reklama


Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

Peugeot 407 – dalších 24 fotografií

 
 

V návaznosti na informace a dvě fotografie, které jsme jako první v ČR zveřejnili 18.11. vám nyní přinášíme dalších 24 fotografií, které dnes oficiálně zveřejnil Peugeot.

V návaznosti na první bleskové informace, které jsme Vám přinesli již 18.11., Vám ihned po oficiálním uvolnění přinášíme jednu z nejočekávanějších novinek - Peugeot 407, následníka typu 406, který pod stále šarmantním kabátem skrývá již dosti zestárlé tělo. Po špetce polooficiálních informací, zveřejnil dnes Peugeot oficiální tiskovou zprávu, zároveň s definitivním stvrzením podoby nového lva.

Design jako jeden z prvních evidentně vznikl již kompletně ve 21. století, s přešlapováním na místě během dusných 90. let je definitivní konec a Peugeot se po boku ostatních automobilek opět vydává vpřed. Ačkoliv skoro všechny detaily už tu někdy byly, jsou poskládány do neobvykle odvážného celku. Zejména obličej je načrtnutý značně rozmáchle, nasávací otvor chladiče je proti dnešním zvyklostem jen jeden, zato pořádný. Obrovská usměvavá maska vzpomíná na staré zlaté časy typů 403 a 404, je ještě rozevřenější, než u Ferrari. Rodovou krev zase dokazuje emblém, veliký i na dnešní maximalistické zvyklosti. „In“ jsou také obří moduly světlometů, obsahující veškerá příďová svítidla, včetně ukazatelů směru a zasahující daleko do blatníků.

Bočnice ctí tradiční zvyklosti u přeci jen již poměrně solidní střední třídy, ovšem přinášejí do ní řadu vzrušujících křivek a neobvyklých tvarů. Pokud bychom se snažili najít za každou cenu potenciální zdroj inspirace, snad bychom si znovu pořádně prohlédli linie některých Chryslerů.

Záď je naopak klasická, až nadčasová, „L“ koncovky Vám pokaždé připomenou, co za auto vás právě předjelo. Krásně jsou vkomponované prolisy, aerodynamické vypoukliny i módní negativní odtrhová hrana na víku zavazadlového prostoru. Dá se předpokládat, že při budoucím faceliftu si konec karoserie opět vystačí pouze s restylingem koncových světel, příp. v decentní míře též nárazníku, zatímco začátek se přizpůsobí přelétavé módě daleko znatelněji, jako tomu bylo u modelu 406.

To ovšem ani v nejmenším neplatí o kombíku SW, který přímo překypuje extravagancí. Míru zalíbení ve velmi nápadné kombinaci dvou velkých úhlových ploch a nízké zádi si musí najít každý sám, dá se ale předpokládat, že v reálu bude vypadat ještě mnohem lépe, než na fotografiích.

Startovní nabídka také obsahuje 12 barev a tři úrovně vnitřní výbavy – Comfort, Sport a Executive.

Vynikající komfort nabízí zcela přestylizovaný interiér, prostorný, plný domyšlených odkládacích prostor a nabitý všemi dostupnými výkřiky moderní techniky. Uši Vám pohladí Audio JBL (240 W), oči zase se zalíbením spočinou na 7“ multimediálním monitoru a sdruženém ovládání všech palubních systémů. Dlouhé štreky se stanou méně únavnými díky adaptabilnímu tempomatu a nastavitelnému omezovači rychlosti. Únavu snižují dva automatické motýlkové stěrače, každý s nezávislým pohonem, extrémně ploché čelní sklo s protiostřikovou úpravou, sofistikované rozměrné xenonové světlomety, taktéž automaticky aktivované a pokročilá klimatizace s nezávisle poháněným úsporným kompresorem. Počáteční menu pohonných jednotek obsahuje čtyři benzínové – 1.8, 2.0, 2,2 a 3,0 V6 (85, 100, 116 a 155 kW) a prozatím jediný diesel 2.0 HDI (100 kW). Jen otázkou času je jistě montáž výkonnější dva-dvojky, dokonce se mluví i o novém šestiválci 2.7 l a šestnáctistovce, pravděpodobně stejného původu. Opravdu velké množství dostupných variant dotváří čtvero převodovek (pěti- a šestistupňový manuál, čtyř- a šestistupňový adaptivní automat.

