Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508 GT: První fotografie a oficiální informace

Modelové řady 407 a 607 dostanou už za několik měsíců zbrusu nového nástupce. Uvidíme jej už v říjnu na autosalonu v Paříži, prodej má začít v prvních měsících roku 2011. První fotografie Peugeotu 508 jsou tady již teď.
Zpět na článek
12. 7. 2010 21:44
12. 7. 2010 21:48
13. 7. 2010 00:10
neregistrovaný "soukon"
13. 7. 2010 11:42
15. 7. 2010 11:58
neregistrovaný "krysza10"
12. 7. 2010 21:48
13. 7. 2010 09:52
12. 7. 2010 22:00
12. 7. 2010 22:08
12. 7. 2010 22:18
12. 7. 2010 22:52
neregistrovaný "RayBan"
12. 7. 2010 22:59
12. 7. 2010 23:31
13. 7. 2010 00:32
13. 7. 2010 16:10
13. 7. 2010 08:10
13. 7. 2010 09:20
13. 7. 2010 09:27
12. 7. 2010 23:14
13. 7. 2010 08:11
13. 7. 2010 09:02
13. 7. 2010 09:20
13. 7. 2010 09:28
13. 7. 2010 09:56
13. 7. 2010 10:21
13. 7. 2010 11:36
13. 7. 2010 10:22
13. 7. 2010 11:05
15. 7. 2010 12:01
neregistrovaný "krysza10"
12. 7. 2010 22:19
13. 7. 2010 09:51
12. 7. 2010 22:24
12. 7. 2010 22:33
12. 7. 2010 22:38
12. 7. 2010 22:46
13. 7. 2010 09:49
12. 7. 2010 23:12
13. 7. 2010 08:35
13. 7. 2010 09:55
12. 7. 2010 23:21
13. 7. 2010 10:41
13. 7. 2010 01:21
13. 7. 2010 01:29
13. 7. 2010 16:13
13. 7. 2010 08:20
13. 7. 2010 08:32
13. 7. 2010 12:22
13. 7. 2010 10:45
13. 7. 2010 07:24
13. 7. 2010 09:18
13. 7. 2010 20:18
13. 7. 2010 08:08
13. 7. 2010 22:50
13. 7. 2010 08:15
13. 7. 2010 08:41
13. 7. 2010 09:23
13. 7. 2010 10:09
13. 7. 2010 10:54
14. 7. 2010 09:36
13. 7. 2010 22:44
13. 7. 2010 09:28
13. 7. 2010 10:49
13. 7. 2010 08:18
13. 7. 2010 08:24
13. 7. 2010 08:34
13. 7. 2010 08:31
13. 7. 2010 09:25
13. 7. 2010 08:43
13. 7. 2010 22:35
13. 7. 2010 13:09
13. 7. 2010 14:01
13. 7. 2010 14:09
13. 7. 2010 15:33
13. 7. 2010 16:08
13. 7. 2010 19:21
neregistrovaný "adass"
13. 7. 2010 20:47
13. 7. 2010 19:31
13. 7. 2010 20:51
14. 7. 2010 09:16
14. 7. 2010 11:33
13. 7. 2010 21:33
14. 7. 2010 09:32
14. 7. 2010 11:11
14. 7. 2010 15:55
14. 7. 2010 18:02
14. 7. 2010 10:55
14. 7. 2010 14:21
neregistrovaný "turlupin"
14. 7. 2010 23:28
14. 7. 2010 23:34
15. 7. 2010 14:55
15. 7. 2010 15:54
16. 7. 2010 08:51
16. 7. 2010 10:43
15. 7. 2010 16:02
16. 7. 2010 08:59
15. 7. 2010 18:08
12. 7. 2010 21:42
Francúzsky lev.
No hnevajte sa alebo nie, pre mňa je 508 celkovo príjemným prekvapením. Naživo to bude o kúsok iné, ale z týchto fotiek mám fakt dobrý dojem. A ten kombík... Páči sa mi to. Zdvihnutý palec tiež za interiér, francúzsky šarm v tomto prevedení mi imponuje.
:yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Blue Sun
12. 7. 2010 22:10
Re: Francúzsky lev.
Doufám, že naživo se zachová typicky francouzsky, tedy že bude jen krásnější, než na fotkách. Prozatím, ač je to prvních pár snímků a spíše grafických prací, se mi tahle šelmička líbí. Za mne plusové body.
12. 7. 2010 22:14
Re: Francúzsky lev.
Tak nejak. Moje dojmy sú pozitívne. Uvidíme naživo. :-)
13. 7. 2010 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
12. 7. 2010 21:44
krása!
Čo viac dodať... Je to nádherné auta, skvelý dizajnérsky počin! Toto auto chcem!!!
Rozbalit vlákno
4
12. 7. 2010 21:48
Re: krása!
Já taky :yes: V combi a třílitru naftě. :yes:

