Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 508: Ceny na českém trhu

První cena nového velkého Francouze začíná na stylových 508.000,-Kč. Za kombi SW připlatíte 25 až 40 tisíc Kč.
Zpět na článek
15. 2. 2011 21:31
15. 2. 2011 21:39
15. 2. 2011 21:40
15. 2. 2011 21:49
15. 2. 2011 22:10
15. 2. 2011 22:18
15. 2. 2011 22:57
15. 2. 2011 23:01
15. 2. 2011 23:14
15. 2. 2011 23:31
15. 2. 2011 23:34
16. 2. 2011 00:16
16. 2. 2011 07:06
16. 2. 2011 09:32
16. 2. 2011 14:03
16. 2. 2011 16:56
15. 2. 2011 22:17
15. 2. 2011 22:24
15. 2. 2011 22:46
15. 2. 2011 23:00
15. 2. 2011 23:31
16. 2. 2011 00:24
15. 2. 2011 22:59
15. 2. 2011 23:00
15. 2. 2011 23:01
15. 2. 2011 23:04
15. 2. 2011 23:17
16. 2. 2011 00:20
15. 2. 2011 23:20
16. 2. 2011 00:25
16. 2. 2011 00:35
16. 2. 2011 00:40
16. 2. 2011 00:41
16. 2. 2011 00:53
15. 2. 2011 23:01
15. 2. 2011 23:06
15. 2. 2011 23:20
15. 2. 2011 23:38
15. 2. 2011 23:49
15. 2. 2011 23:55
15. 2. 2011 23:58
15. 2. 2011 23:37
16. 2. 2011 11:16
15. 2. 2011 23:12
15. 2. 2011 23:14
15. 2. 2011 23:19
15. 2. 2011 23:26
15. 2. 2011 23:40
16. 2. 2011 00:10
16. 2. 2011 00:15
16. 2. 2011 00:17
16. 2. 2011 00:28
16. 2. 2011 00:42
16. 2. 2011 00:24
16. 2. 2011 00:27
16. 2. 2011 00:31
16. 2. 2011 00:37
16. 2. 2011 00:41
16. 2. 2011 00:43
16. 2. 2011 00:52
16. 2. 2011 01:00
16. 2. 2011 01:04
16. 2. 2011 01:10
16. 2. 2011 00:26
16. 2. 2011 00:34
16. 2. 2011 00:44
16. 2. 2011 08:37
15. 2. 2011 23:29
15. 2. 2011 23:41
16. 2. 2011 00:11
15. 2. 2011 23:37
15. 2. 2011 23:43
15. 2. 2011 23:57
16. 2. 2011 00:12
16. 2. 2011 00:16
16. 2. 2011 00:28
16. 2. 2011 00:45
16. 2. 2011 08:13
16. 2. 2011 08:46
16. 2. 2011 00:15
16. 2. 2011 08:47
15. 2. 2011 23:16
15. 2. 2011 23:40
16. 2. 2011 00:06
16. 2. 2011 00:23
16. 2. 2011 00:33
16. 2. 2011 00:44
16. 2. 2011 00:47
16. 2. 2011 00:52
16. 2. 2011 00:56
16. 2. 2011 08:14
16. 2. 2011 15:03
16. 2. 2011 00:49
16. 2. 2011 00:56
16. 2. 2011 11:22
16. 2. 2011 01:36
16. 2. 2011 07:55
17. 2. 2011 17:44
16. 2. 2011 09:10
16. 2. 2011 09:18
16. 2. 2011 10:22
16. 2. 2011 13:14
16. 2. 2011 15:03
Avatar - del42sa
15. 2. 2011 21:31
cena
tady budou muset s cenama dolu vzhledem k Laguně a C5 :-!
Rozbalit vlákno
15
15. 2. 2011 21:39
Re: cena
Ceny jsem sem dával 10.2.2011. :-! Dnes je sice oficiální uvedení na trh v ČR,ale ceny byly známy. :-!
Avatar - saldy
15. 2. 2011 21:40
Re: cena
ceny jsem nesrovnával alle to já bych si klidně připlatil, je to elegán od hlavy až patě.
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 21:49
Re: cena
Však zaváděcí ceny jsou vždy vyšší, trochu klesne...
Avatar - Perun
15. 2. 2011 22:10
Re: cena
Střední třída není primárně o ceně. Kdyby tomu tak bylo, tak by tu nejezdilo nic jiného, než Laguny.. Jak vidno, nejezdí..
Střední třída je vyjádřením určitého statusu, ne tedy až tak úplně poměru cena/výbava. S příliš odvážnou cenou by ale Peugeot v boji o zákazníka neuspěl. Ambicí Pětsetosmičky není nic menšího, než být třetím nejprodávanějším autem ve svém segmentu v ČR. Má k tomu všechny předpoklady, takže nechme cenu na posouzení zákazníkům, ti rozhodnou, jestli ji Peugeot nastavil adekvátně, nebo ne.

No a k praxi... Vzhledem k tomu, že pro firemní zákazníky (cca 90% objemu prodejů v této třídě) má každá automobilka připravené něco navíc, nebral bych výše uvedené jako dogma ;-)
15. 2. 2011 22:57
Re: cena
Perune, cítím velmi silně v tvém příspěvku, zejména pak v pasáži kolem toho třetího místa pověstné parůžky. Zde sice tvé přání je otcem pochopitelné garážové myšlénky, ale nevydával bych tu prezentační informace z doprovodného letáčku za regulerní prodejní naději.