Inovátor se podělil o podlahovou plošinu s Citroenem C5, hydropneumatické pérování ovšem vyměnil za tradiční ocelové pružiny, přičemž jako kompenzaci obdržel zcela novou víceprvkovou zadní nápravu, takže o jízdní vlastnosti bude jistě postaráno dostatečně a budou moci tvořit sportovně laděný protipól vyloženě luxusní C5.

Bezpečnost je posvěcena až devíti airbagy, včetně kolenního pro řidiče, stejně jako extrémně tuhým skeletem, ESP, nejnovější generací ABS a degresivním řízením.

Oznámkuj dealera
Spolupracujeme s TipCars.com
Babiš uspěl ve Sněmovně s rozpočtem. Schodek klesne na šedesát miliard Babiš uspěl ve Sněmovně s rozpočtem. Schodek klesne na šedesát miliard

Sněmovna schválila státní rozpočet na příští rok.…

Výrobce chytrých hodinek Pebble skončil. Zákazníci čekající na novinky je nedostanou Výrobce chytrých hodinek Pebble skončil. Zákazníci čekající na novinky je nedostanou

Pebble vydal konečně oficiální prohlášení potvrzující…

Antiislamista Konvička opustil Alternativu pro Českou republiku Antiislamista Konvička opustil Alternativu pro Českou republiku

Antiislamista Martin Konvička k dnešnímu datu vystoupil z…

Účtenková loterie začne v polovině roku 2017. Hrát se bude o auto a desítky milionů korun Účtenková loterie začne v polovině roku 2017. Hrát se bude o auto a desítky milionů korun

Ministerstvo financí plánuje spustit účtenkovou loterii k…

 
 



reklama


reklama


Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Do konce desetiletí by mohl z Tatry opět vyjet nový osobní vůz Do konce desetiletí by mohl z Tatry opět vyjet nový osobní vůz

Automobilka Tatra se podle týdeníku Ekonom vrací k…

Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí Zlatá éra rally skončila před 30 lety. Monstra skupiny B zabila moc lidí

Skupina B je považována za nejatraktivnější období…

 




Ojetý Peugeot 407 Coupe: Někdo tady prodělal kalhoty Ojetý Peugeot 407 Coupe: Někdo tady prodělal kalhoty

Peugeot 407 Coupe dnes koupíte i za částku do 100.000…

Ojetý Peugeot 407: Polovičatá práce Ojetý Peugeot 407: Polovičatá práce

Těžko říct, čím Peugeot 407 “proslul” více: jestli…

 



 
Podívejte se, jak funguje dvouspojková převodovka. A proč řadí tak rychle?

Podívejte se, jak funguje dvouspojková převodovka. A proč řadí tak rychle?

Dnes 18:50

Samočinná převodovka s dvojicí spojek v posledních deseti letech takřka vytlačila klasické automaty s kapalinovým měničem.




Blesk.cz

YouTube letos zaplatil hudebnímu průmyslu 25 miliard korun. Ten žádá víc

YouTube letos zaplatil hudebnímu průmyslu 25 miliard…

V dnešní době je jasné, že prodeje fyzických CD téměř nic nevydělávají. Příjem hudebního průmyslu pochází z…

Omšelé, za to čisté a levné: WC hlídku toalety na I.P.Pavlova mile překvapily

Omšelé, za to čisté a levné: WC hlídku toalety na…

Potřebujete nutně na záchod a jste v metru? Veřejné záchodky vás mnohdy zachrání před malou nebo velkou nehodou.…

 

iSport.cz

Droppa skončil v Rusku. Hledá si angažmá, připustil návrat do Česka

Droppa skončil v Rusku. Hledá si angažmá, připustil…

Fotbalový reprezentant Lukáš Droppa skončil v Tomsku, který má finanční problémy a neplatil hráčům výplaty. S…

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek, vystřídá ho Peterek

Kauza HC Polanský zná první verdikt. Končí Marek,…

AKTUALIZOVÁNO 10.45 | V kauze "HC Polanský" padl v Třinci první verdikt. Dozorčí rada HC Oceláři odvolala…

 

Reflex.cz

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny obyvatel se stávají Vánoce svátky neštěstí?

Alkoholici i opuštění staří lidé: Pro které skupiny…

Dlouho se tradovalo, že jsou Vánoce – svátky klidu a míru – nejtěžší pro lidi trpící depresemi. Dnes už však…

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National Geographic zveřejnil nejlepší fotky uplynulého roku

50 důkazů krásy i krutosti na Zemi. National…

Křehký život v divočině i krutost pytláků. Výběr fotografií, které vždy na konci roku vybere časopis National…

 
 
reklama