu rucicky opacne ? preco v citroene trepu tie skarede budiky do stredu a pred vodicom nic nieje ? >:D
kazdopádne tento Peugeot je krásny, má chyrizmu, vyzerá luxusne a moderne ... ;-)
za mná určite thumbs up :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:36
Re: budíky
Nepoplet si to? C4 a DS4 maj budíky normálně [odkaz] [odkaz] v kapličce před řidičem
27. 8. 2013 15:41
Re: budíky
Asi myslel tohle [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:45
Re: budíky
Nojo to je nějaký Picasso, já zůstával v kategorii :-)
27. 8. 2013 15:46
Re: budíky
Nizsi stredni? ;-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 15:47
Re: budíky
No jasně, tyhle malý autobusy (teda i ty velký) dou mimo mě :-)
27. 8. 2013 16:10
Re: budíky
já som to myslel všeobecne ... ! :-) nie len v danej kategórii ale v celom porfoliu značky ... ! :-) každý model v ktorom je takáto " blbosť" :-)
Avatar - Hammunasakra
27. 8. 2013 16:25
Re: budíky
Myslim že ty centrální budíky se dávaj snad jen do těch autobusů, ne? [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] :-)
27. 8. 2013 16:28
Re: budíky
Taky nechápu, proč PSA pořád dráždí své potenciální zákazníky nějakými excesy týkajícími se pracoviště řidiče a ovládacích prvků, které jsou za dlouhá desetiletí vývoje naprosto osvědčené a v zásadě již nezlepšitelné. Nejdřív to byly volanty s debilními pevnými středy u Citroenu. Reakce byly v naprosté většině velmi negativní, a tak od tohoto nesmyslu Citroen u nových modelů ustoupil. Ale Peugeot se tím nijak nepoučil a zase jde podobnou cestou. Přece jim muselo být předem jasné, že mezi koleny umístěný maličký volant bude spoustě lidem vadit! Prostě inovace za každou cenu. Ach jo... :'-( :no:
Avatar - twistedTSD
28. 8. 2013 00:09
Re: budíky
Taky nechápu. Sice těžce "zgolfovatí" exteriér (ne, že by byl výsledek špatný), zato v interiéru - kde člověk tráví nejvíc času - je to jeden úlet a experiment vedle druhého. Jakoby si to zrovna PSA mohlo v současnosti dovolit.
28. 8. 2013 00:26
Re: budíky
úplne súhlasím a presne to iste tvrdím ze nejaké zbytocne experimenty si dovlolit nemozeu...
a u takeho to auta kde exterier vyzera v skutku velmi dobre, moderne a luxusne by si mohli odpustit interier alla ufo lod a polahodit oku aj z vnutra, mala by to byt samozrejmost, mne tento interier nejak nesedí k tomuto autu , chcelo by to nieco , viac ergonomickejsie ... :-) je to moj názor 100 ludi 100 chuti takze sa na mna nehnevajte :-)
Avatar - Aladeen
27. 8. 2013 16:03
Po rokoch
konečne pekné auto ! :yes:
Rozbalit vlákno
0