Ten volant je klasika nebo jak u C5 ?
neregistrovaný "soukon"
13. 7. 2010 00:10
Re: krása!
Jenže třílitr tam nebude místo něj bude 2,2HDi 162kW.
13. 7. 2010 11:42
Re: krása!
To je stejný výkon jak u faceliftu Passatu.Tam bude 2.0 BiTDI 162 KW.
neregistrovaný "krysza10"
15. 7. 2010 11:58
Re: krása!
nejlepší by bylo kdyby tam dali benzína 1,6 200PS z RCZka
Avatar - Ricardo
12. 7. 2010 21:48
508
Povedlo se, proti 407 příjemný posun. To nejlepší z 407 Coupé se svěžím závanem inovací :yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 7. 2010 09:52
Re: 508
Hlavne je to celé akési umiernenejšie, žiadna divoká voda, tak ako sa na túto triedu patrí. Aj keď do nemeckého chladu má ešte ďaleko, triezve a uvážlivé línie sedia autu strednej triedy asi viac.
12. 7. 2010 22:00
jezisi
boze, to je tak odporne auto.. nic vezlim komu se to libi, lae tohle tedy ne !
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
12. 7. 2010 22:08
Re: jezisi
Nehul tolik, plete se ti jazyk... >:D
Avatar - Ji/Ri
12. 7. 2010 22:01
Tak to je prdaaa!
Nejkrásnější sedan své třídy - úžasné!!! Kombík úchvatný! Interiér famozní! Teď ještě 4x4, vyhodit tu gumu z řadící páky a máme tu krále třídy.... za mě absolutně za 1********* :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ryman
12. 7. 2010 22:45
Re: Tak to je prdaaa!
samozřejmě, že s haldexem by to byl prodejní trhák. ale osobně tomu moc nevěřím. jinak auto moc povedené s velkým potenciálem, přeji mu úspěch :yes:
Avatar - Ricardo
12. 7. 2010 22:56
Re: Tak to je prdaaa!
Bude hybrid elektřina na zadek a diesel na předek.
Avatar - ryman
12. 7. 2010 23:09
Re: Tak to je prdaaa!
četl jsem to nejsem slepý, díky :-) ale já to myslel z hlediska klasického mechanického provedení. zapoměl jsem to zmínit. taková verze s šestihrnkem v dýzlu a haldexem by nebyla určitě k zahození, stejně jako čtyřválcové varianty. hybrid bude spíš pro fajnšmekry a dobrodruhy. navíc kdo ví jaký u něj bude cenový rozdíl. ale počkejme si na realitu.
Avatar - Ricardo
12. 7. 2010 23:33
Re: Tak to je prdaaa!
Řekl bych, že připojitelný (nebo preventivně připojitelný jako nejnovější Haldex) 4x4 je v tomto typu auta docela okrajová záležitost. Koupí si ho malé procento zákazníků a z nich ještě menší část ty výhody skutečně někdy využije. Ale jako marektingový argument se to hodí, o tom žádná. Uvidíme, jak Peugeot využije ten hybrid, pokud zvládnou komunikaci (a bude to dobře fungovat), má to určitě velký potenciál
12. 7. 2010 22:14
krasny Peugeot
Vyzera to celkom dobre a ak bude aj kvalita na odpovedajucej urovni a nepokazia to cenou , tak by toto auto mohlo prerazit na trhu (pre mna hlavne combik) . Navyse to bude hybrid (v niektorych statoch mimo CZ/SK aj znacne cenovo zvyhodneny).
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
12. 7. 2010 22:18
Technika
Teď ještě něco o technice.. co třeba 3.0HDI?
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "RayBan"
12. 7. 2010 22:52
Re: Technika
Co třeba 3.0 V6 s vůní benzínu naladěný na nějakých 200 kW :-) ?
12. 7. 2010 22:59
Re: Technika
zbytečnost, těch 155kW stačí až nad hlavu...
Ale atmosférický 3L V6 zřejmě nebude, už ji nedávají ani do C5...
Avatar - Ricardo
12. 7. 2010 23:31
Re: Technika
Výkonu není nikdy dost >:-[]
Avatar - Ji/Ri
13. 7. 2010 00:32
Re: Technika
|To je pravda, ale tady většina zákazníků bude hledat něco od 130 - 160 koní se spotřebou do 6,5lt... NIcméně 4x4 bych určitě uvítal. Je to v pohodě autko, krásné lajny, interiér dokonalý. Uvidíme jak bude doladěný ten hybrid....D + E
Avatar - Glaukos
13. 7. 2010 16:10
Re: Technika
Velká škoda, šestiválec v benzínu by ve správném autě střední třídy neměl chybět, jinak Peugeot :yes:
Avatar - Emel
13. 7. 2010 08:10
Re: Technika
To je dneska už trošku z módy, ta 3,0d by si jistě našla více zákazníků. Když už tak nějaké benzínové turbo...
Avatar - Pierro
13. 7. 2010 09:20
Re: Technika
emele, neskákneme na pivko??? ;-)
Avatar - iudex
13. 7. 2010 09:27
Re: Technika
Hm, to je slovo do boja! Este som dnes ani krízom slamy neprelozil, ale byt s vami v Prahe... :-)
12. 7. 2010 23:14
Re: Technika
Pokud si odmyslíme marketingové žvásty, tak před sebou máme nástupce 407. Na vyšší střední Peugeot rezignoval. Motorové zázraky tudíž nečekejme.
Avatar - Emel
13. 7. 2010 08:11
Re: Technika
No jenže 407 tu 3,0HDI má a C5 taky, víš...
13. 7. 2010 09:02
Re: Technika
Jasně, jenže trend snižování počtu válců a downsizingu je zřejmý, takže uvidíme ...
Avatar - Pierro
13. 7. 2010 09:20
Re: Technika
a abys věděl stodvaciášek má necelou 1,2 a nejde o žádnej daunsajzynk nebo jak to říkáte... >:-[]
Avatar - iudex
13. 7. 2010 09:28
Re: Technika
No ale to bol jasný príklad upsizingu, pretoze to bola najsilnejsia verzia rady! >:-[]
Avatar - Pierro
13. 7. 2010 09:56
Re: Technika
a čo stotridciatka???? tuzexovka???
Avatar - iudex
13. 7. 2010 10:21
Re: Technika
No to bola taká limitka ku koncu zivotnej dráhy, také grand tourismo modelovej rady. >:-[]
Avatar - T613
13. 7. 2010 11:36
Re: Technika
nejsilnější verze řady byla Škoda 136.. krásných 46kW ;-)
13. 7. 2010 10:22
Re: Technika
1147 ccm. Neuč orla létat !!! Já měl Š 120 GLS, r.v.1979. GLS - to byla elita, ne plebejci jako ty ve 105 S. Vysoký výkon, přední mlhovky, rádio, šíbr, otáčkoměr.
Avatar - white label
13. 7. 2010 10:51
Re: Technika
Tos měl ještě tu úzkou, ale já měl už tu širokou! eMkovou 120GLS a s pětikvaltem k tomu!!! :yes: >:-[]
13. 7. 2010 11:05
Re: Technika
Pravda, měl jsem jenom čtyři kvalty. Zato jsem měl vpředu učiněný světelný arzenál. Potkávací/dálková, přídavná dálková a domontované mlhovky. Tohle když jsem zapnul, tak protijedoucí řidiči končili ve škarpě s vypálenýma sítnicema.
neregistrovaný "krysza10"
15. 7. 2010 12:01
Re: Technika
ale 3,0HDi má jenom 407coupé
12. 7. 2010 22:19
sklamania
tak toto ma sklamalo, uplny upadok
Predna kapota masivna velka, svetla male, interier nic moc, skor smer korea a spol, volant kopia VW, zadok akceptovatelny, kombik v pohode.
Celkovy dojem ako nejaky photoshop z ineho auta, celkovo dizajn urceny skor pre cinu.
Rozbalit vlákno
1
13. 7. 2010 09:51
Re: sklamania
Ty tušíš vôbec, ako vyzerá dizajn pre Čínu? :-|
Avatar - miromen
12. 7. 2010 22:24
Video
Tak na videu už to tak pěkně nevypada. Hlavně pohled zezadu u sedanu. Podle mě jak piše kolega vyš jsou mala předni světla k poměru s předni maskou.

