28.3. 2016 PR sdělení

Pneumatiky – klíčový faktor pro bezpečnou jízdu

Pneumatiky – klíčový faktor pro bezpečnou jízdu

Věděli jste, že technologie Continental významně přispívají k bezpečnosti na silnicích?

Pneumatiky – klíčový faktor pro bezpečnou jízdu.

Nejde jen o vlastnosti vozidla, pneumatiky jsou totiž zodpovědné přibližně za polovinu kvality celkového jízdního výkonu. Zejména významně přispívají k přesnosti, trakci za mokra nebo životnosti. Jednoznačně se proto vyplatí investovat do prémiových pneumatik, zejména u starších vozů, kde nejsou k dispozici moderní asistenční systémy jako ESP. Při brzdění na mokru totiž dokáží zajistit až 19% zlepšení. Navíc mají nižší valivý odpor než nízkonákladové pláště a šetří tak více paliva. Celá řada produktů Continental je neustále optimalizována pro zajištění maximální bezpečnosti a výkonu.

ContiSilent™ - technologie pro snížení hluku pneumatik

  • Méně hluku uvnitř vozidla při jízdě na jakékoli vozovce
  • ContiSilent™ funguje za každého počasí
  • Jízdní vlastnosti a charakteristiky zůstávají nezměněny
  • Žádný negativní vliv na životnost, zatížitelnost ani rychlost
  • Stejný způsob montáže i skladování jako u standardních pneumatik

Technologie ContiSilent™ Přináší jedinečné řešení v podobě vnitřního tlumiče z polyuretanové pěny, jenž po nalepení na vnitřní stranu pod běhounovou částí pneumatik díky svým unikátním vlastnostem působí tlumicím účinkem při jejich odvalování. Bez ohledu na povrch vozovky může být hluk v interiéru vozidla s pneumatikami vybavenými technologií ContiSilentTM nižší až o 9 dB, což přispívá k maximálnímu komfortu pasažérů. Není přitom nijak ovlivněna výkonnost ani další klíčové parametry pneumatik, jako jsou brzdění, handling nebo výkonnost na mokrém povrchu. Stejně tak mohou být pneumatiky s touto technologií montovány na jakýkoli typ vozidla bez zvláštních nároků na postup či speciální ráfky.

 [600×409]

ContiSeal™ - technologie zajišťující okamžité zacelení průpichů běhounu bez ztráty tlaku

  • Technologie ContiSeal™ snižuje následky poškození běhounu pneumatiky: otvory do průměru až 5 mm (např. po proniknutí hřebíku) se díky jedinečné technologii ihned utěsní
  • Neustálá mobilita a nezměněný kilometrový výkon – není třeba ihned zastavovat nebo měnit pneumatiku u krajnice (viz níže uvedené technické pokyny)
  • Za normálních okolností stejný jízdní výkon jako u pneumatik bez technologie ContiSeal™

Moderní řešení nečekaných defektů s ContiSealTM, technologií pro zacelení poškozených běhounů pneumatik. Až v 80 % případů, kdy je běhoun zvenčí narušen průpichem cizího předmětu o průměru do 5 mm, například hřebíkem, se dokáže jí vybavená pneumatika sama zacelit, a umožní tak řidiči pohodlně dojet do nejbližšího pneuservisu. Mezi rameny na vnitřní gumě pneumatiky je totiž umístěna vrstva unikátní viskózní tmelící látky. ContiSealTM buď vniklé těleso obklopí, a zamezí tak úniku vzduchu z pneumatiky, anebo v případě jeho vypadnutí zaplní a utěsní vzniklý otvor, aniž by došlo k poklesu tlaku vzduchu v pneumatice. Pláště s touto technologií si zachovávají vynikající jízdní vlastnosti standardních modelů Continental a lze je použít pro všechny typy vozů bez speciálních konstrukčních požadavků.

 [600×398]

Technologie zesílené bočnice umožňující pokračovat v jízdě i v případě defektu. Bez nutnosti rezervního kola.

