Diskuse

Peugeot chystá novou řadu sportovních modelů! Budou mít elektrifikovaný pohon

19.10.2018

Francouzská automobilka mění plány. Místo rallycrossového šampionátu WRX se zaměří na produkci elektrifikovaných sportovních modelů.

 

  • 42 Reagovat !

    foto kari-laz

    kari.laz 19.10.  12:04

    ...

    První věta super "Peugeot chystá novou řadu sportovních modelů! " pokračování mé nadšení dokonale zabilo. ;-\
    • 23 Reagovat !

      foto Hittman

      Hittman 19.10.  12:14

      « Re: ...

      jj, pro mne bylo sportovní to, když jste šlápli na plyn a šesti a více válec roztřepal auto a zahřměl...
      Dnes? Sportovní a vysavač? Bez emocí..
      Jezdí tu kolem Golf R, a jediné, když šlápne na plyn, tak venku slyšíte takový divný zvuk z výfuku.... Motorový čtyřválec dokonale potichu.. Co to sakra je??
      • 44 Reagovat !

        foto xxc

        xxc 19.10.  12:22

        « Re: Re: ...

        Odkedy je sportovanie o roztrepani auta a zahrmeni? Ked ma to rychlejsie dostane do prace, nech je to aj elektromobil :-) Alebo cez vikend niekde na okruhu dosiahnem najlepsi cas. O tom je sportovanie podla mna.
        • 44 Reagovat !

          foto Hittman

          Hittman 19.10.  12:33

          « Re: Re: Re: ...

          Jde o emoce a pocity, ne o rychlost. Ty máš z jízdy tramvají či trolejbusem hezké emotivní zážitky?
          • 44 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 19.10.  12:58

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Emocie urcite ano, ale nie hlukom z vyfuku :-)
          • 24 Reagovat !

            foto Reco

            Reco 19.10.  13:09

            « Re: Re: Re: Re: ...

            Ah, ja som myslel, ze sampionat vyhrava najrychlejsi a ono vlastne to tak nie je. Vyhrava ten, kto sa najviac od dojatia rozplace, alebo do slipov vystrieka...
            • 31 Reagovat !

              foto Hittman

              Hittman 19.10.  13:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Mimo mísu. ;-)
              • 02 Reagovat !

                foto Reco

                Reco 19.10.  13:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                To mas pravdu, take su tvoje nazory o tom ako si predstavujes "sportovost". Nebudes tiez jeden z tych, co sa posmievaju pri spojeni sportove SUV?
            • 21 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 19.10.  15:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Nesmyslně pleteš hrušky s jabkama. Jedna věc je zúčastnit se nějakých závodů na čas a něco úplně jiného je požitek z jízdy se sportovním autem na otevřené silnici (nebo i na okruhu). K tomu samozřejmě potřebuješ spalovací motor a nejépe i manuální převodovku. :-)
              • 01 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 19.10.  15:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: ...

                O čem konkrétně je ten požitek? O zrychlení, přetížení, trefování ideální stopy, hledání limitů apod., ne?

                Občas třeba sjíždíme motokáry, to je taková laciná esence motoristických zážitků... a vem si, že tam většinou taky žádná manuální převodovka není.

                Já s tebou souhlasím, že zatím nikdo s puristicky sportovním hybridem typu Toyobaru nebo MX-5 nepřišel. Souhlasím, že Tesla se svým fenomenálním zrychlením shoří po pár minutách na NS jako papír (někdy i doslova). Ale dejme tomu čas, zatím jsme na začátku, když se do toho ve velkém opřou velcí hráči, třeba to přijde.
        • 30 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 19.10.  12:43

          « Re: Re: Re: ...

          Myslím, že majitelé Toyobaru by nesouhlasili...
      • 42 Reagovat !

        foto SamanAR

        SamanAR 19.10.  13:00

        « Re: ...

        kdys pominu nektere zavodni "specialy" jako Cupovou Oktavku, Cupove Clio nebo 3 generqace stary zavodni Megane Trophy, tak nejsportovnejsi auto ktere jsem kdy ridil byl Lotus Exige 111R, tedy auto se 4 valcovim 1.8 od Toyoty, a dokud otacky nepresahli 4500, tak to auto melo zvuk jako kterykoliv bezny bezny model vetsiny automobilek

        vnimat sportovnost auta jen podle motoru znaci spise o omezenosti daneho jedince :-!

        taktez se staci podivat na reakce novinaru kdys smeli testovat dosud neuvedeny hybridni model Peugeotu 308 R Hybrid ktery mel pod haubnou 1.6 HTP, z videi jasne cisi jak jsou vetsinou nadseni
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.10.  12:34

      « Re: ...

