Peugeot a další sportovní modely? Vypadá to bledě!
8.6.2017Peugeot zatím dává sportovní modely k ledu. Ale až se k nim vrátí, chce s nimi zajet rekord na Nürburgringu!
-
twistedTSD 08.06.2017 17:21
Růst, růst, růst...
Jestli ono by všemu tomu expandování, růstu a prodejům hromady masovek právě nepomohlo něco ostřejšího, o čem se bude mluvit. Doufám, že aspoň současná GTi mají budoucnost jistou.-
Blue Sun 08.06.2017 18:01
« Re: Růst, růst, růst...
K čemu je "něco, o čem se bude mluvit", když pak nemáš co koupit. PSA má stále co dohánět i přes to, že nyní chtějí koupit Opel. Prodeje jim stagnují nebo klesají, nabídka začíná být vcelku zastaralá (308, C4, 508, C5...), DS zdaleka netáhne tak, jak si představovali. V téhle situaci je investice do sporťáku nesmyslná.-
twistedTSD 08.06.2017 19:10
« Re: Re: Růst, růst, růst...
C5 už není a nebude, 508 je na cestě. U DS si v Evropě nikdo rozumný lepší výsledek představovat nemohl.-
-
AutoKaCer 09.06.2017 07:29
« Re: Re: Re: Re: Růst, růst, růst...
Ono hlavně se nechá předpokládat, že se jejich sportovni verze budou odvíjet od jejich hybridní platformy, která byla prezentovaná na 308R. Tahle platforma by se měla objevit až v roce 2019 u 3008 a 5008 (i když pochybuju, že se to objeví ve spojení s 270k motorem :-) ).
V té době už bude známý nástupce nynější 208, ale tam nepředpokládám, že by dali nějakého většího zabijáka, než evoluci stávající 200 koňové 1.6. Na druhou stranu by tam ale mohli jít po stopách Fordu a narvat do toho vytuněný vysavač.
Rko by teoreticky mohlo být u další řady nynější 308, protože nelze předpokládat, že by PSA šla do sebe a udělali extra sportovní model. Taktéž se nedá očekávat nějaká evoluce v motorech, kde by třeba představili větší objem a víc válců. To by bylo maximálně možné, kdyby se jim dařilo na US trhu, kde se ale nedá na 100% počítat s tím, že by motor byl i pro EU.
-
-
-
-
H/K_svwet 08.06.2017 19:31
« Re: Růst, růst, růst...
velka skoda modelov ako 406 coupe.. ci 306 cabrio ... alebo 607 s 3.0V6 ( ale aj docela noveho RCZ ) toto peugeot nemal nikdy dopustit aby si taketo paradne kusky nechal odist do zabudnutia ... dnes je to uz defakto znacka ktora nema nic zaujimave v portfoliu ... vsetko su to len take ucelove masovky aby prezili ... pritom uz aj kia dnes vie vyrobit auta ako stinger alebo optima GT ... tak neviem ci peugeot spi alebo co ale siroka konkurencia ho dnes uz porazi takmer vo vsetkom
-
-
woody-alien 08.06.2017 18:01
Hymna účetního oddělení
"Bude to drahé, ale co na tom záleží? Můžeme to dokázat!"
No a my vám věříme, protože žádná automobilka současnosti na sportovních modelech neškudlí a vůbec jim nevadí, když do vývoje nasypou spoustu peněz a vrátí se jim jenom část. Nakonec, co na tom záleží ? :-) -
matii 09.06.2017 09:02
prodeje PSA
PSA nepodchytilo jako VW investice do Asie a teď na tom tratí a snaží se to dohnat v Jižní Americe a vůbec kde se dá. Nevím jak to vnímají na západě, ale pětilené zdražení nižší střední třídy o 150 000 - 200 000 Kč napříč všemi značkami taky hraje své. Krize je sice pryč, ale platy stále stagnují.
Zatímco na jaře 2013 se 200k GTi dalo sehnat za 411 tisíc, dneska Gtčko se stejným motorem na ceně okolo 600 tisíc. "Slušně vybavená" 308 na 88kW benzín stála ještě před pár lety okolo 350k, teď se člověk dostane s tříhrnkem 1,2 a stejnou výbavou k půl mega.
BTW u 308 se pouze doprodávají staré vozy a od září vyjede facelift včetně dieselu 1.5, tak uvidíme jak se hoši od PSA pochlapí s cenama. :-) :-) :-)