Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
7
/
9
Prohlédnout znovu
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
Peugeot Partner 1.6 BlueHDi Euro 6: Předěl – Dlouhodobý test (3.část)
|
acz
Šestka nacházela uplatnění i během jízd mimo město
|
acz
V diagnostice vozidla je možné ověřit dojezd na činidlo AdBlue. Pokud se neobjeví žádné varování, znamená to dlouhý dojezd.
|
acz
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
|
acz
Po nájezdu 15 000 km nás palubní počítač ponechal ve standardním intervalu výměny oleje po pětadvaceti tisících kilometrů
|
acz
Peugeot Partner
|
acz
Zkoušený turbodiesel 1.6 BlueHDi o výkonu 88 kW tvoří nejsilnější motorizaci modelu Partner. Dostal jako výsadu šestistupňovou přímo řazenou převodovku.
|
acz
Denní LED světla snižovala nároky na elektřinu a posléze i palivo
|
acz
Systém dočišťování výfukových plynů kombinuje technologii SCR se vstřikováním roztoku AdBlue a filtr pevných částic umístěný za SCR
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší