Diskuse

Pneumatika, nebo koule? Goodyear Eagle-360!

6.3.2016

Ženeva není jen místem prezentace automobilových novinek, ale i komponentů v oblastech, které s nimi úzce souvisejí. Goodyear představuje prototyp kulovité pneumatiky.

 

  • 01 Reagovat !

    foto kalousek

    kalousek 07.03.2016  06:16

    fakt hezké, asi jako ...

  • 00 Reagovat !

    foto Blue-Sun

    Blue Sun 07.03.2016  08:19

    Hm

    A jak to budou pohánět? To v celém konceptu nějak chybí.
    • 00 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 07.03.2016  08:35

      « Re: Hm

      A zavěšení na principu magnetické levitace - to Goodyear myslí už hódně do předu.
    • 00 Reagovat !

      foto kalousek

      kalousek 07.03.2016  11:09

      « Re: Hm

      Pro pohon má celké kolo (pardon koule) sloužit jako rotor elektromotoru. Což nemění nic na faktu, že je to celé hrozná kravina
      • 00 Reagovat !

        foto Blue-Sun

        Blue Sun 07.03.2016  13:52

        « Re: Re: Hm

        Jasně, jak tam dostanu tu elektřinu? Ztrátovost nikdo neřeší?
        • 00 Reagovat !

          foto Niemand

          Niemand 07.03.2016  18:44

          « Re: Re: Re: Hm

          V kolese mozu byt permanentne magnety. Takze by fungovalo uplne bez prudu. Pripadne by sa tam len indukovalo male napetie koli spominanym senzorom. Lenze magnety su tazke, takze by to malo dost velku zotrvacnost. A s velkou hmotnostou neodpruzenej casti ide aj riziko, ze sa na cestach nasich kvalit nieco rozbije.
  • 10 Reagovat !

    foto eLzyx

    eLzyx 07.03.2016  09:07

    přilnavost

    nějak mi hlava nebere, jakou tohle má mít výhodu. Přilnavost horší (menší styčná plocha), výrobní náklady vyšší, provozní náklady vyšší ...
    Chápal bych, kdyby to mělo v každé části koule jiný vzorek a ten se natáčel podle adhezních podmínek. Ale to zjevně nemá
  • 00 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 07.03.2016  23:04

    Nesmysl,

    takové auto by spotřebovalo většinu energie na levitaci kol. Větší díra a kolo se roz*ebe o podběh. Sice efektní vzhled, ale jinak o ničem. Zajíždění do řady lze řešit u klasických pneumatik taky - jen to chce trochu změnit konstrukci náprav nebo přimontovat na podvozek další malá vysouvací kola. Konstruktéři koulí počítají jen s ideálními podmínkami, co takhle bláto, extrémně nerovný povrch - nulová možnost křížení náprav, nouzové brzdění, porucha systému? Slepá ulička. To už dřív budou místo aut třeba běhající roboti nebo něco antigravitačního...
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.03.2016  12:04

    sportovní sázení, kvalitní info

    kurzové sázení, velmi spolehlivé informace :

    www.dampres.blogspot.cz

    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Překvapení na premiéře: Vojta Dyk slavil triumf bez Vilhelmové! Proč zase chyběla?

Překvapení na premiéře: Vojta Dyk slavil triumf bez…

Tleskalo mu celé karlínské divadlo, svůj triumf si Vojta Dyk (33) ale vychutnal jen napůl. V hledišti mu drželi…

Příspěvek na bydlení: Kdo na něj má nárok? Jak ho získat? Radily odbornice na Horké lince Blesku

Příspěvek na bydlení: Kdo na něj má nárok? Jak ho…

Více peněz potřebným, ale také přísnější pravidla! Tak začátkem letošního roku stát nově nastavil pravidla pro…

 

iSport.cz

Šumulikoski hledá trenéra pro Slovácko: Zkouším také Habance

Šumulikoski hledá trenéra pro Slovácko: Zkouším také Habance

Hledá pro Slovácko trenéra na delší dobu. Taky se snaží narovnat zaseklou komunikaci mezi hráči a realizačním…

Skuhravý o Opavě: Její trenér musí být génius. Přišlo mi nefér, co řekl

Skuhravý o Opavě: Její trenér musí být génius.…

Dukla vs. Opava jako jeden ze šlágrů kola FORTUNA:LIGY? Před sezonou by to znělo jako nepovedený vtip, v neděli…

 

Reflex.cz

Jak chutná veverka aneb Co se v současnosti vaří na televizní obrazovce

Jak chutná veverka aneb Co se v současnosti vaří na…

Pořady o vaření už nejsou takovou sázkou na jistotu. Samotný fakt, že se před kamerou bude vařit, není zárukou…

Devět z deseti vozů nemusí projít STK. Nová pravidla jsou příliš přísná

Devět z deseti vozů nemusí projít STK. Nová pravidla…

Nová metodika, kterou ministerstvo dopravy od října zavedlo pro stanice technické kontroly, vyvolala u mechaniků…