Superb, Passat, Mondeo, cenou i Laguna, to jsou pevní hráči, kteří svá postavení prakticky nemění.
Avatar - Perun
15. 2. 2011 23:01
Re: cena
P.S. Třetím nejprodávanějším DOVÁŽENÝM autem ve svém segmentu v ČR ;-)
15. 2. 2011 23:14
Re: cena
:-) I tahle redukce (jedním parožkem?) bude nepochybně obtížně uskutečnitelným snem.
Avatar - Hamunasakra
15. 2. 2011 23:31
Re: cena
Třetí DOVÁŽENÝ auto? To mi nepříjde zas tak nereálný. Auto působí víc než slušně, takovej 2.2 HDi 150 kW je doslova mňamka, aerodynamika je fantastická - to nebude neúspěšný auto :yes:
15. 2. 2011 23:34
Re: cena
:-) Klid, miliónoví kupci tu nejezdí v pežotkách... Jinak máš pravdu, tahle motorizace bude výborná.
Avatar - Hamunasakra
16. 2. 2011 00:16
Re: cena
Neboj, já si ho neplánuju koupit - ale že bude úspěšnější než předchůdce, to se dá docela očekávat. O počtu prodanejch kusů rozhodujou různý věci (skvěle se prodával i první Superb a byla to ***) a tohle by na evropskym i českym trhu mohl bejt relativně úspěšnej model.
A máš určitě pravdu, totální většina si koupí daleko blbější dvoulitr, než fakt špičkovej 2.2 - no ať si to užijou :-)
16. 2. 2011 07:06
Re: Parohy...
...tobě to paroží nějak nedá spát, ale jestli o tom víš jen ty, je to lepší než aby to věděla celá ulice :-)
Avatar - Emel
16. 2. 2011 09:32
Re: Parohy...
No a co říkáš na ceny? Ještě trváš na 1000ks za rok?
16. 2. 2011 14:03
Re: Parohy...
Neviděl bych to nijak nereálně, řekl bych, že na soukromé bázi proběhne do 20% obchodů ve střední třídě. A řekněme si na rovinu, že dvoulitrové HDI ve střední výbavě bude kolem 500k bez DPH ;-)
Avatar - Emel
16. 2. 2011 16:56
Re: Parohy...
500 bez DPH znamená slevu nevýrazných 15.000.

Jasně, pro firmy není pořizovací cena až tak zásadní... jenže firmy už jsou zase většinou zaháčkované u svého dodavatele a jen doobjednávají... Passaty.
15. 2. 2011 22:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
15. 2. 2011 22:24
Vysoka cena
podla cenniku a vybavy je jasne,ze je tento model drahy. Ked si porovnam motor a vybavu auta mozem mat aj VW. VW nepisem preto ,ze by som ho chcel nemam rad VW,ale preto ,ze je to pre vacsinu povazovane za First class.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Perun
15. 2. 2011 22:46
Re: Vysoka cena
Jediné, co je doopravdy jasné, je to, že nejsi a ještě dlouho nebudeš cílovou skupinou pro 508. Jemně řečeno ;-)
Avatar - Ji/Ri
15. 2. 2011 23:00
Re: Vysoka cena
Veelmi jemně řečeno ;-) >:D
15. 2. 2011 22:48
Re: Vysoka cena
Kokso, to je fakt myšlienka dňa toto...
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 23:08
Re: Vysoka cena
To je takové to "prečo si kupovat c´eed a ne Octaviu" >:D
Avatar - da_b0mb
15. 2. 2011 23:29
Re: Vysoka cena
>:D >:D >:D :yes: dostal's mě, zamačkávám nostalgickou slzu smíchu
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 23:35
Re: Vysoka cena
Však ho tady máme zpátky pod nickem "zdravy rozum", mrkni na diskuzi, že na SK se vyrobí 700 tis. aut 8-s
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:24
Re: Vysoka cena
tys tomu dal.... >:D
Avatar - da_b0mb
15. 2. 2011 22:59
Kombik
Já nevim čím to je, ale poslední dobou se mi vždycky u nových modelů víc líbí varianta kombi. Asi se stávám skutečným Čechem >:-[]
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ji/Ri
15. 2. 2011 23:01
Re: Kombik
Nesměj se tak, budíš mi pejsku..... ;-) >:D
Avatar - da_b0mb
15. 2. 2011 23:04
Re: Kombik
No fakt...ať už Accord, Superb, teď 508...u Audi to už tak mám delší dobu, pravda...Možná plánuju rodinu a ani o tom nevim. Radši se doma poptám!
15. 2. 2011 23:17
Re: Kombik
:-) Není to nic výjimečného, já to mám s těmi kombíky zrovna tak.
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:20
Re: Kombik
jj. xc70 je monument....nebo momentum? ;-) summum summárum..... kombik je kombik... jachta pro 4 nohy a jeden kalten schnausse
Avatar - white label
15. 2. 2011 23:20
Re: Kombik
Radši se doma poptej, líná huba, hotové neštěstí...(teď ale zrovna nemyslím "orál")... >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:25
Re: Kombik
Myslíš: žili byli, děd i babka, dědek oral, babka anal?
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:35
Re: Kombik
To je kravina, ale dobrá >:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:41
Re: Kombik
Tos vážně ještě neznal, nebo už si to spíš zapomněl... >:-[]
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:53
Re: Kombik
Spíše zapomněl..., to víš, hlavou se mi honí samé dermatozy a ulcusy mole, kdo má myslet na anal? >:-[] >:D
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 23:01
Re: Kombik
To víš, u sedanu se vždycky chtějí odlišit, odlišují odlišují až se na to nedá koukat. Kombi je jistota >:D
Avatar - da_b0mb
15. 2. 2011 23:06
Re: Kombik
No třeba Superb? Tam není o čem diskutovat...kombik se fakt povedl, povedený auto velikosti pohřebáku, to je kumšt.
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 23:20
Re: Kombik
Nebo i Laguna, i když ta v liftu nevypadá tak špatně jako Superb v sedanoliftu, nebo o třídu níže Megane, i když s Golfem a 308 je to přesně naopak, a Insignia v kombíku je podle mě taky povedenější.
Avatar - white label
15. 2. 2011 23:38
Re: Kombik
U 508čky je kombi jasně povedenější, záď sedanu je "těžká" křeč, podobně (i když "jinak") jako u Superbu II.
U Audi je to už tradice pěkných kombíků (avantů)...
Povedených kombíků příbývá mnohem víc, než sedanů. Třeba 5er, král sedanů je dneska nejen krásný sedan, ale i neméně povedené kombi, přitom ještě u takové E39 by mě nikdo k podepsání objednávky na kombi nikdo nepřemluvil/nedonutil...
15. 2. 2011 23:49
Re: Kombik
Ono je to proto, že obecně udělat kombík je jednodušší než udělat sedan, tam je holt zásadní fuška v Cé sloupku a ten (jak je vidět) u 508 má ještě své rezervy :-)
Avatar - white label
15. 2. 2011 23:55
Re: Kombik
No, sedanu 508čky v tomto ohledu nepomohl ani tak populární "lék" , jako jsou "hofmajstrovy kapky"... ;-)
Avatar - Perun
15. 2. 2011 23:37
Re: Kombik
Souhlas, SW je daleko vyváženější... Líbí se mi více, než sedan. Podstatné je ale, co je uvnitř, a uvnitř je to paráda ;-)
Avatar - Emel
16. 2. 2011 11:16
Re: Kombik
Já koukám jen na kombíky... rodinná deformace.
15. 2. 2011 23:12
VÝPRODEJ
Nový Peugeot má, dobře našlápnuto, aktuálně bude jemně těžit z toho, že ze dvou much stvořil jednu masařku (nemyslím to důsledně zoo asociačně), v krátkodobém horizontu se tenhle modelový šmik pravděpodobně vyplatí, v dlouhodobém horizontu musí být nutně kontraproduktivní.

