Základní 2,0 HDi (100 kW) je nejslabší ze všech vznětových motorů v Peugeotu 607, nový motor 2,2 HDi (125 kW) tvoří přesný výkonový střed vznětové nabídky a vrchol již dříve obsadil vidlicový šestiválec 2,7 HDi (150 kW).
607 bylo to nejlepsi auto co jsme doma meli, bez ohledu na to, ze slovo sport neznala, byla tim nejpohodlnejsim a nejlepsim mistem k prekonavani jakychkoli vzdalenosti, dalsi vozy jako Tuareg se vzduchem na podvozku, nebo BMW 5 stejne komfortu 607 nedosahli. 607 byla jedine auto, kde jsem si sedal dozadu radeji nez dopredu.... :-!
asi o tom to je.... co je to za auto, ked chces sediet radsej vzadu ako za volantom?
novu 607ku si kupy iba blazon, ked ojazdenu kupis za par supkov a kade chodim pocuvam iba plac majitelov, ze sa chce toho zbavit..... peugot za milion..... nikdy
Jiste, at nam zbydou pouze vozy z Nemecka...Probudte se pane! Auto je vzdy spatnou investici, pokud se nejedna o raritu, ci maloseriove vyrabeny vuz. Doufam, ze francouzske limuziny (jez maji dosti dlouhou tradici) budou i nadale na trhu. navic ne kazdy zada od sveho sedanu bocni pretizeni 1g a obratnost sportaku!
poruchovost? no muj tadka byl 2. v moravskoslezkem kraji kdo ho mněl a do servisu jezdi jen na udrzbu prohlidky vimnenu oleje... mozna tam bylo neco ale jen same malickosti no a 1. do nej celne narazila zenska z mercedesem :D asi vite ci to mohla byt vina a kdo nedal prednost ale to nic. mně se zda ze peugeot 607 2,2HDi je temněr bezporuchove auto.
Nejporuchovější auto které jsem kdy viděl bylo Audi A6 nejnovější gnerace auto za cca za 2 000 000 kč což sem nechtěl ani věřit po té co jsem nahlédl dovnitř auto bylo 4x v servisu s motorem.Oni ne aby dali nový vůz nebo nějakou jinou kompenzaci,ale stále to opravovali takže to vyšlo na stejno jako když si koupíte ojete auto,akorát s tím rozdílem,že za opravy u ojetého vozu musíte platit!!Takže radim všem anti francouzům aby tady nehlasili lži,že peugeot je nekvalitní,každá automobilka vyrobí nějaký kus který má jednu vadu za druhou.....(Peugeot 407,C6 jsou podle mě nejhezčí a nejluxusnější auta na trhu---a jestli ne tak mi polibte třeba * a narvěte si VV a 4 kroužky kam si do***e!!! :-)
No v tabulkách poruchovosti je 607ka na stejné urovni jako Golf ,nebo Oktávia....Jinak je o hodně výš nad stašlivou impotenci a šedivost desingu Německých vozů.....nebo mřížkou "ala Volha" oktávie II....
Tenhle noblesni Peugeot už má svoje léta a je to na něm tak trochu vidět (podobně, jako na Superbu), ovšem s takovýmhle dieselem je to za milion stále velmi konkurenceschopná cena. Ovšem když člověk "trochu" přitlačí (no dobře - porádně přitlačí), může už koupit C6 2.7 HDi, a to je teprve ten pravý luxus po francouzsku.
Majestátní francouzská limuzína, která ve spojení s V6 3.0 náramně jela. Pohodlí a přiměřený luxus netřeba zmiňovat. Prostorný interiér, který nikterak neunavil ani po opravdu dlouhé cestě. Bohužel po roce a 100tkm to auto bylo vylítané jako blázen. Bylo jak šestileté auto střední třídy vyrobené v první půli 90. let. Spojka špatná, převodovka taky, problémy s elektronikou, nesvítící palubka a další lehké nepříjemnost. Musím však říct, že auto dostávalo opravdu solidní kotel, které by vydrželo jen málo co. Auto bylo používáno zcela v rozporu se svým zaměřením a podle toho dopadlo. Na druhou stranu ze zkušeností dalších majitelů se problémy a závady netýkaly pouze našeho kusu. Dnes už design skutečně stárnoucí a my se můžeme těšit na 608 s prvky 908 ;-) Snad tam nebude tak strašná tlama jako u všech současných Peugeotů ;-\
Turbo je parallel - squential dual stage. coz znamena 2 turba vedle sebe obe jsu male i kdyz rozdilne prvni je GT1444WG and druhe je GT1241 free float. Znamena ze prvni jede porad a druhe se pripojuje od cca 2600 otacek diky tomu ma pri 1250 ot/min 330Nm a pri 1500ot/min uz ma max kroutak 370Nm. to jen tak na okraj.
Mozem sa opytat odkial vsetci beriete ze 607 je kral poruch?
Ze sused z vedlajsej chatrce kupil za 150 000 korun ojazdenku z Nemecka po troch burackach zklepanu v stodole a nahadzanu vidlami a nedajboze sa nieco pokazilo?
kkt. Lev je král zvířat a žádný pojebaný Germán nemá šanci i kdyby to auto nebylo zrovna spolehlivé tak nás vykoupí šarmem , duchem , a spotřebou :D
Lepší jízdu Ostrava - Praha snad už ani nelze absolovat než ve zmíněná 607