Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot nabídne v prosinci nový turbodiesel

V prosinci se pod kapotou Peugeotu 206 objeví nový přeplňovaný motor 1.4 DV4 TD.
Zpět na článek
20. 11. 2001 13:48
neregistrovaný "Vlada"
20. 11. 2001 21:14
neregistrovaný "Viki"
21. 11. 2001 10:36
neregistrovaný "anonym"
21. 11. 2001 18:42
neregistrovaný "Martin"
21. 11. 2001 19:26
neregistrovaný "vlada"
21. 11. 2001 19:27
neregistrovaný "Viki"
21. 11. 2001 10:38
neregistrovaný "Vlada"
20. 11. 2001 21:17
neregistrovaný "Viki"
24. 11. 2001 08:24
neregistrovaný "Zdeno"
24. 11. 2001 08:38
neregistrovaný "Zdeno"
25. 11. 2001 13:24
neregistrovaný "vlada"
27. 11. 2001 10:59
neregistrovaný "Kuba"
27. 11. 2001 16:56
neregistrovaný "Zdeno"
30. 11. 2001 13:02
neregistrovaný "Kuba"
30. 11. 2001 18:31
neregistrovaný "Zdeněk"
18. 12. 2001 11:52
neregistrovaný "Ales Pour"
18. 12. 2001 11:57
neregistrovaný "Ales Pour"
11. 12. 2001 13:58
neregistrovaný "jojo"
neregistrovaný "Vlada"
20. 11. 2001 13:48
Dobrý, ale znam lepší...
Je to dost, že taky někdo, kromě koncernu VW, přišel s maloobjemovým TD
s výkonem srovnatelným s benzínem stejného objemu a poloviční spotřebou
nafty. Ale myslím si, že koncern VW v tomhle stejně bude držet ještě
dlouho primát (jako ve všech dieselech).
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Viki"
20. 11. 2001 21:14
Re: Dobrý, ale znam lepší...
... no co se tyce vykonu tak bych nerek, ze VW jw nejlepsi ... naprikladt BMW ma 4-valec 2 litry s vykonem 110kw a 330nm ... 110kw ma VW teprve u sestivalcoveho dieselu 2.5
neregistrovaný "anonym"
21. 11. 2001 10:36
Re: Dobrý, ale znam lepší...
O.K., ale znáš nový motor 1,9 TDI PD 110 kW a 320 Nm pro akšní modely
VW a Audi? A další věc. Ten tvůj 2,5 TDI a 110 kW je už generačně starší.
Teď je 2,5 TDI 114 a 132 kW !!! Takže VW a Audi jsou stejně lepší!
neregistrovaný "Martin"
21. 11. 2001 18:42
Re: Dobrý, ale znam lepší...
ale motory od VW jsou obaleny autem za nesmyslnou cenu, ktery se neustale snazi priblizit i skodovky. Stoji tech par kilowat vykonu navic za bezmala 100 tisic? (srovnavam nove polo a 206) Vazeni panove, nestoji!
neregistrovaný "vlada"
21. 11. 2001 19:26
Re: Dobrý, ale znam lepší...
To je jasný, cena VW koncernu je velmi často dost přehnaná, ale o to tu ani tak nešlo, taky šlo spíš o techniku jako motory a o jejich kvalitu. Cena auta je už drobet jiná kapitola, ale v žádném případě neobhajuji cenovou politiku VW.
neregistrovaný "Viki"
21. 11. 2001 19:27
Re: Dobrý, ale znam lepší...
... no jo, je to nastejno ;) ... BMW ma taky 3.0 141kw a 410Nm, ale na tom uz nesejde ;) ... je fakt, ze VW (alespon vykonostne) ma dobre diesely ...
neregistrovaný "Vlada"
21. 11. 2001 10:38
Re: Sorry, ten anonym jsem já...
neregistrovaný "Viki"
20. 11. 2001 21:17
Re: Sorry, ten anonym jsem já...
... aha ... teď vidim 1.4 3valec od VW s 55kw a 195nm ... to je urcite lepsi ne 1.4 od PSA ;)
neregistrovaný "Zdeno"
24. 11. 2001 08:24
Aky je ten lepsi ??? Dufan ze nie ten uklepany stary TDi !!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeno"
24. 11. 2001 08:38
bez titulku
Vypocujte si chod HDi a chod motorov VW - TDI na ktorych sa stale nieco meni, ale stale je to ten uklepany a ubrucany TDI, ktory vzdy !!! dymi ako stary traktor a v zime pri studenom starte je hamba stat pri takomto aute (vlastnil som TDI 110k 2 roky-hroza).
Byt obmedzeny a chvalit len VW uz davno nie je na mieste a navyse Peugeot je najvacsi vyrobca dieselovych motorov na svete !
