Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale ak aj v iných krajinách ponúkali 4008-ku len v top výbave za 27tis eur, tak čo čakali? Veď to bol presne ten istý krok vedľa ako pri dvojčatách Outlanderu. To že 207-ku ešte nejaký čas búchali beriem, ale že skôr nesekli s eurovanmi sa teda čudujem. Šup, jeden rýchlo do múzea, k tomu krátky text ako to pohnojili s odmietnutím Espacu na začiatku 80. rokov a ako sa im nepodarilo vybudovať slušnú povesť ani s príchodom druhej generácie a spoluprácou s Fiatom.
Safra to byl ostrý odsudek.... Hodně mi to připadá jako .............. "po bitvě každý generálem" ........... nebo ........... "kdo nic nedělá nic nezkazí" ...
Každý robí zlé kroky, môj komentár sa týkal čisto len týchto "ťažítok" v portfóliu, pretože to neboli ani imidžovky, ani sa nesnažili situáciu zmeniť. Pred súčasnou 208-kou a novou 308-kou ale klobúk dole, tam vyzerá že si dali naozaj záležať.
mimo eu bohuzial dalsia mrtva europska znacka ... peugeot mal kedysi dost dobre obdobie v 90tych rokoch.... predaje rastli ... a aj spolupraca s pininfarinou sa mi pacila ( 306 cabrio aj 406 coupe boli krasne kusky ) ... ale dnes sa nachadza v tazkom obdobi a ja sa cudujem ze napriek tomu pride s takym niecim mizernym ako je 108... a citroen zase vytiahol dalsi skvost cactus... to su tazko pochopitelne kusky s ktorymi sa snazi psa zachranit..... uz aj korejci davno pochopili kde vedie cesta k uspechu ... ale francuzi su nepouciteli to uz ukazali velakrat
Jak dopadne Cactus, na to jsem hodně zvědavý. Kdoví, třeba zaujme podobně jako ten "Joke" od Nissanu...Osobně mi spíš nejde do hlavy třeba to, co předvedli v interiéru (zejména) 308. Odlišit se - proč ne - ale takhle již riskují odliv zákazníků, kteří do toho sednou, zděsí se a vezmou nohy na ramena...Cítit se dobře v interiéru svého vozu mi připadá poměrně zásadní.
P308 je první vlaštovkou, která uvedla do hry dotykové ovládání mnoha funkcí a další budou následovat. Tímto směrem se bude ovládání ubírat. Je to zhruba stejné, jako když odcházely mobily s klávesnicí a dotykovým technologiím byla předpovídána temná budoucnost. Uběhlo několik let a dnes téměř nic jiného jak dotykáč neseženeš.
Měl jsem možnost vyzkoušet ovládání Peugeotu, je to netradiční, ale bylo jen otázkou chvilky si na toto zvyknout.
První vlaštovka? To by mě zajímalo, co udělali jako první. Ano, tenhle způsob ovládání se bude šířit, protože bez palubních systémů to půjde těžko a je celkem levný.
je to poslední "skutečné" MPV. Velký vnitřní prostor bez tunelu mezi sedadly umožňuje otáčet přední sedadla proti smeru jízdy a "chodit" po celém autě. Podlaha je zcela rovná od přístrojovky po páté dveře, takže je protor dokonale využitelný. Samozřejmostí jsou posuvné dveře a pohodlná místa pro všech 7 osob. Taky design jak exteriéru tak interiéru se hodně povedl.
[odkaz]
To co se vyrábí dnes, to už nejsou skutečná MPV, jsou to defakto obyčejné, trochu přizvednuté kombíky.
Omyl. Espace na některé prvky už rezignoval v současné generaci. Právě otočné přední sedadla a absolutně rovná podlaha mu chybí. Ostatní prvky MPV stále má.
To nic nemění na tom, že další generace bude asi jen pseudo SUV/MPV/Crossover/atd.
Podlaha je rovná až do polovice predných sedadiel a sedadlá v druhom rade sú stále otočné. Očividne to ale neboli tak významné prvky keď si ich konkurencia dovolila vypustiť.
Já to vím (moc dobře :-) ). Starý Espace měl ale celou podlahu rovnou a otočné i přední sedadla. Neříkám jestli to chybí nebo ne (mě teda ne) ale je to prostě tak.