Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
15
/
26
Prohlédnout znovu
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business: Manuál, či automat?
|
acz
Decentní přístrojová deska s velkým displejem uprostřed odpovídala zaměření vozu na kvalitní přepravu lidí
|
acz
Zábavný systém dovoloval napojení přes wi-fi i její sdílení ostatním cestujícím
|
acz
Parkovací kamera po velkém přiblížení k vozidlu nabídla přehledný pohled seshora (vpravo dole)
|
acz
Parkovací kamera po velkém přiblížení k vozidlu nabídla přehledný pohled seshora (vpravo dole)
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Head-up displej zobrazoval kromě rychlosti také vzdálenost od vpřed jedoucího vozidla a nastavenou rychlost v adaptivním tempomatu
|
acz
Nastavení sklonu head-up displeje a dalších funkcí se nacházelo vlevo pod volantem
|
acz
Přímé řazení i automatické využívá šest stupňů vpřed. Samočinné ústrojí nabízelo manuální řazení (M).
|
acz
Pro otvírání elektrických dveří z interiéru sloužilo tlačítko na středním sloupku
|
acz
V rámci přepravy VIP měl také řidič k dispozici tlačítka k otevírání posuvných dveří
|
acz
Přístup ke třetí řadě byl díky sklopnému a posuvnému sedadlu na kraji druhé řady sedadel velmi příznivý
|
acz
Kožená sedadla dělená v poměru 2/1 nabízela skvělý komfort s vysokou variabilitou
|
acz
Vyhřívání, ventilaci i masážní funkci lze získat i pro sedadlo spolujezdce
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
V případě střední délky karoserie Standard zůstala za třetí řadou sedadel ložná délky 61 cm. Pro převoz klientů z letiště by byla vhodnější karosářská varianta Long prodlužující zavazadlový prostor o 35 cm.
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel se pod krátkou kapotou hodně ukrývá. Z hlediska servisního přístupu to ideální není.
|
acz
Elektrické ovládání bočních posuvných dveří včetně dálkového ovládání fungovalo skvěle
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
Peugeot Traveller Standard 2.0 HDI Business
|
acz
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší
Mini představuje poslední díl skládačky. Aceman je elektrický elegán
BMW 4 a i4 Gran Coupé jsou hezčí a mají modernější multimédia
Mitsubishi ASX prošlo faceliftem. Design zůstal věrný originálu