Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Peugeot 508 1,6 HDi teď za 479.900 Kč

David Bureš
Diskuze (65)

České zastoupení Peugeotu snížilo ceny základních turbodieselů o 85 res. 80 tisíc korun.

Peugeot významně zlevnil model 508 s dieselovým motorem 1,6 HDi (82 kW) v základní výbavě nazvané Access. Takový automobil nyní stojí 479.900 Kč.

Model 508 ve standardní výbavě Access je nyní možné výhradně pořídit s turbodieselem 1,6 HDi, kombinovaným s pětistupňovou manuální převodovkou. Motor disponuje výkonem 82 kW v 3600 min-1, vrchol točivého momentu 240 Nm leží v 1500 min-1. Díky funkci Overboost může maximální točivý moment krátkodobě vzrůst na 254 Nm. Spotřeba paliva v kombinovaném cyklu činí 4,6 l/100 km.

Výbava Access zahrnuje šest airbagů, asistent rozjezdu do kopce, dešťový senzor, elektrická a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, přední mlhové světlomety s funkcí Cornering a palubní počítač.

Nechybí ani manuální klimatizace, rádio s CD/MP3 přehrávačem, šesti reproduktory, USB vstupem a přípojkou pro iPod, palubní počítač a elektrické ovládání předních i zadních oken. Automobil stojí na ocelových 16palcových kolech s ozdobnými kryty.

Metalíza je za příplatek 13.500 Kč, perleťový lak je o 2.000 Kč dražší. Z příplatkové výbavy dále jmenujme navigaci s Bluetooth hands-free systémem (+ 37 tisíc korun), vyhřívané přední sedačky a elektrické nastavení bederní opěrky sedadla řidiče (+ 8.000 Kč), dvouzónovou automatickou klimatizaci (+ 12 tisíc korun) či zadní parkovací senzory, doplněné o tempomat a kožený volant (dohromady + 17.500 Kč).

Kombi 508 SW s tímto motorem a výbavou je o 30 tisíc korun dražší než sedan. Výbava kombi navíc zahrnuje podélné střešní nosiče.

Všechny ostatní motorizace zatím oficiálně žádné cenové zvýhodnění nedostaly, slevu je tedy nutno s prodejcem dohodnout individuálně.

Peugeot 508 - Akční ceny a technické údaje motoru 1,6 HDi (11/2011)
Verze 508 508 SW
Motor 1,6 HDi 1,6 HDi
Převodovka 5M 5M
Zdvihový objem [cm3] 1560 1560
Válce/ventily 4/4 4/4
Největší výkon [kW/min-1] 82/3600 82/3600
Největší toč. mom. [Nm/min-1] 240/1500 240/1500
Max. rychlost [km/h] 190 182
Zrychlení 0-100 km/h [s] 11,3 11,6
Komb. spotřeba [l/100 km] 4,6 4,6
Cena Access [Kč] 479.900,- 509.900,-
David Bureš
Diskuze (65)
Avatar - Machýrek
15. 11. 2011 09:23
Re: DO KOLEN
Srovnavat pricelistove ceny je mozna dobry pokus o objektivitu, ale v realu je vse jinak. Kupoval jsi nekdy nove auto? Jestli ano, tak vis, ze o cene se bavis az s prodejcem a ze o cene muzes vyjednavat... ;-) Tak napr. u radoby premiovych Infiniti neni problem se dostat na cenu polovicni. U BMW se jako clovek z ulice bezne dostanes na minus 12-13%, kdyz jich kupujes vic, lehne si pred tebe prodejce a to cislo si do nej muzes vyslapat jak do snehu... Mercedes totez. Takze ta hodnota je to, za cos to koupils, ne co sis precetl v clanku na auto.cz. Kapisto?
15. 11. 2011 08:06
Re: DO KOLEN
Bavime se o tom, jak se ktere auto (ne)prodava a podle toho pak jeho vyrobce (prodejce) nastavi cenu.
P508 je tady uz nejaky patek, neni uz zadnym novackem a ja si nemuzu vzpomenout, kdy jsem jej naposled na cestach videl.
A jo - tuhle jsem jel kolem autosalonu Peugeot na Rudne a pri pohledu na prid vystaveneho vozu jsem se divil, ze i u pazoutu rozjizdeji byznys s ojetymi Mazdami. A ona to byla petsetvosma...

A novy Passat (at uz si kdo chce rika co chce o faceliftu atd...) je doslova na kazdem kroku.

Ja vim, ted tu padne spousta kecu o fleetech a marketingu, ale to jsou jen vymluvy pro prostacky.
Nebot to neni nejaky bajny marketing, ktery nuti lidi si kupovat auta, ktera nechteji, ale jsou to lide, kteri kupuji auta, ktera chteji.
A pokud si nekdo koupi auto ktere nechce - no tak to mi ho vlastne neni ani trochu lito >:D
Avatar - Emel
14. 11. 2011 22:36
Re: DO KOLEN
Tomu sám nevěříš... to by ještě před slevou musela být 508 o 20% lepší auto než teď. Při představení 508 bylo všem jasné, že 508 je dražší, než většina konkurence (a zejména sesterská C5), toto je tedy první korekce. A to spíše optická, protože se týká pouze modelu "již od".

Pokud srovnáme typickou motorizaci, tedy základní dvoulitr, dostaneme 650 vs 634.000. Naftového GT si Peugeot cení na 909.000... sakra, to ale musí být dělo ;-).
Avatar - Ronault.
14. 11. 2011 22:21
Re: Asistenty
Neboj, taky si najdeš ženu a už nebudeš muset "řadit" manuálně >:-[] >:D
Avatar - Blue Sun
14. 11. 2011 21:59
Re: Asistenty
Nestraš, taky zatím zůstávám zarytým manuálistou.