Peugeot dlouho nevydržel hru na schovávanou a po červencovém ujištění, že ve Frankfurtu uvidíme produkční provedení sportovního kupé RCZ, vypustil do světa kompletní informace i řadu fotografií.
Novodobé žabožrouty moc nemusím, ale tenhle se mi líbí. Pěkný design a tvarem mi vzdáleně připomíná Porsche Boxster :yes: na tohle zaručeně uslyší dámská skupina zákazníků...
Pánové připravte se na stojku >:-[]
změnit trochu už ten nudný a okoukaný čumák tak je too nádherný vůz. Ten zadek a střecha přece ukazuje ,že to s tvarováním křivek kluci od peugeotu přece jen umí :yes:
po delsi dobe opravdu pekny Peugeot! I prestoze se nezbavil "boubelatosti" vsech svych sourozencu, pusobi daleko nejlepsim svezim dojmem! Na promo fotkach k dokonalosti chybi snad jen porucik Colombo v jeho zmackanem plasti:)
Toto je opravdu nádherné auto bez jediné ošklivé křivky, pro mě osobně daleko daleko hezčí než TT, ze předu výborné, zezadu jěště hezčí, no opravdu se těším, až ho potkám
také souhlasím, že je hezčí než TT a že by to chtělo silnější motory... Já bych ale ještě trošku poupravil předek aby nebyl na všech peugeotech pořád stejný :-) a taky trochu ten interiér >:D no prostě... tohle auto má svý chyby, ale rozhodně se povedlo :-)
Ono asi časem ještě nějaké přibudou, ale popravdě v takhle velkém autě je 200PS docela DOSTATČNÉ (důležitější je JAKý je to motor, více PS už v praxi stejně spíše NEvyužijete - to je jen takový "trend" poslední doby ... ten "hon na číslíčka" ;-)
no ale kdyby do toho dali i nejaky napr. 2,5 V6 treba s 250 Hp hned by se to prodavalo lepe ;) a hlavne jezdilo navic ma moc pkeny interier az na stred volantu ten by uz mohli zmenit vzdyt takovyhle uz mnela 306 :-) jinak kdybych mnel tolik penez co bude stat RCZ a chtel bych neco sviznejsiho a krasny (doufam ze bude svizne >:D ) tak bych sel do RCZ je totiz dost stylovy a uplne si u toho umim predstavit nakyho managera ktery to ma jako vikendovku :-) a nebo i treba maldsiho kluka ktery ma bohatsi rodice a dava RCZ poradne zabrat :-)
Predával som VW, vieš koľko sa predalo kusov Eos-a s V6??? Nula, a Jozki by možno vedel povedať celkové čísla za Slovensko no myslím že aj drevorúbačovi by stačila jedna ruka. Takže V6 tam teda podľa mňa vôbec nechýba. V duchu doby skôr nejaký prepĺňovaný R4 čo by mal tebou požadovaných cca 250 koní...
Jak za poslední dobu Peugeot docela dost kritizuji, tak zde mám z celku velmi dobrý dojem. I ta "tlama" mi tam nějak pasuje, resp. k celku auta nepůsobí nijak násilně. A pohled zpředu ze strany vypadá velmi dobře. Vidím tady dobrou alternativu k TT.
A výkony motorů ? Řekl bych dostatečné. Nemyslím totiž, že od tohoto zástupce francouzské školy bude někdo očekávat "drcení" severní smyčky a přetahování se s konkurencí o každého koně a desetinu s.
Presne tak, konecne auto, ktorému peugeotov stýl "otvorenej papule" dokonale sedí. Línie malého kupé ani nemozu byt iné. Rovnako mi ako prvý konkurent napadlo dizajnovo podobné TT.
Peugeot má fantastické interiéry :yes: Ten z 308 prošel evolucí do podoboby, která snad už ani nemůže být lepší.