Vstup do konkurenčního klání si Peugeot nevybral nejlépe - je tu nový Passat, Superb je nesestřelitelný, Mondeo tlačí na pilu jak se dá a Laguna sekunduje v poli nejlepších cenou a modernizací. Do toho fantastické úspěchy i prémiovek, zejména A4... no, první nášlap bude velmi náročný.

Těžit bude 508 především z přitažlivosti kabiny, to je bezesporu. V komplexu už to tak jisté není, zejména záďě (jak sedan tak combi) neudrží tlak esteticky vyzrálejší konkurence. Technicky vyzrálejší mutace (GT) samozřejmě nebudou tahounem prodejů, a tak se nebude konat ani náskok (možná) díky technice...

Jako nejkritičtější bod v konkurenčním klání vnímám nevyrovnanost karosářského řešení, ani elegance, ani sport, od každého něco, od každého trochu. Pospolu to pak vizuálně drží jaksi... vachrlatě, a tak snad jen nová příď zaslouží jednoznačné přitakání, bohužel harmonie takového Apoštola, myslím komplexní karosářská harmonie se prostě nekoná.

Tak hodně štěstí pětsetosmičko :yes:
Rozbalit vlákno
55
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 23:14
Re: VÝPRODEJ
On Passat taky není ani sportovní, ale nijak vyloženě elegantní...
Avatar - Ji/Ri
15. 2. 2011 23:19
Re: VÝPRODEJ
Passat je, bohužel, stará krabice. Nic víc, nic míń...... a se spolehlivostí je na štíru. Asi bych marně hledal důvody, proč ho koupit. Určitě bych je nenašel. Snad ta 4x4..... ale nic víc.
16. 2. 2011 06:36
Re: VÝPRODEJ
...a ani nový, a ani nijak spolehlivý. :-)
Avatar - white label
16. 2. 2011 10:32
Re: VÝPRODEJ
Jj, samé negativa a přesto takový úspěch na trhu, že by byl "jednooký mezi slepými"... ;-) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
15. 2. 2011 23:26
Re: VÝPRODEJ
Proč by měli napodobovat starou krabici? Nechápu. 508 je parádní, je sexy, je elegantní, je dynamická..... má emoce. Což se o Passatu říci nedá. Jediná emoce je v tom, že sází na nízké emoce - podobnost s Phaetonem - to sází na nízké emoce.
Nicméně nechápu proč je 508 srovnávána tebou s tím už skoro outsiderem. Ano, čteš dobře. Outsiderem. Stále více kupců pass bude hledat důvod proč ano a spíš budou nacházet důvody, proč ne.
Shrnovačka:
Proč Passata? Pro jeho cenu? Pro spolehlivost?
ale pojˇmě postavit 508 proti Supu, Mondeu, C5, Laguně....Passatu.
Ale jsme blízko Němecek, tak je Pass vlastně bližší.....
15. 2. 2011 23:40
Re: VÝPRODEJ
Nepíši o napodobování. Já tě čtu, no, osobně jsem v hodnocení designu trochu kritičtější. Napříkload jsem se nyní nahoře díval na předek a až me vylekalo jak násilně tam působí erzeta. Ona byla problematická u i 407, tam jsi snad ***l pár cenťákůnad zemí, ale po té instalaci jaksi dovnitř tlamy... no, podívej se na to.

