Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 6 přešlapů mistra Pininfariny: To nejhorší z dílny slavné karosárny

Znáte to pořekadlo „i mistr tesař se někdy utne“? No, tak to platí v každém oboru včetně automobilového designu. Splést se zkrátka může každý, i slavný Pininfarina.
Zpět na článek
19. 5. 2018 20:30
19. 5. 2018 21:07
20. 5. 2018 11:53
20. 5. 2018 12:37
Avatar - Warrual
19. 5. 2018 19:16
Už s tím něco udělejte!!!
ACZ mi neustále přeskakuje do nějakého vzhledu pro mobilní telefony nebo co. Musím vždy aktualizovat načtenou stránku prohlížeče. U ŽÁDNÉ jiné stránky to nedělá. Jenom auto.cz :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
19. 5. 2018 19:47
Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Proč je v titulku uveden jako autor Redakce ACZ, zatímco pod článkem je uvedeno jméno nějakého pana Tolara?
Znaky odbyté práce jsou čím dál častější, stejně jako uvedený zmatek v označení autora. Jak dlouho budete ještě brát varování čtenáře na lehkou váhu? A proč to vlastně děláte?
K článku samotnému: výběr důkazů přešlapů karosárny Pinin Farina má různou kvalitu; zatímco vozy Hafei a Matrix jsou z našeho evropského pohledu vskutku hodně nepovedené, Spunto do tohoto přehledu nepatří. Je designově povedené. U vozu RR si myslím tolik, že zcela odpovídá dobovým kvalitám designu této značky a v ničem si nezaslouží kritiku. A když se vrátím k vozů Hafei a Hyundai, myslím, že i v jejich případě by mělo být uvedeno, zda tyto konkrétní modely v prodejích zcela propadly, aby byl podpořen názor autora na to, že jde o nepovedený design. Možná, že z hlediska čínských (korejských) zákazníků jde naopak o auta s velmi povedeným designem.
Když to tak sesumíruji, převládá u mě pocit, že pan Tolar bude nějaký mladý autor, který nechápe, že design by měl posuzovat v kontextu doby vzniku auta a i když se mu dnes některé výsledky nelíbí, nemusí to automaticky znamenat, že byl design nepovedený. Jinou záležitostí jsou pak tzv. nadčasové designy, do této kategorie ale opravdu žádný v článku uvedený příklad nepatří. Myslím...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ada je zase tady
19. 5. 2018 20:07
Re: Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Nadčasový design je ta francouzská hrůza. Ta je totiž hnusná furt. Je to třetí auto, co pamatuji, co jezdí předkem pozpátku :no:
Avatar - Bubáq
19. 5. 2018 21:43
Re: Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Tak to mě rozesmálo >:D
19. 5. 2018 21:25
Re: Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Hyundai Matrix vlastni moji rodice a nemohou si ho vynachvalit. Dokonce v te barve jako na obrazku. Na prvni pohled je to nevyvazene, ale na druhy, treti pohled to auto je proste zajimave, proste to ma neco do sebe, myslenku. Jinak auto i motor (1.5 nafta 110 koni) velice povedene, stari nejakych 12 let a zadny problem.
Avatar - Bubáq
19. 5. 2018 21:50
Re: Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Tenhle Matrix si v ČR našel kupců překvapivě hodně, s velkou pravděpodobností kvůli rozumné ceně. Ale určitě ne kvůli designu. Pokud lze u něj hovořit o zajímavosti na třetí pohled, bude to spíše podvědomý vztah vybudovaný na základě údajně bezproblémového provozu, než kvůli kvalitě designu. On i ten jeho interiér byl poněkud- jak to jen říci- nezvyklý, stejně jako exteriér. V tomhle bodě autor ze studia Pinin Farina prostě jen vyšel vstříc vkusu zadavatele a rozhodně neprosazoval evropská kritéria estetiky. A Hyundai k tomu přidal příšerné světle šedé plasty s "mastným" povrchem a dílo bylo dokonáno. Ale tímto popisem opravdu nechci říci, že kupci Matrixu musei být slepí. Respektuji, že ne všichni preferují špičkový design, když si pořizují auto na příštích minimálně 12 let.
19. 5. 2018 22:08
Re: Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Je to resne jak pises, kvuli designu si to lide nekupuji. Moji rodice hlavne kvuli pohodlnemu nastupovani a vybornemu motoru. Nejake tvrde plasty nebo nezvykla palubka to bylo defacto jedno. Dobra je i variabilita interieru a spousta odkladacich ploch, 3 deti se dozadu take vejdou bezproblemu.
Aspon se nemusi bat, ze jim to nekdo ukradne :-)
20. 5. 2018 10:03
Re: Bože můj, co chcete ještě dokázat?
Na druhú stranu Matrix po facelifte sa stal totálne nudným , prišiel o všetku svoju osobitosť. je to podobné ako v prípade Fiatu Multipla, v pôvodnej verzii zjav, za faceliftovaným sa pomaly neobzrieš...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - Blue Sun
19. 5. 2018 20:30
Pisálek
se za svůj výtvor už tak stydí, že se pro jistotu ani nepodepíše a radši se tak uvede "redakce".
No, a vybrané modely mi jako "přešlapy" tedy nepřipadají.
Vpravdě odpadní.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - beibej
19. 5. 2018 21:07
kamark
byl tak nepovedenej, že podle něj se dělalo Bentley (Continental T) až do příchodu Brooklands.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
19. 5. 2018 22:04
Hafei HF Fantasy
Jediné dvě fotografie modelu připojená k článku mě přinutila vyhledat další údaje na webu. Moc jich není. Ale rozhodně dostupné fotografie dokazují, že se autor článku musel zbláznit, když toto auto zařadil mezi důkazy rčení, že se i mistr tesař občas utne. Ve skutečnosti se totiž jedná o jeden z nepovedenějších automobilových výtvorů roku 2002. Skvělý design, škoda, že se o něm více nenapsalo. Ale rozhodně se nejedná o něco nepovedeného. Tady musel mít autor několik výrazných promile v krvi, když se snažil dát dohromady důkazy Pinin Farinovy neschopnosti...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Bubáq
19. 5. 2018 22:12
A helo, kde pan Tolar čerpal inspiraci!!!
Takže "Redakce A.cz reprezentovaná panem Tolarem si přečetla článek zde:
[odkaz]
A "vytvořila" "vlastní" článek. Aniž by se vůbec zajímala o to, zda tvrzení a výběr příkladů přešlapů studia Pininfarina podle autora původního článku pana "Roba" zasluhují nekritické převzetí na stránky ACZ.
Víte, co jste?
Duševní chudáci.
Rozbalit vlákno
1
20. 5. 2018 08:29
Re: A helo, kde pan Tolar čerpal inspiraci!!!
Ve slusnych redakcich alespon byva zvykem uvest zdroj...
20. 5. 2018 11:53
Zaujimave
že tu neni RR Hyperion.
Rozbalit vlákno
0
20. 5. 2018 12:37
Camargue
Pan autor napisal-Vypadal naprosto odporne. Myslim si že novinari by nemali vyjadrovat svoj nazor a mali by vychadzat z istych informacii.
Rozbalit vlákno
0