umí dnes auto.cz vůbec něco jiného než jen kopírovat promo texty od automobilek? Proč nepíše objektivně taky nevýhody a slabiny o autech? Nedávno tu byl "test" tohoto auta (myslím že to byl ale Jumper) a jako jediná nevýhoda bylo napsáno jen že na dálnici motor točí vysoké otáčky. Hmmmm, máme toto auto ve firmě a mohl bych napsat romány o podvodu na zákazníky když L2H2 prezentuje jako čtyřpaletové když se z boku palety vyšší jak 90cm naložit nedají a nižší jen velmi obtížně, o tom jak při špatné konstalaci hvězd zamrzá alternátor, o tom že když otevřu zadní dveře a chci nacouvat k rampě tak už nemůžu zamknout předek, když vyndám baterku tak nezamknu spolujezdcove dveře atd atd atd. No, ale to by se asi špatně prodávala reklama co? A o peníze jde přece hlavně, že jo?