Volkswagen ví přesně, co si může s Passatem, a zejména tedy s touto půlgenerací dovolit.

Můj tip je, že 508 se neudrží v čase. Já ji vnímám také silně, ale jak kloužu očima, tak mi nelahodí boky a příliš těžká záď. Potřebuji ještě živý kontakt, to uznávám.
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:10
Re: VÝPRODEJ
S tou značkou souhlas. Ale je to detail....
Jsem fakt zvědavý, co na to oko poví na živáka. Mi se to moc líbilo.... nesrovnatelné, zajímavé, hlavně a to HLAVNĚ PEUGEOTOVSKÉ..... :yes:
Nicméně - 607, mistr elegance a dynamiky to nepřekonává..... ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:15
Re: VÝPRODEJ
Tohle je přímo echt Peugeotovské [odkaz]
:yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:17
Re: VÝPRODEJ
Pravdu díš..... ;-) :yes:
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:28
Re: VÝPRODEJ
A koukej, dostaneš i řešení, které ti nahradí částečně absenci 4x4 [odkaz] >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:42
Re: VÝPRODEJ
.....ještě hupcug a jedeeeem ;-) >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:22
Re: VÝPRODEJ
Dynamika (designová) u 607čky? Myslíš třeba tuhle?

[odkaz]
>:-[]
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:24
Re: VÝPRODEJ
Ale no, ztuzingovaných Golfů je ještě více než 607 ;-) >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:27
Re: VÝPRODEJ
No ale tohleto je fakt jak rána pánví do hlavy..... ale tuzigolf je fakt mnooooooooooooohem více ;-) >:D >:D >:D >:-[]
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:28
Re: VÝPRODEJ
Ale na takto "precizně/profesionálně"... :-)
Já na 607čce nevidím nic extra dynamického ani bez toho tuningu, např. příliš dlouhé převisy (oba, ale hlavně ten zadní u sedanu) působí spíš právě opačně, na rozdíl třeba od BMW.
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:31
Re: VÝPRODEJ
Tuning není nic profesionálního >:-[]
Tak dynamičtější je třeba více než... minulá E-classe nebo třeba nový Korejský Renault.
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:35
Re: VÝPRODEJ
To jo, ale minulé Ečko si na dynamiku zrovna "nehrálo"...
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:37
Re: VÝPRODEJ
Tak ono v téhle třídě té dynamika nasbírat na skoro pěti metrech, to dá práci.
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:40
Re: VÝPRODEJ
No právě, zvlášť při kombinaci (větší) délky a (menšího) rozvoru jakou má 607ka...
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:41
Re: VÝPRODEJ
No to máš pravdu, ale mě se to docela líbí, tak mi do toho nekecej >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:43
Re: VÝPRODEJ
Furt do toho kecá, že? jj, on ten white pude na školení dynamiky, aby pochopil.... >:D >:-[]
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:46
Re: VÝPRODEJ
To jste vy "vlastenci", jak vidíte toho "našeho" lvíčka na kapotě, hned jste na měko, o dalším symbolu rodné vlasti ("rodidla") nemluvě... :*) >:-[]
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:52
Re: VÝPRODEJ
Hele, ty máš co o vlastenectví co říkat, jestli si takový vlastnec, tak jezdě T613 a to nemyslím místního diskutéra >:-[] >:D
A jak to vemu kolem a kolem, tak Laguna je sice v kombíku hezší a má 4C, ale málo místa vzadu, C5 je taky hezčí, ale 508 má víceméně vše dohromady, jen teda já mám teď nové auto, tak těch úvah nechám... >:-[] 8-s >:D
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:55
Re: VÝPRODEJ
Ale kde se dnes dá koupit nová T613? ;-) >:-[]

Jestli má Laguna 4C, tak (ať počítám, jak počítám) C5 jich má logicky 5 (C6ku už raději ani nevzpomínám)... >:D
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 01:00
Re: VÝPRODEJ
Tak by sis pro jednou taky mohl koupit ojetinu, už je to pomalu veterán ;-)