[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
Avatar - ryman
12. 7. 2010 22:33
Re: Video
co vim tak na světlech je nejdůležitější to jestli dobře svítí ne? ;-)
Avatar - miromen
12. 7. 2010 22:38
Re: Video
To jo ale zatim mužem akorat tak hodnotit design a to ještě z monitoru. ;-)
Divam se že maš pěkny počet přispěvku. >:D
Avatar - ryman
12. 7. 2010 22:46
Re: Video
teď už bohužel 510 ;-\ >:D :yes:
13. 7. 2010 09:49
Re: Video
Predné svetlá sú malé, ale asi je to účel, aby maska chladiča bola dominantou. To samé je napríklad na 3008, ale 508 je podstatne krajší.
Avatar - beibej
12. 7. 2010 23:12
passat?
mě to připomíná současnej passat - sedan z boku a volant a interiér trochu horší a ošklivější kopii superbu. kombi je hezčí trochu jak odcházející bmw5 který je ale ošklivější.
Tak kdy bude TAXI 5? do kina bych zašel :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - hedvin
13. 7. 2010 08:35
Re: passat?
to doufam že bude taxi 5 >:D ale už nebude jezdit s třílitrem ale s hybridem >:-[]
Avatar - Ricardo
13. 7. 2010 09:55
Re: passat?
S tou elektrikou na zadku mu to bude líp driftovat >:-[]
12. 7. 2010 23:21
peugeot
pro mě je nejhorší výrobce aut a to jsem dokonce váhal mezi vw.Nemám z něj dobrej pocit,protože si peugeot získat přezdívku zapalovač na kolech. :'-(
Rozbalit vlákno
1
13. 7. 2010 10:41
Re: peugeot
Víš jak, třeba to už právě s tímto modelem bude jinak. Ale i z mého okolí nemohu mít jiný pocit, než že se zrovna tyto auta opotřebovávají nějak moc rychle.
Avatar - white label
13. 7. 2010 00:33
Další nové Subaru?
První co by mě (na první pohled a bez loga) napadlo by bylo: "Další nové SUBARU?"...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 01:11
Re: Další nové Subaru?
No nevím, jestli Subaru, ale celek je jak z mixéru, nacházím v tom xx jinejch tvarů a až na zadní světla v tom moc francouze necítím. Hezky vymyšlené detaily, jako prolis v kapotě smýlá celkový tvar. Jinak s jiným logem by to mohl být Opel.
Avatar - white label
13. 7. 2010 01:15
Re: Další nové Subaru?
Jo, v podstatě musím souhlasit (nové Subaru i Opely jsou taky mix s podobnou filosofií, i když logicky s poněkud odlišným výsledkem)...
a souhlasit můžu i s tím "Lyon Dijon" z 00:49...

