Peugeot 408: Premiéra 25. ledna 2010 v Číně
Peugeot 408 se stane po deseti letech prvním velkým modelem francouzské značky, který se bude vyrábět v Číně. Dříve se Peugeot vcelku neúspěšně pokoušel prostřednictvím společnosti Guangzhou-Peugeot recyklovat modely 504 a 505.
Nyní skupina PSA Peugeot Citroën spolupracuje s automobilkou Dongfeng a nabízí Číňanům převážně současné nebo výrazně modernizované modely, např. sedan Citroën C-Triomphe, Peugeot 307 sedan nebo modifikovaný Peugeot 206 pod značkou Citroën C2. Ve výrobním programu nechybí ani Citroën C5 a od příštího roku jej doplní také nový Peugeot 408.
Nejasnosti zatím panují ohledně použité techniky. Pod tříprostorovou karoserií tvarovanou ve stylu nejnovějších Peugeotů nalezneme buď prodlouženou platformu modelu 308, nebo architekturu současné generace Citroënu C5, která se pro zdejší trhy taktéž vyrábí v Číně. Pro nejlidnatější zemi světa každopádně Peugeot nabídne stejné motory jako v C5, tedy zážehové čtyřválce 2,0 l (107 kW, 200 Nm) a 2,3 l (127 kW, 230 Nm). Čínská média také zmiňují použití dvouspojkové převodovky, kterou však PSA dosud nabízí jen v SUV vyráběných Mitsubishi.
Model 408 nebude přímým nástupcem řady 407. Místo toho zaujme v nabídce Peugeotu podobnou pozici jako u francouzské konkurence Renault Fluence. Hlavními odbytišti mají být Čína a Dálný východ, Latinská Amerika a severní Afrika. S největší pravděpodobností ale 408 zamíří i do Evropy, kde by se měl představit v březnu na autosalonu v Ženevě. Design bude podobný novému MPV 5008 a má také naznačovat směr, jakým se vydá facelift hatchbacku 308.
Zatímco na čínském trhu bude 408 moderním, téměř luxusním sedanem situovaným nad aktuální 307 sedan, v Evropě zaujme místo pod současnou pozicí řady 407. Pravým nástupcem čtyřistasedmičky se pak stane větší model 508, který částečně nahradí také řadu 607, pro níž se neplánuje nová generace. Zaměření Peugeotu 508 by tedy mělo do značné míry připomínat Volkswagen Passat CC.