      Elektrifikace ještě neznamená čisté EV, i v textu se mluví o hybridních variantách. Kdo viděl 919 na NS.... :-)
      • 22 Reagovat !

        foto kari-laz

        kari.laz 19.10.  12:43

        « Re: Re: ...

        Bude to asi rychlé, bude to asi i schopné.... ALE...
        • 13 Reagovat !

          foto SamanAR

          SamanAR 19.10.  13:01

          « Re: Re: Re: ...

          na youtube si vyhledej Peugeot 308 R hybrid, a divej se na usmevy novinaru kteri to auto mohli ridit ;-)
          • 21 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 19.10.  13:15

            « Re: Re: Re: Re: ...

            A má tedy ten 308 R manuální převodovku a 3 pedály?! :-O
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 19.10.  14:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              Zřejmě ne... stejně jako tři pedály nemá třebas Alpina. V principu hybridu s manuálem asi nic nebrání... jen to není momentálně preferované řešení.
            • 01 Reagovat !

              foto SamanAR

              SamanAR 19.10.  15:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: ...

              a u sportovniho auta musi bejt 3 pedaly a manualni prevodovka? tak to tedy asi 99% sportovnich aut teda neni sportovnich? Ferrari tedy nedela sportovni auta? protoze v portfoliu jiz manualni prevodovku nemaji
        • 11 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 19.10.  14:40

          « Re: Re: Re: ...

          Ale co? Zábavnost je věc implementace... že je Prius nudné auto neznamená, že nějaké kupé s hybridem bude taky nudné.
      • 01 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 19.10.  13:01

        « Re: Re: ...

        hybridy su stejne najblizsia buducnost... automobilky sa teda budu musiet aj na sportovom poli prisposobit a svoje sportove kusky ponuknut uz ako hybridne .. ved hybridna je dnes uz aj formula a zda sa ze "funguje to" ;-)

        naopak ciste elektra nadalej neuznavam ako auto na kazdy den do nepohody... a aj ako 100 percentnu nahradu za klasicky spalovak to nebude ono... ale ako auto na vikendove nakupy po meste a navstevy k znamym v blizkom okoli preco nie :yes:
      • 11 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 19.10.  13:14

        « Re: Re: ...

        No tak to jsi mě teda "uklidnil"! 8-s 8-s 8-s :no:
        • 00 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 19.10.  14:37

          « Re: Re: Re: ...

          Uklidnit tě nebyl můj cíl :-)
  • 12 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 19.10.  13:16

    Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

    Vyhozené peníze z okna... :-O
    • 21 Reagovat !

      foto NAD

      NAD 19.10.  13:59

      « Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

      Trošku sci-fi: Píše sa rok 1895. Diskusia na internetovom ( :-) ) serveri Lokomobil.at : Zážihový motor? No to snáď nie! Jediná správna budúcnosť je para a uhlie. Správny pohon musí mať poriadny kotol a aspoň 1000 litrovú nádrž na vodu! :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 19.10.  14:07

        « Re: Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

        Ááá, opět klasický superdemagogický "parní argument" elektromaniaků! Až na to, že benzinový motor nabídl ve srovnání s párou ve všech směrech daleko lepší provozní parametry (vč. hmotnosti, snadnosti obsluhy, provozních nákladů a hlavně dojezdu), zatímco u elektrického pohonu vs. spalovacího motoru je tomu přesně naopak!!! >:-[] >:-[] >:-[] Proto taky spalovací motor ke svému vítěznému tažení světem nepotřeboval žádné zkur..né levičácké dotace!!! Spalovací motor vytlačil páru zcela přirozenou, tržní cestou - sami zákazníci jej chtěli daleko více, než parní stroj! Až tomu tak bude u elektromobilů, dej mi vědět a já pak uznám, že je cesta automobilové elektrifikace správná a smysluplná! >:D >:D >:D
        • 00 Reagovat !

          foto NAD

          NAD 19.10.  14:16

          « Re: Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

          Myslel som že aktuálne hovoríme o Hybride. Prvé lokomobily mali nad spaľovacím navrch, ale to je nepodstatné. Čo sa týka dotácii - tam samozrejme súhlasím. Kľudne nech sponzorujú vedu a vývoj ale cez dotácie na autá - to je samozrejme ozrutná blbosť. Mimochodom elektromobil je viacmenej technicky plne zvládnutý, už len preto tie dotácie nemajú význam. A reálna ekologickosť je tiež na zamyslenie. Problémom sú tedan "len" batérie a tu sa bojím že evolúciou terajších technológii to asi nepôjde.
          • 00 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 19.10.  14:25

            « Re: Re: Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

            ;-) :yes:
        • 32 Reagovat !

          foto westeros

          westeros 19.10.  14:30

          « Re: Re: Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

          "Parni argument" je urcen tem, kteri tvrdi, ze motorka/auta musi delat kraval a smrdet, jinak z toho "nemaji ty emoce".

