No hosi u Pazoutu se sice snazi, ale Laguna Coupe V6 Dci je pro me jedinym kralem v teto nepremiove tride. Prvotridni zpracovani, technika a jizdni vlastnosti. Ve vybave za necely meloun je uz temer vse, co si lze predstavit, vcetne samonataceci zadni napravy nebo aparatury BOSE! Mne osobne tam schazi jenom sekvencni razeni padly pod volantem, tak jak to ma za priplatek treba 3 od Bawa ale za tu cenu, nenajdes v tehle velikosti nic lepsiho! ;-) Bohuzel P407 Coupe na ni nema ani designem ani cenou a ani technikou, byt novy 3.0 V6 HDI bude jiste vynikajici... :-!:yes:
Plný súhlas, vozil som sa na Lagune GT, materiály, spracovanie no hlavne tá zadná náprava je pecka :yes: No a hlavne je P407C technicky predsa len staršie auto oproti Lagune, takže pre mňa ak by som teda musel vybrať z týchto dvoch tak beriem ten rádoby Aston... >:-[] Hmm, mať taký problém, celkom fajn starosť. :-)
407 coupé je poctivý GT, který nabízí hlavně vysoký komfort, minimální hluk a výborné tlumení nerovností. Přitom netrpí přehnanými náklony či nestabilitou. V tomhle ohledu hledá konkurenci jen těžko. Alternativou mu je M-B E Coupé a případně Audi A5.
Mrkni na řešení podvozku u 407, hlavně zavěšení. O tom se Laguně ani nesnilo. Přední náprava je uchycena na pomocném rámu z hliníku. Jedná se o lichoběžníkovou nápravu s oddělenou těhlicí. Celé řešení zajišťuje minimální změnu odklonu kola při pružení a snižuje přenos momentu z hnacích kol do řízení. Podobný systém nyní používá Focus RS u svého "revoknucklu". Těhlice je litinová a její držák z hliníkové slitiny. Zadní 5-prvková náprava je uchycena k hliníkovému mostu, který je přes silentbloky upevněn ke karoserii. Těhlice a horní rameno je opět vyrobeno z hliníkové slitiny. Vše korunují originální tlumiče Peugeot vlastní konstrukce, u V6 mají proměnou charakteristiku tlumení, řízené elektronicky pro každé kolo zvlášť...
Je to tak. 407 Coupé je unikátní kus techniky, zabalený do kabátu, který ne každý zkousne.
Za volantem v roli GT ale konkurenci v podstatě nemá.
Před necelými dvěma týdny jsem si vyzkoušel MB Coupé 350 CDI a i když je to vynikající svezení, stěží 407 coupé něčím předčí.
MB je dotažený v detailech jako třeba odpor plynového pedálu, nebo technické vychytávky v podobě dofukování odvětrávaných sedadel (vynikající, tuhle položku v ceníku Peugeotu prostě nenajdeš), ale v roli GT je 407 lepší. A třeba ve stabilitě ve vyšších rychlostech někde mimo město je náskok podvozku 407 (bojím se to říct takhle tvrdě) rozdílem třídy. MB Coupé se všelijak pohupuje a celkově dává najevo, že se mu vůbec, ale vůbec nechce. Na 407 s V6 HDI (asi před dvěma roky...) jsem mohl tlačit mnohem víc a přesto zůstává klidná a jistá.
Jedinou výhodou Laguny Coupé, coby konkurenta 407 Coupé je cena. Vše ostatní zůstává v rovině GT na straně 407.
PSA udělala nejlepší podvozek ve třídě, jen se o tom moc neví.
Hm, cena je opravdu ambiciozní... Jenže reálná cena je o poznání zajímavější a ubere jedno desetinné místo.
330d v coupé je dynamicky pochopitelně úplně jinde a řidič za jeho volantem zažije víc... Všeho, včetně hluku.. Na sto procent to sice nevím, ale už jsem klasickou 330d jel, čili to v coupé asi dramatické jinak nebude...
Zkrátka, kdybych si měl vybrat, v čem si sřihnu tu "legendární" cestu manažerů do Paříže a zpět a měl volit nějaké běžné GT (nepočítám sem extraligu typu Astona atp.), byla by to buď A5 (asi vrchol třídy), nebo právě 407 Coupé.
BMW je sice jiná liga, ale spíš řidičsky, Mercedes mě překvapil spíš nepříjemně (co dělají vzadu ty nezakryté šrouby u podlahy, proč to na kanálech vrže, bože, proč to tomu 7G tronicu tak strašně trvá?)
Audi se ale v případě A5 opravdu vytáhlo :yes: Žádnej sporťák, ale pohodlný, tichý, kultivovaný a silný GT (a taky za to platíš). Takže jediná výtka k Audi směřuje do nijak dramaticky prostorného interiéru. Oproti MB je to vzadu ale zázrak.
Jak jsem řekl, MB si musíš "dokoupit", BMW v podstatě ne, pokud jde o jízdní zážitky. 7G je pomalejší, dokud ho nepřestaví AMG a steptronic nepřekonatelný. Na pažouta to bude jistě vrchol.
Netvrdim, ze ne, je to kazdopadne autak na vysi, ale preci jenom leta jiz jsou znat a ty dlouhe previsy, no jak jen to rici, nebyly nejstastnejsim resenim uz od zacatku... ;-\ O ergonomicky "nepritazlive" palubovce netreba ani mluvit, ale to je treba jenom muj subjektivni nazor.
Naopak nedavno jsem videl nekde na parkingu stat novy P308 Coupe Cabriolet v bile perletovce a ver tomu, ze jsem z neho nemohl dloooouho, ale opravdu dlouho spustit oci, jak je to krasnej autak (snad jeden z nejhezcich vubec!). A ten vnitrek v cervene kuzi? No docela bomba! Nemit doma jiz dve hodne silny kary, tak bych o nem mozna i nekdy uvazoval, pokud by tam byl treba nejaky slusnejsi motor a lepsi prevodovka... ;-) Jsem spis zvedavej ale na verzi RCZ... :-!
S tím dvoulitrovým dieslem to bude zajímavé přibližovadlo, ale těžký dieslový šestiválec na přední poháněné nápravě...No to nezní dobře. Být to Renault neno Ford, nedělal by urychlené soudy. Renault Laguna Coupé bude v této cenové kategorii králem :-)
Netvrdím opak, mnohých však môže pri vzhliadnutí tejto ceny prejsť i chuť na zjednávanie, keď môžu za cenníkovú cenu tejto 407 kúpiť prémiové autá. Po zľave vznikne rozdiel, ktorý majiteľovi nevynahradí "stratu prémiovosti" (statusu a zvýšeného ega v premávke), akokoľvek bude technika P407 na vysokej úrovni. Vyberať v tejto kategórii, tak volím Bavora, ktorý je technicky vysoko a navyše pridáva príťažlivý (pre mňa až úchvatný) dizajn...
NO to těžko. MB E350 CDI Coup stojí nyní 1 285 000,-, A to ve standartní výbavě. ne že by bylo vybaveno špatně, ale 407 Coupé má všchno v základu...Je fakt že se mohli dostat pod milionsto.
čítaš Johnnny? v prípade MB a BMW nepíšem o cenníkových cenách v ČR...v DE zoženiem modely od uvedených výrobcov so zodpovedajúcou motorizáciou tejto v Peugeote za cca 40tis. € +- nejaké drobné (skôr +), zostáva mi stále 5.700 na dovybavenie...nepíšem o jazdenkách...