U té C5 si to ještě dokážu nějak představit, horčí u C1 >:D
Avatar - white label
16. 2. 2011 01:02
Re: VÝPRODEJ
Kdepak já a ojetiny, přece ti/vám nepolezu do zelí, to se kamarádům nedělá...
>:-[]
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 01:04
Re: VÝPRODEJ
Tohle byla poslední! ;-) Resp. to poslední už ojetina není :-)
Avatar - white label
16. 2. 2011 01:06
Re: VÝPRODEJ
Nemyslel jsem vám doma, ale vám tady v diskusích... >:-[]
Čekám kdy mi konečně dojde, co si myslel tím 4C u Laguny, ať se můžu té C1čce taky zasmát... >:D
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 01:10
Re: VÝPRODEJ
Co by? 4C u Laguny je zkratka pro 4 manažery na cestě do Paříže Lagunou místo letadlem - 4 cypi >:D
Avatar - white label
16. 2. 2011 01:22
Re: VÝPRODEJ
Aha, tak proto původně to velké C, to je výstižnější (velcí Cypi)... >:-[]
Avatar - positivemind
16. 2. 2011 09:40
Re: VÝPRODEJ
Na 607 je dynamická leda cena >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:26
Re: VÝPRODEJ
každý dle svého gusta.... hade ;-) >:D
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:33
Re: VÝPRODEJ
Tohle je tuning ve stylu "onroad-off"... >:D
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:44
Re: VÝPRODEJ
>:D je to hrozné...... to musel navrhovat snad Fuko >:D
16. 2. 2011 08:37
Re: VÝPRODEJ
Pokud se bavíme pod článkem o české ceně novinky, se kterou chce automobilka dosáhnout na 3. místo v prodejích v importovaných modelech, tak se chtě nechtě srovnání s jedničkou (ale i dvojkou) prodejů nelze ubránit a je uplně jedno, jaký kdo má na tu jedničku i dvojku pohled. Tam je totiž nutno hledat inspiraci.
Avatar - Rysguf.
15. 2. 2011 23:29
Re: VÝPRODEJ
Myslim ze si davnejsie pisal, neviem ci pod clankami alebo na blogu, ze "508 za 508 " (tisic Kc) a ze pokial by to tak bolo, bude to dobre pre Peugeot.... a vuala >:D
15. 2. 2011 23:41
Re: VÝPRODEJ
Ano, já proti ceně nijak neprotestuji, je v relacích, snad jen těch 900, to holt (bohužel) bude okraj prodejů.
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:11
Re: VÝPRODEJ
...s 9Kg už budu šmírovat kolem Volva....
15. 2. 2011 23:30
Re: VÝPRODEJ
musim ti dat za pravdu, nieco podobne ma napadlo. 508 to bude mat velmi tazke, a povedal by som, ze ovela tazsie nez v podstate prepadak c5. uvazujem nahlas.. ak teda c5 na obrazku vyvolal u ludi obdivne emocie a v skutocnosti sklamal, ako velmi sklame 508??
Avatar - Ronault.
15. 2. 2011 23:37
Re: VÝPRODEJ
Jak na to zareaguje trh, to je problém posledních 10 let. :-| Nevzniklo to samozřejmě jen tak samo od sebe, ale masáž některých spoluobčanů taky dělá své. :-|
15. 2. 2011 23:43
Re: VÝPRODEJ
Přitom C5 má karoserii o řád vyváženější, v podstatě, když vyjela, byl to doslova šok. S touhle razancí 508 nepřijíždí. Jo, souhlasím.
Avatar - white label
15. 2. 2011 23:52
Re: VÝPRODEJ
Jo, C5 má karoserii vyváženější a nejvíc to bije do očí právě při srovnání zadních partií obou sedanů...
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:12
Re: VÝPRODEJ
...ale tobě furt něco bije do očí.....nejčastěji zadní partie... Zkus se bít do hlavy, nenápadně, po shlédnutí na živo...... ;-) >:D
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:16
Re: VÝPRODEJ
Jooooo cépětka je kláda parádní....ale ta palubka mi přijde tak nějak ....rozbitá?
Avatar - Hamunasakra
16. 2. 2011 00:20
Re: VÝPRODEJ
To bych nesouhlasil - mě se u C5 interier líbí dokonce víc než exteriér. Možná záleží v jakym jí máš barevnym provedení - potažená stejnou kůží jako sedačky (kůže Criollo) působí naopak docela super :yes:
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:28
Re: VÝPRODEJ
prubnu si to konfigurnout..... jj c5 je šupa. :yes:
Avatar - Hamunasakra
16. 2. 2011 00:44
Re: VÝPRODEJ
Konfigurátor funguje, ale v posledních letech mám čím dál častejš pocit, že fotky (i počítačová grafika) nedokážou úplně přenést reálnej vzhled aut (začalo to s exteriérama - asi někde u Chrise Banglea - a teď už to platí i pro interiéry) :-|
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:45
Re: VÝPRODEJ
houpám hlavou nahoru a dolu.... je to tak. :-|
16. 2. 2011 08:13
Re: VÝPRODEJ
Ještě že tak. Kdyby konfigurátory dokázaly přenést Banglovy "nádhery" na monitor, to by bylo poblitých klávesnic... ;-)
16. 2. 2011 08:46
Re: VÝPRODEJ
Ale no tak...třeba pětka by mohla vyjet teď znovu a kromě interiéru by to byl sukcééés ;-)
Avatar - Hamunasakra
16. 2. 2011 09:46
Re: VÝPRODEJ
Na tom něco je... ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:15
Re: VÝPRODEJ
Prosímtě, jsi dederon jako obyvatel DDR nebo ta látka - kašmir z východního bloku.....jen ať vím.... ;-) >:D
16. 2. 2011 08:47
Re: VÝPRODEJ
Že ty tuhlo otázku máš nakopírovanou :-)
Avatar - Ji/Ri
15. 2. 2011 23:16
LIVE and PRICE
Viděl jsem 508 na salůnu..... krásný monument.... opravdu parádní fáro, dělo, na první pohled frajer. Bylo v černé, sedan.
Po usednutí - moc dobré. Bylo to bez navi, v hadře, ale i tak moc moc dobré. Budíky bomba, celé auto 1***. Co mě štvalo, tak handšalter, který kapek zavází pravé noze - tlačí. Jinak bez chyby. Světla pro denní svícení jako u Panamery Turbo.
Cena - pokud nebudu koukat na GT tak velmi konkurenceschopná, firmy z fleku -10%.
Ted to GT. No asi bych už zvažoval. Protože když mu dám sport sedla v plné skurce, metlu....začínám vidět na vrchol Milion. To už pak jeden začne zvažovat a pátrat a šmejdit a vechtrovat a zkoumat..... Vezmu si milion na káru - a jdeme na trh. Ano, pravdou jest, že za 508 by se určitě nestyděli ani premianti. Je opravdu fantastická.
Až na malý prostor v područce....to je tak na klíče. Pak není kam dát telefon, když je navi....a mít v ruce 1000000 na auto.....hm, to už jsou vrata garáží otevřená více nabídkám.
Nicméně, za to parádní dělo, ano slyšíš dobře, je to dělo, VIVAT 508. :-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Perun
15. 2. 2011 23:32
Re: LIVE and PRICE
Za to dělo :yes: ;-)
15. 2. 2011 23:40
Re: LIVE and PRICE
Klid, Perune.
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:03
Re: LIVE and PRICE
Klid, GTI. :-) ;-) je to fakt dělo.
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:13
Re: LIVE and PRICE
>:D vzbudils mi psa ...čte tu se mnou.... >:D
16. 2. 2011 07:13
Re: LIVE and PRICE
Perune...klid!!! :-) >:D :yes:
16. 2. 2011 07:13
Re: LIVE and PRICE
Asi se nenápadně projdu kolem saloonu se lvem ve znaku, mnohé již bylo napsáno...je čas hodit alespoň oko :-)
16. 2. 2011 00:23
motory
Tak já bych zase nechal stranou designe, to je hodně individuální záležitost a já osobně musim auto vidět naživo. Co mě ale docela zarazilo, je nabídka motorů. Samozřejmě se většina prodejů odehraje v naftě. Tam jsou na výběr prakticky 2 varianty. Supereko 1,6 HDi, což se mi zdá na danou velikost auta na spodní hranici použitelnosti a pak dvě podobné varianty 2,0 HDi, což pokládám za nejrozumnější motorizaci, za takový standard. Třetí variantu ( vynikající 2,2 HDi ) moc počítat nemůžu, protože cena je alespoň papírově tak vysoko, že se bude jednat o volbu pro nadšence, prostě nízké procento zákazníků.
Mnohem horší to ale je u benzínu, to je opravdu hrůza, to se mi ani nechce komentovat :-( . Kde je nějaká konkurence pro 2,0 FSI, nebo dokonce 2,0 TSI ?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:33
Re: motory
Prý příjde 2,0 V6, uvidíme.