Klasika, žádné výstřelky, bezvadná ergonomie... Tady spolu s VW hrají evropský prim.
Osobně vidím RCZ spíš jako konkurenci pro Scirocco. Předpokládám i velmi podobnou cenu a jsem maximálně zvědavej, jak dopadne RCZ v testu. Nejlepší ve třídě jsou na tom opravdu velmi dobře, má před sebou tedy velmi nelehký úkol... Tipnu si plichtu, takže nakonec rozhodne styl a toho má RCZ na rozdávání.
Takže za ten duch "Inside", za kvalitu a za styl :yes:
No sorry ale ja s "Perunom" súhlasím. Je to kupé strednej triedy síce štýlom najpodobnejšie TT a Caymanovi no inak je to konkurent pre Scirocco, Megane coupé, Astru, BMW 1 coupé a spol... Auto vyzerá fakt dobre no ak nemá vzadu multilink tak jazdné vlastnosti asi nebudú zrovna na športovú notu. Toto vyčítali ja Meganu coupe v teste... ;-\
Ale to přece NENí "cupka STŘEDNí třídy"! ;-\
To je vůz s mechanikou P 308, tedy typický vůz NIŽŠí střední - opravdu něco jako třeba to Scirocco (nevím jak současné TT, to minulé ostatně také bylo na zcela "normální" platformě GOLFu/Octavie - prostě cupka s mechanikou NIŽŠí střední třídy, STŘEDNětřídní cupka Audi je přeci A5), stejně tak kupé STŘEDNí třídy na platformě 407 je opravdu "o třídu" VĚTŠíM vozem (než RCZ) a také s "většími" 6ti válcovými motory (a 4válcovým Biturbem 2.2 HDi).
PS: Vzhledově (i v kabině) NEpůsobí RCZ "špatně", co se týče NEoriginality, NENí to až tak "dramatické" a ta "ostřejší" verze BMW/PSA 1.6ky do vozu nižší střední NENí špatná (a pracují prý na dalším motoru podobné konstrukce - NEtuším jakém OBJEMu - mně by se "líbil" TAKovýhle 2litr - víc se může líbit "číslíčkofilům", v praxi VÍCe v takovémto voze opravdu NEpotřebujete ;-)
Na to, že se mi všeobecně design nových Peugeotů vůbec nelíbí, tak toto musím pochválit a to za to, jak udělali střechu. Ty dvě vyboulení mi připomínají typický designérský styl Zagata a hned jsem si při prohlížení fotek vzpoměl na Fiat Otto Vu Zagato a další skvosty italského mistra designu ;-):yes:
S tím Audi TT bych byl opatrný. Šéfdesignerem v Peugotu je Jean-Pierre Ploué, který ještě ve službách Renaultu udělal studii Argos, kterou se právě Audi inspirovala u svého modelu TT. Takže o vykrádání by se dalo mluvit někde jinde. Jen doufám, že interiér nebude v duchu 3008. Ten je opravdu jak od kolotoče.
Po designove strance je to pekne, ale bohuzel je to Peugeot, takze se sportovniho chovani dockame asi tezko o gumovych prevodovkach nemluvim vubec...jinak je to opravdu hezke, pro zenu do mesta akorat, chlap si v tom ale moc nezaradi a na to aby s tim chlap nekde reprezentoval, je to zase moc hracickovite zzenstile, male a proste srandovni...
Srandovní? Srandovní, ba přímu xmíchu vypadá akorát VW Golf sedan zvaný Jetta, Vento či jak se ještě jmenuje, v zájmu rozšíření portfolia, tak ten vypadá jako by Passat spadl do pračky a nějak se po tom proprání trošku zcvrkl. Das ist hrůza. :-!
Snad si to někdo nebude plést THP s HTP >:D
147kW na 1.6 je parádní výkon, skoro 92kW na litr a to už je kumšt, akorát jsem nepostřehl, kolik kilo bude táhnout. ;-\