[odkaz]

Všecny tři auta mají (jistě ne náhodou) např. ukončené prosklení zadního páru dveří "hofmajstrovskou" křivkou ala BMW...
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 10:18
Re: Další nové Subaru?
Ano. Neměl jsem odvahu to tu napsat, ale ja tam toho bavora taky vidím. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 00:49
Lyon Dijon
No. Abych byl zcela upřímný, mě to zklamalo. Ten předek je nemastnej, neslanej. Vzadu je dost nepěkné to šikmé dělení dílů, je to poslední dobou trend vyrábět stále větší plastové díly nárazníků. Možná efektivní, ale ne příliš estetické. To málo, čím byl Concept 5 přitažlivý se ztratilo optimalizací pro masovou výrobu a zbyl jen takový prázdný tvar. Škoda. Myslím, že koncernové pozice zůstanou neohroženy.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - positivemind
13. 7. 2010 00:51
Zklamání
Mám 407SW. Čekal jsem nějakou bombu, něco, z čeho se posadím na zadek. A on mi před očima vyrostl francouzský Němec. Interiér podle fotek nuda, exteriér taky. Německá preciznost na francouzském autě. Kdo by si to kdy myslel. Kozerva. Žádné emoce. Vyjma pláče. Žal. Srdce plesá. Konec pořádnému V6. Žádný 3.0HDi (stejně tam za 2 roky bude, uvidíte). Nečekal jsem, že to řeknu, ale nový passat bude hezčí než tohle (a to ani není nový, jen facelift). Ach jo.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 01:06
Re: Zklamání
Nevím proč, ale sled slov: "Žal. Srdce." mi nápadně připomíná jméno "Vel Satis". >:-[] ;-\
Avatar - Rysguf.
13. 7. 2010 01:21
Re: Zklamání
Napodobne, cakal som rovnako nieco navyse oproti novej sesterskej C5... Opat nieco EXTRA, nejaku novu velku papulu, az nechutne pretiahnute svetlomety, svojsky interier alebo cokolvek... :-/
Avatar - Rysguf.
13. 7. 2010 01:29
Re: Zklamání
Vlastne, terajsi interier 407 je absolutne typicky pre dany model, vyjma to ze radio a klimu prebrala faceliftovana C5.

Tento novy interier mi pride ako zmes Audi (stredovy tunel), mix Kia a Reanultu coho vysledkom je v podstate Infinity (Radio, klima), Volkswagenu (vrchna cast pristrojovej dosky, najma pred spolujazdcom = passat) a volant, ten sa podoba skodovkam.... Co to je? Co tu je typicke a la Peugeot??? :-/
Avatar - Glaukos
13. 7. 2010 16:13
Re: Zklamání
typické je, jak mu to ladí dohromady - to francouzi vždycky uměli
Avatar - Emel
13. 7. 2010 08:20
Re: Zklamání
Interiér v 407 je sice výborný, ale bez jakýchkoliv výstřelků... čemu říkáš emoce? Kromě změti tlačítek na středovém panelu a obrovského střešního okna je to strohá ergonomická funkčnost...

