Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

 
 

V návaznosti na informace a dvě fotografie, které jsme jako první v ČR zveřejnili 18.11. vám nyní přinášíme dalších 24 fotografií, které dnes oficiálně zveřejnil Peugeot.

V návaznosti na první bleskové informace, které jsme Vám přinesli již 18.11., Vám ihned po oficiálním uvolnění přinášíme jednu z nejočekávanějších novinek - Peugeot 407, následníka typu 406, který pod stále šarmantním kabátem skrývá již dosti zestárlé tělo. Po špetce polooficiálních informací, zveřejnil dnes Peugeot oficiální tiskovou zprávu, zároveň s definitivním stvrzením podoby nového lva.

Design jako jeden z prvních evidentně vznikl již kompletně ve 21. století, s přešlapováním na místě během dusných 90. let je definitivní konec a Peugeot se po boku ostatních automobilek opět vydává vpřed. Ačkoliv skoro všechny detaily už tu někdy byly, jsou poskládány do neobvykle odvážného celku. Zejména obličej je načrtnutý značně rozmáchle, nasávací otvor chladiče je proti dnešním zvyklostem jen jeden, zato pořádný. Obrovská usměvavá maska vzpomíná na staré zlaté časy typů 403 a 404, je ještě rozevřenější, než u Ferrari. Rodovou krev zase dokazuje emblém, veliký i na dnešní maximalistické zvyklosti. „In“ jsou také obří moduly světlometů, obsahující veškerá příďová svítidla, včetně ukazatelů směru a zasahující daleko do blatníků.

Bočnice ctí tradiční zvyklosti u přeci jen již poměrně solidní střední třídy, ovšem přinášejí do ní řadu vzrušujících křivek a neobvyklých tvarů. Pokud bychom se snažili najít za každou cenu potenciální zdroj inspirace, snad bychom si znovu pořádně prohlédli linie některých Chryslerů.

Záď je naopak klasická, až nadčasová, „L“ koncovky Vám pokaždé připomenou, co za auto vás právě předjelo. Krásně jsou vkomponované prolisy, aerodynamické vypoukliny i módní negativní odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru. Dá se předpokládat, že při budoucím faceliftu si konec karoserie opět vystačí pouze s restylingem koncových světel, příp. v decentní míře též nárazníku, zatímco začátek se přizpůsobí přelétavé módě daleko znatelněji, jako tomu bylo u modelu 406.

To ovšem ani v nejmenším neplatí o kombíku SW, který přímo překypuje extravagancí. Míru zalíbení ve velmi nápadné kombinaci dvou velkých úhlových ploch a nízké zádi si musí najít každý sám, dá se ale předpokládat, že v reálu bude vypadat ještě mnohem lépe, než na fotografiích.

Startovní nabídka také obsahuje 12 barev a tři úrovně vnitřní výbavy – Comfort, Sport a Executive.

Vynikající komfort nabízí zcela přestylizovaný interiér, prostorný, plný domyšlených odkládacích prostor a nabitý všemi dostupnými výkřiky moderní techniky. Uši Vám pohladí Audio JBL (240 W), oči zase se zalíbením spočinou na 7“ multimediálním monitoru a sdruženém ovládání všech palubních systémů. Dlouhé štreky se stanou méně únavnými díky adaptabilnímu tempomatu a nastavitelnému omezovači rychlosti. Únavu snižují dva automatické motýlkové stěrače, každý s nezávislým pohonem, extrémně ploché čelní sklo s protiostřikovou úpravou, sofistikované rozměrné xenonové světlomety, taktéž automaticky aktivované a pokročilá klimatizace s nezávisle poháněným úsporným kompresorem. Počáteční menu pohonných jednotek obsahuje čtyři benzínové – 1.8, 2.0, 2,2 a 3,0 V6 (85, 100, 116 a 155 kW) a prozatím jediný diesel 2.0 HDI (100 kW). Jen otázkou času je jistě montáž výkonnější dva-dvojky, dokonce se mluví i o novém šestiválci 2.7 l a šestnáctistovce, pravděpodobně stejného původu. Opravdu velké množství dostupných variant dotváří čtvero převodovek (pěti- a šestistupňový manuál, čtyř- a šestistupňový adaptivní automat.

Inovátor se podělil o podlahovou plošinu s Citroenem C5, hydropneumatické pérování ovšem vyměnil za tradiční ocelové pružiny, přičemž jako kompenzaci obdržel zcela novou víceprvkovou zadní nápravu, takže o jízdní vlastnosti bude jistě postaráno dostatečně a budou moci tvořit sportovně laděný protipól vyloženě luxusní C5.

Bezpečnost je posvěcena až devíti airbagy, včetně kolenního pro řidiče, stejně jako extrémně tuhým skeletem, ESP, nejnovější generací ABS a degresivním řízením.

Spolupracujeme s TipCars.com
Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku Růst rublu pomáhá automobilkám v Rusku

Po problematickém loňském a předloňském roce má ruský trh…

Glosa Jaroslava Bukovského: Koruna rzí vývozu Glosa Jaroslava Bukovského: Koruna rzí vývozu

Politika slabé koruny pomalu ztrácí jeden ze svých…

Ceny ropy rostou, Kuvajt prodloužil dohodu o těžbě Ceny ropy rostou, Kuvajt prodloužil dohodu o těžbě

Ceny ropy na světových trzích dnes rostly třetí den po…

Křetínský koupil slovenského výrobce kotlů SES, použil k tomu pohledávky Křetínský koupil slovenského výrobce kotlů SES, použil k tomu pohledávky

Společnost EP Industries miliardáře Daniela Křetínského…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a…

Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor Hyundai si patentovalo motor s nestejným objemem spalovacích komor

Korejská automobilka si nechala na evropském patentovém…

 




Ojetý Peugeot 407 Coupe: Někdo tady prodělal kalhoty Ojetý Peugeot 407 Coupe: Někdo tady prodělal kalhoty

Peugeot 407 Coupe dnes koupíte i za částku do 100.000…

Ojetý Peugeot 407: Polovičatá práce Ojetý Peugeot 407: Polovičatá práce

Těžko říct, čím Peugeot 407 “proslul” více: jestli…

 



 
Praga S5T: Silniční sestra slavné „Vejtřasky“ slaví výročí

Praga S5T: Silniční sestra slavné „Vejtřasky“ slaví výročí

Dnes 18:45

Praga S5T byla původně nouzovým řešením nedostatku silničních nákladních vozidel s užitečnou hmotností pět tun, ale nakonec se udržela ve výrobě téměř patnáct let.




Blesk.cz

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra útočila jménem ISIS

To je rodina: Muže viní z vraždy, jeho sestra…

Německá prokuratura obvinila 18letého Němce s marockými kořeny z pokusu o vraždu, viní ho z loňského žhářského…

Nenalíčená manželka Hejlíka šokovala! Nejdřív strachem o syna, pak obličejem

Nenalíčená manželka Hejlíka šokovala! Nejdřív…

Otevření největšího obchodu s luxusí módou si nenechali ujít Lukáš (37) a Veronika (34) Hejlíkovi. Pár, který…

 

iSport.cz

Sparta pyká za fanoušky. Pokuta 100 tisíc a uzavření míst pro ultras

Sparta pyká za fanoušky. Pokuta 100 tisíc a uzavření…

Disciplinární komise Ligové fotbalové asociace potrestala Spartu pokutou 100 tisíc korun a uzavřením části…

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se legendy před derby

Sport Magazín: Sparta je nepoučitelná, shodly se…

Čtyři legendy, které v historii derby S nasypaly hromady gólů, nejenže vzpomínaly na pikantérie ze svých…

 

Reflex.cz

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora vstupuje do českých kin, z knihkupectví rychle mizí

Patrick Ness o smrti pro děti. Jeho Volání netvora…

Dvanáctiletému Conorovi umírá maminka na rakovinu a z reálného světa, od šikanujících spolužáků, nesnesitelné…

Kopanec šíleného koně zabil herečku Národního divadla

Kopanec šíleného koně zabil herečku Národního divadla

Následující příběh zasáhl pražskou společnost jako málokterý jiný. Při nevyzpytatelné a nikým nečekané tragédii,…