Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

 
 

V návaznosti na informace a dvě fotografie, které jsme jako první v ČR zveřejnili 18.11. vám nyní přinášíme dalších 24 fotografií, které dnes oficiálně zveřejnil Peugeot.

V návaznosti na první bleskové informace, které jsme Vám přinesli již 18.11., Vám ihned po oficiálním uvolnění přinášíme jednu z nejočekávanějších novinek - Peugeot 407, následníka typu 406, který pod stále šarmantním kabátem skrývá již dosti zestárlé tělo. Po špetce polooficiálních informací, zveřejnil dnes Peugeot oficiální tiskovou zprávu, zároveň s definitivním stvrzením podoby nového lva.

Design jako jeden z prvních evidentně vznikl již kompletně ve 21. století, s přešlapováním na místě během dusných 90. let je definitivní konec a Peugeot se po boku ostatních automobilek opět vydává vpřed. Ačkoliv skoro všechny detaily už tu někdy byly, jsou poskládány do neobvykle odvážného celku. Zejména obličej je načrtnutý značně rozmáchle, nasávací otvor chladiče je proti dnešním zvyklostem jen jeden, zato pořádný. Obrovská usměvavá maska vzpomíná na staré zlaté časy typů 403 a 404, je ještě rozevřenější, než u Ferrari. Rodovou krev zase dokazuje emblém, veliký i na dnešní maximalistické zvyklosti. „In“ jsou také obří moduly světlometů, obsahující veškerá příďová svítidla, včetně ukazatelů směru a zasahující daleko do blatníků.

Bočnice ctí tradiční zvyklosti u přeci jen již poměrně solidní střední třídy, ovšem přinášejí do ní řadu vzrušujících křivek a neobvyklých tvarů. Pokud bychom se snažili najít za každou cenu potenciální zdroj inspirace, snad bychom si znovu pořádně prohlédli linie některých Chryslerů.

Záď je naopak klasická, až nadčasová, „L“ koncovky Vám pokaždé připomenou, co za auto vás právě předjelo. Krásně jsou vkomponované prolisy, aerodynamické vypoukliny i módní negativní odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru. Dá se předpokládat, že při budoucím faceliftu si konec karoserie opět vystačí pouze s restylingem koncových světel, příp. v decentní míře též nárazníku, zatímco začátek se přizpůsobí přelétavé módě daleko znatelněji, jako tomu bylo u modelu 406.

To ovšem ani v nejmenším neplatí o kombíku SW, který přímo překypuje extravagancí. Míru zalíbení ve velmi nápadné kombinaci dvou velkých úhlových ploch a nízké zádi si musí najít každý sám, dá se ale předpokládat, že v reálu bude vypadat ještě mnohem lépe, než na fotografiích.

Startovní nabídka také obsahuje 12 barev a tři úrovně vnitřní výbavy – Comfort, Sport a Executive.

Vynikající komfort nabízí zcela přestylizovaný interiér, prostorný, plný domyšlených odkládacích prostor a nabitý všemi dostupnými výkřiky moderní techniky. Uši Vám pohladí Audio JBL (240 W), oči zase se zalíbením spočinou na 7“ multimediálním monitoru a sdruženém ovládání všech palubních systémů. Dlouhé štreky se stanou méně únavnými díky adaptabilnímu tempomatu a nastavitelnému omezovači rychlosti. Únavu snižují dva automatické motýlkové stěrače, každý s nezávislým pohonem, extrémně ploché čelní sklo s protiostřikovou úpravou, sofistikované rozměrné xenonové světlomety, taktéž automaticky aktivované a pokročilá klimatizace s nezávisle poháněným úsporným kompresorem. Počáteční menu pohonných jednotek obsahuje čtyři benzínové – 1.8, 2.0, 2,2 a 3,0 V6 (85, 100, 116 a 155 kW) a prozatím jediný diesel 2.0 HDI (100 kW). Jen otázkou času je jistě montáž výkonnější dva-dvojky, dokonce se mluví i o novém šestiválci 2.7 l a šestnáctistovce, pravděpodobně stejného původu. Opravdu velké množství dostupných variant dotváří čtvero převodovek (pěti- a šestistupňový manuál, čtyř- a šestistupňový adaptivní automat.

Inovátor se podělil o podlahovou plošinu s Citroenem C5, hydropneumatické pérování ovšem vyměnil za tradiční ocelové pružiny, přičemž jako kompenzaci obdržel zcela novou víceprvkovou zadní nápravu, takže o jízdní vlastnosti bude jistě postaráno dostatečně a budou moci tvořit sportovně laděný protipól vyloženě luxusní C5.