Konec 3.0HDI jsem už někde zaslechl, to je velká škoda... zejména s ohledem na to, že Citroen ho má.
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 08:32
Re: Zklamání
Emoce ve 407, čemu nerozumíš, třeba když na.sranej hledáš v tom bordelu ten správnej čudlík. >:D ;-)
Avatar - Rysguf.
13. 7. 2010 12:22
Re: Zklamání
Presne :-) A toto mnohym novym autam absolutne chyba, proste pojazdne krabice bez emocii.... bleeeeh >:D :yes:
13. 7. 2010 10:45
Re: Zklamání
A to je právě velké plus. Žádný Klingon posledních let, ale důstojný vůz střední třídy. Mně se (na fotkách) líbí ! :yes:
Avatar - positivemind
13. 7. 2010 11:06
Re: Zklamání
Jasně, je to přitažlivé auto, ale jako fanda značky jsem zklamán. Půjde samozřejmě o logický krok přiblížit auto více konzumní společnosti
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 07:24
Peugeot
stále hledá styl, poslední pežotí "svůj" design odešel s 406kou, od té chvíle nastala éra pokusů o změnu zvaná "dobou tlam a světel tažených". V další fázi "redukce (tlam a světel)" se už nejspíš nedočkáme konečného propojení předních světel se zadními uprostřed karoserie, ale stále je to tápání. 408 je, jak tu bylo v diskusi jinými zmíněno, mixem všemožných designerských temat a prvků. Celek není žádná tragedie, designově na úrovni insignie, s konzervativním vnitřkem, ale chybí tomu designová myšlenka vyjádřená základní linkou, něco, co by řeklo, je to peugeot. Nakonec jen připomínám možnou cestu designu Peugeot naznačenou Gallixem, než byl odejit. [odkaz] Tohle pojetí prosadit, měl Peugeot své designové téma dostatečně pežotí, přitom dostatečně moderní. Pro mě propásnutá šance. :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
13. 7. 2010 09:18
Re: Peugeot
Naprosto souhlasím. Poslední opravdu pežotí Peugeoti však dle mého názoru byly 607 a 307 před liftem. Pak nastala tlamí éra, trvající dodnes. Já zas tolik proti lvímu úsměvu nemám, nicméně nějak to už není ono. Tohle je pokus jak z toho ven. On vlastně již nastal u modelu 3008. Ale i tak, tradiční francouzská značka si jen zbytečně kazí svou imič. Tebou uvedený pokus o posun od Gallixe rozhodně vypadal lépe a myslím, že i možností dalšího designového pilování bylo více. Jinak nová 408 se mi celkem líbí, ale vlastně ničím neoslní. Je rozhodně pohlednější jak konkurenční Laguna, na svou starší sestru v podobě C5 však stejně nemá. Tedy shrnuto, podtrženo z mé strany - docela pěkné auto, které neurazí a ani nijak nepotěší. Potěší snad leda frankonní odpůrce lvích tlam. Takže jak napsal výše Dinar - tak trochu propásnutá šance... :-|
13. 7. 2010 20:18
Re: Peugeot
Každý Peugeot je Peugeotom "pežotím" a žiadnym iným. Bez ohľadu na to, ako sa páči. Nekopíruje a neopičí sa, ide vlastnou cestou. Dravé línie nepresvedčili, čižetreba skúsiť niečo iné. Logicky, nie?
Avatar - Frasier
13. 7. 2010 08:08
WaW
Nemám slov, krása. Síce to miestami pripomína viacero áut ale aj tak :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2010 22:50
Re: WaW
nevim proc, ale hned po shlednuti fota na titulce me napadly dve slova - lancer, insignia....ale vypada dobre :yes:
13. 7. 2010 08:15
Bageta
Vypadá to, že P508 bude vyvolávat rozporuplné reakce. Já se přidávám ke skupině, které se nový počinek líbí. Po P206 a P406 Coupé je to pro mě další důkaz francouzkého šaramantnosti a jednoznačný posun od příliš agresivních linek k ladným liniím podprahově nabízejícím luxusní a příjemné cestování.
Za sebe tedy :yes:
Rozbalit vlákno
9
Avatar - T613
13. 7. 2010 08:41
Re: Bageta
vypadá to slušně, ale nemohu se ubránit dojmu, že s Pininfarinou by to vypadalo mnohem lépe.
Avatar - Pierro
13. 7. 2010 09:23
Re: Bageta
v necelejch dvou řádcích si řek co já pod dinarovým příspěvkem... ;-)
13. 7. 2010 10:09
Re: Bageta
No Tebe Pininfarina taky nebouchal a bavíme se s tebou >:D
Avatar - T613
13. 7. 2010 10:54
Re: Bageta
jako maličký jsem si kreslil supersporty a u toho jsem usnul. Ve snu mě navštívil starý Battista, pastelky mi zpřelámal, jednu mi fláknul a řekl: " ty jsi d.. génius!"
Takže mě Pinin Farina bouchal :-!
Avatar - Pierro
14. 7. 2010 09:36
Re: Bageta
hele prde, vyšly teď docela pěkný modely T603, Pabjedy, Záporožce, Žigulíka, Volhy a nejnověji i T613. 1:43, zhruba za kiliána. Nekoupils něco??
Avatar - Katikakus
13. 7. 2010 09:28
Re: Bageta
Vidim to podobne. Jinak za mne Peugeot, alespon podle fotek :yes:
13. 7. 2010 10:49
Re: Bageta
Ano, já taky souhlasím pokud se chce peugeot vrátit tam kde kdysi býval v dobách kdy se mu přezdívalo francouzský mercedes, má tam tímto vozem docela hezky našlápnuto. Je to opticky nijak neurážející auto bez nějakých výstřelku a ten interier mi taktéž připadá veskrze německy (že by inspirace koncernem?) ale jako celek je to fajn. Při rozumné ceně a výborné kvalitě výroby to může rozhodně být zajímavá alternativa při výběru vozu této třídy. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2010 20:04
Re: Bageta
Vyborna kvalita vyroby? Francouzsky vyrobek? >:-[] >:-[] >:-[]
13. 7. 2010 08:18
OT: baby A5
A "hofmajstr" pox-té :-)

[odkaz]
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
13. 7. 2010 08:24
Re: OT: baby A5
Rebrandovaná A5?
Avatar - masO
13. 7. 2010 08:34
Re: OT: baby A5
To víš, šetří se kde se dá, tak na co objevovat ameriku ne ? >:-[]
Avatar - Dinar
13. 7. 2010 08:31
Re: OT: baby A5
Jo dneska je hófmajstr všude, musel na tantiémách vydělat balík, majstr. >:D ;-)
13. 7. 2010 08:51
Re: OT: baby A5
Das ist eine grosse meisterstuck >:D
Avatar - white label
13. 7. 2010 09:02
Re: OT: baby A5
Ja, sicher... ;-)
Avatar - Pierro
13. 7. 2010 09:25
Re: OT: baby A5
wirklich??????????? ;-)
Avatar - white label
13. 7. 2010 10:16
Re: OT: baby A5
Natürlich...!!! :-)
13. 7. 2010 08:43
Nadeje
Z meho hlediska peugeot nema co ztratit, jelikoz jeho prechudce je davno pryc.

Konecne jsem rad, ze uz nebudeme mit smejici se predni narazniky a tento trend zmizne navzdy.

Peugeot konence zapomel na tvdohlavou extravaganci, jelikoz se jde smerem k praktickemu strihu; nemecka jednoduchost s hlavnim durazem na kvalitu a jednoduchy zato prakticky styl prumerne uspesneho cloveka.

