Atraktivní vzhled, moderní i-Cokpit a mnoho zajímavých funkcí, které u lehkých užitkových vozů nebývají zvykem. Světu se odhaluje nový Peugeot Partner.
je důkazem příšerné zatvrzelosti!
>:D >:D >:D
Neřeším, jestli je dobrej, ale myslím, že lidí, kteří si kvůli němu Pažouta koupěj, je hodně nízkej.
Spíš si myslím, že leckoho odradí.
uz v 206-tke kombiku moj kolega kedysi drzal volant kolenami a ledva sa pod neho vosiel ... sediac vedla neho som obcas mal az strach ked rukami riesil nieco ine a volant drzal nohami... pritom netrebalo ani ziaden i-cocpit... 206 bola ale v kabine fakt miniaturna... a aj tak vzdy je to o ergonomii ... ;-)
PS: v kamaratovej 208 som si zajazdil aj s tym jej i-cocpitom ale vzhladom na moje standardne rozmery "kostry" som s tym nemal fakt problem.. dokonca ten maly volant akoby z motokary to je hodne navykove ... viem si predstavit ze istemu percentu zakaznikov sa prave toto riesenie bude moc pacit :yes:
308mu jsem měl půjčenou asi na 50km a na interiér jsem si zvykl za chvilku..byli to docela návykový.Když jsem sedl zpět do Scénicu,tak jsem si musel zpět zvykat na něj.Za Peugeot..budoucí auto?
Plný súhlas. Jazdím 208 pomerne často a je to skvele urobené auto - až na ten 3 kotlík :-). V interiéry aboslútne bez problémov a to mám 182 cm. Ten posed je super. Ten pocit z 206 som mal ja pri Corse D, neexistuje auto, ktoré by mi menej sadlo :-(. Ale 208 je fajn.
Tak to si nějak pleteš. Virtual cockpit u koncernu je digitální přístrojovka s možností navigace místo budíků. Ten Peugeotí je označení pro volant pod budíky a opačně se točící otáčkoměr. Slovy Peugeotu "Dokonale ergonomicky řešené místo řidiče".
Škoda, že dokonalost není určena pro každého.
Ok, i Peugeot umí navi mezi budíky, to jsem nevěděl. Tak jako tak - i-cockpit není název digi přístrojovky, ale souhrnný název pro jejich pojetí pracoviště řidiče - na rozdíl od virtual cockpitu. V tom se určitě nepletu. ;-)
Tak tohle spojení mě opravdu zaujalo. Začal jsem tedy zkoumat na fotkách, v čem tkví ta jeho modernost. Kaplička přístrojů kterou úspěšně zakrývá malý šišatý volant tu už byly, když ještě nebyl i-kokpit "moderní". Ale jednu modernost jsem přeci jen našel - otáčkoměr už není protisměrný jako to bývalo dřív, Hurá. Tak snad můžeme doufat že další modernizace tohoto paskvilu bude konečně znamenat návrat k normálnosti.
Verny_2013 chtěl jsem napsat, že chlapci z Peugeotu konečně vyrobili přístrojový štít s otáčkoměrem, kde ručička běhá zleva doprava a už jste to zde napsal, mám na otáčkoměr stejný názor. Na rozdílný chod ručiček, aby člověk koulel očima stejně, jako když dobrého vojáka Švejka vyšetřovali lékaři Rakousko-uherské monarchie se závěrem, že trpí vrozeným ***smem...
Zkrátka asi chlapcům z Peugeotu došlo, že řemeslníci a řidiči dodávek co musí dennodenně řídit, raději budou preferovat jinou dodávku, než koukat s očima jako vejce na tenhle nesmysl. Myslím si, že Peugeot nyní děla docela povedená auta, ale osobně patřím také do skupiny lidí, kteří už jen pro opačný chod otáčkoměru a při představě, že na to budou civět několik let ihned Peugeot obejdou velkým obloukem. A do 508 to dali také... co na to napsat...
Zvonku by mohli trochu ubrať - príliš veľa mriežok a nasrdený výraz, pekné to nie je. A neviem, odpor vzduchu sa dnes už vôbec nerieši?
Naopak, pri tomto vyššom, kolmejšom posede konečne nemusí prekážať ani malý volant a prístroje až nad ním. Zospodu veniec volantu neprekáža pri nastupovaní, hore neprekrýva časť prístrojov. Môže byť. Akurát tú čierno-čiernu interiérovú nudu by mohli niečím osviežiť.
nelubi sa mi hlavne ten plastovy naraznik ... ten svojim rebrovanim posobi ozaj ako nejaka ventilacna sachta... ale osobna verzia ( nie uzitkova ) to predpokladam ma inak uz ( aspon dufam ) .. treba omrknut ;-) ...
PS aerodynamiku to inak vobec nemusi mat špatnu.... neviem aky to ma sucinitel odporu vzduchu ale nejedna "dodavka" na tom dnes uz v tomto nie je o moc horsie ako bezne mestske crossy/SUVecka
Práve to kolmé čelo s množstvom mriežok napovedá, že to s Cx veľká sláva nebude. A že je to na týchto autách poznať, čelná plocha je značná.
Inak sa mi zdá dosť vysoká podlaha voči ceste, nastupovanie dozadu veľmi pohodlné nebude. Ale je to zatiaľ len jedna fotka, tak sa uvidí. Ale aspoň z výrezu dverí zmizla horná koľajnica a jej kryt, v súčasnej generácii dosť prekáža, nie je zriedkavé si tam naraziť čelo.
Až sa mi chce veriť, že ten i-kokpit Peugeot urobil pre miestnych diskutérov, veď by nebolo o čom diskutovať :-). Ale vážne, myslím že maketingovo je to výborný ťah. Žurnalisti o posledných Peugeotoch všade píšu, že sú to fajn autá, len ten i-kokpit nie je pre každého. A potom potencionalny kupca zájde do showroomu a zistí že je to vlastne fajn... A už ho majú :-)
LCD palubovka je vyborna vec, lebo pri spravnej implentacii to vie byt velmi flexibilne a nastavitelne - cisto SW zalezitost.
Cock-pit to je nieco ako diera na peeenis ?