Bezpečnost je posvěcena až devíti airbagy, včetně kolenního pro řidiče, stejně jako extrémně tuhým skeletem, ESP, nejnovější generací ABS a degresivním řízením.

Rallye Dakar 2018
Spolupracujeme s TipCars.com
Komentář Heleny Horské: Rok 2018 - párty vrcholí, je čas myslet na zítřek Komentář Heleny Horské: Rok 2018 - párty vrcholí, je čas myslet na zítřek

Začátek roku je dobrou příležitostí podívat se do…

Americký Senát neodvrátil platební neschopnost. Vláda nemá na běžný provoz Americký Senát neodvrátil platební neschopnost. Vláda nemá na běžný provoz

Americký Senát se navzdory horečným vyjednáváním…

Export zpomaluje, zahraniční firmy přestávají dávat Česku zakázky Export zpomaluje, zahraniční firmy přestávají dávat Česku zakázky

Živelný růst zahraničních zakázek pro český průmysl je…

 
 







Doporučujeme
Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte Že jsou moderní auta blbuvzdorná? Těmito věcmi si auto ničíte, aniž o tom víte

Automobil je dnes čistě spotřební záležitostí. V…

Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí! Jsou české silnice nejhorší v Evropě? Tohle nám na nich nejvíce vadí!

České silnice mají hrozný povrch a jsou špatně značené, v…

 

AutoRevue
Toto je nová Škoda Fabia! Láká na premiéru v Ženevě Toto je nová Škoda Fabia! Láká na premiéru v Ženevě

Škoda Auto dnes zveřejnila první skicu modernizované…

Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety? Apollo IE při nočním testování v Hongkongu. Je vůbec z této planety?

Automobilka Apollo své nejnovější superauto Intensa…

 



Ojetý Peugeot 407 Coupe: Někdo tady prodělal kalhoty Ojetý Peugeot 407 Coupe: Někdo tady prodělal kalhoty

Peugeot 407 Coupe dnes koupíte i za částku do 100.000…

Ojetý Peugeot 407: Polovičatá práce Ojetý Peugeot 407: Polovičatá práce

Těžko říct, čím Peugeot 407 “proslul” více: jestli…

 



 
Hunta Overcomer: Seznamte se s běloruským monstrem, které zvládne jakýkoliv terén. Umí i plavat!

Hunta Overcomer: Seznamte se s běloruským monstrem, které zvládne jakýkoliv terén. Umí i plavat!

Dnes 09:21

Chcete investovat do čistokrevného offroadu a ježdění v ledových krách je pro vás denní chleba? Těžko byste hledali lepšího služebníka…




Blesk.cz

Hana Brejchová se pustila do neteře Terezy Brodské: Jde po penězích!

Hana Brejchová se pustila do neteře Terezy Brodské:…

Sestra slavné herečky Jany Brejchové (77) Hana (71) se už před lety přestala stýkat se zbytkem své rodiny. Nemá…

Čas plesů očima Františky: Manuál jak uspět, nebýt za burana! Inspirujte se vzory, poučte z průšvihů

Čas plesů očima Františky: Manuál jak uspět, nebýt…

Počátek roku patří bálům, jež v únoru finišují, do půli března doznívají a jsou považovány za gala vrchol…

 

iSport.cz

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na ZOH 2018: Kdy hrají Češi, Kanada a další favorité?

Hokej na olympijských hrách v Pchjongčchangu bude jednou z nejsledovanějších disciplín, i když na ZOH 2018 po…

Suchý: Krmenčík by se Basileji hodil. Slavia dře jako pod Jarolímem

Suchý: Krmenčík by se Basileji hodil. Slavia dře…

S Basilejí sehrál duel proti nejlepšímu týmu Česka. A pro Plzeň měl Marek Suchý jen slova uznání. „Nedivil bych…

 

Reflex.cz

Kombucha je zpátky: Tajemná houba, co není houba a je skvělá na kocovinu

Kombucha je zpátky: Tajemná houba, co není houba a…

Pamatujeme si ji už z hlubokého totáče jako jeden z mála alternativních zdrojů energie a „tekutého zdraví“. Pak…

Láska nebeská: Pár, který papež oddal v letadle, se měl vzít v kostele, který pobořilo zemětřesení

Láska nebeská: Pár, který papež oddal v letadle, se…

Za tento příběh by se nemusel stydět ani žádný scénárista z Hollywoodu. Papež František při svém vnitrostátním…