Koupil by sis tohle auto v benzínu?
16. 2. 2011 00:44
Re: motory
Asi bych tohle auto v benzínu nekoupil, to je pravda. Určitě ne v 1,6. Musel by to být opravdu superbenzín :-) . A k tomu nějaký ten bonus, třeba řiditelná zadní náprava. To už je ale jiná pohádka.
Přímá konkurence rozumnější benzínové varianty nabízí. Skoro všichni v dané třídě sází na naftu, přesto drtivá většina nabídne solidní motor i pro ty, co naftu neradi ( ať už z jakýchkoli důvodů ).
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:47
Re: motory
No přiznám se, v té jednašestce bych to koupil.... foukané teda. Ten motor je skvělý. Je pocitově ještě lepčí než 1,8TFSI... a to je co říci...
Avatar - white label
16. 2. 2011 00:52
Re: motory
To víš, BMW motory prostě umí... ;-)
16. 2. 2011 08:14
Re: motory
Souhlas, 1.6 THP je perfektní. :yes:
16. 2. 2011 15:03
Re: motory
1,6 THP je určitě perfektní motor, to bez debat. Jenže co když bych rád něco víc ? Pak mám bohužel smůlu... Takových 200k by určitě nebylo zase tak moc a tuhle možnost bych od předního hráče na evropském trhu určitě čekal.
Avatar - Ronault.
16. 2. 2011 00:49
Re: motory
No říditelnou nápravu v téhle třídě nabízí jen... a ta bohužel je jen v naftě. Je to těžké. Pokud se to auto kupuje na běžné popojížděčky, tak ano, ale většinou je to manažerské auto, nebo auto obchodního zástupce či podnikatele a to jsou pak nájezdy, kdy už nafta nedává smysl... a pak, lidi ještě pořád i přes dnes již perfektní benzíny typu 2,0TSI, THP či multiairů na naftů více slyší.
Avatar - Ji/Ri
16. 2. 2011 00:56
Re: motory
TSI je žrout. To bych nechtěl. a kolkolemadokola nic moc. 8-s :no:
Avatar - Emel
16. 2. 2011 11:22
Re: motory
No vidíš... pro mě je 2.0TSI jedním z největších trumfů Passatu...
16. 2. 2011 01:36
508 SW
Super auto. Pridám ešte test na kombi 508 SW. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
16. 2. 2011 07:55
passat zašlapán do prachu
zdá se, že nafouklá (a velmi poruchová) bublina jménem passat splaskla!! bravo, peugeot!! konečně vyšlo najevo, kdo je skutečným králem střední třídy!!
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
16. 2. 2011 10:22
Re: passat zašlapán do prachu
Jestli bude 508čka králem třídy a zašlape ty "Passaty" (a další konkurenci, jako třeba Mondeo) do prachu se teprve ukáže, zatím je to především tvé zbožné přání... ;-)
16. 2. 2011 16:43
Re: passat zašlapán do prachu
508 bude mít problém se dostat na prodeje C5. Jinak české ceny nemá cenu komentovat. Těch 508 aut za rok nehraje žádnou roli. Jinak čekám u 508 do pár měsíců slevy v akci cca 100 000,-. pak budou české ceny reálné.
16. 2. 2011 07:55
Passat
Kdyby tohle vyjelo z Volfsburgu, na zadku Passat TDI 4Motion, tak bych to i bral.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
17. 2. 2011 17:44
Re: Passat
žádný problém ;-) [odkaz]
16. 2. 2011 09:10
CHCI HO!
řekněme, že opravdu dost chci 508 kombi THP 1.6 (manuál) ve výbavě Allure. Cena 670 se zdá férová na to, že to je nové, krásné, pohodlné a zřejmě hodně dotažené auto.

