Ale zatial to vyzera nadejne, Giulia sa podarila a ak pouziju jej platformu nemaju velmi co pokazit (ak teda dielenske spracovanie bude na urovni, co si snad ustriehnu).
Nejen tempo uvádění, ale i tempo prodeje, chtělo by to stelvio rychle na trh, za rok malou julču a dostat se v mixu do řádu stovek tis. ročně prodejů, pak by mohla alfa přežít. Sdílení "klenotu" tomu může jen pomoct, myslím, že každému bude fuk, jestli na podvozku jeho alfy jezdí za vodou nějaký chrysler, hlavně, že v Evropě Alfa bude existovat. ;-)
na tej hlavnej foto takto sikmo zozadu a z dialky vyzera obrysmi ako nejaky naslapany leon prvej generacie .... samozrejme s nadhladom ;-) .... ale v prvej sekunde ma to ozaj napadlo
ale vazne teraz... tento masivny a kusok obly styl mi na velkom a vyvysenom stelviu sedi.. podobne ako aj na levante od maserati... len stale si nemozem pomoct s giuliou... tam mi tento styl uz proste nepasuje... ale je to len moj pohlad
ale ano.. alfa potrebuje hlavne predavat... predavat a predavat... o to viac prekvapuje ze giulia este stale nie je v kombiku ... kazdopadne to stelvio by uz malo pomoct ... SUV nemoze mat neuspech takze tu alfa uz urcite zaboduje :yes:
Na stránke www.carscoops.com som nedávno zachytil informáciu, že za september bola Giulia hneď po nemeckej trojke najpredávanejším modelom strednej triedy na trhu. Neviem, z čoho čerpali, oficiálne zverejnené štatistiky predaja sú úplne iné a zatiaľ žiadny optimizmus nedávajú. Treba však povedať, že predaj Giulie ešte viac menej len začal, takže na smerodajné čísla si treba počkať. V každom prípade kartami zamieša verzia kombi, ktorá v tejto triede tvorí skoro polovicu predajov a ktorá mala byť už dávno pripravená, aby zachytila kúzlo novinky. Jedno veľké mínus tu ale predsa len vidím. Alfa chce (a podľa väčšiny EU testov evidentne na to má) konkurovať nemeckej trojke a to nie len technicky, ale aj cenovo a to ju podľa mňa zabije. Giulia má zmysel do cca 40 000 € a aj to už je na hrane. Dobre vybavený kus nemá problém poskočiť nad 50 000 € a to je už svet zákazníkov, ktorý kupujú výhradne Nemcov, bohužiaľ. Giulia je nepochybne výborne postavené auto, ale rovnako je aj nepochybne drahé, minimálne na značku, ktorá viac menej začína odznova a potrebuje ľudí presvedčiť, že stojí za to. Ako fanúšik a dlhoročný spokojný majiteľ AR jej držím palce, ale práve sebavedomá cenová politika môže spôsobiť, že výborné autá nakoniec skončia zabudnuté v showroomoch so zľavami 5-6 000 €. Samotný šéf Fiatu sa nechal počuť, že ak AR nebude v roku 2018 predávať ročne aspoň 150 000 áut, zruší ju.
navazuji na poslední větu - 150.000 ks _nehrozí. To může zrušit hned a bude to levnější. Ale držím palce. Jinak pořád nezveřejnili prodeje za 10. měsíc !!!!! Za tím něco bude ...
150.000 ks ročně je reálný číslo, vždyť jen Giulietty která je dnes už zastaralá (řekněme) se stále prodává přes 40.000ks, až bude na trhu kromě Giulie i Stelvio, navíc Giulie bude i v kombi a bude představená nová Giulietta, myslím že těch 150.000ks nebude problém.
Podle mne záměr postavit Giuliettu s klasickou koncepcí pohonu - byť tak povedenou - nemusí být zrovna šťastný. Viz BMW1. To se díky malému využitelnému prostoru omezí jen a pouze na svezení. A ruku na srdce: přední pohon s motorem napříč má v jízdních vlastnostech zase jiné kouzlo.
Sice bych jim za takové auto tleskal, ale myslím, že na hb na této platformě nedojde, přesně proto, co říkáš. Na západě od toho už dávno upustili... >:D;-)