Uvidime na prodejich a na zivo.

:yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 7. 2010 10:48
Francouzský němec?
Z fotek jde vidět, že frantíci upustili od svého pojetí vozu a chtějí se přiblížit tomu německému. Co je pro mne ale nepochopitelné, je proč. Citroenu to s novou C5 moc nevyšlo, taky udělali "německé" auto, ale moc se neprodává. Teď to zkouší Peugeot.
Přece, kdo chce německé auto, tak si ho koupí a kdo chce auto francouzské, tak si koupí.. Renolta. :-!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - positivemind
13. 7. 2010 11:20
Re: Francouzský němec?
Šak proto to má Renoltí vnitřek >:D
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2010 22:35
Re: Francouzský němec?
design peugeotu už byl podle mě tragický, jeho modely byly okoukané ještě před představením...takže já peugeot chválím, minimálně za změnu...
Avatar - Ronault.
13. 7. 2010 22:47
Re: Francouzský němec?
Tak nějak souhlas. Peugeot byl vždy z fr. značek symbol elegance a klasiky, ne nadarmo se mu říkalo Francouzský Mercedes, takdy ale jaksi nevidím tu eleganci 8-s
Avatar - hedvin
13. 7. 2010 13:09
průměr
Podlě mě ten desing rychle zestárne,nadpruměr bude možná tvořit interiér.Ještě je tu otázka jak to bude jezdit a jestli to bude spolehlivý ;-)
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2010 14:01
vzhled
Peugeot se v poslední době zvedá ještě vám ukáže..sice vzhled kastle je divnej ale co už doby se mění neee? ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - salamoon
13. 7. 2010 14:09
interier
passat + saab + renault + bmw = nova 508 >:-[]

ale vyzera to dobre no :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Matt26
13. 7. 2010 15:33
Nie - NIE !!!!
no ja si nemôžem pomôcť, ale mne sa to na Peugeot už vôbec nepodobá. Francúzska elegancia, vkus originalita šla úplne bokom. Je to ako kňorejčan s logom Peugeotu. A ten interiér a lá Škoda Superb. Volant ako by in frantíci ukradli a len prelepili logo. ;-\
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2010 22:29
Re: Nie - NIE !!!!
ne, nepodobá. A za to peugeotu ve stoje tleskám ;-)
Avatar - gld
13. 7. 2010 15:47
Toľko spôsobov ako vyrobiť pekné auto
..a tí blbci si nevyberú ani jeden ;-\

kombík zozadu ujde ale sedan z niektorých uhlov pôsobí divne
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
13. 7. 2010 17:40
Re: Toľko spôsobov ako vyrobiť pekné auto
>:-[] >:-[]
13. 7. 2010 16:08
bezeslov
Po dlouhé době auto, které mě nechává zcela beze slov... Marně přemýšlím, jestli jsem někdy viděl ošklivější auto... ani se nedá popsat, co je na něm špatně. To auto je prostě celkově taková vobluda, že jediný způsob, jak ho udělat hezčí nebo méně divné je začít zcela znovu. Copak kupovat ho nechci, ale dost na tom, že se člověk v ulicích musí dívat na Fabie, teď budem nuceni koukat na tohle...

A C5 je přitom takový krasavec...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "adass"
13. 7. 2010 19:21
Re: bezeslov
nikdo tě nenutí se na něj dívat..a jak můžeš srovnávat fábie s pežotem?!?!?...ani bych se nedivil kdybys tu fábiu měl...
13. 7. 2010 20:47
Re: bezeslov
Ano, je to humpolácky prvoplánový design tak na rok a půl do 1.faceliftu...a neboj...na ulicích jeden z těch pár prodaných kusů moc často neuvidíš >:-[]
Avatar - Glaukos
13. 7. 2010 16:18
Dočkal jsem se
už od představení konceptu jsem netrpělivě čekal, jak bude vypadat produkční verze a dnesk jsem se dočkal - design exteriéru mě sice nenutí padnout na kolena, ale stejně je "ucházející" (zatím si nemůžu zvyknout na tu masku, ale šasem se to poddá), interiér se mi velmí líbí, i když jak někteří píší je to mix všehochuti. Nicméně 508 věštím úspěch
Rozbalit vlákno
0
13. 7. 2010 19:31
Cayenne
Tohle auto je pro Peugeot to samé co pro Porsche model Cayenne. Zpronevěřuje se tradicím, uznává porážku své dosavadní strategie a od nynějška jde s proudem. Niméně mu to asi zachrání pr.del.
Rozbalit vlákno
3
13. 7. 2010 20:51
Re: Cayenne
Nepiš, PROSÍM, slova Peugeot a Porsche do jedné věty...shoří ti klávesnice a já se bojím infarktu >:-[]
14. 7. 2010 09:16
Re: Cayenne
Tradice Peugeotu byla odjakživa pohodlná jízda a luxusnější akcent. Takže čemu se zpronevěřuje?
14. 7. 2010 11:33
Re: Cayenne
Eleganci ve svém francouzském stylu. To co tu vidím je Audi na jiný způsob.
Avatar - Ada je zase tady
13. 7. 2010 19:58
Vypada to jakztakz dobre.
Sice designe zbytecne rozpatlane, ale kombinace diesel a elektromotorem pohanena zadni kola u kombiku na me pusobi nadejne. Az to udela VW u noveho Passatu, bude to trhak.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Rysguf.
13. 7. 2010 20:53
PEUGEOT - to posledne co ma napadne
pri pohlade na toto auto.