          On ten elektricky pohon uz ted je lepsi nez benzinovy asi ve vsech moznych parametrech - hmotnost, snadost obsluhy, provozni naklady, trvanlivost, udrzba. Dodam jeste vysoky kroutici moment dostupny od nulovych otacek, moznost precizni a okamzite regulace vykonu, moznost stavet auta s 1-4 motory umoznujici opravdove 4x4 atd. Samozrejme motor je treba napajet z baterie, a tam je zatim nevyhoda v hmotnosti a dojezdu. Ale urcite to neni tak ze by byl benzin ve vsem lepsi.
          • 01 Reagovat !

            foto NAD

            NAD 19.10.  15:19

            « Re: Re: Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

            presne tak
          • 02 Reagovat !

            foto xxc

            xxc 19.10.  15:21

            « Re: Re: Re: Re: Elektrifikovaný pohon?! Děkuji, nechci!

            Veď to, je lákavé vyjsť z garáže a hneď ísť naplno, nečakať, kým sa motor zahreje.
  • 00 Reagovat !

    foto SR20

    "-- skrytý --" 19.10.  13:17

    Datsun

    Ja tu vidím starý Datsun 510.
  • 10 Reagovat !

    foto Stejsn

    Stejsn 19.10.  15:29

    Ať to má třeba

    fúzní reaktor, ale ať to proboha nemá volant na kulích!
  • 00 Reagovat !

    foto Nicco

    Nicco 19.10.  15:43

    Potěšení z jízdy je jádrem historie značky

    V poslednich 20 letech na to jadro nejak zapomeli.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.10.  16:22

      « Re: Potěšení z jízdy je jádrem historie značky

      Úplně ne, třeba takové RCZ... vím že to je pořád FWD a tak, ale kdo z mainstreamu něco takového za poslední dobu měl?
  • 00 Reagovat !

    foto jiras-

    jiras_ 19.10.  17:21

    Budíky

    "Sportovní" model a uprostřed přístrojovky údaj o dojezdu, napravo "autonomous"... Kupci sporťáků určitě chtějí v první řadě řešit dojezd a nechat se auto řídit samo.
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 19.10.  17:27

      « Re: Budíky

      Můžeš tam mít rychlost a otáčky [odkaz] , možná dokonce půjde otáčkoměr otočit do normální orientace :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Cítím se být ještě potřebná! Broňa (73) pomáhá každé úterý v domově důchodců ve Slivenci. Proč?

Cítím se být ještě potřebná! Broňa (73) pomáhá každé…

Odchod do důchodu nemusí znamenat konec aktivního života. Mezi seniory se najdou i tací, kteří hodiny u televize…

Hodinové kolony: Provoz na D1 po kolapsu stále vázne. Dopravu komplikují kamioňáci

Hodinové kolony: Provoz na D1 po kolapsu stále…

Dálnice D1 na Vysočině byla celou noc i dnes ráno sjízdná jen s velkými problémy, řidiči stále čekají v dlouhých…

 

iSport.cz

Satoranský Washingtonu k výhře nepomohl, Detroit padl o bod

Satoranský Washingtonu k výhře nepomohl, Detroit padl o bod

Basketbalisté Washingtonu prohráli v NBA potřetí za sebou, a to 125:130 s Bostonem po prodloužení, přestože…

SESTŘIH: Plzeň - AS Řím 2:1. Viktoria slaví postup i přes kolaps Realu

SESTŘIH: Plzeň - AS Řím 2:1. Viktoria slaví postup i…

Fotbalisté Plzně v závěrečném utkání Ligy mistrů doma porazili AS Řím 2:1, ve skupině G obsadili třetí místo a…

 

Reflex.cz

Místo, kde ruští vědci experimentovali s morem. Jak dnes vypadá tajemná tvrz Alexander?

Místo, kde ruští vědci experimentovali s morem. Jak…

Německá agentura Ruptly zveřejnila dechberoucí záběry zamrzlé tvrze Alexander, kde na konci 19. století…

Marek Stoniš: Filipika proti Babišovu státnímu zadarmu

Marek Stoniš: Filipika proti Babišovu státnímu zadarmu

Babišova vláda odvíjí svůj domnělý úspěch od věcí, které nabízí lidem zdarma. Třeba jízdenky na vlak vybraným…