Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot HX1 Metamorphosis: Luxusní hybrid pro šest

Peugeot odhalil své koncepční vozidlo pro frankfurtský autosalon.
Zpět na článek
29. 8. 2011 11:14
29. 8. 2011 11:24
29. 8. 2011 13:12
29. 8. 2011 13:55
29. 8. 2011 15:23
10. 11. 2011 07:32
29. 8. 2011 11:14
skoda
skoda ze se takovato auta s takovimto interierem nedostanou do finalni seriovky :-( ten interier je nadhernej a klidne bych v nem usedal k jizdam
Rozbalit vlákno
5
Avatar - twistedTSD
29. 8. 2011 11:24
Re: skoda
Ta překombinovaná palubka mě zrovna nenadchla, ale exteriér je zajímavý...
Avatar - del42sa
29. 8. 2011 13:12
Re: skoda
shrnul bych to slovy jednoho uživatele na francouzském fóru :

design Peugeotu HX1 představuje mix předchozích konceptů:

33% Citroen Metropolis ,ale ne opravdová limuzína
33% Citroen DS5 (světla, linie), ale ne tolik eklektický
33% Citroen C-Métisse 33% (4 dveře jako LamborghiniEst.), ale ne tak sportovní
1% Peugeot
;-)

[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

PS: Eklekticismus (nebo eklektismus, z řec. ek-lektos, vybraný) je v obecné rovině způsob tvorby a práce, který čerpá z cizích vzorů nebo děl starších období a mísí je dohromady. ... ;-)
Avatar - Hammunasakra
29. 8. 2011 13:55
Re: skoda
ad PS - zapomněl jste ZDŮRAZNIT, že se to používá spíše v "hanlivém" smyslu! ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 8. 2011 14:02
Re: skoda
Tak vzhledem k tomu, že je to automobil, tak jistá míra eklektismu je naprosto nevyhnutelná. HX1 považuji za povedený, ten styling fotografií a některé části auta mi okamžitě připoměli Metropolis, ale vzhledem k výsledku to není na škodu. Škoda je spíš to, že 508 je tak tuctová, a tak jsem zvědavý, jestli se i z tohoto konceptu něco urodí, nebo budou další sériové modely Peugeotu takové docela nezáživné.
Avatar - salamoon
29. 8. 2011 15:23
Re: skoda
ano ano,a este to ma 4 kolesa a v interieri sedadla....

metropolis ma napadol hned,avsak nie kvoli tomu,ze som tam uvidel nejake dizajnove linie,ale kvoli dojmu,ktory vo mne tato studia evokuje.

je uzasna.suhlasim so SamanAR-om,velka skoda,ze taketo nadherne umelecke diela sa redukuju do nudnej sede seriovej vyroby...
Avatar - Perun
29. 8. 2011 21:03
Pětimetrový vesmír
Metropolitní původ je jasný a designový směr udávaný potentním konceptem limuzíny od Citroënu je zřejmý i ze stejné stylizace úvodních fotografií.
Přesto, nebo spíš právě proto je HX1 fantastický dělo... Pokud se do série dostane "jen" 50% z konceptu, odskočí Peugeot konkurenci kamsi za obzor do prémiových dálek.

Vypadá to na hybridní trefu, protože jestli se chce Peugeot něčím vymezit proti konkurenci a nabídnout zajímavý produkt, musí být především zajímavý, velmi zajímavý! A to HX1 určitě je :yes:

300 koní, 4x4, HUD, interiér z jiného času a prostoru, repro v hlavových opěrkách a... a především spousta stylu. Pětimetrový vesmír má své jméno, tak už aby tu byl! :yes:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 11:05
Re: Pětimetrový vesmír
SOUHLASím - a těší mne (a docela zajímá) kombinace výborného 2.2 HDi + docela silného elektromotoru, to by MOHL být "interesantní" pohon! :yes: ;-)
Avatar - del42sa
30. 8. 2011 11:49
Re: Pětimetrový vesmír
když už mluvíte o tom "interesantním pohonu":

C-metisse měl dva elektromotory vzadu a ve předu šestiválec 2,7HDi ;-) :yes:

Motor: 2.7l V6 HDi 255kW/440Nm na přední nápravě a dva elektromotory TM4 s electrodynamickým systémem o výkonu 2x15 kW/400Nm na zadní nápravě.

0–100 km/h: 6.2 s

Nejvyšší rychlost: omezena na 250 km/h

Spotřeba: 6.5 litrů na 100 kilometrů

:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 11:56
Re: Pětimetrový vesmír
No to je ale ten "vývoj" - po V6 2.7 následoval V6 3.0 a současný (zde v konceptu použitý) 2.2 HDi má STEJNÝ výkon (i točivý moment) jako kdysi míval onen "nejklutivovanější diesel všech dob" V6 2.7 HDi ;-)
PS: Já také radějí "více" (nejen válců :-) ), ale ..
Avatar - del42sa
30. 8. 2011 12:02
Re: Pětimetrový vesmír
no možná by měl "dnešní C-Metisse" ve předu 3.0 HDi 177kW a vzadu dva 70kW elektrické motory. :yes: a zrychlení na 100km/h za 4,5s ;-)
Ten původní byl 2006 a navíc měl hydraulický podvozek ;-) [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
30. 8. 2011 12:54
Re: Pětimetrový vesmír
No JÁ bych byla URČITĚ "pro", ale bohužel praxe ukazuje že lidé (dražší sofistikovanější) podvozky až tak NEchtějí ... tak i výrobce který by se snad i CHTĚL "snažit" prostě NEmá šanci (a musí se "přizpůsobit" masovým standardům :-|
PS: Ano "posílení" už tak velmi příjemně "zabírajícího" V6 3.0 HDi dvěma 70ti kW elektromotory by mohlo být HODNĚ zajímavé... :yes: ;-)
(ale "chápu" že se ho NEdočkáme... ;-\
PPS: No nic, i ta kombinace současného 2.2 HDi 150 kW + elektromotoru JE "zajímavá" :-)
10. 11. 2011 07:32
Peugeot 301
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0