Jednoduchy navod: Na titulnom obrazku si zakrite prstom znak auta na prednej kapote a to tak "ze zhora" aby bol vidiet cely predny naraznik.

Kludne to moze byt Kia, Hyundai, Toyota, Ford.... ale Peugeot je asi posledne, co by ma napadlo.

Interier absolutne detto. Ako kokpit Volkswagenu z dielne Renaultu...

Je to kvalita a pokrok vpred, ale nie je to Peugeot

:-(
Rozbalit vlákno
1
14. 7. 2010 09:14
Re: PEUGEOT - to posledne co ma napadne
Jasan, je to Tata...

A tohle mám nejraději ;-)
Avatar - igor77
13. 7. 2010 21:33
ach jo..
ach jo, dalsi insignie (knedlik), tentokrat z dilen peugeotu.
a zrovna dneska jsem z okna koukal na dvojici krasnych p407 - kombi a sedan, oba ve stribrny barve na peknych kolech (maji 4 diry :-))
kam ten svet speje..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
13. 7. 2010 23:00
asi jsem spis jeden zmala tady ale...
moc se mi libi! hlavne kombi vypada nadherne, otazka je, jak dlouho mu to vydrzi...po dlooooouhe dobe peugeot, ktery me zaujal...12lete rozvijeni designu 206 mi uz lezlo vazne na nervy...treba 407, brrr...takze za me :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pierro
14. 7. 2010 09:32
pažout
Hoši hoši, tady to koukám bude chtít pořádnou shrnovačku... Jakožto škodylakmen, potažmo řidič A4 se na to úplně necítím, francouzsky bych si neuměl ani říci o plnou porci nafty do té své ingolstadské stařenky. Ale to neva - bavme se o novém Peugeotu 508 (anebo to nakonec bude 408??) Je moderní, docela líbivý, asi i kvalitně zpracovaný, s pěkným interiérem a slušnými motory. Rozhodně nevypadá zle. Jen v této podobě měl přijít tak před dvěma roky. Nyní se zařadí mezi konkurenci ať již evropskou anebo japonskou a bohužel asi ani nijak zvlášť nevynikne. Je to trochu škoda, Peugeoty měly vždy svůj výrazný styl (i s tou tlamou), tady mi nějak přijde, že o něj přichází. Jak jsem psal již včera, Peugeot se snaží vybruslit z "tlamoidního" designu a vlastně mu to docela i jde. Jen ta originalita, ten šmrnc co kdysi Pažouti měli se nějak vytrácí... Nejsem designér ale to ani 99% z vás, takže zatím hodnotím dle fotek. Naživo ho tak jako tak nikdo z Vás neviděl, stejně jako já. Tedy - zle rozhodně nevypadá, z fotek spíše nudně. Své zákazníky si určitě najde ale myslím, že Peugeotu bude trvat ještě další generaci současných vozů, než si najde ten svůj designérský směr...
Takže abych si nerejpnul - zatím nechej nad svou pelestí fotky stávajícího apoštola, krále a vládce tvých autosnů a do francie si jezdi (v apoštolu) na lyže, za sladkým, sýry a jinou dobrou krmí. A s tímhle Žánem od Pežotu si prozatím hoď klid. Uvidíš, časem uzraje jako to dobré víno či sýr a pak já se budu těšit na ochutnávku v dlouhym táhlym jako ta prvnička na stoh. Zatím je pro mne 408-508?? pouze a jen mladým a především neochutnaným vínem.
Aurevoir. Pierro.
Rozbalit vlákno
3
14. 7. 2010 11:11
Re: pažout
U aut radši malý víno, než archiv :-)
Avatar - gld
14. 7. 2010 15:55
Re: pažout
za zhrnovačku :yes:
14. 7. 2010 18:02
Re: pažout
Dochtor je na dovolené a nemáme se čím bavit. No, díky alespoň za dobrý pokus. :yes:
Avatar - Blue Sun
14. 7. 2010 10:55
Peugeot
Když byl Peugeot designově svébytný, nadávali všichni právě na tu odlišnost a chtěli jej poněmčovat. Teď zase všichni kritizují, že zmizela francouzská svébytnost. Velká světla vadila téměř všem, když jsou najednou světla menší, zase nejste spokojeni.
Co vlastně chcete? A vůbec, jděte... se někam zchladit.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "turlupin"
14. 7. 2010 14:21
Re: Peugeot
Moje řeč... :yes: :-!
14. 7. 2010 23:28
:D
Kua co to je >:D >:D >:D >:D ?
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Ronault.
14. 7. 2010 23:34
Re: :D
Dám ti pár nápověd, má to 4 kola, karosérii, volant, motor, převodovku, sedadla, palubní desku, řadící páku.... Co by to tak asi mohlo být?
Nic? Stále nic tvůj pidi rádoby zábavný mozeček nevymyslel? A když ti napovím, že to slovo má 4 písmena, první je A a poslední O, tak stále nic? Ach jo, zase rána hlavou do mantinelu, co?
Avatar - Pierro
15. 7. 2010 14:55
Re: :D
Ronaulte, brácho, hlavně klid. Je vidět jak jsi stále ještě mladý a silně nevyzrálý. Ono volant, 4 kolečka, motor (možná i tu převodovku) a fofrklacek má i tvé nejoblíbenější Bburago.. ;-) Takže - vyměň si pemprsku, dej si přesnídávku, aktývii od dannone, anebo cigáro (to už nechám na tvém zvážení) a zkus se na celou věc podívat trochu v klidu a bez emocí.
Představ si situaci, že se jednou ráno vzbudíš z jednoho ze svých mokrých snů a zatoužíš po něčem novém. Velkém, honosném a kvalitním. Prostě po něčem, co tě v dlouhym táhlym dostane na vrchol. Na vrchol tvých bláznivých snů.
Tady mi nezbývá, než ti doporučit návštěvu nejbližšího salonu VW. Tam pak pěkně popros a nech se svézt v apoštolu. Není sice z nejmladších, ale esprit a jiskra mu rozhodně nechybí.
Takže hochu, než ochutnáš tohle mladé francouzské vínko, okoštuj lety prověřený německý archiv. Budeš mít alespoň možnost srovnávat. A pak napiš. Německej slovník mile rád zapůjčím.
P.S. jak se vede brachu??? >:-[]
Avatar - pocitac
15. 7. 2010 15:54
Re: :D
Chlapče, když Peugeot dělal auta tak VW ještě dobrých 50 let vůbec neexistoval. Jsi mimo, ale úplně mimo... Peugeot to je ta tradice, to je to archivní víno o kterém mluvíš. VW je proti Peugeotu, nedozrálý burčák 8-s >:D
Avatar - Pierro
16. 7. 2010 08:51
Re: :D
Jestli je tu někdo mimo, tak jsi to leda ty. Je vidět, že se tu asi moc dlouho neobjevuješ, jinak bys pochopil, co jsem chtěl říct... ;-)
Avatar - pocitac
16. 7. 2010 10:43
Re: :D
Omlouváme se, nepochopil jsem výbornou satiru :yes: ;-)
Avatar - Ronault.
15. 7. 2010 16:02
Re: :D
Pierro, Hombre, rád tě vidím.
Já jsem naprosto v klidu, jen tady náš inteligent s dvěmi vysokými školy hrající hokej v nějaké islandské hokejové lize potřeboval trochu proklepnout, asi mu na mozek opět klesl sopečný prach a zadřely se mu mozkové závity. ;-)