Když se ale podívám, že za 630 můžu mít Mondeo 1.6T ve výbavě Enterprise, které navíc oproti Allure nabídne xenony, kožený interiér, přední parkovací senzory a patrně i nějaké další vychytávky, tak si říkám, že ten Peugeot je přecejen docela draný.....

Jistě, bude patrně tišší a pohodlnější než Mondeo, ale to aspoň na oplátku nabídne trošku záživnější svezení..... No, těžko říct, jestli ten příplatek řeknemě 100 litrů oproti Mondeu budou ochotní kupující zaplatit.... Já bych váhal.... (samozřejmě chce to se svézt....)
Rozbalit vlákno
3
16. 2. 2011 09:18
Re: CHCI HO!
Spíš to chce tak půl roku až rok počkat. Pak půjde cena 508 určitě níž a/nebo se objeví nějaký zvýhodněný akční model.

Jinak se Ti nedivím, to auto vypadá velmi dobře a motor 1.6 THP je parádní, tedy alespoň co jsem ho zkusil v jiném Peugeotu.
Avatar - iudex
16. 2. 2011 10:22
Re: CHCI HO!
Moja reč. Tiež by som vybral kombi s benzínom THP, akurát by som sa uspokojil so strednou výbavou. Ale je tu stále to Mondeo, ktoré ponúka podobné rozmery, motor a o niečo lepšiu výbavu pri nižšej cene. A rozdiel cca. 3t. eur už stojí za zamyslenie.
16. 2. 2011 13:14
Re: CHCI HO!
Ceny půjdou dolů ale hlavně, výbavy se budou zlepšovat, alespoň pro firemní zákazníky. Nedat do nejvyšší výbavy xenony, to už dnes není udržitelné :no:
Avatar - kari.laz
16. 2. 2011 09:22
ucházející ceny
Ceny jsou nasazeny přiměřeně na to, že se jedná o novinku zatím v testech chválenou. Cena za GT je už o něco vyšší a ikdyž je podle toho, co jsem četl jízdně na vrcholu, tak bude nejspíše jen okrajová část prodejů. Ale předpokládám, že ceny se za hcvíli ještě upraví směrem dolů. Peugeot se pochlapil a už se těším, až ho budu potkávat na silnici. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Emel
16. 2. 2011 09:49
Jak levná je ta C5...
Pokud si člověk uvědomí, že C5 má v rámci koncernu vyspělejší podvozek a jinak podobnou techniku, pak pro něj musí být ceny 508 zklamáním. Nemyslím jen verzi Business, ale i běžný Tendance s THP a hydractive je za slušných 550.000. Doufám, že si Peugeot nechá zaplatit od nedočkavců po prvních pár měsíců a poté přijde s nějakou akční nabídkou... rád bych 508 vídal na silnici častěji :-).

Atmosferická 1.6 je dnes už ve střední rarita (o nějakém přesahu do vyšší střední nemluvě), 1.6HDI s pětistupněm pro veeelmi klidné jezdce (možná to ale bude lepší než v těžší C5)... všechno to směřuje k 615.000 za výbavu Active a 2.0HDI, doplněné benzínovou minoritou THP (600).
Rozbalit vlákno
17
Avatar - iudex
16. 2. 2011 10:26
Re: Jak levná je ta C5...
No čo som sa viezol s C5, z výberu by som ju vynechal. Ako sa mi auto páči svojím Audi štýlom zvonka, zvnútra ma rušia klasické Citroenovské osobitosti typu pevný volant. Takisto je tu pocit veľkého krížnika, skrátka tá hmotnosť sa neschová, má to pozitívny vplyv na komfort a pocit plavnosti jazdy, ale zdrvujúci na dynamiku a ochotu zatáčať. Verím, že ľahšia 508čka bude na tom pocitovo lepšie, plus v interiéri ma nič neruší, práve naopak, momentálne sa mi to javí ako s prehľadom najlepší mainstreamový interiér.
16. 2. 2011 10:33
Re: Jak levná je ta C5...
Máš pravdu, že C5 je postavená vysloveně na pohodlí, ostatně jako většina velkých Citroënů počínaje DS. Na druhou stranu to funguje, pohoda na palubě C5 je v této třídě bezkonkurenční a neztratí se ani v porovnání s prémií o třídu výš - ticho, filtrace nerovností a zejména sedačky (Exclusive).
Avatar - white label
16. 2. 2011 10:36
Re: Jak levná je ta C5...
To jo, jízdní komfort podvozku C5 je zásadně na úkor jeho dynamiky...
Avatar - Emel
16. 2. 2011 11:01
Re: Jak levná je ta C5...
Nemyslím že by podvozek nějak omezoval dynamiku... C5 sedí dobře, nenaklání se, nenechá se příliš rozhodit nerovnostmi. Odtažité řízení, velká hmotnost a pocit odtrženosti od reality venku (v dobrém i zlém) jsou věc jiná...
Avatar - white label
16. 2. 2011 11:07
Re: Jak levná je ta C5...
Každopádně je to spíš auto pro toho, kdo se chce "vozit", než pro toho kdo chce "řídit"...
Avatar - Emel
16. 2. 2011 11:13
Re: Jak levná je ta C5...
Určitě :yes: . V té dvoulitrové naftě s automatem... o tom to je.
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2011 11:18
Re: Jak levná je ta C5...
O podvozku Mondea se píše, jak je nejagilnější při zachování dostatečného komfortu, proč se stejným způsobem nehodnotí podvozek C5, že je nejkomfortnější při zachování slušných jízdních vlastností. Tak nějak z testu vyjde, že C5 má špatné jízdní vlastnosti. Citroen vždy podvozky uměl a když chtěl podvozek sportovní tak teda byl (VTS). Já nevím jak ostatní, ale s kombíkem nezávodím, ale jezdím do práce a na dovolené.
Avatar - iudex
16. 2. 2011 11:49
Re: Jak levná je ta C5...
Na uvedené je jednoduchá odpoveď: zatiaľ čo Mondeo (a Fordy všeobecne) dokáže tú agilitu poskytnúť pri zachovaní dostatočnej miery komfortu, C5 poskytuje síce nadmieru komfortu, ale bez štipky agility. To auto je pri riadení pocitovo ako parník. Ani ja s kombíkom nejazdím driftom, to ale neznamená, že nie sú situácie, keď agilitu toho podvozka ocením a vo všeobecnosti je pre mňa dôležité, aby auto nebolo stabilné a isté len rovno, ale aj pri priečnej dynamike. To C5ka rozhodne neposkytuje (jazdil som len na metalike, ale nemyslím, že hydropneu by to nejak výrazne vylepšilo).
16. 2. 2011 12:22
Re: Jak levná je ta C5...
Na druhou stranu ona ta C5 rozhodně není nijak nebezpečná, třeba nouzový vyhýbací manévr ("losí test") zvládne taky v pohodě, a to nejen díky ESP. S autem naloženým na hranici povolené nosnosti možná i lépe, protože hydropneumatika ho nenechá "klesnout v kolenou" a udržuje světlou výšku.

