PSA Peugeot Citroën loni snížil čistou ztrátu na 2,3 miliardy eur (asi 63 miliard Kč) z pěti miliard eur v předchozím roce. Firma rovněž potvrdila dohodu o kapitálovém propojení s čínským Dongfeng.
PSA dlouhodobě vyrábí podprůměrná auta tak se není co divit, že krachují. Vypadalo by to jinak, kdyby namísto vymýšlení bizarností, hybridů a luxusních aut pro bychaře raději vylepšili spolehlivost benzínů, přesnost přazení a víceprvek by se taky hodil do aut 308 a výš.
francuzi su nepoucitelni, mame tu opat podivne verzie ako cactus, picasso, C5 cross, chysta sa nove velke DSko..... nedaju si povedat co spravime nic... pritom keby vylepsili normalne portfolio a ako pises dali tam poriadne prevodovky a zlepsili celkovu kvalitu mohli byt za vodou uz davno.... treba drzat cine palce nech sa jej dari a zachrani PSA, realita je taka ze bez pomoci ciny nema PSA sancu
Pořád prodávají po VW nejvíce v Evropě a tvrdě makají na kvalitě. Věř tomu, že Francouzi se dostanou zpět. Zákazníky jim přetáhli nejvíce H/K ale to se otočí (mluvím o Evropě) a půjdou nahoru na úkor Korejců.
Nejsem moc přesvědčen, že by v PSA tvrdě makali na kvalitě. Podle mě to zkouší víc s tou nejjednodušší cestou, t.j. vnímanou kvalitou (plasty, zvuk zavírání dveří,...) a podstatu neřeší. Zatím se vyšší spolehlivost PSA v žádných statistikách, testech a anketách neprojevuje.
Jen ze srandy, jak se projevuje ta pověstná kvalita u Renaultu? >:D
Jestli s tou kvalitou R to nebude jako z jeho znakem všichni si myslí že ji má ale nikdo ji neviděl.
ja rozhodne verim renaultu u psa myslim ze najepsia volba je hdi o vti som pocul dost a nemyslim ze by to bolo a az tak hrozne ako thp a tsi hlavne si myslim ze by mali cosi porobit v servisoch lebo je to hrôza co tam stvaraju
Nerozumiem kritike za cactus ci picasso, o C5 cross a velkom DS-ku by sa dalo polemizovat, ale tie budu primarne urcene pre Cinu, kde sa Citroenu dari.
Podivnosť to iste, ale to boli svojho času skoro všetky Citroeny a to ich hlavne odlišovalo od zvyšku produkcie. Ľudia si ich kupovali pre ich bláznivé tvary, technické riešenia a iný náhľad na automobil ako taký. Podľa môjho názoru je toto pre Citroen cesta ako sa odlíšiť a osloviť ten správny okruh zákazníkov, ktorým sa nebude musieť zapáčiť len cenou a tým pádom šanca na zárobok.
Nenapadej ale argumentuj, motory THP jsou stejně problémové jako TSI a HDI motory nejedou tak dobře jako TDI. Kromě toho 1,4 co máme na firmě za studena chcípají a pod 2t otáček jsou úplně mrtvé.
Čína to vymyslela dokonale. Díky levné pracovní síle si "koupili" evropské technologie, to co Evropská kultura a technický svět budovali staletí, to co korejci vyvinuli za desetiletí, si Čína koupí během pár let...
Život pro PSA znamená smrt pro Evropu ;-\
Dongfeng, Čanghong, ... začněme se učit čínsky, angličtina vyjde brzy z módy :-(
Tak pro porovnání komanči v Číně a komanči v KLDR to vedou trochu jinak. Čínské fabriky zachraňujou evropské a v KLDR nemají nic. Samozřejmě nechci tím obhajovat komanče, ti praví komanči jsou *** z KLDR.
Jestli minulostí myslíš minulej tejden měsíc nebo rok, tak se shodnem ;-)
Nehodnotím jí že tam "jenom" vládnou komančové, jen upozorňuju že pres všechen fantasticky rychlej vývoj a tržní hospodářství a fakt že takový vlaky tady nebudou jezdit do konce našeho života a Praha se nevyrovná moderní výstavbou spoustě čínskejch měst taky do konce našich životů atd. furt v reálu vládou v Číně komančové a to pěkně tvrdě ;-)
A co máš jako za problém, že tam vládne komanč? Chodíš pravidelně s transparentem bojovat za lidská práva před Čínskou ambasádu?
Tady vládnou komančové převlečení za "demokraDy" už čtvrtstoletí a všem je to putna...
A další zajímavost je, že všem těm slavným demokratickým zemím je komanč buřt a vesele využívají komunistickou benevolenci k otroctví ku svému prospěchu... :-!
TV Nova? Neznám! Zato komače jo ;-)
A že si tady neumíme dobře zvolit je úplně jinej problém. Nebo bys chtěl aby tu zas vládla jen komunistická strana? >:-[]
Nechápeš nic, putna je to proto, že se lidi mají vlastně dobře přes všechny ty kecy jak je zle. Už ti fakt nehrozí, že tě někdo zastřelí na rakouských hranicích.
Re: Oslavujme, Quoros uz predal prve auto na Slovensku
Skús podumať, kto a kedy vyvinul technológie pre kompas, pušný prach, papier, knihtlač, hodváb, porcelán... aj ten čaj, ktorý európania tak radi pijú :-)
Čína vyrástla najmä vďaka americkým technológiám, akurát to už trvá pekných pár desaťročí.