Nechci se zastávat 508 GT, taky mi její design vůbec nesedí a pod tvou shrnovačku bych se i podepsal až na to vychvalování Apoštola.
Až se jednou ráno probudím a zatoužím po něčem velkém a honosném a napadne mě jako první letitá tlustá teta Berta, tak to bude znak, že bych měl s tím toluenem přestat. Prvně pokud bych přemýšlel, tak tady máme příjemné zástupce prémiové střední třídy a to nádherný C-Classe, který sedne k diamantovému kovboji s třídenním strništěm jako * na hrnec. Ani letitá 3-er neudělá ostudu. Když už budu u té prémie, tak o kousek vedle v Japonsku dělají Infiniti G, který by jistě pořád bylo skvělou volbou, hlavně teď, kdy přichází i třílitrový diesel... ale pokud bych měl vlhký sen o chrochtáku, tak by to byl další znak, že Toluenu je moc.
Když už by mělo jít o mainstreamové auto pro mainstreamového člověka jako jsem já, tak je tady několik zástupců, kteří by dostali před Apoštolem přednost. Jasným vítězem by byla Laguna Grandtoure GT s dvoulitrovým turbem a říditelnou zadní nápravou, tam snad není o čem pochybovat. Mít pochybnosti o kvalitách krásné i když poněmečtěné C5, kterou jezdí šlechtičny, se nehodí. Samozřejmě jsem nikdy nepřestal uvažovat o japonském klenotu Accordu.
Těch možností jaké si koupit soukromé auto je spousta a zakoupit si např. Passata 2,0 TDI, který měl možnost mýma rukama projít...
Takže asi tak Hombre :-) Kdybys alespoň nadhodil elegantního šviháka CC, tak bych se s tebou nepřel a mohl aspoň na chvíli o něm s motorem 2,0 TSI i zapřemýšlet ;-)

Jak se mám? Ty, docela dobře, praxuju, potím se ve vedru, však znáš. Co ty? Už jsi byl letos v Bibione?
Avatar - Pierro
16. 7. 2010 08:59
Re: :D
No nazdar Hombre, ty jeden bejku!! Jsem rád, že jsi se ozval. Už jsem myslel že máš problém v kopytech anebo s propánem a bhůtánem... ;-)
A teď k mému příspěvku - zcela upřímně, nový pažout mne tak trochu zklamal a mé řeči o Apoštolovi?? Sakra chlape, měl jsem tě za inteligentního bejčka, pro kterýho satira je stejná samozřejmost jako pořádný kopyta. Takže hochu, chce to trochu klidu, novou pemprsku a na zejtřek možná i tanga. A hlavně kámo - sakra myslel jsem, že zrovna ty se na tyhle moje plky takhle nechytneš... :-( Jinak zavolej anebo prozvoň, jsem již 14 dnů ženáč, ale to jen tak na okraj (omlouvám se všem za OT).
Avatar - Well-being
15. 7. 2010 18:08
:-(
Ten zadek vypadá jako ruksak na zádech elegána v obleku.
Rozbalit vlákno
0