Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
12
/
26
Prohlédnout znovu
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
|
acz
Decentní přístrojová deska s velkým displejem uprostřed odpovídala zaměření vozu na kvalitní přepravu lidí
|
acz
Zábavný systém dovoloval napojení přes wi-fi i její sdílení ostatním cestujícím
|
acz
Parkovací kamera po velkém přiblížení k vozidlu nabídla přehledný pohled seshora (vpravo dole)
|
acz
Parkovací kamera po velkém přiblížení k vozidlu nabídla přehledný pohled seshora (vpravo dole)
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Head-up displej zobrazoval kromě rychlosti také vzdálenost od vpřed jedoucího vozidla a nastavenou rychlost v adaptivním tempomatu
|
acz
Nastavení sklonu head-up displeje a dalších funkcí se nacházelo vlevo pod volantem
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Pro otvírání elektrických dveří z interiéru sloužilo tlačítko na středním sloupku
|
acz
V rámci přepravy VIP měl také řidič k dispozici tlačítka k otevírání posuvných dveří
|
acz
Přístup ke třetí řadě byl díky sklopnému a posuvnému sedadlu na kraji druhé řady sedadel velmi příznivý
|
acz
Kožená sedadla dělená v poměru 2/1 nabízela skvělý komfort s vysokou variabilitou
|
acz
Vyhřívání, ventilaci i masážní funkci lze získat i pro sedadlo spolujezdce
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
V případě střední délky karoserie Standard zůstala za třetí řadou sedadel ložná délky 61 cm. Pro převoz klientů z letiště by byla vhodnější karosářská varianta Long prodlužující zavazadlový prostor o 35 cm.
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel se pod krátkou kapotou hodně ukrývá. Z hlediska servisního přístupu to ideální není.
|
acz
Elektrické ovládání bočních posuvných dveří včetně dálkového ovládání fungovalo skvěle
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Subaru Legacy kvůli nízkým prodejům skončí. Jeho odkaz ale nezemře
BMW na umělecké vlně: Abstraktní i5 bude brázdit ulice Stockholmu
Tesla Model 3 Performance dá stovku za 3,1 sekundy. A nestojí jmění
Elektrický Mercedes-Benz G: Třítunový off-road o schopnosti nepřišel
Ford E-Transit dojede dál. S větší baterií zvládne až 402 km
TEST BMW M3 Touring – Na přání fanoušků