Pani, ktory bezmedzne chvalite VW, skuste si ho na vlastnej kozi vyskusat a fyzicky porovnat s HDi (common rail) ! Mislite si, ze HDi 2,2 dostalo iba tak ocenenie ako najlepsi dieselovy motor na svete v svojej (objemovej) kategorii a motor 1,4 HDi plne vyuziva vsetky vydobitky prave tohto motora. Navyse ak (neviem preco) hanite vynikajuce, ak nie najlepsie dieselove motory Peugeot, tak pred VW je 100% v tejto kategorii Mercedes (i ked s vysokou spotrebou) a BMV !!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vlada"
25. 11. 2001 13:24
Re: bez titulku
Jste nějak na Slovensku lehce pozadu... Tady se nikdo nebaví o starých TDi,ale o nových. A hlavně nevim, co jsi četl o technice použité v těchto motorech. Měl by ses zdokonalit, když neviš že 1,4 HDi od Peugeota nemá ani proměnnou geometrii lopatek... to dnes nemá u VW akorát nechipovaná 1,9 TDi 66 kW! A to jakým si jezdil autem, který asi nebylo koupený nový, takže netušíš, jak se s tím motorem zacházelo, je věc jiná. Máme doma Peugeota v dieselu a Polo v SDI. Nelze srovnat, byť mají nalítáno stejně přes 200 tis., ale Pažout je 16 let starý, Polo čtvrtinu. Ani na jedno si nemůže stěžovat. na svou dobu byl tenhle Peugeot špička, ale dneska vládne koncern VW.... Stačí porovnat výkonové parametry (na litr objemu - např).
neregistrovaný "Kuba"
27. 11. 2001 10:59
Ford 2,0 TDCi
Ford ma taky pekny Common rail - 2,0 litru dava 96 kW (jak VW) ale kroutak to ma 360 Nm. A takovy cislo VW nema ani u V6 TDI.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Zdeno"
27. 11. 2001 16:56
Odpoved Vladovi
Neviem ci sme pozadu, predavamE PEUGEOTy sice iba 4 roky /asi 180ks/2001 / TDi som mal - VW Pasat B5 v plnej vybave ako prvy v automate v CeskoSlovensku. TDi ma vykon (TO MU NIKTO NEBERIE), ale skuste odpovedat na moj dotaz hlucnosti /ved ste odbornik a viete ze TDi ma viac mechanickych casti-cerpadlo na kazdy valec/, dymenia a hucania v interieri !!! Je samozrejme, ze uvedene mnozstvo mech.casti ohrozuje zivotnost motora! HDi ma daleko vacsie moznosti presnej regulacie mnozstva a casu (doby) vstreku ! (zakon vstreku) Neprite sa prosim Vas so mnou o amaterske parametre : vykon, krutiaci moment. To nie je vsetko co robi motor predajny a dobry, ci vyborny. Stoji pri mne nas technicky poradca - teraz som nebezpecne namakany, prosim nebojujte so mnou.
Navyse som nic nehovoril o premenlivej geometrii lopatiek 1,4 HDi.
Fakty : Servisny interval HDi - 20.000 km, vymena rozv.remena 160tis. km, TDi - 15000 km ,rozvodovy remen 90000 km !!! Co vy na to ??? SUPER !!! to je motor !!!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Kuba"
30. 11. 2001 13:02
Re: Odpoved Vladovi
A navic PSA a Ford muzou casem ten motor nabizet ve vice vykonovych variantach, takze dalsi logicky krok bude dmychadlo s promenlivou geometrii (to jim muze pridat tak 10-20%), pak vetsi turbo, jinej chip a tak dal. VW svoje motory taky zlepsuje postupne.
neregistrovaný "Zdeněk"
30. 11. 2001 18:31
Re: Odpoved Vladovi
nevím o co vám jde, pokud se zajímáte o novinky v oblasti dieselových motorů tak by jste měli vědět, že motor 1,4 HDI existuje ve dvou variantách.Jedna je 55 KW s dvouventilovým rozvodem a chladičem stlačeného vzduchu a výkonější s 66KW má čtyčventilový rozvod a turbodmychadlo s variabilní geometrií lopatek.Oba motory využívají Common rail druhé generace a patří mezi nejlehčí diesely na světě.Jejich chod je mnohem kultivovanější než chod motorů z koncernu VW.
neregistrovaný "Ales Pour"
18. 12. 2001 11:52
Re: Odpoved Vladovi
Kde najdu vic info o 55/66 kW 1.4HDi motorech? Peugeot inzeruje na webu jenom motor 51kW.... Dik.
neregistrovaný "Ales Pour"
18. 12. 2001 11:57
Re: Odpoved Vladovi
Jo, uz jsem nasel... 1.4 HDi 16V 66 kW... BOMBA!
neregistrovaný "jojo"
11. 12. 2001 13:58
Re: Odpoved Vladovi
s tym sa da len suhlasit