Palubní deska vyniká praktickým rozmístěním odkládacích míst i dobrým dosahem všech ovladačů.|
Zdroj: acz
Pokud vám nevyhovuje malý volant s vysoko umístěnou kapličkou přístrojů, lze sáhnout po konvenčně řešených sesterských modelech – berlingu nebo combu.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Řazení funguje spolehlivě, dráhy jsou však delší.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
V peugeotu najdete řadu praktických odkládacích míst včetně dvojité schránky před spolujezdcem nebo hlubokého prostoru před řadicí pákou.|
Zdroj: acz
Díky širokým možnostem seřízení volantu si pohodlnou pozici za volantem najde každý, bohužel někteří mohou mít problém, že jim volant zakrývá přístroje.|
Zdroj: acz
Vzadu je místa sice hodně, jednotlivá sedadla jsou ale malá a výrazné boční vedení tlačí do zad. Pohodlí si zde užijí jen děti a osoby menšího vzrůstu.|
Zdroj: acz
Přední sedadla mají kratší sedáky, ale v praxi to příliš nevadí. Opěradla mají příjemné boční vedení.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Kapsa ve dveřích je rozdělena na dvě. Láhev v té přední drží ale jen vleže.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
obou vozů se myslí i na umístění nápojových kelímků.|
Zdroj: acz
V peugeotu najdete řadu praktických odkládacích míst včetně dvojité schránky před spolujezdcem nebo hlubokého prostoru před řadicí pákou.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot má sice měkčí odpružení a při prudké změně směru se výrazně naklání, ale díky opatrnému stabilizačnímu systému vůz citlivě přibrzdí a řidič nemá se zvládnutím vyhýbacího manévru příliš práce.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Zavazadelník rifteru nabízí v každém směru o kus více než ten v caddy. Pro jeho zvětšení stačí sklopit pouze opěradla, zcela vyjmout však sedadla nejde. Rezerva je zespodu vozu.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Vznětová patnáctistovka je tichá, nabízí lepší pružnost a nižší spotřebu než caddy.|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Adblue se doplňuje hned vedle nafty, víčko nádrže je na klíček.|
Zdroj: acz
Výklopná okna jsou v rifteru standardem, připlatit lze za elektricky stahovatelná|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Pneumatiky v testu: Continental VanContactWinter 215/65 R16|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Peugeot Rifter|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
V tradičně pojatém interiéru volkswagenu se rychle zorientujete, nicméně nízko umístěný displej navigace komplikuje ovládání.|
Zdroj: acz
I zde chválíme velké a dobře přístupné schránky a přihrádky. Veškeré plasty jsou stejně jako v peugeotu tvrdé.|
Zdroj: acz
Řazení je přesné a dráhy kratší než u peugeotu.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Výbava základních verzí nebývá u dodávek moc bohatá, u obou testovaných vozů tak potěší, že tempomat mají již ve standardu. Připlatit si lze i za adaptivní provedení. Peugeot jej ale dodává až u vyššího modelového stupně.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Zadní sedáky v caddy leží výše a lépe podepírají stehna. Místa na krajích jsou širší než to prostřední a dospělým vyhovují lépe než ta v peugeotu, bohužel rezerva před koleny není moc velká.|
Zdroj: acz
Tvarově jsou sice sedadla nevýrazná, ale mají tužší výplně než v peugeotu a poskytují výbornou oporu při dlouhých jízdách.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Šikovně ukryté prostory na vrchu palubní desky či pod nohama cestujicích toho pojmou hodně a zároveň předměty skryjí před očima nenechavců.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Dveře v caddy mají sice méně nápadné tvarování, kapsa toho však pojme více|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Nechybí ani tradiční přihrádky před a za řadicí pákou.|
Zdroj: acz
Šikovně ukryté prostory na vrchu palubní desky či pod nohama cestujicích toho pojmou hodně a zároveň předměty skryjí před očima nenechavců.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Caddy se tváří suverénějším dojmem a méně se naklání, stabilizace však vůz méně přibrzďuje a řízení při rychlém pohybu tuhne. Lepší než peugeot tak při průjezdu mezi kužely nakonec není.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Zadní sedadla se překlápí celá dopředu, případně je lze vyjmout. Páté dveře se vyklápějí vysoko, ale ve stísnějších prostorech se vyplatí spíše příplatkové křídlové dveře.|
Zdroj: acz
Dvoulitr v nízkých otáčkách nepříjemně duní, při měření dynamiky i spotřeby za peugeotem celkově zaostává.|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Volkswagen Caddy|
Zdroj: acz
Adblue se dolévá neprakticky pod kapotou.|
Zdroj: acz