A kromě toho dost aut téhle kategorie tráví 95% času buď ve městě, nebo na dálnici. Kdybych musel obden jet Praha-Brno-Ostrava a zpět, tak bych si tu C5 koupil taky, nebo ještě lépe C6 s HDI V6.
Avatar - iudex
16. 2. 2011 12:33
Re: Jak levná je ta C5...
Rozumiem Ti. Keď je nejaké auto vhodné na vašu superdiaľnicu Praha-Brno, tak je to C5 s hydropneu.
Keďže ja ale jazdím gro okresky, ako lepšia voľba pre mňa sa mi javí to Mondeo.
Avatar - KANKUNEN
16. 2. 2011 13:16
Re: Jak levná je ta C5...
Vytvořil se jakýsi mýtus, že u Fordu mají nějaký patent na dokonalost podvozku. Novinář do toho sedne, auto žene po okresce a není divu, že se mu s tím jede líp než z podvozkem komfortním. Agilita podvozku pak zvítězí nad kulturou jízdy. Já mám auto právě z takovým tvrdším podvozkem a čumím někdy, jak se na stejné cestě umí některé auta nést a na tuto vlastnost se v testech zapomíná.
16. 2. 2011 13:23
Re: Jak levná je ta C5...
Přesně tak, C5 není stavěná na okresky. Na druhou stranu když si na C5 zvykneš, zjistíš, že náklon ještě neznamená, že nemůžeš jet relativně svižně. Je to parník, ale parník, který na silnici sedí. Jinak s tou hmotností bych to zase tak nepřeháněl, C5 s dvoulitrem naftou má o 60 až 100 kilo víc než konkurence, je to sice znát, ale není to rozdíl mezi těžkým a lehkým autem.
Avatar - iudex
16. 2. 2011 13:56
Re: Jak levná je ta C5...
V zásade máš pravdu:
Passat 2,0 TDI - 1560 kg
508 2,0 HDI - 1543 kg
C5 2,0 HDI - 1608 kg.
Nie sú to dramatické rozdiely, faktom ale je, že C5 je najťažšia.
Avatar - Emel
16. 2. 2011 10:56
Re: Jak levná je ta C5...
Budiž, to je otázka preferencí... s 2.0HDI je dynamika C5 příjemná, s 1.6HDI to nejspíš bude bída i v té 508. Taky bych asi inklinoval spíš k Peugeotu, jen komentuju cenovou hladinu.

Proti pevnému volantu nic nemám. V zimě mi moc nesedly kusy hliníku na volantu, ale to se dá snad konfigurovat.
16. 2. 2011 10:51
Re: Jak levná je ta C5...
2.2 HDI C5 váží 1800kg, 2.2 HDI 508 nějakých 1550kg (obě čísla dle ACZ). Takže pro mě naprosto zásadní údaj - těžké neohrabané auta nesnáším.... ;-)
Avatar - Emel
16. 2. 2011 11:08
Re: Jak levná je ta C5...
Čísla jsou zajímavá... C5 2.0HDI má dle oficiální dokumentace 1563kg.

[odkaz]

Nevím, nakolik jsou papírové údaje důvěryhodné... určitě hodně záleží na plnosti nádrže, výbavě, velikosti kol a tak podobně. Třeba těch odhadem 30kg na každou přední masážní sedačku v C5 beru všema deseti :-). Někde jsem slyšel, že snad C5 prošla nějakou odtučňovací kůrou...
Avatar - iudex
16. 2. 2011 11:45
Re: Jak levná je ta C5...
No veď z tvojho vlastného odkazu vyplýva, že C5 2,2 HDI má 1731 kg v sedane, teda v kombíku to tých 1,8 tony (!) bude atakovať. 8-s
16. 2. 2011 15:03
Navigace
Má tu někdo zkušenost s ovládáním navigace tohoto Pažouta? Z obrázku soudím, že to má nějakou adaptaci iDrive/MMI/Command APS. Docela by mě zajímalo, jak se k tomu Frantíci postavili.
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2011 12:06
Čínská Briliance
Tento týden stála vystavená v Praze na Andělu... designově to silně připomíná levné čínské automobilky Briliance apod. S Peugeotem to jde od desíti k pěti, zdá se...
Rozbalit vlákno
0