Phylla: italský koncept městského vozu
Malý městský automobil má nabídnout prostor pro cestující s uspořádáním interiéru 2+2. Karoserie z plastu a hliníku je oddělena od hliníkové rámu s bateriemi a pohonným systémem. Automobil s koly umístěnými prakticky v rozích má být dlouhý 2995 mm, široký 1618 mm, vysoký 1500 mm a má mít rozvor náprav 1980 mm. Vedle prostoru pro čtveřici cestujících nabídne zavazadelník o základním objemu 142 l, který si při využití pouze dvou sedadel může zvětšit až na 584 l.
Pohon všech čtyř kol zajišťuje elektromotor se standardním výkonem 27 kW (37 k), který se může v případě potřeby zvětšit na 54 kW (73 k). Dojezd vozu s lithium-polymerovými bateriemi má být až 220 km a s lithium-iontovými bateriemi má být až 145 km. Střechu vozu mají pokrývat solární panely a při využití energie pouze z tohoto zdroje má být Phylla schopna ujet až 18 km. Čtyřmístný automobil s hmotností 750 kg včetně 150 kg vážících baterií má dosahovat maximální rychlosti 130 km/h a zrychlení z 0 na 50 km/h za 6 s.
Design karoserie je výsledkem spolupráce turínských designérských škol IED (Istituto Europeo di Design) a IAAD (Istituto di Arte Applicata e Design) a CRF (Centro Ricerche Fiat). Nejdříve nezávisle na sobě představili studenti IED a IAAD dva modely v měřítku 1:4 a potom v CRF vzali nejdůležitější designérské prvky z obou modelu a použili je pro tvorbu modelu v měřítku 1:1.