  • Umožňuje jízdu rychlostí do 80 km/h s dojezdem 80 km i v případě defektu a ztráty tlaku
  • Není nutné vozit náhradní kolo
  • Kompatibilní se standardními ráfky
  • Úspora paliva (váha 4 SSR pneu < 5 standardních pneu)

Systém mobility SSR (SelfSupportingRunflat) zajišťuje dostatečný provoz v případě nečekaného úniku vzduchu. Klíčové je pro něj zesílení bočnice, jež i v případě poklesu tlaku v pneumatice umožní řidiči při rychlosti do 80 km/h ujet vzdálenosti až 80 km. Jelikož se jedná o velmi komfortní řešení a řidič si díky němu poškození pneumatiky nemusí ihned všimnout, je třeba doplnit SSR instalací funkčního systému kontroly tlaku, který poškození ihned ohlásí na přístrojové desce vozidla. Pneumatiky Continental se systémem SSR lze montovat na všechny standardní ráfky kol, umožní-li to schválení výrobce.

 [600×406]

Spolupracujeme s TipCars.com
Japonský gigant NTT ulovil obří zakázku. Bude spolupracovat s Toyotou Japonský gigant NTT ulovil obří zakázku. Bude spolupracovat s Toyotou

Japonská telekomunikační firma NTT expanduje do…

Velcí průmysloví hráči v Německu nasmlouvali nejméně zakázek za 12 let Velcí průmysloví hráči v Německu nasmlouvali nejméně zakázek za 12 let

Němečtí dodavatelé velkých průmyslových celků loni…

Lidl prudce zvýšil mzdy. Jak zareagují ostatní řetězce? Lidl prudce zvýšil mzdy. Jak zareagují ostatní řetězce?

Přesčasy, práce o víkendech a nízká mzda – tak vypadá…

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil tendr České pošty na datové schránky Úřad pro ochranu hospodářské soutěže zrušil tendr České pošty na datové schránky

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) zrušil zatím…

 
 







Doporučujeme
Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce? Nová technika podrobně! Nové motory Mercedesu: Proč se vrací řadové šestiválce?

Od roku 2005 sázel Mercedes-Benz u šestiválců výhradně na…

Kontrolky v autě: Znáte jejich význam? Kontrolky v autě: Znáte jejich význam?

Co který symbol na palubní desce znamená, jsme psali již…

 

AutoRevue
Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní Test ojetiny Hyundai ix20: I sousedovi z Nošovic zlobí rozvody. Jinak je kvalitní

V ČR vyráběný Hyundai ix20 se nabízí od roku 2010.…

10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka 10 nejzajímavějších videí, v nichž účinkují automobily z Česka

I české vozy se můžou stát slavnými na internetu. My jsme…

 






 
Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Tatra a její nejslavnější nákladní vozidla z minulosti i současnosti

Včera

První nákladní vozidlo se spalovacím motorem bylo v Kopřivnici postaveno v roce 1898 a stalo se zakladatelem dodnes trvající tradice.




Blesk.cz

UniCredit Bank asi prodají: Co bude s jejími klienty?

UniCredit Bank asi prodají: Co bude s jejími klienty?

Italská skupina UniCredit prodává svoji slovenskou a českou divizi. O segmenty má údajně zájem Moneta Money Bank…

Dětské porno u Zemana v počítači překvapilo i policii. Prošetřuje ho

Dětské porno u Zemana v počítači překvapilo i…

Zpráva o dětské pornografii na počítači prezidenta Miloše Zemana byla překvapivá i pro orgány činné v trestním…

 

iSport.cz

Špatné zprávy! Rosický musel na další operaci, v této sezoně si nezahraje

Špatné zprávy! Rosický musel na další operaci, v…

Nepříjemné zvěsti se potvrdily. Záložník Sparty Tomáš Rosický si v této sezoně už určitě nezahraje, dlouhodobé…

170 korun vs. 450 korun. Fans Komety běsní kvůli dvojí ceně vstupenek

170 korun vs. 450 korun. Fans Komety běsní kvůli…

V hokejové extralize zbývá v Generali play off už jen čtveřice nejlepších, semifinále začne ve středu 29. března…

 

Reflex.cz

Tohle uvidíte jen v Rusku. Snímky, které ukazují jeho nejupřímnější tvář

Tohle uvidíte jen v Rusku. Snímky, které ukazují…

Fotograf Alexander Petrosyan strávil několik let objevováním a dokumentováním nekonečných zákoutí Petrohradu.…

Dvoulitrová Coca-Cola zmizí z českých obchodů, společnost ji u nás nebude nadále vyrábět

Dvoulitrová Coca-Cola zmizí z českých obchodů,…

Nápoje Coca-Cola, Fanta, Sprite a Kinley tonic se v Česku už nebudou prodávat ve dvoulitrovém balení. Před…